AMZS je pravilno dejal, da teh. podatek vi?ina nad prvo osjo ni noben podatek in da se z letnimi ?asi spreminja. Meri se medosno razdaljo ter te?o. Se vidi da so spet postavljeni sami neizobra?en?ki na stol?kih. Da ne govorim o novih brezveznih znakih. Nekdo bo spet zaslu?il mastne na ra?un davkopla?evalcev...kot takrat z reg. nalepkami
Sam tak princip je v veljavi ?e leta tudi drugod po evropi (Hrva?ka, Italija, Portugalska (samo 110cm)) tako, da tole ni neka nova pogruntav??ina. Sicer bo pa itak narejen spisek vozil tako, da ne bo dilem kam kaj sodi.
Se mi zdi pa primerno, da ?e se je vsem pove?ala cestnina, da bi se v istem procentu tudi najve?jim uni?evalcem avtocest.... ?e ?e moramo breme krize in odpla?evanja dolgov nositi vsi, potem dajmo to tudi enakomerno razdeliti. Ne pa da ?e danes lahko kamionarji uporabljajo cel avtocestni kri? v osrednji sloveniji zastonj.
opa branik SDS-ovskih rabot se je oglasil ... navajanje k ponarejanju je kaznivo dejanje. Samo to je bistvo na kaj ciljam... upam, da razume?.
Nikjer ne pi?e, da se meritav izvaja na mestu, kjer je prva os, ampak se omenja zgolj vi?ina nad prvo osjo. Me ne briga, kaj se komu zdi, da naj to pomeni in kako si kdo interpelira. Zakon pomeni to, kar pi?e. In ?e jih zanima vi?ina vozila nad prvo osovino, je to od prve osovine gor in ne od tal gor. ?e je na tabli omejitev 60, potem je omejitev 60 in ne 60 plus nekaj...
pi?e pi?e samo dosledno je treba prebrat in ne tako malo na po?ez.
Sej sej... pri pravi stranki so se tole spomnili, ker imajo najve? izku?enj s ponarejanjem dokumentov. zakaj pa niso raje predlagali naj vsak kr poskenira in natiska en bankovec za 100? in enga za 10? pa bo ?e hitreje ?lo... kaj se bo? jebal s sekundnim limom, k pol dol ne gre.
Mislim, da te srat prime kako eni kr navijajo, da se ?e bolj goljufa... pa ravno vsemogo?e goljufije na vseh ravneh so nas pripeljale v to nezavidljivo situacijo. Noro res.
zanima me ce picasoo tud ze pade pod tole....
Joj Jures tole pa oreng pretirava?... picasso ima nad sprednjo osjo cca en meter.. ?e dolga je tistih 30cm. Mislim, da ga ni osebnega avtomobila, ki presega tole razen kak?en glomazen terenec tko, da ne vem od kod kr naenkrat taka panika.
Ne mi balinat.
Zakon se glasi:
"dvosledna motorna vozila z vi?ino nad prvo osjo 1,3 metra ali ve?, katerih najve?ja dovoljena masa ne presega 3500 kilogramov, s priklopnim vozilom ali brez njega"
Pri 16" pnevmatikah ima? osovino na vi?ini okoli 25 cm od tal. In nato ?e 1,3 metra nad osovino, pa smo ?e pri vi?ini 1,5 metra pri sprednji osovini. Moja BTjka je pri sprednji osovini visoka 1,2 metra, nad prvo osovino pa samo 85 cm.
Zdaj boste pa Picasooje pa Espaceje pa CXe merili, da ne padejo v ta razred...
Vi?ino avtomobila se ne meri od tal in koliko je dejansko vozilo visoko. Le meritev se izvaja na mestu, kjer je prva os - se pravi od tal pravokotno na podlago do to?ke na havbi ali steklu, kjer se avto neha. Se pravi v tvojem primeru je 1,2m kar pomeni, da si ?e vedno 10cm pod mejo in ni nobene panike. res mora? imeti nekaj precej velikega da spada? v to kategorijo.
Men je vseeno druga?e, samo potem se mi nobenega ne da poslu?ati kak?na kriza je, da nima za kruh, da ne more na dopust.....pol naj tak ne jamra niti mal...ponavadi pa na full joka ipd....nato izgubi slu?bo, ga terjajo, vzamejo avto...ostalo rube? in spet jok da kak?na je to dr?ava da malim vzemajo velikim pa ne....spet drugi krivi.
