Skoči na vsebino
Vinjeta
Napisano

Cesta je bla prvotno zrisana skozi Tuhinjsko dolino. Za nas Zasavce je sicer prek trojan bolj?a izbira saj imamo bli?e do AC. Lobiji so jeba.

 

uu ja... to bi ?ele bila cvetka. Takoj?nja degradacija ?e te lokacije, da ne govorim, da bi bil kar precej?enj ovinek in podalj?ana pot. Pa problem bi nastal kako spravt cesto poceni (odkup zemlji??) mimo Kamnika, Meng?a in Dom?al. Tako pa je bila postavaljena cesta prakti?no v bli?ini ?e obstoje?e regionalke saj s tem najmanj posega? v naravo. Ja so tuneli pa kaj - tunel ?e najmanj posega v naravo in viadukt ravno tako, ker omogo?a tudi ?ivalim prosto gibanje.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Sprememba cene goriv
Napisano

Ja sam jaz jih nisem na?el v cenikih pri dealerjih... tko, da je mo?no, da jih kam drugam lifrajo... itak pa ni ?kode, ker to je ?e orenk out of date tehnologija.

 

V?asih je bil pri Mercatorju 5 centov cenej?e gorivo. Po novem je samo ?e 3 cente...

 

Sem bil v torek v Mercatorju in dobil kupon na katerem ?e vedno pi?e, da je 5 centov... in ?e mi ne bodo obra?unali 5 centov jih bom pa malce poklical pa povpra?al zakaj zavajajo.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zanimivi oglasi!
Napisano

Za sestri?no grem pogledat tale avto http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=7195422&show=1 ...kje je ?e tista tema o MPV-jkah?? Boss si ti pisal da rjavijo okoli amortizerjev (pri ?raufih al kje ?e) al sem mal pome?al?

 

Spregledal tvoj post... sam sem ?el gledat Premacy-je in rjavijo na notranji strani koloteka, kjer je vpet amortizer in feder.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Sprememba cene goriv
Napisano

Clio II (oz. sedaj Clio Storia) se vedno menda izdelujejo izkljucno se v Novem Mestu ... :cheers:

 

Nope, ?e nekja ?asa jih ne delajo ve? pa itak je bil zastarel saj je to avto iz srede devedesetih let.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Sprememba cene goriv
Napisano

Ok, na Vi?u ga ima? pa v dokaj?nji bli?ini Interspara oz. ?e bli?je je Po?ti Slovenije, ogromni stavbi. :D Lahko pa da je ?e kak?en na obmo?ju Lj. Vi?, ?e neki ?asa nisem ?abar, pa ne obvladam tolko te scene. :punk:

 

P.S. zavili smo s teme, gremo nazaj na bencin, ali je dra?ji ali cenej?i? :harhar:

 

Hehe Tu? vseznalec :notworth: Men je edini ve?ji hipermarket Tu? tisti zraven BTC-ja, ostali pa so Marketi ali pa SuperMarketi sam vse to mi je malce od rok, Mercator mam pa pred nosom tako na c. na Brdo zraven doma ali pa Na ?martinki zraven slu?be. V Tu? v Logatcu pa gre ob?asno nakupovat moja, ?eprav sem za futer ve?inoma zadol?en jaz sramezljiv

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Sprememba cene goriv
Napisano

Rahlo off topic, vendar sem v Tu?u v Logatcu nakupoval ?e precejkrat, ?udno da ga ti ?e nisi zapazil (razen ?e so ga vmes zaprli, kar pa malo dvomim);

 

http://www.tus.si/medijsko-sredisce/szj/v-...upovalni-center

 

Jap prehitro sem napisal... ker sem doma bolj na dveh lokacijah sem imel v glavi Vi?-Brdo napisal pa Logatec - Mea Culpa.

 

@Boss ... potem imas napacen avto... Moral bi imeti nek izdelek iz Novega mesta ... :)

 

Hja v Renaultu so zjebal - Twingo ni tipi?en Slo avto ampak Clio, ki ga tam ne delajo ve? - pa ?e tisto roadster zadevo brezvezno so jim uturili... se prav delajo samo ?e buti?ne avtomobile, ki niso glih tipi?ni slo avtomobili oziroma avtomobili, ki bi jih slo kupci kupili. Vse ostalo od renaulta pa ?e zdale? ni Slovensko.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zanimivi oglasi!
Napisano

Najdeni ukradeni avto je zdaj last zavarovalnice in ni? ve? o?kodovanca, ki je ?e dobil zavarovalnino. Tko, da brez slabe vesti, ?e bi ga kdo rad imel, naj gre licitirat. ;)

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Sprememba cene goriv
Napisano

Da se razumem, popolnoma podpiram slovenske produkte. Bolj je letelo na ?e kar brezglavo dra?enje (iz strani dr?ave) na vseh podro?jih. Sme?no mi je pa to, da po eni strani pi?e? kako je treba podpirati doma?a podjetja:

 

...ker po tej logiki se ?udim zakaj ne vozi? Twinga (na Savinih gumah, tu se ?e najdem! :P ), ima? doma Tomosa, ne nosi? slovenskih obla?il in obutve (tista, ki so ?e obstala), pije? le fruc in cocto... Saj bi omenil ?e kupovanje Tu?evih in Mercatorjevih proizvodov ampak tu je ?e vpra?ljivo koliko zadev je dejansko narejenih v Sloveniji.

