Skoči na vsebino
Kapitalni cepec
Napisano

Ne, ni? ne pri?akujem. To so brezupni primerki, njihove zgodbe se kon?ajo samo na en na?in - s treskom.

 

Zdej pa ?e pretirava? ... brezupni primerki?!?!?

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Kapitalni cepec
Napisano

Torej pri?akuje? opravi?ilo od njega ?e sem zastopil

 

Ma kak?no opravi?ilo neki ... na pikniku ga damo ?ez koleno pa po riti, da bo vedel za drugi? :hudicek:

 

Je pa takole, da pr tolk dreka?ih, ki se svaljkajo po cestah tud mene mika da bi v?asih malo odslalomiral mimo, ker jih je v ve?ini primerov ve? na prehitevalnem kot na voznem pasu (temu bi lahko rekli ?e sistematsko kr?enje predpisov), a se nekako zadr?im - pa? leta in izku?nje zabremzajo instiktivno ?eljo - Lumpi se bo pa moral ?e nau?iti tole brzdat pa upam, da ne na trdi na?in.

 

 

Uff.. ?e dobro da je LojZi za vedno odpotoval v zdravili??e, ker to bi bila spet tema zanj in njegove nasvete v stilu "mame Manke".

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

BP ma?ina
Napisano

Kot je meni znano imajo licenco zakupljeno tudi drugi kot recimo Ford, General Motrors, Mercedes, Toyota, Porsche... celo Rolls Royce, ki je izdelal dizelski wankel?!?!?!

 

Mercedes mislim, da je to poskusil le v prototipu C111, Norton celo v motociklih, Audi naj bi ga dal v A1 e-tron kot podalj?evalec dosega. Uporabljajo pa se teli motorji za lahka letala in cel kup drugih pogonskih zadev in strojev ter generatorjev.

 

Recimo sam sem se prvi? sre?al z wanklom, ko sem slu?boval v biv?i JLA na tri cevnem 20mm topu M55. Za obra?anje uporablja majhen wanklov motor.

 

?e koga zanima je tukaj malce bolj ob?iren opis

http://otpisani.niceboard.com/t758-protiva...top-20-3-mm-m55

 

Protivavionski trocevni top M55A3B1 se od verzije M55A3 razlikuje po tome ?to sa desne strane ima ugrađen motor "Wankel" ?ija se snaga koristi za pokretanje po pravcu i elevaciji. Ni?and?ija topom upravlja uz pomoć palice (d?ojstika).

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zanimivi oglasi!
Napisano

To?no tako. ?eprav z vsem spo?tovanjem do zelo dobrega avta in prodajalca, je pa ?isto maj?keno presamozavesten glede tega, katerim avtom je konkuren?na MPSka. sramezljiv Je pa zih bolj udobna, pa vseeno hitrej?a kot skoraj vse na cesti to pa. :notworth:

 

No ja... vseeno pa ni dost dale? od resnice s tem da z MPS-ko dobi? zraven ?e udobje in vsakodnevno uporabnost. Je pa res da to pomeni ve? kil in posledi?no slab?e performance. ?e bi imel tedva na izbiro bi vzel MPS-ko, ker so mi bolj v?e? sleeper look cars kot pa neke na?i?kane s spojlerji opremljene kit car look zadeve. Ampak to sem jaz - za dirkali??e je pa definitivno Impreza bolj?a izbira.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

GY UG8
Napisano

Ne vem kolk se dejansko Sava ?e delajo v Sloveniji (razen razvoja). Sava ima tako dobro in kvalitetno proizvodnjo, da se pri nas izdelujejo premium gume koncerna GoodYear-Dunlop-Fulda-Sava-Debica.

 

Se pravi bo? prej dobu kak?ne Goodyearke al pa Dunlopke s Slo oznako kot pa same Sava. Vem, da sem pred leti imel 2x Eagle F1 z napisom "made in Slovenia"

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

avtoplin
Napisano

Kok ste eni zanimivi :) mate avtomobile ki imajo porabo 6l pa potem ra?unate pa ra?unate pa zra?unate da se vam po 2 letih ?ele vrne investicija in potegnete ?rto, da je plin ok ampak se ne izpla?a. Jest da mi avto pije 6l niti tega ne grem ra?unat. Predelave delamo tisti, ki imamo porabo 10l+ ;) tukej je pa potem mal druga?na matematika ane :)

 

Nisem plina? ampak si zadel bistvo... ve?ja kot je poraba bolj se spla?a in hitreje pokrije ter za?ne var?evati s stro?kom goriva. Manj?a, ko je poraba in ?e je to vezano ?e na malo prevo?enih km bolj je investicija nesmotrna.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

mazda premacy
Napisano

6. opazuj soseda, ki te gleda kot, da si najve?ji bebec :hudicek:

 

 

 

super za navodila, sem gledal Majesa, kako mi je pred kratkim tako uparjal daljinca... milo re?eno je izgledalo sme?no :hohoho:

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi
Napisano

Ko si glih omenil vo?nje ve?ih avtomobilov mi je zdaj ravno to v?e?, da ko ?altam na slu?benega Passata in nazaj se sploh ne rabim privajat tistih nekaj deset sekund (sklopka, menjalnik,...), ker sta vsaj v tem delu izredno podobna. Zanimivo, da pa pri Golfih pa ni tako - druga?na ergonomija, ob?utek na sklopki ... tako, da se mi tudi zgodi, da mi avto cukne, ker narobe spustim sklopko.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi
Napisano

moras sprostit sklopko pa das v ler in pol ponovi vajo, nc na silo, ker pol je rezultat to kar si opisal...se mi je parkrat zgodilo s staro 6-ko in mogoce 2 krat z miato

 

Ampak na novi ?estki pa ne? Men se ne na te ne na stari to ni zgodilo niti enkrat, ?eprav tudi ?e bi se to res ni ne vem kak?en problem. :P

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Nakup mazde 6
Napisano

Ajoj no... pa sej ni bila poanta v tem kako to zrihta? ampak v tem, da gre za neoriginalen odbija? in zato verjetnost, da je avto bil udarjen ter v opozorilo morebitnemu kupcu, da avto dobro pogleda. :whatever:

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Nakup mazde 6
Napisano

Dvomim, da se da tele pokrov?ke posebej dobit saj so del dvi?nega sistema ?ob za ?pricanje vode na lu?i. Kakor poznam Mazdin princip rezervnih delov je to vse komplet za nemajhno ceno. :blink:

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Nakup mazde 6
Napisano

u, ta zna bit lepa ja, od une pa raj roke stran, je res butast pokrpana. ?e je tok problem dat tistih par ? za pokrov?ek za xenon, kako se je ?ele ?paral pr ve?jih zneskih ;)

 

Ni pokrov?kov - odbija? za tiste brez xenonov je pa? brez lukenj.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.