To si pa lepo napisal... Slovenci s(m)o ve? ali manj nagnjeni na to, da za svoje napake patolo?ko krivi(m/j)o druge. To je ?e kar noro kako so vse drugi odgovorni a sami sebe pa ne vidijo.
Zadnji? mi je eden ?ivc dvignu, k mi je najedal kako crkuje in je ?ist brez ke?a, da otrokom ?e za jest ne more ve? kupit. Pol sem pa bleknil pa bi blo bolj? da bi ostal tiho pa ga na fin na?in odjebal. Sem mu ?ist tko brez ovinka rekel, da dokler lahko dnevno skadi ?katlo ?ikov mu o?itno ?e ni hudga - kaj huj?ga... pa je letelo, od tega, da kaj se vtikam kaj bo on po?el in kaj ne pa do tega da nekadilci ne razumemo kadilcev in kako hudo je to, da si odvisen od kajenja. V glavnem k da bi bil psihiater sem se po?util... na fak of pa tak folk. Zadnje cajte na same take naletavam in vsi so eni ubogi reve?i, ki se jim krivica dogaja in ne vem kaj ?e vse, a pa da bi pri sebi kaj spremenili, to pa ne - vse dobronamerne predloge ?utijo kot osebni napad na njihovo integriteto. Mah kr neki
Pa tolk poslu?amo kako se v skandinaviji lepo ?ivi in da so vsi polni denarja... pol je pa problem pla?at mehanika, da ti naredi servis na avtu. I don't get it :ne vem:
Hehe... isto razmi?lja?. Avto mora biti sleeper, da ni nikomur pol ni? jasno k te odnese z mesta. Kak?ni kranceljni neki to je vse nepotrebna ?ara, ki samo te?o avta pove?uje in manj?a aerodinami?nost.
Uh ?e je blo pa tole vredno odpirat teme in potencirat zadeve, kot da je konec sveta :ne vem:
Zato sem se pa prvi? tudi sam oglasil, ker nekaj je "ustno izro?ilo", kjer se lahko ?e doda marsikateri "okrasek" nekaj pa je dejansko video posnetek, kjer lahko vsak vidi kaj se je dogajalo.
z debelo so "ozna?eni okraski"
V petek, 30. avgusta popoldan, enkrat zve?er, si po vzhodni ljubljanski obvoznici pridrvel po levem pasu s hitrostjo 110 + X (jaz sem ?el 110, ti pa X hitreje, po moji oceni med 160 in 180 km/h), pred menoj je bila kolona na obeh pasovih (mimo izvoza Zalog), prehiteti si sku?al po desni, a je bil tik pred mano na desnem pasu nek avto, komaj si se izognil trku z njim, avto ti je razmetavalo ?ez oba pasova, da si se vrinil pred mene in potem naprej izsiljeval avtomobile diagonalno od levega do odstavnega pasu in nazaj.
In zato mi pa? ni cool, ?e nekdo kar tako na po?ez obto?i pa se nato spro?i ?e cel plaz graj ?eprav smo sli?ali samo eno plat medalje.
In ker je ?lo tukaj za direktno navajanje podatkov in zraven obkladanje z neprimernimi izrazi (Kapitalni cepec, brezupni primerek,..), je treba pa? malce potegnit ro?no zavoro.
ni te razmetavalo, ampak je ?lo na centimetre, mazdi6 se zahvali, da je bil toliko bolj pozoren in razumen, da je zabremzal.
Kdo je bremzal.... nih?e ni bremzal. Sam na kameri se vidi, kot da bi, ker je v tistem trenutku avto v senci pod mostom in kamera prika?e kot, da bi se bremzne lu?i pri?gale ampak se ne - to so pozicijske lu?i.
Druga?e pa ja bilo relativno kriti?no samo tisto prehitevanje, ker bi se lahko ne iz?lo. Se pa poraja vpra?anje od kod je bilo toliko prostora na voznem pasu, da je sploh lahko to izpeljal.
Osebno se po prehitevanju takoj vra?am na vozni pas sploh, ko vidim nekoga za sabo. Ni va?no kako vozi tisti zadaj in ali se sam vozim na max dovoljeni hitrosti ali ne, bi se sam na mestu Mazde6ska vrnil na vozni pas takoj po prehitevanju prvega vozila saj tako narekujejo CPP. ?al pa ve?ina tega ne po?ne oziroma jih 90% nima pregleda kaj se dogaja na cesti oziroma kaj se dogaja zadaj - zato so ogledala.
Nikogar tukaj ne opravi?ujem s tem kar sem napisal niti ne obto?ujem, apeliram pa tudi na tiste, ki vidite samo napake drugih, da tudi pomislite kaj ga sami serjete oziroma se ne obna?ate ne po CPP ne po cestnem bontonu. In izkazalo se je to?no to za kar sem se najprej oglasil v tej temi, ko je ?lo za brezpogojni napad na Lumpija ... ni nujno vse tako kot nekdo napi?e oziroma potencira zadevo, ker nekaj je spremljati situacijo 50 -100m ali ve? zadaj ali pa biti za volanom in tukaj se je izkazalo da je kriti?en samo prvi del, drugo pa niti ne toliko, ?eprav tudi ne ?isto po predpisih. Samo tako kot jih je takrat kr?il Lumpi jih je tudi Mazda6ska, ker se ni vrnil na vozni pas, ?eprav bi se lahko.
No ja .. saj sem si tudi jaz mislil, da bo? ti tako odreagiral
hja se ne ?udim sej si itak alergi?en name pa te zmoti vse kar napi?em
?e ima avto klubske nalepke, ja je slaba reklama direkt za klub. Mogo?e bolj kot ?e par ?rnih Audijev/BMWjev po AC fura izklju?no po prehitevalnem pasu (ker roko na srce, nanje ste najbolj alergi?ni na forumu).
Ah vi? klele je pa bistvena razlika - en posameznik ni zrcalo ne?esa ampak, ?e pa se ti ve?krat ali celo pogostokrat dogajajo zadeve v katere so vklju?eni tipi?ni primerki (v tem primeru ?rn AUDI/BMW) je pa dokaj normalno, da to dojame? kot vzorec. ?e pa to isto dojame? ?e pri enem primeru potem je problem v tvojem dojemanju.
Da bo bolj jasno tud stereotip o pokvarljivosti francozov in italijanov ni pri?el zaradi problemati?nega enega izdelka ampak zaradi naadpovpre?ne pogostosti okvar.
A sem s samo eno besedico napisal, da je v redu, ?e se takole obna?a...
Je pa danes tako, da se lahko jutri pojavi nekdo, ki bo napisal, da je neka srebrna Mazda s tablico LJ-KM... divjala skozi naselje mimo ?ol in skoraj zbila za cel razred otrok. Kaki kapitalni cepec je moral biti za volanom. Danes je vse mo?no in z lahkoto nekoga userje? do konca in dobi neizbrisljiv made? pa ni nujno, da bi bil kriv. Ne govorim o tem primeru, ker ga nisem videl in tudi nih?e od ostalih ne.
Najbolj bo vedel Lumpi, ?e je bilo res tako in ?e je bilo res ter je kolikor toliko dovolj samokriti?en bo ?e sam sprevidel ali ga serje.
?e vas pa kar naenkrat toliko skrbi za klub (tudi tiste, ki vas ni zraven) pa se naj na prihodnjem sestanku vodstva kluba obravnava ta problematika in zaprosi VSE uporabnike, da iz svojih vozil snamejo vse kar je kakorkoli povezano s klubom, da ne bi slu?ajno kdo kdaj naredil kako neumnost in omade?eval klub.
bravo ful si pameten in si me dobu...pa sem mislu, da mas mal vec v glavi
No ja .. sej sem si mislil, da bo? takole odreagiral...
O?itno tudi ti na zna? brati med vrsticami in ne vidi? bistva... a ker nekdo divja je to slaba reklama za znamko avtomobila s katero divja? Kluba? Hmmm, se pravi, ?e te enkrat izsili Integralov avtobus to pomeni, da so vsi integralovci kreteni? Upam, da se vidi poanta - za svoje napake je vsak sam odgovoren in ?e smo glih pri Integralu v tistem trenutku ni kriva firma ampak bumbar za volanom.
?e pa kdo to ina?i pol je pa pa? to njegova te?ava. Je pa velikokrat problem, da nekateri vidijo same pizdarije na cestah in kako je grozno in oh in sploh. Dostikrat je stvar opazovalca, kako zadevo interpretira tako kot je nekomu najhuj?i prekr?ek (direkt za v zapor po besedah biv?ega uporabnika foruma iz Dolenjske) neuporaba brisalcev ali pa da so divjaki vsi, ki tega opazovalca prehitijo pa ne glede ali se je sam vlekel po cesti kot smrkelj.
Saj vem, da pi?em v prazno in da je najbolje kot da bi vsi skupaj zanergali in pizdili v tri brezvezne pa bi bil mir - Lumpi oblaten do konca mi pa vsi s svetni?kimi siji na glavi.
Tist ki bo hotel napisano razumeti ostali me pa lahko imate za bedaka s prazno glavo - boli me.
Ah Labi no... tud ti si svoje ?ase prehiteval po desni pa po odstavnem pasu... pa ne da si pozabil Rekordov v hitrostni vo?nji do Pri?tine pa sploh ne bi omenjali.
Mislim, da mamo klele verjetno vsi kak?no slabo potezo in trenutek slabosti. Ne odobravam takega po?etja, vem, pa da ni nih?e brezmade?en vklju?no z mano ne.
Pa to ni opravi?evanje Lumpija, ki je ?e do?ivel trenutek sramote, ko se o njemu pi?e po forumu na tak na?in... Je pa v?asih tako, da napake nekoga drugega vidimo v veliko huj?i lu?i kot dejansko so...
Torej pri?akuje? opravi?ilo od njega ?e sem zastopil
Ma kak?no opravi?ilo neki ... na pikniku ga damo ?ez koleno pa po riti, da bo vedel za drugi?
Je pa takole, da pr tolk dreka?ih, ki se svaljkajo po cestah tud mene mika da bi v?asih malo odslalomiral mimo, ker jih je v ve?ini primerov ve? na prehitevalnem kot na voznem pasu (temu bi lahko rekli ?e sistematsko kr?enje predpisov), a se nekako zadr?im - pa? leta in izku?nje zabremzajo instiktivno ?eljo - Lumpi se bo pa moral ?e nau?iti tole brzdat pa upam, da ne na trdi na?in.
Uff.. ?e dobro da je LojZi za vedno odpotoval v zdravili??e, ker to bi bila spet tema zanj in njegove nasvete v stilu "mame Manke".
Kot je meni znano imajo licenco zakupljeno tudi drugi kot recimo Ford, General Motrors, Mercedes, Toyota, Porsche... celo Rolls Royce, ki je izdelal dizelski wankel?!?!?!
Mercedes mislim, da je to poskusil le v prototipu C111, Norton celo v motociklih, Audi naj bi ga dal v A1 e-tron kot podalj?evalec dosega. Uporabljajo pa se teli motorji za lahka letala in cel kup drugih pogonskih zadev in strojev ter generatorjev.
Recimo sam sem se prvi? sre?al z wanklom, ko sem slu?boval v biv?i JLA na tri cevnem 20mm topu M55. Za obra?anje uporablja majhen wanklov motor.
Protivavionski trocevni top M55A3B1 se od verzije M55A3 razlikuje po tome ?to sa desne strane ima ugrađen motor "Wankel" ?ija se snaga koristi za pokretanje po pravcu i elevaciji. Ni?and?ija topom upravlja uz pomoć palice (d?ojstika).
No ja... vseeno pa ni dost dale? od resnice s tem da z MPS-ko dobi? zraven ?e udobje in vsakodnevno uporabnost. Je pa res da to pomeni ve? kil in posledi?no slab?e performance. ?e bi imel tedva na izbiro bi vzel MPS-ko, ker so mi bolj v?e? sleeper look cars kot pa neke na?i?kane s spojlerji opremljene kit car look zadeve. Ampak to sem jaz - za dirkali??e je pa definitivno Impreza bolj?a izbira.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
zakaj pa uno dimenzijo 16" ne vzame? - so cca 60? cenej?e po gumi kot 17"?
Povezava za deljenje
Deli na druge strani