Skoči na vsebino
Zanimivi oglasi!
Napisano

Še vedno dobro zgleda po toliko letih je pa pač jama brez dna tole imet. Tako s stališča servisa kot pa porabe. Če se voziš normalno gre komaj kej pod 20l/100km, po mestu bo pa kar 30l/100km. V glavnem kar bogat entuziast moraš bit za tole imet.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zanimivi oglasi!
Napisano
pred 2 urama je sportman333 napisal:

preveč negativnih mnenj in negativnosti :), očitno bom še nekaj časa samo bralec foruma mazda :).....

 

Ma pust ti to, jaz se samo še smejim pa sploh nisem hotel komentirat. Kaj nekatere vse moti... mene recimo samo sanke pa če to bolj v hecu kot pa kaj drugega. Vse ostalo mi je čist OK. Sigurno pa tole ne bi menjal za CX-30.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Sprememba cene goriv
Napisano

Holob je bil na TV pa ni nič govoril o tem kako je bancin zrihtal na dol. Slabo to, namest tega je pa o nekih dosežkih vlade govoril--- brez veze, nas sam bencin zanima zato dol s Holobom.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Testi ostalih avtomobilov
Napisano
pred 5 urami je Alex napisal:

Naši cx30 so "kao" neki suvi, pa posekajo z lahkoto pri porabi marsikatero limuzino, da ne govorimo o karavanih. Benzinarjih, seveda. 

 

Hmmm, zakaj pa se nikjer ne najde količnika zračnega upora za CX-30? Če bi bil tako super bi ga objavljali vsepovsod, kot to počnejo z Mazdo 3, ki je na isti osnovi. Mazda 3 HB je pri 0,28. Za CX-30 sem pa našel zgolj ocenjen količnik 0,33 ne pa dejanski. Sej mogoče pa pomeni CX-30 le oznaka količnika upora Cx - .30 ;)

 

Drugače pa je res, da zelo pomaga, da gre za majhen crossover ampak, če bi vzel pa Mazdo 3 limo bi blo pa že tko dobr količnik 0,26, da bi bencin nazaj v tank tekel.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Testi ostalih avtomobilov
Napisano
pred 3 urami je Slivka napisal:

Tu se pa ne strinjam prav preveč. Sodobna Mazda 6 karavan (taka kot je tvoja) ima koeficient zračnega upora 0,28. Star, zastarel, škatlasti enoprostorec Mazda 5 iz leta 2010 ima koeficient zračnega upora 0,29... Torej, lahko ima tudi kak SUV enak ali celo manjši koeficient zračnega upora kot tvoj karavan. Pustimo zdaj, da nanje obesijo prečke na streho in nosilce koles pa trugo pa ostale pritikline, ki povečujejo upor in katerih ti na karavanu nimaš, ker gre itak vse v prtljažnik (karavan pogoltne marsikaj), ampak po tovarniških podatkih...

 

Pozabljaš na najbolj pomemben faktor poleg količnika upora to pa je prečni presek, ki je pri SUV-ih kar precej večji.

 

Formula je namreč

 

image.png

 

in dejansko v primerjavi sta pomembni le cv kot koeficient upora in S kot presek telesa. To zmnožiš med sabo in je razlike kar nekaj.

 

Aja pa Mazda 6 limo ima le 0,26 količnika, karavan pa žal relativno slabih 0,28 pa ne toliko zaradi sank ampak bolj zaradi odsekanega zadka. Recimo SUV CX-5, ki je na isti platformi s še bolj obupnim zadkom kot šestka ima katastrofalnih 0,33 pomnoženo še z večjim prečnim presekom.... do the math ;)

a379ca782e794f54bc0a486872a8a409c1d8a457.svg

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano
pred 17 minutami je Alex napisal:

A ni enako z mazdami in dizelskimi motorji? Baje, da je z njimi  en kup težav in ko jo prodajaš, jo moraš skoraj šenkati. Tako, da ni neke razlike. 

Tudi nova cx60 stane preko 50 K€, kar je občutno preveč in je tam-tam z kakim dobrim EV. Po treh letih ko boš prodal za 30 K€. 

