sorry samo ?e je tako kot na sliki je nevarno, ker ti glavo v vsej sili lomi na vratu in ne absorbira udarca, telo z vratom bo ?e potovalo nazaj, medtem ko bo glava ?e ustavljena....trebalo bi pa probati v ?ivo.
Glava se naprej ne lomi v vratu in tukaj ne more priti do po?kodb... pride pa do hudih po?kodb, ?e ima avto prenizko nastavljen vzglavnik in ko udari nazaj glave ne ujame vzglavnik ampak gre preko in adijo vrat.
Tole na sliki izgleda res neudobno, ?eprav mi je ?udno, ker ne glede na ang. ime vzglavnika "headrest" vseeno ni namenjen, da bo glava po?ivala na njem ampak je dejansko le in samo "safety feature". Glava mora biti cca 4cm stran od vzglavnika in verjetno je zato tako oblikovano, ker ve?ino ljudi si ?tima naslonjalo preve? le?e?e, kjer je te?ko zagotoviti uporabnost vzglavnika, ?e ta ni to?no take oblike kot na CX5. V primeru na sliki pa izgleda ravno kontra primer in tetica na sliki ima preve? vzravnano naslonjalo, ki bi moralo biti nekje 10 stopinj od navpi?ne osi.
Ja, razumljivo, da bi bilo ?e bolje, ?e bi se dalo nastavljat ampak, ?e bi to bilo mo?no bi spet imela polovic voznikov zglavnik nastavljen preve? nazaj in po?kodbe bi bile tu... in dejansko je tako, da ko testirajo NCAP je to?no predpisan naklon sede?a in vzglavnik mora biti v taki poziciji, da bo na koncu testa pokazalo ?im bolj?i rezultat. In prakti?no vsi avti po letu 2011 imajo ve? ali manj podoben problem z vzglavnikom, ki "sili" preve? v glavo voznika.
ne bi se strinjal ljudje si niso razli?ni samo po vi?ini. Poleg tega je vpra?anje zadnjih trkov
Zato pa mora? po vi?ini vzglavnik prilagodit pred vsako vo?njo. Vzglavnik mora biti dovolj visoko, da prepre?i t.i. "whiplash".
Aja pa da ne bi mislil, da je to v glavnem problem trkov od zadaj - ravno nasprotno najve?ji problem je trk spredaj, ko glava rukne naprej nato pa ko sila naprej neha delovat, glava nato z vso silo tre??i spet nazaj... in ker gre za gibanje je sila udarca v vzglavnik lahko dejansko bistveno ve?ja kot pri karambolu od zadaj.
In tako kot vzglavnik je potrebno pred vo?njo imeti pravilno zategnjen varnostni pas, nastavljen sede? in volan.
Bicikl, kdor kupuje AVTO in to DIZLA s celih 105 konji, ga kupuje zato da ima parkiranega, al pa zato da ga ima, manj?a mo?nost je da se bo znjim vozil k ma?i al pa da ma ta avto za rezervo, ker 105 konjev za vla?it med 1-1,5 tone te?ko kanto, je krepko premalo, razen ?e se notri vozi ena suhcena oseba z ni? prtljage in konstantno 10 KM/h pod omejitvijo.
Da se pol hvali kolk malo paorabi, ne po ve pa da se je 100 km dale?vozil 1,5 do 2 ure.
na pa si me zafrknil - celo se moram strinjat s tabo
Sej da ne bo razumljeno narobe - od to?ke A do B je tud 105KM al pa celo manj ?ist dovolj. ?e pa ?eli? zraven vsaj malo u?ivat pa bo to premalo in kupit avto za 20 tiso?akov pol pa ga imet le in samo kot prevozno sredstvo od A do B.... hmmmm ne vem za to je dovolj tud avto za 10 jurjev.
Mogo?e bom neko? sicer razmi?ljal druga?e ampak vseeno delam preve? km, da bi imel dolgo?asen in anemi?en avto.
da bi pol pizdil kak?na nepremi?nina je to :ne vem:
?e Golf s 105KM in 100kg manj te?e pa da je rahlo nalo?en ne gre bohvedi kako dobro tako, da ne vem kak?en u?itek je sploh imet tak avto, ?e ne more? niti varno prehitet.
?e gre za bencinko jo lepo nazaj vpeljati in gasa.... Ampak ne za 6000e. Glede ma?ine pa mislim da ne sme biti toliko stvari narobe ker sem kake 2l nazaj prodal tetinega Hyndai Ponija 1.4i ki je v momentu prodaje imel 53tkm je pa bil 16 let star pa pred tem sem ga fural cca mesec dni.
Pony ne bo, ker jih po letu 1994 zamenja Accent in tud 1.4 ma?ina ne bo, ker je ta bila vpeljana ?ele pri 3 generaciji Accenta leta 2005.
to si pa napisal, kot da pol ne bo stro?kov :ne vem:
Stro?ki zaradi obrabe so tudi lahko visoki - recimo po?asi pride ?e kaka sklopka, amortizerji, zavore itd itd... pa tudi tukaj ne bi bilo ni? narobe, da se preveri ali je slu?ajno jermen za zamenjat. Tako, da ra?unat, da se bo dal pridet skozi, ?isto brez stro?kov, je zelo utopi?no.
Sam res ... sem imel par dni nazaj ob?utek, da je na? Lojz sklical koferenco, ker e bilo toliko njegovih prista?ev na cesti in to v samo 5 km vo?nje.
1.) na Lj obvoznici se je en ata odlo?il, da bo 60km/h kar primerna hitrost, nato pa so mimo njega skakali tovornjaki na prehitevalni pas - v glavnem ?isti kaos samo zaradi enega primerka budaljenja
2.) ko smo kon?no pri?li mimo se je en z BMW-jem odlo?il, da se ne bo vozil na pred kamioni ne za ampak, da je hitrost 90km/h ?ist ok za normalno vo?njo ob kamionu - to je trajalo cca 22 km potem sem pa zavil z obvoznice
3.) a takoj zatem me je na ?martinki ?akal naslednji pacient, ki je bil prepri?an, da se nahaja na cesti, kjer velja cona 30.
noro res....
mam pa ?e eno dana?njo in nalimam video ko pridem domov - mo?akar s kapelco se je odlo?il, da bi malo zbil skupaj pre?iroke boke Audija RS6... sre?a mu ni ratalo je blo pa kar nekaj zanimivega vijuganja po AC.
Tale test v AutoBildu je zanimiv saj na koncu vzamejo le 15 najbolj?ih - ostalo je pa ve? ali manj ?rot. Ampak med prvih 15 se je pa vseeno uvrstila tudi na?a Sava, ki kot ka?e postaja dejansko ena bolj?ih pnevmatik na trgu.
Boss, ti pa vedno ne lo?i? jabolk in hru?k med seboj.
kako da ne... hru?ke imamo doma v eni ko?ari, jabolka pa v drugi. Ne vem, ?e nisem bil tako pijan (navodkkan) da tega ne bi lo?il - a ti pa ima? probleme z lo?evanjem? :ne vem:
Potem bodo goljufi prevrteli ?tevec pred vsakim tehni?nim.
ampak vseeno bo tega manj, ker nmalo je takih, ki bodo to ?e od za?etka namensko po?eli - bolj je problem v avtih iz tujine, kjer dejansko je vsak s popravljenimi km-ji.... nekateri tudi po 200kkm ali celo ve?.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
uradno 10 stopinj od vertikale...
Povezava za deljenje
Deli na druge strani