 

Sej vedno ne gre, ?e doma?e proizvodnje ni.

 

V preteklosti sem imel 2x gume Goodyear made in Slovenia, trenutno pa ne ker so bile gume gor take kot so pa? bile, druge sem pa kupil malo rabljene. Nosim slovenska obla?ila od Laboda in obleko iz Mure, predvsem zimske ?evlje imam Alpina, pijem Cockto in tudi Pepsi polnjeno v Radenski (Cocacole ne ve?, ker so polnilnico preselili iz Slovenije pa naj pol naj jo pa kr tam prodajajo)... sok je vedno Fructalov ali pa od Dane, Ledeni ?aji Sola, Fruc, Radenska ipd.

 

Kupujem v Mercatorju, ker Tu? mi je od rok oziroma ga v Logatcu sploh ni... ja se zgodi da grem tud v ?para. ?e vzamem trgovsko znamko vedno preverim katera je dr?ava porekla in tud na kraj pameti mi ne pade, da bi vzel mad?arsko mleko trgovske znamke za 69 centov, ?e imam zraven takega, ki je proizvedeno v Sloveniji pa ?etudi je cena 80 centov.

 

?e enkrat pravim - ne kupim vsega slovenskega, ker to v?asih ni mo?no ali pa ni v rangu, ki ga ?elim ampak, v kolikor pa sta na polici podobna izdelka slo in drugega proizvajalca pa se vedno odlo?im za SLo.

 

To je minimalno kar lahko pomagam Sloveniji in na?im ljudem ter posledi?no v tem ekonomsko finan?nem krogu tudi sebi.

 

No, Boss, tebi lahko vo??im dobro jutro. Ostalim najbr? ?e ne.

 

Dokler kupujemo proizvode in pridelke Slovenskih proizvajalcev, denar kro?i po Sloveniji. Proizvajalci imajo promet, trgovinam gre mar?a, potro?niki delajo pri prodajalcih in trgovcih in denar kro?i (dobro, to je zdaj zelo v grobem).

 

?e pa se kupuje ?ez mejo in od tujih proizvajalcev, pa doma?i ne prodajajo, zato zapirajo proizvodnje in pridelave, trgovci nimajo mar?e in tako vsi skupaj zaprejo. In so socialni problem v dr?avi, ki nima davkov, torej tudi denarja ne. Denarja pa ni, ker je odtekel v tujino (tudi to je zelo v grobem).

 

Nikakor nisem za to, da se cene nabija ?ez vsako razumno mero. A vseeno. Na? ?upnik je enkrat pri ma?i prebral iz neke knjige eno dobro misel: "Dajte Bogu, kar je Bo?jega in cesarju, kar je cesarjevega." Torej, dajte dr?avi, kar ji pripada in proizvajalcu, kar pripada njemu. Ja, konkurenca pa mora biti, da se cene ne nabijajo v vi?ave...

 

Ja vidi?, da se midva lahko ?isto lepo strinjava in kar dobro razumeva kako tele stvari potekajo. To?no tako je kot si napisal.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Sprememba cene goriv
Napisano

Sej boste neko? razumeli sam se bojim, da bo takrat ?al ?e prepozno. Zanimivo kako je ?vedu v nacionalni zavesti, da brez da bi mu kdo govoril, to?no ve, da mora kupovat lastno blago pa ?etudi je dra?je. ?vedu je kristalno jasno, da ?e kupuje doma, da ohranja delovna mesta in visok standard. Saj to je razumljivo ker imajo na ?vedskem ?e dolgo dolgo demokracijo in kapitalizem ter so se iz vseh teh grenkih izku?enj ?e marsikej nau?ili.

 

Pri nas je pa ?al tako, da vsazga briga samo lastna rit, pa marsikdo bi ?e lastno mater prodal, ?e bi lahko kej zaslu?il - smo pa pa? eksperti v zani?evanju druga?e misle?ih in se delamo norca iz tistih, ki ne mislijo samo na lastno rit. Pa ne toliko zaradi nekega samaritanstva ampak zaradi tega, ker vse se na koncu vrne kot bumerang in kar danes "pri?para?" jutri dvakrat pla?a?.

 

Tisti, ki bo zadnje napisano razumel bo razumel ostali pa... hja upajmo, da uspemo tudi ?e ne veslamo vsi v isto smer - ampak mo?nosti so majhne.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Vinjeta
Napisano

 

Zakaj Graseto ni zgradil ceneje predor pod Trojanam? Ne vem. Ne vem, zakaj so sploh ?li kopat predor v tako zaj**** materjal, kot sestavlja Trojane. Zakaj niso raje poiskali kak?no drugo traso in se predoru izognili? Misli?, da ne bi bilo ceneje?