 

Men je nekaj zanimivo, vsi EV-ji, ki se prodajajo so pod 150.000km, oziroma večina celo pod 50.000km. Ogromno jih je tam nekje okoli 20kkm. Zakaj tako hitro v prodajo če so tako superiorni? Razumem, da je par takih, ne pa da je poln avto.net takih.

 

Drugač pa ja razlika je v tem, da za EV, ki bi bil ekvivalent po velikosti in kvaliteti Mazde 6 je tam nekje v rangu 50+k€. 5 let nazaj sem novo Mazdo 6 kupil za 29k€. Po 5 letih je bila celo po Eurotaksu vredna 15k€, me resno zanima koliko dobiš za EV-ja s 75kkm prevoženih po petih letih uporabe, če si dal za novega 50k€. Dvomim, da kej bistveno več kot 15k€ ... par let nazaj je Pelko že tarnal, kako prodaja rabljenih EV-jev ne gre nikamor.

 

Je pa vedno tako, ko recimo kupuješ 5 let star avto ... jaz osebno si ne bi upal dat 25k€ za rabljen ICE, za EV-ja pa verjetno niti 15k€ ne, 10k€ mogoče, ker tolk denarja si upam reskirat za recimo še za 5 let uporabe.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano
pred 5 urami je godlike napisal:

Kolega kupil testni id.3, ga po minimalni dobi, ko ga je lahko prodal (zaradi ekosklada prej ni smel) prodal in kupil Teslo 3. Še vedno zadovoljen z EV-ji.

 

Če navajaš omenjeno potem ta EV jedva, da je starejši od dveh let. Pri takem težav sploh ne bi še smelo biti in je logično, da slabih izkušenj še ni vsaj kar se tiče vzdržljivosti avtomobila. Drugo vprašanje pa je ali je tako počenjanje stroškovno smiselno. Padci cen rabljenih so veliki.

 

Ampak kakorkoli... tvoj kolega se s takim početjem ne bo soočal s težavami, ki jih povzroča daljše lastništvo bo pa seveda za ta "luksuz" plačeval kar veliko ceno.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano
pred 3 urami je dvorjan napisal:

Da ne bo samo evropska antipropaganda ...

 

Anketirali so 23.000 lastnikov EV - 92 % bi se jih ponovno odločilo za nakup EV. To menda pove vse.

 

https://carbuzz.com/92-percent-of-ev-drivers-will-never-go-back-study/

 

Ne bom odgovarjal a je to propaganda, ampak poglej kdo je naročil in saj veš raziskave se da naredit po želji naročnika. Bolj je treba gledat realne podatke, zakaj prodaja EV-jev ne steče oziroma se marsikje celo zmanjšuje. Če bi bilo zadovoljstvo res 92% bi morale biti prodajne številke EVjev veliko bolj ugodne.

 

Je pa res tako, kot pravi @NevLado, največ EV-jev se je prodalo v zadnjih 4-5 letih in v veliki večini so še v rokah prvih lastnikov. Ko bo treba to spravit v prodajo in ko bodo ugotovili, da je padec cene rabljenega precej strahovit in da bodo morali dodati še veliko za novega bo marsikoga zabolela glava. Ker so več ali manj to novi avti, nekih strašnih popravil sploh še ne bi smelo biti zato veliko lastnikov EV-jev, ki so vsajmalo premislili pred nakupom bi morali biti še zadovoljni. Kaj pa po 10 letih? EV-ji so točno tisto kar v agendi "trajnostnega" ne sme biti.

 

Trajnostno pomeni, da ni panike imeti stvar tudi 20 let z relativno nizkimi stroški popravil. Glede na spremembe v razvoju, za EV-ja čez 10 let ne boš mogel dobiti rezervne baterije, četudi bi bil pripravljen jo kupit. Za ICE danes še vedno dobiš rezervni del za skoraj vsak avto iz leta 2004.

 

Resno vprašanje... kolk vas je pripravljeno dat za EV-ja 50k€ in po 10 letih imet EV-ja s prodajno ceno blizu 0€?

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano
pred 17 minutami je DonFelipe napisal:

Jaz pa se tudi v kratkem odpravljam z APE-jem na obisk do prijatelja v Požarevac. Vedite da se najlepše pelje ko se ti ne mudi in motor lepo poje ter imaš primerno družbo in cilj.

