Skoči na vsebino
Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi
Napisano

Ma ja to s špegli je res sramota. Jaz imam izklopljeno, vklopim samo po potrebi ali po nesreči. Sem pa potem novega takoj prešprical z nekim silicon al kakšnim že sprejem, v bistvu sem naredil na obeh, zaenkrat še delata. Notri pride svinjarija, prah, droben pesek, in potem to ruži dokler ne crkne vse skupaj....

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Nakup nove mazde cx5 2023
Napisano

Ma tako hudo ni no. Logično, da obstaja večja šansa da gre kaj narobe v primerjavi z bencinom. Je motor v osnovi že bolj kompliciran, sploh v zadnjih letih z raznimi 'eko' dodatki. 

Ampak to ne pomeni, da ti bo vse kar crknilo. Če kupiš nov avto, itak  veš pri čem si. Torej, zgledno ga vzdržuješ in je to to.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Nakup nove mazde cx5 2023
Napisano

Dobro, če gleda novega potem ni neke panike. Garancija je sedaj koliko - mislim da 6 let, v tem času si pač krit. Potem imaš avto še kako leto ali dve in ga prodaš. Case closed - tudi z dizlom :)

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Nakup nove mazde cx5 2023
Napisano

Če si preizkusil oba, potem veš samo ti, kateria varianta je dovolj zmogljiva zate? 

 

DPf filter ni težava . Težava zna bit s sistemi, ki nastopijo prej, še preden se sploh začne odvijati kaj v DPF filtru :) . Če ti je g165 ok, vzemi tega in roka. Ali pa mogoče g194, samo je kar preskok - finančno sploh.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi
Napisano

Drajv ni več in, ker tisti popust ne odtehta konstantnega rokovanja s telefonom in nastavljanja vožnje in dejstva "uh spet sem pozabil snemat vožnjo,...". Vsaj tako je bilo pri ženi. Potem je pa na koncu cena na Savi bila identična ceni pri triglavu z drajv kodo  - oz še malenkost cenejše.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Kaj je dobro za "mašino"?
Napisano

Mogoče bo lažje , če se vprašaš kaj ni dobro :) Skratka, ne ga tiščat mrzlega, pa ko ga  boš tiščal (če ga boš sploh), ga res ne ugasni takoj, to je primer recimo na AC če bi takoj zapeljal dol na počivališče, ali pa kje na križišče, ni ravno najvoljše da bi takoj ugasnil. Še vedno je pa slabša možnost, tiščanje mrzlega neogretega motorja.

 

Kot drugo pa, menjaj olje mogoče malce prej, kot je predpisano. Če boš menjal na 15 tisoč, boš za vzdržljivost motorja naredil še največ. 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zanimivi oglasi!
Napisano

I ja bi tata, daj mi napiši na katerem servisu si bil hahha :)

 

Sicer pa  , regeneracije sem imel že na okoli 200km. Potem sem začel vlivat mal aditiva - metabond recimo. Pa peljal sem na fotran mašino kjer teče čistilo skozi , kako dobro urco. No potem pa ene 1500km neke praktične razlike ni bilo zaznati, zdele zadnji tank se malce postavlja v drugo smer. Bomo videli :)

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zanimivi oglasi!
Napisano

Aja tooo 🙂 Ja, sem v navezi z enim madžarom , ki je tudi raziskoval tole. Razkopal je praktično skoraj cel motor pa nekak z mehanikom nista prišla do nekega zaključka. Vse injektorje menjat kar tako je pa predrago - samo za test.

Sedaj se je usmeril v softwerski del, da ga bo nekako prilagodil itd itd...

 

Pri meni se je pa stanje popravilo - od zadnjič ko sem vlekel PK na krk in nazaj, se je res precej 'popravilo' na plus. Ne vem še točno v čem je fora...

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zanimivi oglasi!
Napisano

Haha, ja res. Bom moral kak drug hobi najt. Je pa res, da tale barva mi ni čist na kožo pisana....Razmišljal sem pač, da prodam oba avta in kupim enega benzinarja, ki bo sposoben še prikolico vlečt, pa roka...:D

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.