Verjemi mi navadi? se u nulo,ker ve? na pamet kot pri ?migavcu avtomatsko dela? in je super pa ?e radio je na ro?ici in je varno da kaj.Ko primerjam z m3 in citr. glede tega mi je bolj?e. Moje mnenje. Lp
V slu?bi vozim citroe?ka in ima obvo.ro?ico za tempomat in mi je bolj?e delat z njim in bolj?e kot na volanu,ker lahko vonan normalno dr?i? in je tudi bolj varno. Lp
Mazda 6, obe moji sta serijsko z 17 col platisci in gumami 215/50 17...
ce zelis dati verige gor, pise da ne gre s 17 in visje..
Se pravi poleg verig moras imeti se komplet 16 col in 205/60 16
Vecina ne bo tega naredila in bodo imeli verige le za policaje
To si prozvajalec nebi smel dovoliti oziroma nebi smel dobiti homologacije pri nas,ker so tudi situacije ko ima? zimske in potem ne more? namestiti verig! Lp
Se pogovarjate kot bi vsi vozili100% ve? kot je omejitev. Pri normalni vo?nji so vsake gume nad 3mm profila varne neglede na to kje jih imamo,?e ne gremo v podrobnosti. Lp
?e tole dodajam: cena za polno opremljeno (vsi opcijski paketi + barva): 30.330 EUR - 1500 popusta (najdra?ji, torej premium paket, je gratis) in dodatno ?e 1500 popusta ob menjavi staro za novo oz. ob financiranju enako = 27.330 EUR. Navedeno je avstrijska cena., ?e bi bile pri nas enake akcije, bi to pomenilo 23.330 EUR (redna cena je pri nas 4.000 EUR ni?ja), kar za polno opremljen avto ni veliko.
Primerljiv golf ali celo audi a3 (po premium ob?utku verjetno celo bli?je slednjemu) je bistveno dra?ji, golf ca. 5k, a3 celo 10k EUR.
To bi bilo super! Honda je pa tak grda..... Novi Auris oziroma Corola 5vrat je pa solidna. Lp
?ivjo, ja, jaz imam remap narejen od jeseni. Meni se zdi avto dooosti bolj zabaven za vozit, je pa to?no tako kot pravijo grafi in 323 BA (ki kakor vem ni "teoretik", ker ima svojo M6 ?ipirano), da bo? ob?util razliko od nekje 3500 obratov naprej in potem vedno bolj. Pa verjemi mi, da ne gre za placebo, kakor je nekdo omenjal na prej?njih straneh.
Torej takole - kogar najbolj skrbi razlika v porabi, se mu ne spla?a. ?e bo? vozil avto na isti na?in, bo poraba 100% ostala ista, zato ker pred posegom nima smisla vozit v takih obratih.. Meni se je recimo dvignila za slabega pol litra, ampak je vredno vsakega centa
Zanima me nekaj,a je na forumu gdo ?e ?ipiral M3 120KM na 170KM in ?e je naj napi?e kak?na je razlika in kaki so ob?utki prakti?no ne teoretni?no saj o teoriji ste nekateri ?e zelo dobro napisali ,ste pravi ma?ki svaka vam ?ast! Vidim,da se vsak na nekaj spozna,nekaj iz prakse nekaj pa kako druga?e. Na?i skakalci so ekipno 1. ?e ?e gdo ne ve! Lp
Bo kr dr?alo. Pri nas na ?ihtu imamo 2 plinska generatorja, ki jih servidirajo Avstrijci in pravijo, da imamo zelo slabo kvaliteto plina, kot ostala juga.
Kar se ti?e bencina in dizla smo kar vredu,za plin pa ne vem. Lp
Pozdravljeni, na xsari je cas za menjavo gum, v ozjem izboru sta ostali pirelli cincurato p1 in GY duragrip.
Dimenzija 185 65 15.