 

Čak ne me jebat, a ti treniraš za vozit Tuk tuk taxi v Indoneziji. Kaj jim je Filipincov zmanjkal? ?zmeden?

 

image.png

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano
pred 2 urama je dvorjan napisal:

Brezveze. Jaz sem se enkrat za spremembo peljal s tokom ostalih prometnih udeležencev, no parkrat sem se pregrešil pa jih ene 15 prehitel. Samo potem sem videl, da jih ne bo zmanjkalo, ker jih je še 30 pred mano. Epilog: poraba 6,0 ...

 

Vozit v enakomerni koloni po regionalki nekje s povprečno med 60-70km/h se tudi meni uspelo med Vrhniko in LJ peljat s porabo 3,5l/100km. Se da, če so pogoji pravi.

 

Ampak bolj je zanimiv point, da so se odločali za 2,5 n/a. Ljudje so se navadili na turbo mlinčke, da jih ne rabiš gnat v visoke obrate in da do 4000 obratov naredijo že vse za 90% vseh voznikov. To so tudi pri Mazdi ugotovili, da jih verjetno niti 10% sploh še nikoli ni šlo do obratov, kjer imajo n/a motorji največjo moč in zato običajni vozniki potarnajo, da Mazde 2.0 niso tako poskočne.

 

In kako nadomestiš manjko turba? Hja povečaš prostornino motorja in s tem navor. Tako lahko nastaviš, da je ta mnogo prej na voljo in v obratih, kjer se ljudje največ vozijo. Običajni uporabniki bodo bolj zadovoljni z 2.5 kot z X motorjem. Tisti, ki bi pa radi nekoliko več od avta pa sigurno bolje imet X-a.

 

M ije pa zanimivo, da glede porabe je povprečje uporabnikov na Spritmonitorju bolj varčnih s 150KM 2.0 kot pa z X-motorjem in to za cca 3-4 deci na 100km. Verjetno ravno zaradi tega kar sem napisal v drugem odstavku. Je pa trenutno gor podatek samo o enem 140KM, tako da bo za to informacijo potrebno še kar počakati.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Testi ostalih avtomobilov
Napisano

Nekaj ne razumem... zakaj država daje denar za subvencijo na kitajska vozila. Če že subvencija potem naj bo vsaj za EU vozila, da  ta denar  zaokroži po EU. :nevem:

 

A Kitajska vlada, daje tud subvencije ne EU vozila na Kitajskem? Hja, malo morgen.

 

 

Mi je pa pri članku všeč to, da so prikazali porabe ob različnih režimih vožnje in tukaj je pač noro. Pri 110km/h 17kWh/100km, a pri 130km/h pa že neverjetnih 24kWh. To je dobrih 40% višja poraba za zgolj 20km/h višjo hitrost in to celo pri avtu, ki je bistveno bolj aerodinamičen kot kak škatlast SUV.

 

Za primerjavo bi pri ICE pomenilo, da avto, ki ima pri 110km/h porabe 6l/100km bi pri 130 mel že 8,5l/100km. Noro a hvala fiziki, da ni tako in da je razlika le cca pol litra in da ne rabiš glih bit DeSUS voznik ampak se lahko držiš maks omejitve brez strahu, da bi te ekscesno teplo po žepu.

 

 

Bi pa kot zadnje rekel nekaj, kar sem že večkrat. Ni v redu, da se taka moč daje širokemu spektru uporabnikov v roke za tako relativno majhen denar. Ljudje na splošno nismo pripravljeni na to, da bodo cestni izstrelki leteli v križišča pri norem pospeševanju in pri tem skoraj neslišno. ICE športnik to naredi tako na glas, da je nevaren le za popolnoma gluhe.

 

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano
pred 1 uro je Alex napisal:

Res je. S tem motorjem sem na poti do smučišča z lahkoto držal ritem vožnje z Audijem benzinarjem 4.0 tsi ki je bila kar krepko preko omejitev. S tem, da smo pogledali na koncu in je bila njegova poraba 7,9/100,pri mojem pa

6,8100.

 

Ne verjamem, ker so v Italiji zeko povečali kazni. Dvomim, da sta se podila čez omejitve v strahu, da bodo pol carabinieri al pa poliziotti imeli preveč dela s pisanjem kazni.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.