hehe, a ja z kej ne vem s ?em se Mazda klub ukvarja?
Avto je redno servisiran pri Mazda klubu Slovenija. Pri 120.000 km opravljen veliki servis, original ra?un. Zadnji redni servis opravljen pri 162.758 km. Je v odli?nem, brezhibnem stanju, vreden ogleda in nakupa..
Tisto zadnje kri?i??e izgleda kakor, da je zelo prometno in je verjetno te?ko priti ven na glavno cesto oz. je potrebno malo izsiljevanja. Ampak ?e ?e sko?i? ven potegni zaboga Celjskega.
to je najmanj kar lahko naredi?, ?e ?e izsili?... in ?e bi tedva to naredila se sigurno ne bi zna?la ma film?ku
a je kdo tole ozna?evanje malo bolj podrobno pregledal? Namre? oznake D sploh nimna nobene guma. Se pravi je lahko med C in E v bistvu minimalna razlika. :ne vem:
En tak kola? cestnih veseljakov. Kot sem obljubil za?nemo z medvo?kim rondojem in "komentarjem" na dogajanje. Nadaljuje se s policijsko akcijo "varnostna razdalja". Potem imamo neko zmedeno blondinko, ki dejansko ne ve ?emu slu?ijo ogledala kot tudi naslednji voznik belega kombija, ki mu ne znak ne ozna?ba na tleh ne povesta dovolj, da nima prednosti in samo modelki v Seatu se lahko zahvali, da ni uveljavljala prednosti. In za zaklju?ek kaj bi brez Celjanov - dva posnetka. Isto mesto, razli?en ?as, isti na?in vklju?evanja po principu "boli me...".
Jures... brez veze - ni? nisi pizdil, kak?en video je to pol. ?ak bom jaz na?el kak?en moj posnetek. Lahko tud Medvo?ki rondo, ki je itak konstantno poln svakojakih kretenov. ?e dobr, da tam ve? ne poka.
Malo slaba konkurenca od Kie torej? ?eprav... ?e da? pa ?portni kolektor pa naredi? generalko pa verjetno prehiti vse na cesti? :ne vem:
se vidi, da je v tebe naselil ?e pravi duh Honda?a
To je bilo tisto obdobje, ko je Mazda Miato ven prvlekla in je bila prodajni boom pol so pa vsi hoteli svojo skled?ko prtaknt. Lotus je ugotovil, da cenovno bi ?e lahko konkoriral z nekim FWD roadsterjem s turbo mlin?kom ampak ?al v praksi pravega odziva kupcev ni bilo. Kia je pa hotela image firme izbolj?at in je takrat kupila kompletno vse pravice do Elana, ki pa je bil ravno tako prodajni fijasko in takrat dokon?ni udarec ter bankrot fabrke. K sre?i je takrat Hyundai kupil 51% dele? v KIA in s tem postal ve?inski lastnik ter prepre?il potop in ukinitev znamke. Se pa to danes vidi, da je bila ena bolj?ih potez s strani Hyundaia, ki obema korejskima proizvajalcema omogo?a dejansko ob?utno vlogo v avtomobilski industriji.
Druga?e je pa zelo zanimivo, da se kej dosti tele managerji v avto industriji ne nau?ijo iz napak drugih. Recimo v zadnjem ?asu je tak izlet v neznano naredil Renault z Windom, ki je ravno tako prodajna neuspe?nica. Pa kako jim ni jasno, da ljudje ?e tako te?ko kupijo malega FWD roadsterja sploh, ?e ga da ven fabrka, ki na tem podro?ju ravno nima renomeja
Po vetru v laseh je ?e konkurenca ampak po namestitvi motorja pa? Pogon je sigurno zadaj motor pa verjetno v sredini kot MR2 in MGF
motor je ?isto v redu name??en spredaj ?al ti pa verjetno pogon ne bo ustrezal, ker je tudi FWD.... to je bil mislim da edini Lotus s FWD, Kia je pa samo licenco kupila, ko je Lotus nehal izdelovat zadevo nekje sredi devedesetih let.
Popolnoma prav ima? - notri je kijin 1.8 motor brez turba s 151KM medtem, ko je original Lotus Elan imel 162KM 1.6 litrski turbo iz Isuzuja. Pred leti, ko sem ?e imel KIO sem si ga na KIA servisu ku?ar ogledal od vsepovsod. Je pa to tipi?na direktna konkurenca Miati al pa recimo Barchetti.
