Full ima rada to mazdo in se ji je ?e za?rla pod ko?o.
Je pa tako,kaj naj tukaj i??e ?e niti maila nima,pomoje niti PCja ne zna vklopti.
Ja sej moj fotr tud pa je ?isti ra?unalni?ki antitalent... Tukaj se zbiramo samo tisti, ki nas Mazda zanima ?e kako druga?e kot samo to, da ima ?tiri kolesa, motor in nekaj sede?ev tako, da ne more? silit nekoga naj pride zraven - ?e mu pa? potegne bo pri?el, ?e ne pa pa? ne.
boss nikakor noces dojet, da je 2.2 cd129 pac dosti sparoven kot stari 2.0 (pa nekja razlike je tudi me cd125)
ker si glih napopal linke iz spritmonitor, poglej razliko med anzahl in seveda najmanjso porabo (se pravi neki ne stima z rezultati, ce noces razumet)
2.2 cd129 je glede porabe zakon avto...verjetno najbolj sparoven, kar sem jih peljal...
jaz ti ga lahko dam za en teden pa testiraj, ce se hoces prepricat
Pa kaj me zdej jebe?... kaj je narobe s spritmonitorjem in povpre?no porabo? A ho?e? re?i, da vsi teli na sprit monitorju la?ejo? :ne vem: Ja OK sem spregledal unga ta prvega, ki o?itno nima pravih podatkov samo, ker je "anzahl" 63 meritev se tole sploh ne pozna v povpre?ju, sploh ker ma? na drugi strani enga s porabo skoraj 9,5 litra, kar je tudi nerelano, ?e z avtom ni nekaj narobe ali pa ima popolnoma netipi?en na?in uporabe avtomobila.
Zdej bi pa res rad vedel kaj ne ?tima saj gre za dovolj meritev, da je povpre?je ?isto realno.
Aja pa ne razlagam o tem, da 2.2 ni bolj var?en - seveda je, saj je verjetno logi?no, ker gre za novej?i motor, nikakor pa se ne morem strinjat, da gre za liter ali celo dva ni?jo porabo kar je navedel Jures in ob kar sem se obregnil.
Po povpre?ni uporabi gre le za nekaj deci do recimo maks pol litra razlike in ?e si to ne moremo priznati pol sami sebe manipuliramo in si ne ?elimo priznati realnih podatkov. Ne to niso moje navedbe to je dokaz uporabe pri razli?nih uporabnikih.
Aja, ne rabim testirat tvoje, ker zato bi rabil vsaj nekaj tankov narest, da bi bilo pribli?no realno. Aja, ?e pa si mislil kot primerjavo na tvojo prej?njo pa je razlika predvsem v tem, da si ta staro veliko bolj gonil kot tole ta novo in ?e tukaj je ogromno razlike.
Govorim o lastnih izkusnjah. CD 143 avtocesta 7, CD129 5,5-6, ok so konji vmes ampak je ocitna razlika, se posebej nad 120
tvoj prej?nji avto je bil neki pokvarjen pa ne gledat trenutne porabe na BC ampak glej povpre?je na tank - edino to je relevantno.
?e naredim relacijo 400km v kosu in naslednji dan ?e 300km tudi sam prilezem na porabo 5,8 ampak to ?e vedno ni povpre?je ampak je pa? ekstrem.
a to pa ja, je pa velika razlika med mazdino 2.0 ma?ino in 2.2 ma?ino - 1-2L, medtem ko 2.2 skyactive ni razlike
Pa od kje teb to, da je taka razlika? :ne vem:
Ho?e? re?i, da bi jaz z novo 2.2 imel porabo 4,5 do 5,5 litra/100km - govorimo o realni porabi ne o tisti, ki jo pi?ejo v specifikacije, kjer je ena la? ve?ja od druge.
Brett Winberg, CEO of LubeTrak, the company that performed the tests for XFT, says it's hit or miss whether the product works in the real world. He adds that XFT did change the formula after the test and some consumers report seeing really good results, while others report seeing no results at all.
A to je report al kaj je to? Kak?na tabelca, kak?ne mere, kaj so sploh iskali? ?as al kaj? Kje je poraba? ?e klele je metanje peska v o?i, ?e ne pove? niti kaj si meril ampak samo to, da so naredili toliko in toliko testov ne?ese brez logike.
Najprej opis, ki pove ogromno o uporabi avtomobila - trije razli?ni vozniki, ve?inoma mestna vo?nja in gor in dol po klancih zato tudi ekstremno velika poraba za 1.8 litrski motor s cca 130KM pa ne glede, da je 4WD in automatic saj razlaga, da gre v testih brez aditiva za porabo od 11-12litrov/100km.
Zaradi tako velike porabe je dovolj, da ?e malo spremeni? na?in uporabe avtomobila in vo?nje pa je takoj lahko liter razlike. ?e to, da ga recimo en izmed treh voznikov vozi ve? ?asa kot drugi je lahko razlika v litru ali ve? kar tudi nakazuje povpre?je porabe z aditivom.