 

 

Kdaj pa si ?el nazadnje ?ez Trojane? AC ima dovoljen najve?ji naklon in ?ez Trojane brez tunelov ne bi ?lo - ali ve? manj?ih ali pa enega velikega in dra?jega kot vse ostalo skupaj.

 

Samo kot dokaz, da sploh ne poslu?a? - bere?, ampak odgovarja? na to, kar misli?, da smo napisali:

 

Nih?e ni rekel, da bi ceste gradili ceneje na ra?un slab?e kvalitete.

 

hmmm... ti meni o?ita?, da ne berem... razen, ?e misli?, da te vikam. Sploh nisem omenil ni?anja kvalitete tako, da ne vem od kod si tole pobral - pisal sem kot odgovor obema (tebi in Alexu), ker sta obadva isto?asno navalila name.

 

Gledal sem oddajo,kako so v ?vici delali nek najdalj?i viadukt. Naredili so razpis,izbrali izvajalca z najve? referencami (in ne najcenej?ega), podpisali pogodbo in dolo?ili rok izdelave.

 

 

A smo mi lepo jemali kredite in gradili (skoraj) najdra?je variante, ki so se vmes ?e podra?ile.

 

 

Na?e ceste res niso bile najdra?je. Lahko pa bi bile bistveno cenej?e. A to je za tvojo bu?o o?itno prete?ko, da bi doumela...

 

 

Zdej ker ?e tako najeda? z ni?jo ceno mi razlo?i zakaj taka cifra pri tistem ?elezni?kem predoru v ?vici, ki je za mnogokratnik dra?ji od kateregakoli na?ega predora in razlo?i mi zakaj je cena enako nezahtevnega ali srednje zahtevnega kilometra ceste v Avstriji skoraj 11 m? pri nas pa dobrih 6 m?. Pri nas smo za vse viadukte, predore, pilotiranja (ki spadajo pod zelo zahtevne gradnje) pla?ali dobrih 12m? na kilometer. Se pravi le dober milijon nad avstrijskimi nezahtevnimi gradnjami AC-jev.

 

No dej prosim, ?akam, ker tole razlago bi res rad sli?al

 

Citriram ?urnal, da ne bo? govoril, da govorim na pamet

]Lahek kilometer ?est milijonov[/b]

 

Stro?ki. Po podatkih ?e?kega podjetja IBR Consulting, ki so nam jih posredovali na Darsu, smo za kilometer avtoceste v SlovenijI na lahkem in srednje zahtevnem terenu od?teli 6,22 milijona evrov. Na Hrva?kem so od?teli 5,9 milijona, na Danskem pet milijonov, v Avstriji pa skoraj 11 milijonov evrov.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Vinjeta
Napisano

Zakaj svetu vladajo norci?

Ker pametnej?i vedno popusti...

 

Ja, Boss, prav ima?.

 

Glej: kredibilni strokovnjaki so opozarjali, ko je bil ?e ?as. Pa jih je politika povozila in so gradili po svoje. In zdaj ne grem iskat po internetu, kdo vse je opozarjal in kak?ne argumente je imel, ker se mi ne da. Si pa? prepri?an v svoje in jaz imam te borbe s teboj dovolj.

 

Na?e ceste res niso bile najdra?je. Lahko pa bi bile bistveno cenej?e. A to je za tvojo bu?o o?itno prete?ko, da bi doumela...

 

Glede g. Bajuka: zate je pa? najslab?i, ker ni levi. Prav. Se mi ne da spet imet tu borbe s teboj in dokazovanja, kaj se je res dogajalo in kaj ne. Napi?em samo to: denar je takrat res bil poceni. To pa ne pomeni, da se zato zakreditira? ?ez vsako razumno mero. Pa? pa pomeni, da ?e ima? kak?ne vizije, pa potrebuje? investicijo, v takem obdobju najla?je pride? do denarja. A, kot sem napisal, v mejah razuma.

 

Gotovo si sli?al za pregovor: zrno do zrna poga?a, kamen na kamen pala?a.

Isto velja tudi v drugi smeri: plunek do pljunka... Mogo?e bolj?e, ?e kon?am.

 

Zakaj je trebe mene osebno vpletat v tvoje odgovore... a jaz tebe slu?ajno? Sej se samo pogovarjamo pa ?e ?ivce zgublja? in se komaj zadr?uje? in me ?e zmerja? - ?e dobro, da si se vsaj vzdr?al ?e bolj nesramnih kletvic.

 

Kako ve?, da bi lahko bile AC cenej?e... a samo zato ker se tako govori? Zakaj pa recimo Graseto, ki ni slo firma ni cenej zgradil tavelik trojanski predor? Zakaj se v predoru Markovci pogajajo o aneksih? Hmmm, ne vem komu tukaj ne dela logika. Najprej trdite, da je treba namesto najni?je cene vzeti kvalitetne izvajalce pol pa trdite, da bi lahko bilo ceneje od najcenej?ih. :blink::blink:

 

Bajuk ni slab zato ker je desni ampak zato ker je bil nesposoben in popolnoma neprimeren za finan?nega ministra neke dr?ave. ?e proti koncu leta 2008 ni prepoznal krize in zraven zaradi predvolilnega obdobja trdil, da krize ni pol res ne vem kaj pozitivnega naj si mislim o njem.

