Pridem v X križišče, ampak s stranske ceste in zavijam levo. Meni nasproti pride model s kombijem (ravno tako s stranske) in nima nobenega smernika. Zato domnevam, da gre naravnost. Pogledam po prednostni levo in desno - nikjer nikogar. Ker tisti, ki je meni nasproti, namerava naravnost, ima torej prednost pred menoj, ki zavijam levo. In ga čakam. Model pa tudi stoji in ne spreljuje. Še enkrat pogledam po prednostni - prazno. Pogledam njega - stoji. Še enkrat preverim prednostno, ker očitno možakar vidi nekaj, česar jaz nisem opazil. Prazno. Pogledam njega in mu pomaham, naj gre, saj ima prednost. V tem pa možakar odloži mobitel, prestavi menjalnik in spelje...
Ma prekleta reč, pri vseh modrih zobeh, ki jih zdaj dobiš že serijsko in če ga slučajno ne, ga dobiš tako, da ga priklopiš v AUX priklop, on mobi na ušesa in stoji v križišču...
Kaj ti nucajo črte in pofarban asfalt, če pa kolesarji tega ne upoštevajo in vozijo po dva vštric ali pa celo trije vštric, ne upoštevajo rdeče luči na semaforju in tako naprej...
Občina Radlje ob Dravi uvaja projekt FURA, prvi lokalni sistem trajnostne mobilnosti v Sloveniji, ki združuje brezplačni električni šolski prevoz, javni prevoz za vse občane in prevoz na poziv za ranljive skupine.
V središču zelenega Pohorja se rojeva zgodba, ki presega lokalne okvire ter v ospredje postavlja pogum, vizijo in trajnostno usmerjenost. Občina Radlje ob Dravi kot prva v Sloveniji celostno uvaja popolnoma...
Katere scene imaš to v mislih? Napačno poročanje al Nepalci za volanom?
Mene vedno "spravi na obrate", ko napišejo, da je bil železniški prehod nezavarovan. To ni res. Še v Sloveniji ni nezavarovanega prehoda ceste čez železniško progo, pa v Avstriji ne bi bili? Je pa res, da nekateri prehodi so zavarovani z zapornicami, nekateri s polzapornicami, nekateri s "semaforjem", nekateri pa zgolj s prometnim znakom (Andrejev križ). Pa saj smo vendar ljudje, saj vemo, kaj prometni znak pomeni. Al smo postali žvina in mora biti povsod meter in pol visok plot pa po možnosti še električni pastir, da ne zbezljamo nekam, kamor se ne sme. V tem primeru pod vlak...
Kar se pa Filipincev in Nepalcev za volanom tiče: sicer nisem rasist, ampak oni naj vozijo tovornjake po Aziji, ker Evropi enostavno niso dorasli. Ljudje vedo, kaj pomeni prometni znak, za Nepalce mora biti pa meter in pol plot, drugače zbezljajo kam, kamor normalen človek ne bi...
Mazde CX-30 ne moreš kupiti s kljuko gor. To ne obstaja. To je dodatna oprema. Zato se dodatno vpisuje v homologacijski karton, ki gre na strošek kupca.
Proizvajalec kljuke ni Mazda.
Vse jasno.
Ja, tako kljuko moraš posebej vpisat v homologacijski karton in take kljuke ti ne morejo vpisat tam, kjer avto kupiš. Ti pa morajo dati papirje atesta kljuke in potrdilo o strokovni vgradnji. Dodaš še 40€, ostalo je zgolj formalnost...
Če je avto nov, morajo kljuko vpisati, še preden ti dobiš homologacijski karton, na podlagi katerega greš registrirat vozilo. Ker v tem primeru je vozilo že z vlečno kljuko in ni potrebe po "tipski ploščici" zraven vlečne kljuke.
Sem pozabil zgoraj omeniti: imamo pa anomalijo glede homologacij, da se ti strga...
Če na odpadu dobiš vozilo z originalno vlečno kljuko in jo prešravbaš na svoj avto, je ne moreš homologirati, ker nima dokumenta s številko atesta. Mogoče, samo mogoče lahko teoretično uspeš, če dovolj dolgo težiš generalnemu uvozniku, da iz tovarne dobi ta dokument. Ampak ga zelo neradi dajo, tako da te generalni uvoznik po navadi že v štartu obrne nazaj...
Če na odpadu dobiš vozilo z vlečno kljuko npr. od Kogovška ali Bartola ali kogarkoli drugega, pokličeš tja in ti pošljejo dokument s številko atesta in to lahko homologiraš. Potrebuješ samo potrdilo o strokovni vgradnji...
Če na odpadu dobiš vozilo z vlečno kljuko npr. od Kogovška ali Bartola ali kogarkoli drugega, dobiš dokument s številko atesta in to lahko homologiraš. Če ni od "tvojega avta", jo razrežeš in predelaš, narediš, da je čemu podobno, nekoga podplačaš, da od njega dobiš potrdilo o strokovni vgradnji, in ti vpišejo v homologacijski karton. Vendar to odsvetujem, ker dokler je vse v redu, je itak vse v redu. Problem nastane, ko pride do problemov. In da kljuka popusti, ko po cesti voziš dve toni težko prikolico s hitrostjo 90 km/h, imaš mimogrede mrtvih za dve vrsti na pokopališču...