Do sedaj sem imel sava intensa hp, 4sezone oddelale normalno, zdaj jih zaradi starosti ne mislim vec dati gor. Kljub temu, da delam malo km pa ne mislim imeti zimskih (ki bodo ?le jeseni, prav tako zaradi starosti, v smeti).
Obraba ni torej ni bistvenega pomena,voznja je umirjena. Kaj priporocate?
Lp
Brez skrbi jih vozi ?e kako leto,nebo ti ni? garantirano,vse fore o prestarih gumah so odve?! Lp
Menjalnik ima druga?na prestavna razmerja pri G-165 zato, ker se lahko zavrti precej vi?je kot G-120, ki je naravnan na var?evanje. Zaradi tega je G-165 bolj ?ivahen in ?e dodatno mu lahko pomaga? z velik bolje izkori??enimi prestavami. Sicer nisem ?el preverjat samo ?e G-120 spravi? na 165+ KM pri tem menjalniku gre z drugo prestavo sigurno tam nekje 120km/h.
Sicer pa malo za pomo? kako to zgleda v praksi - primerjaj 120 in pa 120 upgrejdano na 165 . V nizkih vrtljajih ni razlike a ko gre tam ?ez 5000 obratov je pa kot dan in no? in tam avto resno izgleda dejansko ?portno.
Ma ?e za avto da? 25k+(z opremo) potem 120ps ni sprejemljivo kaj ?ele da bi moral ?ipirat. Morali bi narediti tako kot v ameriki kjer se za?ne z 165ps ampak mi je jasno da ho?ejo prikazat malo porabo. Ni mi pa jasno zakaj mazda ni bolj?e izkoristla ta hibridni sistem kot pri novi Corolli. Torej da ni samo za notranjo elektriko ampak tud za ma?ino. Potem bi lahko dali ve? konjev in bi bila poraba ?e vedno majhna.
Upajmo da bo ta skyactiv x as advertised
Se strinjam,za ta denar 122k nebi nikdar kupil vsaj ?e gledam koliko sem dal za svojo je to kar dosti ve?,pa ?e moja ni bila poceni. Lp
?irina je samo +1cm, bolj kot to je verjetno faktor ve?ja masa.G165 je pro?nej?a, pri G120 ?ipanje ne izbolj?a pro?nosti pri vrtljajih do 4.000.
Lahko je malo tudi masa ampak 1cm pomeni v procentih kar nekaj pri tej ?irini. ?e samo pri letnih-zimskih se nekaj pozna zaradi grobga profila. Zakaj je pro?nej?a,?e imajo enak navor a nebi bila ?e bolj var?na v vi?jih prestavam in manj vrtljajev? Samo zanima me,ne mislim ?ipirat novega avta saj mi je sedaj ?isto vredu.
Ravno to je ves point. Ker nima turbine, avto ?ele nad 4.000 obrati res opazno bolje gre, zakone fizike je pa? nemogo?e premagati (3. prestava od 100 do 160 km/h 11 s namesto 17 s). Prej je od 4k naprej omejen s SW. ?e nekomu ob?asno prija hitra vo?nja (to pri NA bencinarju pa? pomeni obrati nad 4k), je to to.
On topic: zanimivo, koliko se pri novi mazdi 3 G122 v mestu povi?a poraba pri 16 vs 18 col: 0,3 litra po uradnih podatkih.
?e nekaj,zakaj bi potem dal 1.500evrov ve? za 165 Konjsko trojko ?e ni neke razlike? ?e nekaj,kako je pa pri ?ipirani 120 konjski 3 ,ko ima pa dalj?a prestavna razmerja? Poraba je pa mislim,da zaradi ?irine gume ne zaradi samih col,ker obseg naj bi bil isti. Lp
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Verjemi mi navadi? se u nulo,ker ve? na pamet kot pri ?migavcu avtomatsko dela? in je super pa ?e radio je na ro?ici in je varno da kaj.Ko primerjam z m3 in citr. glede tega mi je bolj?e. Moje mnenje. Lp
Povezava za deljenje
Deli na druge strani