 

Z izjavo, da je denar poceni spro?i? tudi pri tistih, ki o tem ne razmi?ljajo, "potrebo", da bi vzeli kredit. O?itno se ne zavedamo kako mo?an vpliv imajo besede prvega finan?nika v dr?avi. Vsi namre? mislijo, da ima zaradi svojega polo?aja najve? kredibilnih informacij zato mora biti financminister izredno previden pri svojih izjavah. En tak primer je bila recimo nespametna izjava biv?ega ministra ?u?ter?i?a, ki je kr vabil trojko k nam, par dni po izjavi pa so padle bonitete dr?avi.

 

Vseeno pa mi je sme?no, ker se ima? za svetovljana ampak tako te?ko sprejema? druga?no mnenje - pa verjemi, da ne govorim na pamet in da je v mojih izjavah ogromno preverjenih podatkov in sklepanj na osnovi teh. Ne gledam ozkosmerno kozt ljudje, ki ?ustveno odreagirajo v jezi, ampak pogledam tudi kaj je res in kaj je le natolcevanje. Pa sej ma? danes internet pa se da marsikaj preverit... samo "open your mind" pa se da marsikaj tudi videti iz druga?ne prespektive. Pa ne zdaj to razumet, kot da koga ??itim, ker sigurno se najdejo notri tudi svinjarije samo verjet v to, da je vse kar se v slo zgodi svinjarija in mafijska rabota je pa tudi psihoza brez primere.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Vinjeta
Napisano

Boss, a si bil ti v prej?njem ?ivljenju kak odvetnik mafijcev ali kaj? :jezicek::aaaaa:

 

Ne - nisem pa drhal, ki gradi svoj jaz in svoje znanje na gostilni?kih debatah in na splo?nem nerganju in pluvanju po vseh in po vsakem pa je kriv ali pa ni. Dej drhali mo? v roke pa bodo viseli vsi krivi in nedol?ni... a to ho?emo.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Sprememba cene goriv
Napisano

Maxen ima kot kaze samo se 3 cente pri litru ceneje s kuponom... Pri Hoferju je od nedavnega vedno 3 cente ceneje (ne vec samo ob sredah in sobotah ali kako je ze bilo (pa takrat je bilo samo 2 centa razlike) ....

 

http://www.maxen.si/si/aktualno/

 

http://www.maxen.si/si/aktualno/132/detail.html?prev_page=1

 

Je pa problem na teh crpalkah, ker vcasih ne mores natociti polno... oz. moras tociti dvakrat... Vsaj pri Hoferju sem nekajkrat ze naletel tako, da je recimo sicer omejitev 80?... ampak se crpalka ustavi ze pri 75? ... :blink:

 

Hja ne vem... sem pogledal svoje kupone in na vseh ?estih je pisalo 5 centov... in ?e grem tja se tudi toliko obra?unava. Mora? pa pri tankanju izbrati ali 80 ali 100? (na Maxnu lahko izbira? 40, 60, 80, 100 ali 120? limita).?e bo? vzel 80? se bo kon?alo pri 80? in se bo ?ele na koncu od?tel popust. ter bo? pla?al cca 77?. ?e ve?, da bo ?lo notri ve? kot za 80? vzemi limit 100? pa bo ?lo polno do konca... sicer ti rezervirajo 100? vendar ti to stornirajo in obra?unajo dejanski znesek.

 

...mimogrede naredi ?e ?pe?o v njihovi trgovini in pri?para pri ve?ji ?pe?i za pol tanka.

Samo po benz ne hodijo ?ez, bodi brez skrbi.

 

?e bomo vsi takole delal kmal ne bomo mel s ?im karkoli kupit... ?al :(

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Sprememba cene goriv
Napisano

Alex, ?e si gledal tole primerjavo http://amzs.si/Cene_goriv_po_Evropi.aspx mora? upo?tevati, da so dolo?eni podatki po evropi ?e izpred treh tednov - se pravi so zastareli. Konec avgusta se je cena dvignila za cca 5$ na sod in to v parih dneh potem pa je tako vztrajala celih ?tirinajst dni in zdaj je spet padal za 5$. Tako, da bomo z naslednjo uskladitvijo ter tisto za njo videli ali bo ?lo dol (moralo bi iti dol, ?e ne bodo tro?arin dvigovali).

 

 

Mi je pa pri teh zadevah najbolj sme?en primer enga Maribor?ana, kako je navdu?eno razlagal, koliko prihrani, ?e gre tankat v avstrijo, ker ma ?isto blizu do pumpe (cca 15km).

