V?eraj sem opravljal redni servis pri MarkotuMX3, na doma?i 323FBA, pa mi je manjkalo malo hladilne in sem nameraval dolit neko hladilno (rde?o oz. roza), ki sem jo ?e imel doma na lagerju. Ampak pozor v hladilnem sistemu mazde je trenutno modra teko?ina in mi je Marko odsvetoval dolivanje rde?e, ker lahko nastopijo konkretne te?ave (npr. tesnilo oz. "dihtunga" na glavi motorja itd.)
Kak?ne so va?e izku?nje s to zadevo, ali ste morda ?e imeli kdaj te?ave, meni bi se se namre? do v?eraj to z lahkoto zgodilo, posledice pa vpra?anje kak?ne bi bile, morda sem ravno na Tojoti to kdaj nevede naredil, pa mi je ?la potem dihtinga na glavi, kar me je konkretno udarlo po ?epu!
Jaz bi dejal, da je nasplo?no zgradba dizla tolko bolj komplicirana, da ima? cel spekter zadev, katere lahko krepnejo, pri bencincu ti pa ne bojo mogle!
Je pa tudi res, da lahko ra?una? kak?na 2l/100 prevo?enih km ni?jo porabo ob isto KM mo?nem dizla?u kot bencincu (govorim na pamet, ampak tu nekje bi morala bit razlika)!
Sicer se pa odlo?i sam, ?e ti je poraba problem, potem ti je opcija, no bo kdo drug povedal, kako zmanj?at stro?ke!
Moj sistem je pa sme?en, kadar je bolj de?evno vreme, me zna mal pohecat (prosti tega ga preve? pikira), ko pa je suho (oz. suh sne?ni mraz magari), pa laufa k sto matr! Vrjetno bo treba kej malga na?tela, kej hujga naj ne bi blo!
S telim stavkom se ne morem strinjat. Poglej ves Volkswagnov in Renojev Bullshit z 1.2 motorji k jih tlacijo v lagune, senike, pasate itd... Kolega ma golfa VI 1.4 s 160 KM pa ze tretji motor notr pri 50 kkm.
Res pa tukaj ne govorimo o teh modelih.
KUPIM Laguno z (original) 1.2 motorjem, ker to bo pa rariteta da bom zaslu?u na njej ko jo bom razkazoval!
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Mislim da se referenduma ne bom udele?u - kera zguba cajta!
Lepa kot slika, na sliki pa traktor
Povezava za deljenje
Deli na druge strani