Ne pozabimo, da so tri tankanja bila v aprilu, ko je hladneje kot pa takrat, ko so bila tankanja v maju in juniju, ki sta na?eloma najbolj prijazna meseca glede temperatur saj ni ve? hladno lahko pa se tudi vozi? ?e brez klime.
Najbolj podere celo razlago njegov "road trip", kjer je dosegel porabo pod 8litrov/100km. Se pravi gre za razliko 3-4 litre, kar je ogromno in nakazuje, da je ta mestna vo?nja z veliko pospe?evanja, semaforji, zastoji kar lahko pomeni le to, da se tankanje do tankanja lahko bistveno razlikuje.
V glavnem, zakaj pravim, da je tale test navaden BS? Vse preve? je spremeljivk, ki vpivajo na porabo in se jih v testu niti ne trudi znebiti.
?e ho?emo imeti realen test mora biti en voznik z enakim na?inom vo?nje po mo?nosti relacijo kjer bo najmanj mo?nosti prometnih spremenljivk (razli?na gostota prometa, zeleni val na semaforjih, itd...).
In da dajo takle pav?alni nekredibilni test kot referenco je lahko odgovor samo en in sicer, da se i??ejo najmanj?e pozitivne ocene pa ne glede na kako majavih nogah stojijo.
Pa ?e mogo?e tole
glede, da stane aditiv za cel tank cca 4? pomeni, da mora biti poraba takoj za 5% manj?a, da se vsaj izena?i cena tankanja brez aditiva. Se pravi, da mora biti vsaj 10% ali ve? manj?a, da bi rekel, da je smiselna uporaba. Za 10% pa verjamem, da ?e bi bilo tako super bi se ?e davno razvedelo saj pri takih stro?kih goriv bi bilo to cela revolucija in bi se aditiv sam prodajal kot sve?e ?emljice brez direktnega marketinga.
A ve? kaj je ?alostno? Sem danes bil v Me?katorju in so imel cel kup krompirja sam tudi en ni bil slovenskih proizvajalcev (vse neka ?panija, francija, egipt). Torej nisem kupil krompirja, ker sploh ?panski je ?isto zani? brez okusa kot bi jedel vodo.
Rad bi kupoval slovenske izdelke pa jih enostavno ni... dobr razumem, da banan al pa ananasa ne more biti Slo poreklo ampak vsaj solate, krompir, jabolka ipd pa je lahko.
Aja, sem pa najdu slovenski paradi?nik, ki je dobr k sto mater - res, da je drag 3,5? za kilo ampak vreden vsakega centa.
olje sem preveril in je malo nad f mogoce kak milimeter
imam me?ano vo?njo enkrat ali pa dvakrat na teden na acc druga?e po 3 km tura (otroka v vrtec pa v trgovino,..)
avto ni ?ipiran je pa imel box ki sem ga odstranu. saj je vsaki? ko sem ga priklopu svetla dpf lu?ka sam avto je normalno vleku,...
Predvsem je to krivo - razdalja je bistveno prekratka, da bi se DPF normalno spucal oziroma regeneriral. Moj nasvet za prihodnje je to, da spremlja? kdaj se za?enja regeneracija in da takrat pa? odpelje? tistih 15-20km, da se spuca do konca, ker ?e ne bo? konstantno imel te te?ave z ma?enjem DPF-ja.
Nop.Na za?etku mora bit bombon?ek,da zadovoljijo svoje ov?ke.Sledilo bo itak vse po starem...ali pa ?e mnogo slab?e, kar se prakar dogaja.
A si ti link, ki sem ga prilimal, sploh odprl? Tam ima? gibanje cen goriva in igranje s tro?arinami.
Se pravi, po tvoje, ?e pade cena nafte na mediteranski borzi in se to pozna na kon?ni ceni bencina je bombon?ek vlade, ?e pa cena zraste so pa svinje rde?karske, al kako naj to razumem? :ne vem:
Na, pa je ?el bombon?ek nove vlade rakom ?vi?gat in se bo gorivo kot ponavadi spet podra?ilo.
Sorry, ampak kaj je pa zdej vlada kriva, ker niso spreminjali tro?arin ne na gor ne na dol. Sprememba cene je zgolj zaradi mednarodnih borznih sprememb na naftnem trgu.
Mi je pa ?udno, da za?asa Majerja se pa nikoli nisi oglasil, k so nam nabili tro?arine na najvi?jo raven
Aja pa tudi pred 14 dnevi vlada ni bila zaslu?na za pocenitev saj niso ni? naredili na podro?ju ni?anja tro?arin in je bilo vse samo borznih nihanj na naftnem trgu. Tko, da ni nikjer nobenih bombon?kov in podobnih neumnosti - problem je samo v tem, da manjka objektivnosti/vedenja glede omenjen situacije.
Smo pa lahko sre?ni, da imamo vsaj regulirane cene, ker bi druga?e bilo verjetno gorivo pri nas na nivoju italijanskih cen.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Ni panike sej bo verjetno res tale kapelca kmal ?la v graben - zdej je ?e klima crknila, kot ka?e dokon?no.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani