Hvala lepa, ampak razen, če imaš gmail registriran kot varen elektronski predal, to ni tvoj uradni elektronski naslov za predajo elektronskih dokumentov.
Mater tej Italijani se niti ene stvari ne znajo lotit ne-šlampasto.
Seveda ne moreš biti njegov šef, če je pa pernati njegov šef. Razen, če je na nekem projektu pa ima pol šefa projekta oziroma scrum masterja, ki si lahko tud ti . V glavnem, tole bo moral Alex bolj razložit, ker men ni nič več jasno na koga naj se zdaj obrnem, če mi bo šel g. Wankel na živce in bom zahteval njegovega šefa. 🤪
Ene 3-4 šefe mam nad sabo, pol bi pa posredno lahko bil še pernati pa se neki ne vmešava. 😀
Da ne bo kdo rekel,da ne maram električna vozila...jih vsak šiht vozim😂🤣
Se mogoče še srečava, če boš čez kak gradbišče vozil
pred 1 uro je skritikrt napisal:
🧐...ne bo držalo...serija 541...samo mašina (strojevodje lokomotive tako imenujemo -"mašina"😁)
Pospešek 12 sekund.....0-200km/h
Pred leeeti sem enkrat preizkusil ko sem eno "strojno" (tako se reče ko pelješ samo lokomotivo brez vagonov) peljal iz Lj v Divačo.
Mimo postajališča Tivoli,k se proga zravna v dolgo ravnino...lih fajn za tak preizkus,k je Ljubljansko vozlišče napajano z treh napajalnih postaj (Brezovica,Vižmarje in Zalog)....tokovno omejitev dvigneš,tempomat izključiš,in "pok" ročico do konca.
Butelj,si nisem naštimal stola bolj naprej😂...tako potegne,da te prilima na stol,in nisem več segnil do ročke,da bi jo potegnil nazaj...
Pa je na našem omrežju (enosmerna-nazivno 3kV...večinoma okoli 3,5-4,5kV) pospešek samo 14 sekund....na 25kV/50Hz pa je res 12 sekund
Se ni zdaj v kratkem testiralo en tir za 160km/h?...mislim, da pri Šentjurju. Ne bom pa trdil.
Bil te dni z družino na Lošinju. Tja dol, nekaj vožnje po otoku in nazaj. Kdor pozna otok, ve da se da lepo kruzat s konstantno hitrostjo 80-100km/h. Bili štirje v avtu, povprečje po BC: 6,9. Ne vem kako vam uspe doseči 5,9...?
To je pa pol druga tema ''prigode v prometu'', kjer jih @Boss posname kako cjazijo 60 tam k je 90
Dirkalniki so imeli menda celo ventilator, ki jih je dodatno pritiskal na tla (isto lastnost bi dobil z njihovo večjo težo, a potem bi bilo počasnejše pospeševanje).
Govorimo o Brabhamu BT46. Ventilator je vlekel zrak ven s spodnje strani dirkalnika, da je bil ground effect čimvečji. Žal je ta mojstrovina trajala zgolj 1 dirko (če mi spomin služi).
In ne, ne bi bila ista lastnost z večjo težo
pred 30 minutami je godlike napisal:
In še to, ja dirkalnikom so celo drsno podlago dali, da je bila večja sila lepenja.
Drsna podlaga je bila za to, ker so dirkalniki v časih ground effecta postali prenizki in prenevarni. Prenizek dirkalnik = obrabljena plošča = diskvalifikacija. Sej piše:
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano (urejeno)
Hvala lepa, ampak razen, če imaš gmail registriran kot varen elektronski predal, to ni tvoj uradni elektronski naslov za predajo elektronskih dokumentov.
Mater tej Italijani se niti ene stvari ne znajo lotit ne-šlampasto.
Popravljeno od g.WankelPovezava za deljenje
Deli na druge strani