Kaj pavem, če lahko kar tako zaračunavajvo za stvar, za katero se ve in vidi da je slabo dizajnirana. Potem imaš tudi reklamacijo na reklamacijo? Meni niso zdržali 3 leta v prvo - daleč od tega
Ma ja to s špegli je res sramota. Jaz imam izklopljeno, vklopim samo po potrebi ali po nesreči. Sem pa potem novega takoj prešprical z nekim silicon al kakšnim že sprejem, v bistvu sem naredil na obeh, zaenkrat še delata. Notri pride svinjarija, prah, droben pesek, in potem to ruži dokler ne crkne vse skupaj....
Ma tako hudo ni no. Logično, da obstaja večja šansa da gre kaj narobe v primerjavi z bencinom. Je motor v osnovi že bolj kompliciran, sploh v zadnjih letih z raznimi 'eko' dodatki.
Ampak to ne pomeni, da ti bo vse kar crknilo. Če kupiš nov avto, itak veš pri čem si. Torej, zgledno ga vzdržuješ in je to to.
Dobro, če gleda novega potem ni neke panike. Garancija je sedaj koliko - mislim da 6 let, v tem času si pač krit. Potem imaš avto še kako leto ali dve in ga prodaš. Case closed - tudi z dizlom
Če si preizkusil oba, potem veš samo ti, kateria varianta je dovolj zmogljiva zate?
DPf filter ni težava . Težava zna bit s sistemi, ki nastopijo prej, še preden se sploh začne odvijati kaj v DPF filtru . Če ti je g165 ok, vzemi tega in roka. Ali pa mogoče g194, samo je kar preskok - finančno sploh.
Drajv ni več in, ker tisti popust ne odtehta konstantnega rokovanja s telefonom in nastavljanja vožnje in dejstva "uh spet sem pozabil snemat vožnjo,...". Vsaj tako je bilo pri ženi. Potem je pa na koncu cena na Savi bila identična ceni pri triglavu z drajv kodo - oz še malenkost cenejše.
Mogoče bo lažje , če se vprašaš kaj ni dobro Skratka, ne ga tiščat mrzlega, pa ko ga boš tiščal (če ga boš sploh), ga res ne ugasni takoj, to je primer recimo na AC če bi takoj zapeljal dol na počivališče, ali pa kje na križišče, ni ravno najvoljše da bi takoj ugasnil. Še vedno je pa slabša možnost, tiščanje mrzlega neogretega motorja.
Kot drugo pa, menjaj olje mogoče malce prej, kot je predpisano. Če boš menjal na 15 tisoč, boš za vzdržljivost motorja naredil še največ.
I ja bi tata, daj mi napiši na katerem servisu si bil hahha
Sicer pa , regeneracije sem imel že na okoli 200km. Potem sem začel vlivat mal aditiva - metabond recimo. Pa peljal sem na fotran mašino kjer teče čistilo skozi , kako dobro urco. No potem pa ene 1500km neke praktične razlike ni bilo zaznati, zdele zadnji tank se malce postavlja v drugo smer. Bomo videli
Aja tooo 🙂 Ja, sem v navezi z enim madžarom , ki je tudi raziskoval tole. Razkopal je praktično skoraj cel motor pa nekak z mehanikom nista prišla do nekega zaključka. Vse injektorje menjat kar tako je pa predrago - samo za test.
Sedaj se je usmeril v softwerski del, da ga bo nekako prilagodil itd itd...
Pri meni se je pa stanje popravilo - od zadnjič ko sem vlekel PK na krk in nazaj, se je res precej 'popravilo' na plus. Ne vem še točno v čem je fora...
Haha, ja res. Bom moral kak drug hobi najt. Je pa res, da tale barva mi ni čist na kožo pisana....Razmišljal sem pač, da prodam oba avta in kupim enega benzinarja, ki bo sposoben še prikolico vlečt, pa roka...:D
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Pretegnil sem ji kosti na AC.. V okviru zgornje še dovoljene meje seveda
Sent from my SM-G780F using Tapatalk
Povezava za deljenje
Deli na druge strani