 

Se pravi za poln 60litrski tank tam pla?a po ceni 1.373 za liter dizla nekje 82,38?, pri nas pa bi po ceni 1,418 pla?al 85,08?... razlika torej 2,7?. Fino in "ogromen" prihranek ampak klele se vidi beda takega razmi?ljanja. Da se odpelje do pumpe v avstriji in nazaj naredi 30km, kar pomeni pri porabi 6l/100km 1,8 litra goriva za to pot in to zne?e po avstrijski ceni 2,47?stro?ka. Se pravi je na koncu pri?paral neverjetnih 23 centov. WOW res :punk:

 

Ne vem pa zakaj nih?e ne hodi na Maxen (ali pa podobne diskontne pumpe), kjer recimo s kuponom iz Mercatorja pla?a? 5 centov manj po litru kolikor je cena drugod v Slo. Pr?para? cca 3?.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Vinjeta
Napisano

No?e? razumeti? Ali res ne razume??

 

Falcona nam ni bilo treba...

 

Avtocesto potrebujemo. A z ustreznej?o izbiro trase bi lahko precej zni?ali stro?ke. In stroka je to takrat opozarjala. A smo mi lepo jemali kredite in gradili (skoraj) najdra?je variante, ki so se vmes ?e podra?ile. Zdaj, ko je treba kredite odpla?at, pa jok in stok...

 

In mened?erski odkupi se niso dogajali pred petimi leti. Dogajali so se pred sedmimi do desetimi leti. Pred petimi leti so samo ven udarile posledice teh odkupov...

 

Ne vem jaz ne jokam... jokate pa nekateri drugi ... glede cene pa glej moj prej?nji post pa ne verjet, da so ble na?e ceste najdra?je. Prakti?no ga ni kredibilnega strokovnjaka, ki bi lahko zatrdil, da bi bile cenej?e niti praksa v dr?avah s podobno razgibanim terenem pravijo nasprotno in da je cene ustrezna.

 

Kar se pa manad?erskih odkupov je pa splo?no znano kdaj se jih je ve?ina zgodila in to predvsem tistih, ki so se na koncu sfi?ili. Zelo zelo velike zasluge za to je imela takratna oblast in posebej ?e g. Bajuk, ki je trosil puhlice in izjave, ki si jih vsak kredibilen finan?ni minister ne bi smel privo??iti - pa za ilustracijo samo dve.

 

- leta 2006 ali 2007 je izjavil: "danes je denar poceni" in s to izjavo izzval naval jemanja kreditov

- konec leta 2008, ko se je kriza ?e veselo za?ela pa je izjavil: "eni pravijo da kriza je drugi pa da je ni"

 

Sej vem, da mi ne verjame? ampak vseeno to ne spremeni dejstva in zgodovinskega dogajanja... si pa lahko tudi pogleda? kdaj so se najbolj odmevni in propadli odkupi dogajali in kdo je bil takrat za krmilom dr?ave. Pa da ti bo la?je pri srcu tudi izven tega obdobja so se dogajali ampak najbolj odmevni pa so ravno iz tega obdobja - iz obdobja 2004-2008 (primer La?ko leta 2006, Merkur 2007, Istrabenz so posku?ali sredi 2008 in niso uspeli niti 2009, itd itd).

 

Aja zakaj je krivda v oblasti - edino vlada ali oblast ima mo?nost po pravni in demokrati?ni poti take odkupe prepre?it - se pravi jih razglasit za nelegalne in ?e to ne naredijo so posredno krivi za tako situacijo.

 

aja Falcon - sorry ampak to je pa pljunk v morje proti vsem drugim neustreznim nakupom... pa ?e so ga ?e kupili pol naj ga vsaj uporabljajo a s i ga tudi to niso upali, ker je bil gnev nasprotnikov prevelik. Tako je investicija ostala parkirana v hangarju in so se pla?evali dragi poleti s komercialnimi linijami.. to je ?ele budala?tina.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Vinjeta
Napisano

Sej ni problem vzet kredit, ?e ve?,da bo denar porabljen racionalno.Ali si ?e pozabil, za koliko in kolikokrat so se vsi odseki,tuneli,viadukti podra?ili-in to je trajalo v nedogled?

?e ne bi dobili na?i tajkunski pajaci takrat dela( ker so ga morali, da prika?emo umetno rast bdp-ja),bi bilo verjetno druga?e.

Gledal sem oddajo,kako so v ?vici delali nek najdalj?i viadukt. Naredili so razpis,izbrali izvajalca z najve? referencami (in ne najcenej?ega), podpisali pogodbo in dolo?ili rok izdelave.In dolo?ili so seveda -PENALE za vsak prekora?en dan.

In potem so se izvajalci martrali in delali in seveda jim ni uspelo narediti ob roku.In seveda niso zvi?ali niti enkrat cene( ker tega ni bilo v pogodbi) samo pla?ali so mastno vsak dan, ki so ga prekora?ili.No, teh dni ni bilo veliko, ker so delali kot norci, da ?im prej dokon?ajo projekt.