Je pa kia redkej?i avto kot je lotus tako, da kdor ho?e met ekskluzivo je tole pravi nakup.
Hehe... sej sem ze imel slovenski avto leta... takrat, ko sem kupil prvo sestico (2003), je bila ta slovenski avto leta...
ja, pa ga ne bi mel ?e 1X?
Sicer je tako, da do finala ga spravimo glasovalci potem je pa vse v rokah medijskih hi?, ki se ukvarjajo z avtomobilizmom, da izberejo avto.
Druga? so pa ?anse ogromne - namre? Golfa ni niti ni nobenga VW-ja, Audija, BMW-ja. Sami nepopularni avtomobili, mogo?o so edina konkurenca CLA, Picasso, Octavia, pogojno pa ?e Kuga, P308.
V bistvu se ne bi ?udil, tudi, ?e prideta obe Mazdi med prvih pet.
Mogo?e se vam zdi, de je motor na 6-tki slab?i zaradi vseh napak, ampak je za vo?njo dosti prijaznej?i in ti?ji kot stari DITD.
Ma sej ni slab?i, sam jih je ogromno in s tem pa? tud ve? napak. Kolk uporabnikov z DITD motorjem smo pa imeli na forumu. Bi rekel, da je razmerje blizu 1:30.
Ima pa res nekaj cvetk, ki pa so vse re?ljive, ?e se lastnik dr?i servisov, ki vedo kako pa kaj s tem motorjem in seveda ne dr?i glave v pesek z mislijo "sej bo vse OK".
?e se ta motor normalno vzdr?uje in uporablja bo naredil tudi 400.000km brez nekih pretresov.
a si imel obe... bencinarko in dizelco, da lahko oceni? kaj je dejansko ceneje? Ne vem no sam men je to vseeno posplo?evanje. Vse je odvisno kolk ?asa bo imel avto , kolk km misli narest in seveda kako sre?no roko bo imel pri izbiri.
?e bo vse normalno mislim, da ni dileme kaj je ceneje.
Pa sej ni fora v tem... fora je v tem, da posku?a? prikazati kako je zimska guma nadmo?na in obvezna za vse razmere. In to je ?elja vseh proizvajalcev gum, da bodo prodali vsaj ?e en komplet gum ve? (zimake) tudi tistim, ki jih dejansko ne rabijo - niso odvisni od brezpogojne uporabe avtomobila in lahko v snegu ter sne?enju pustijo avto v gara?i.
Zakaj do takih izsledkov ne pridejo nikjer, kjer neodvisno testirajo razli?ne proizvajalce?
Jebe? tak prispevek, ?e zadaj stoji gumarski proizvajalec, ki mu je v interesu, da prika?e to kar ?eli prikazati.
Na vseh neodvisnih primerjalnih testih v mokrem in suhem vedno zmaga letna guma ne glede na temperaturo. Seveda pa ne mora? vsakih pet minut menjat gume glede na razmere tako, da je normalno, da se tekom zime uporabljajo zimske gume, ki so vseeno bolj?i kompromis kot pa letne gume v snegu.
Bedaki nastanjeo tudi zaradi bedakov v vlogi in?truktorjev avto?ol.
Nekaj dni nazaj se peljem po Kajuhovi za eno A?. Vse je bilo ok, vo?nja normalna, ustrezno dinami?na, ampak zadnje levo kolo od Toyote je opletalo za dva centimetra. Glede na to, da je bilo na litem plati??u je verjetno edina razlaga, da je bilo kolo delno od?raufano.
V izogib, da se zgodi nesre?a sem se na prvem kri?i??u postavil vzporedno in spustil mojo desno ?ipo ter nakazal s kro?nim gibom, da naj spusti okno, da mu pa? povem da ima odvito kolo. Za nazaj sem samo dobil popolnoma presran pogled kandidata in neko brezvezno besno mahanje in?truktorja. ?e vedno sem mu sku?al pokazati na zadnjo kolo in mu nakazati, da mu opleta pa se je debilno mahanje samo ?e nadaljevalo.
Mislim in pol naj tak bodo?i mladi ?ofer bo uvideven, skuliran in normalen udele?enec v prometu. ?e ga in?truktor ?e od za?etka nau?i, da so mu na cesti vsi sovra?niki. Da pa pred ?tartom nista pregledala vsaj osnov pri avtu je pa tud nesprejemljivo.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=781272...140%20TE%20plus
hehe, a ja z kej ne vem s ?em se Mazda klub ukvarja?
Povezava za deljenje
Deli na druge strani