Kia sorento je velik korejski športni terenec, ki poleg veliko prostora in udobne potovalne vožnje po prenovi nudi tudi nekaj zanimivih pripomočkov. Med te sodi samodejno zapiranje prtljažnega prostora.
Če bi bil pa še ročni menjalnik, bi pa mogoče FucksWagna zamenjal...
V trgovini sem dobil papirje in sem moral sam urediti vpis v homolog. list. Na Avto Krka..., cca 40€. So pa rabili cca 10 dni da je bilo odobreno, vpisano...
Eeee, čakaj malo!
Če kupiš nov avto in zraven naročiš vlečno kljuko, jo morajo oni homologirat in ko dobiš homologacijski karton, je to že vpisano - še preden avto sploh dobi tablice.
Razen, če je bila naknadna vgradnja na že registrirano vozilo, potem to urejaš sam - če si kljuko nabavil pri kakšnih pijanih dolenjčkih. Ostali ti to uredijo ta čas, ko je vozilo v delavnici in nimaš s homologacijo nobenega dela...
A ni tako, da če ti že v tovarni kjer avto proizvedejo montirajo kljuko, je ni treba homologirat.
Homologirati jo je treba.
Če je kljuka že "tovarniško" gor, jo vpišejo v homologacijo še preden ti prvič registriraš vozilo. In številka take homologacije je drugačna od "naknadne". Kdo ve, že ob pogledu v homologacijo ve, od kdaj je vlečna kljuka gor...
Danes po sili razmer vozil Fiat Cinquecento iz leta 1996.
Prvo me je presenetilo, da sva oba na sprednjih sedežih imela dovolj prostora.
Nato me je presenetilo, da 29 let star Fiat z 180.000 km naredi tehničnega brez težav. Sploh, da so zavore tako enakomerno prijele in da so bili izpušni plini tako v redu.
Zadeva prikladna za parkirat, za skakat po mestu, celo v Italiji po nekih ozkih ulicah se je odlično izkazal z okretnostjo - lahko hitro obrneš tudi brez ročne...
Ampak kakorkoli obrneš, ni dizel. Poraba skoraj 6,5 litra na 100 km. Pa ko sem vozil domov v hrib in za ovinkom pohodil do konca - se ni zgodilo nič. In če motor ni žvižgal, ni dal nič od sebe... Tukaj pa ni polnega navora pri 1.800 obratih...
Torej, berem tukaj, da se revežem ukinja pravica do avtomobila. Pa si poglejmo konkreten primer: jaz se v službo odpravim z javnim prevozom.
Najprej imam 2 km peš do avtobusne postaje, kar mi vzame pol ure.
Od avtobusne postaje Lokovec do avtobusne postaje Nova Gorica je 23 km.
Za to razdaljo avtobus potrebuje 2 uri. Iz Lokovca spelje ob 540, v Novi Gorici je ob 740. Od avtobusne postaje do službe imam še pet minut peš. Kar pomeni, da sem ob 745 "že" v službi. Recimo, da se dogovorim za individualni delovni čas od 745 do 1545. Še pet minut peš do avtobusne, kar pomeni, da sem tam ob 1550. Vse lepo in krasno, ampak zadnji avtobus za Lokovec odpelje ob 1530...
Torej ni druge kot kakšnih šest ur pešačit do doma. Se pravi, da pridem domov okoli 22ih. Komaj čakam na to! Ker je potem boljše, da postanem socialni problem in me država redi kot da pod takimi pogoji hodim v službo...
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Danes se je pa nekdo za las izognil lopati...
Pridem v X križišče, ampak s stranske ceste in zavijam levo. Meni nasproti pride model s kombijem (ravno tako s stranske) in nima nobenega smernika. Zato domnevam, da gre naravnost. Pogledam po prednostni levo in desno - nikjer nikogar. Ker tisti, ki je meni nasproti, namerava naravnost, ima torej prednost pred menoj, ki zavijam levo. In ga čakam. Model pa tudi stoji in ne spreljuje. Še enkrat pogledam po prednostni - prazno. Pogledam njega - stoji. Še enkrat preverim prednostno, ker očitno možakar vidi nekaj, česar jaz nisem opazil. Prazno. Pogledam njega in mu pomaham, naj gre, saj ima prednost. V tem pa možakar odloži mobitel, prestavi menjalnik in spelje...
Ma prekleta reč, pri vseh modrih zobeh, ki jih zdaj dobiš že serijsko in če ga slučajno ne, ga dobiš tako, da ga priklopiš v AUX priklop, on mobi na ušesa in stoji v križišču...
Povezava za deljenje
Deli na druge strani