Tako se dela v po?lihtani dr?avi in ni nobenega problema z dolgovi dr?ave. ;)

 

Marsikaj je, med drugim tudi raznorazne vplivi takih in druga?nih zainteresiranih grup pa so to lahko ?ist legalne kot recimo neke naravovarstvene, ki jih skrbi zaletavanje ptic v vetrnice ali pa gnezdi??a nekega metulj?ka. Raznoraznih "strok" je po doma?e kolikor ho?e? in vsak s svojimi cilji.

 

Pa dejmo vzet primer Trojan - predlog je bil, da se gre po dolini in potem skozi en ogromen tunel pod Trojanami ali pa ta trenutna re?itev. A resno mislite, da bi bil en ogromen tunel cenej?i kot ?tirje kraj?i?

 

In zdej direktno k tvojemu namigovanju o fiksnosti cene in kako zelo drago se gradi pri nas. Fantje niti eden klele izmed nas nima pojma kolk to dejansko stane in vsi se zgra?amo, ker imamo ?e za cca 2.8milijarde? dolga iz naslova AC kri?a, ki je dejansko kon?an ?e nekaj ?asa z vsemi tuneli in vijadukti vred. Nekaterim se zdi to veliko ampak gradnja v razgibani de?eli kot je Slo nikoli ne bo poceni kot recimo primerjava s Hrva?kimi Ac, ki so ve?inoma grajene na trdnem kra?kem kamnu, kjer je dovolj mal razstreliva in si skozi pa material, ki ga nekje vzame?, ga drugje doda? in si relativno hitro ter poceni skozi.

 

Ja sej vem, zdele k ste to prebrali si vas 80% itak misli kak?en kreten je Boss in da nima pojma kako je s ceni. Pa dejmo vzet ?e en ?vicarski primer - gre za 57km dolg ?elezni?ki predor pod ?vicarskimi alpami. Gradnja traja ?e nekaj desetletij in cena do kon?anja bo neverjetnih 7 milijard? ali skoraj 1,3miljarde? ve? kolikor je stal cel avtocestni kri? (5,7miljarde?) od srede devedesetih do danes, ki obsega cca 500km AC z vso infrastrukturo vred.

 

Se pravi stane ?vicarski tunel 122miljonov na kilometer pri nas pa cca 11,5milijona na kilometer. Hmm faktor 10x ceneje.

 

V glavnem, ne verjet, da je pri nas vse tako grozno drago in ne vekm kolk so pobasali v ?epe, kot je splo?no mnenje - aja za primerjavo v avstriji stane kilometer gradnje ACV na nezahtevnem terenu ( nobenih viaduktov ali predorov ali pilotiranja ipd) tudi 11m?/km.

 

Aja pa ?e link od predora http://www.delo.si/clanek/125378

 

 

Z umetno rastjo BDP-ja je pa najbolj seznanjen prav veliki vodja JJ, ki je v bilanco prilivov zapisal tudi kredite, ki so jih prejeli in v?eteli v dvig BDP-ja - carsko res.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Vinjeta
Napisano

Kako bi naredili Slovenijo bolj konkuren?no? Pred petnajstimi leti bi mislili na to. Pa ne bi najemali nepotrebnih kreditov. In bi zdaj z manj?imi obremenitvami v obliki davkov, cestnin, prispevkov,.. lahko shajali. A takrat ste bili vsi tiho. ?e ste bili takrat tiho, bodite pa ?e sedaj...

 

Nisem ?ist prepri?an, da je problem kreditov izpred 15 let. Problem kreditov, ki niso bili namenjeni vi?anju konkuren?nosti je star nekaj ve? kot 5 let. To so bili krediti za mened?erske odkupe, mahinacije z nalo?bami v sklade ipd ... skratka tajkunski krediti. Ti nas zdaj najbolj tepejo. ?e ne bi na tak na?in iz?rpavali podjetja bi danes bil pi?kin dim teh nekaj evrov podra?itve vinjet... mogo?e jih sploh ne bi bilo potrebno podra?it.

 

Darsova zadol?enost oziroma problem odpla?evanja je le posledica tega... ampak AC rabimo tako, da je zakreditiranje za izgradnjo infrastrukture upravi?eno... ampak ne more? vzet kredita pol pa re?t zdej ga pa ne bom pla?al... tako je pa? na nek na?in potrebno to vrnit, kar je edino prav in fer... in fer je tudi ustrezna porazdelitev bremena med vse uporabnike AC.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Vinjeta
Napisano

Se pravi ho?e? povedat, da je pravilno, da bi zmanj?ali minimalno pla?o in s tem naredili Slo bolj konkuren?no? Tak?en pritisk je zdaj s strani gospodarstva oziroma s strani EU. Hmm torej dejmo delavcem v Slo romunske pla?e pa ?e bodo pre?iveli bodo, ?e ne pa kurc jih gleda...

 

ne vem zdej, a ho?mo met vi?ji standard, da imamo vsi ve? in si lahko ve? tudi privo??imo ali pa gremo na minimum, tol?emo rev??ino, ampak ej... konkuren?ni pa bomo. Problem je da delodajalec ho?e profit, delavec je pa itak sam stro?ek. :vskalo:

 

Ampak kako torej Romune spraviti iz te nelojalne konkurence... kot ka?e ugotavljamo isto kot so drugi ?e davno. Udarit jih je treba po ekolo?ki plati, kjer ti en Romun ne bo mogel biti konkuren?en s ?etrt stoletja starim kamionom in voznikom za 300?/mesec.

 

Je pa v celi zgodbi zanimiv podatek ta, da ?ez Slovenijo vsak dan potuje okoli 6000 kamionov, ?ez bistveno ve?ji avstrijo 4000 in Hrva?ko "le" 1500 kamionov. Kaj je nauk tega - o?itno je prevoz ?ez Slovenijo "prepoceni", ?e se spla?a ?ehom, Slovakom in Poljakom v Italijo in naprej proti Franciji ter ?paniji voziti ?ez Slovenijo in ne Nem?ijo ali Avstrijo.... hmmm v razmislek. Dr?av Nekdanje Sovjetske Zveze pa sploh ne bom omenjal, ker jim je pa? ?ez Slo najkraj?a pot.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Vinjeta
Napisano

Aja... a Romunski kamionar pa po zraku prpelje al mora tudi on pla?at vi?jo ceno cestnine? Sploh se pri Romunu bolj pozna, ker ima manj?o ceno bi podra?itev zavzemal ve?ji dele?. Vi? klele sploh nima? prav, ker se kamionarjem VSEM podra?i cena. Sploh je pa to bagatela. ?e prpele? 10 ton solate iz Kopra v Mursko Soboto te pride danes cestnina po tadragi tarifi v ?etrtem cestninskem razredu (?leperji) 86,20?. ?e bi podra?ili cestnino za isti procent kot so za osebna vozila bi to bil cca 16%, kar bi zneslo 13,8? ve?. ?e to razdelimo kolk se pozna pri kili solate, ker bodo podra?itev itak pretopili v ceno kon?nega produkta bi to pri kili solate pomenilo natan?no 0,01? ali en cent.

 

Tolk o nekonkuren?nosti, ?e je zdej problem 13? na furo oziroma 1 cent pri kili solate. Dars bi od 6.000 kamionov (pa ?e vzamemo polovi?ni znesek bi lahko dars predvsem od tujih tranzitarjev, ki nam uni?ujejo ceste in delajo zastoje ter nesre?e, lahko letno pobral za cca 12 m? ve?. Bolj? takole kot pa da se ta znesek obesi na prora?un.

 

Ra?unajo pa da bodo tako z vsemi podra?itvami pobrali cca 60m? ve? in da se dolg 2.8milijarde? v 10 letih zmanj?a za polovico.

 

http://www.siol.net/novice/gospodarstvo/2013/09/vinjeta.aspx

 

 

Aja pa ?e so kamionarji toliko neuki naj pogodbe podpisujejo s pomo?jo odvetnikov, da se naslednji? en bodo nasankali, ?e jim minimalna razlika v ceni pomeni ali so na pozitivni strani poslovanja ali ne.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Vinjeta
Napisano

?e se bo voznik eno uro vlekel za 25km al pa za 27,5km (od Lj do Logatca je AC - jaz mam do ?ihta skoraj 40km pa pridem v 25minutah brez divjanja in po predpisih) mu takoj dam knji?co pa se mu lepo zahvalim za sodelovanje. Po logiki pa da ga ne terem bi vse skupaj moral biti nazaj v uri in pol z vsem nalaganjem in razkladanjem vred.

 

Ampak OK, pustmo to, sej se ve?inoma strinjam, da je kr neki stro?ka sam z eno stvarjo se ne morem strinjat. ?as in stro?ek ko kombi ne vozi (ni strank) ne more? prevaliti na tiste stranke, ki sploh so. ?e bi ?li po tej logiki bi recimo, ?e bi mel samo ?tiri stranke na mesec moral vsaki zara?unat tam nekje 700? za prevoz - ni logike.

 

Druga?e sem pa sam vzel obra?un kilometrine za podjetja v katerem je v?teto tako gorivo kot vzdr?evanje, zavarovanja in amortizacija in to je zadnja uradna ?teviloka pri 0,37? na km oziroma v primeru 50km cca 20? na okroglo samo za vozilo voznika nisem ?tel, ker sem ra?unal, da je to tisti del, ko je to plus za firmo iz katerega pa se potm dajejo pla?e itd.

 

Pa ?e vzamem tvoj prera?un ?e vseeno zaslu?ijo 20-30? na furo 25km. Se pravi, da lahko v enem dnevu pokrijejo tudi ceno vi?je vinjete oziroma, da ne bo tako hudo izgledalo jih ta podra?itev dnevno pride 0,42?, ?e ?tejem samo delovne dni brez vikenda. ?e ma? nekega skrbnega voznika, ki zna s porabo ti dnevno lahko prihrani bistveno vi?ji znesek kot je teh 42 centov.

 

?e enkrat - nisem navdu?en nad podra?itvami samo da ti nekdo, ki ne ra?una malo za prevoz jamra in je ?ist bogi pa tud ne kupim.

 

poslu?am raznorazna jamranja kot bi poslu?al unga s Klobaso iz kamionarskega ceha, ki je zagrozil, da bo blokiral AC-je, ?e se bo cestnina dvignila za kamione. Na vpra?anje kje je problem je izjavil, da bodo kamionarji potem nekonkuren?i. A nise na?el heroj, da bi povpra?al gospoda s Klobaso naj razlo?i proti komu bodo nekonkuren?ni - avionom? vlakom? ladjam? kurir?kom na fr?omatikih? ?erpam? kamelam? lete?im kro?nikom?

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Vinjeta
Napisano

Sej bodo tudi ta del problematike uredili glede invalidov in velikih dru?in... ?eprav ravno velike dru?ine in invalide imajo ?e danes velike ugodnosti pri nakupu vozil ali brez davka ali z zmanj?anim davkom oziroma drugih socialnih transferjev. To so taki prihranki, da je dvojna cena vinjete pi?kin dim proti tistemu za koliko lahko pridejo ceneje skozi sam pri nakupu vozila.

 

Pa da ne bo spet kdo dobu potrebo, da me napade, samo razlagam stanje in tudi pribli?no si ne ?elim biti v vlogi invalida in jim ?elim, da si lahko ?imbolj olaj?ajo ?ivljenje samo, da se pa zdej primer invalidov zlorablja za kot ka?e neko dobrobit ostalih, ki pa? padejo v vi?ji razred (vsepovsod koder je cestnina, kombiji na sodijo v isto kategorijo kot osebna vozila tako, da je tole zdaj samo "normalizacija" stanja). Pa? naj zadevo vzamejo tako, da je bilo fino dokler je trajalo zdaj se je pa treba prilagodit na novo realnost. ?al ali pa kon?no ?eprav nikomur ne privo??im povi?anja cen samo, ?e pa? ne gre druga?e pa? ne gre (?e se dolgovi Darsa ne bodo odpla?evali na tak na?in bodo zadevo na prora?un obesili pol bo pa hitro kak?en nov davek vzniknil :( )

 

Bom pa kot primer navedel lastno izku?njo... iz Lj do Logatca sem rabil prepeljat sede?no garnituro... nobenega no?enja samo prevoz vse ostalo bi naredili sami pa so zahtevali prevozniki s kombijem od 51-62? za dobrih 25km vo?nje v eno smer in seveda, da se je prazen vrnil nazaj. Skupaj ti vse to vzame uro do max dve ?asa in ?e vse stro?ke goriva in vzdr?evanja od?tejem je zaslu?ka vsaj 30? do 40?. Ta cifra se jim, ko je treba zara?unat stranki, sploh ne zdi visoka a ko je treba za celo leto uporabe AC pla?ati dobrih 100? ve? je pa cel halo. Pa pizda sej imajo gospodarsko dejavnost in jim uporaba cest sploh omogo?a zaslu?ek in ne more biti v isti kategoriji kot nekdo, ki mu je uporaba cest ve? ali manj nujno zlo in zgolj stro?ek brez zaslu?ka.

 

pa da ne zabluzim preve?... moj predlog bi bil, da se vinjeta ve?e na maksimalno dovoljeno te?o vozila po recimu principu 50? na tono te?e. Se pravi, ?e je recimo maksimalno dovoljena te?a avtomobila 2 toni je cena vinjete 100?, za kombi pri 3,5 tone bi pol bila 175? itd. ?e zraven vle?e? prikolico z najve?jo dovoljeno maso ve? kot 1 tone bi moral dokupit ?e vinjeto za prikolo itd.

 

To bi bilo v vinjetnem sistemu verjetno ?e najbolj po?teno :ne vem:

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zimske gume 2013/2014
Napisano

Zato ker ze imam feltne 17" ... :)

 

se mi je zdelo, da bo to... sam na konc pri teh cifrah bi jih blo clo bolje prodat pa zamenjat za 16-ke... bo ?e ?e skor na profitu... hehe

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Vinjeta
Napisano

a bo dars odklopil prikolico z zbitimi avti in dal vso prtljago ven :party0035:

 

ajoj.. a nisi prebral, pa ?e sam sem vsaj 2x omenil, da bo narejen seznam vozil. Nih?e ne bo ni? meril sam iz seznama se pogleda in to je to. Nobenih mi?kulanc.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Vinjeta
Napisano

?e je namen lupiti tele ukrajince in romune v prenatrpanih kombijih jih naj. ampak morajo zni?ati kriterij saj so tako nalo?eni da ne vem, ?e dose?ejo 130 cm

 

hehe

 

sam dolo?ilo izrecno pravi, da se meri neobremenjeno in nezni?ano vozilo... tko da Romuni se ne bodo izognili.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.