Kolega je kupil včeraj Fiat spider, 1.4, turbo multiair. Všečen avto, a zopet sem z mojimi 184 cm višine komaj še sedel v njem. Noter je vsa notranjost od Mazde.
Avto ima ročni, natančen menjalnik z zelo kratkimi gibi. Zelo lepo potegne, a tudi žejen je. Povprečna poraba je bila 7,9 litra/100 km. Tudi pri avtocestni hitristi je še kar tih. Zanimiv avtoček. 😊
Če ponavljaš večkrat, da osnovne Mazde 5 ne bi imel in v zapisu, ko ti nekdo ponuja Mazdo 5 z osnovno opremo zapišeš spodnje, je za mene hvalenje:
dne 1. 3. 2025 ob 20:14 je Slivka napisal:
Mmmm, bom še malo premislil. Ker ravno zaključujem en projekt: Fiat Cinquecento iz leta 1996. Ličarsko na novo pobarvan, obnovljeni amortizerji, novi zavorni diski, odprt menjalnik in zamenjane sihronske puše, generalka na motorju, nove pnevmatike, ... ... ...
Cifra gre proti 3.600€, avto pa v bistvu na novo sestavljen. In trenutno nimamo več potrebe. Če bi bila "polno električna", bi jo vzel za naslednji projekt, pa bi počakala, da bi imel čas. Tako pa obnavljat "na zalogo" avta, ki niti ni točno to, kar si želimo in kar so znali narediti pred 15timi leti, zdaj pa ne znajo več...
V bistvu je znamka mazda med najbolj zanesljivimi. 😉 Kaja jajca so šele druge znamke. 🤣
Ne bo držalo.
Kepko šije VW-ja in za malo šije Alfo po kvaliteti.
Vsaj po mojih izkušnjah. Gostilniške debate pustimo ob strani.
Ko ti na Mazdi gre ABS enota ni poceni. Ista enota na BMW-ju je bila ceneje ca. 1800€, na Mazdi 2100€.
pred 1 uro je Slivka napisal:
Kaj pa imaš pri Mazdi na izbiro?
Majhen SUV, pa malo večji SUV, pa še malo večji SUV. In to je v glavnem to. Še Zastava je pred petdesetimi leti imela pestrejšo in bolj raznoliko ponudbo kot jo ima Mazda zdaj...
Točno tako.
Bi jo imel naprej, a so nehali delati, za mene uporabne, modele.
M3 karavana ni, M2 je prešvohna in nek rebrand....
Tudi Subaru (ko še ni bilo EU direktiv) je prodajal v EU samo avtomatike s švohnim motorjem. So japonci enkrat rekli, da če hočeš ročen menjalnik, mora bit močen motor, da je užitek menjavati in to je bil pri njih 3.0 boxer (nisem 100%), ampak to v EU ne bo, ker se pač ne prodaja.
Pa če se vrnem na Mazdo. Ni EU kriv, da ni bilo več MPS-a, pa je bla Mazda 3 MPS ali pa Mazda 6 MPS bolan stroj.
2010 M2, vodne nisem menjal nikoli. Mikrojermen pa je bil že pri 9. letih čist napokan. Menjal sem še napenjalec pri 11. letih. Začel je prijetno peti.
Celo sem menjal malce kasneje še rolco. Ampak to kar se je občasno slišalo pri hladnem avtu, je bil potisni ležaj skopke. Po njegovi, se zvok nikoli ni več pojavil.
Dolga zgodba je zadaj. Kolegu je kuna preglodala kabl, pa je šel na Generali uveljavljat. Dobil je odgovor, da kuna ni divjad. Pa je šokirano vprašal, kaj pa je? Mogoče domača žival?
AC NM - LJ center - Postojna - stara cesta do Ilirske in potem dol na Rijeko, tko da dobrih 280 km že za sabo vsega možnega (ac, mestna, regionalka,..)
Glasne so isto kot Nexen na AC, v zavojih delajo mogoče malo manj (WUUUUU), vozijo se isto kot Nexen, tople so isto kot Nexen, v vrhniški klanc je šlo isto 160 v četrti kokr z Nexen... EDINO NA NJIH PIŠE DA SO MADE IN GERMANY, kar za Nexen ni veljalo... nevem no, jaz mislim da ko bo folku dokur**** plačeval ta ekstra keš za neke premium firme bodo ugotovili da nas Korejci šišajo po celi črti
Ko bi vsaj rekel Hankook, ki res dihajo premium segmentu za vrat.
Nexen je po karakteristikah lower midrange, tipa Fulda. Predlagam kak test na YT 😉 TyreReview je izredno dober. Trdi, da ne ve kaj testira, da dobi samo številke, ki jih potem upari s firmami.
Nexen so lahko Korea ali China. Odvisno od modela (€).
Hankook so Korea, Hungary ali China 😉
pred 8 urami je Alex napisal:
Ni mi jasno, zakaj sploh kupujete športne gume, ko pa se potem le "peljete" po ravni avtocesti. Bolj poceni bi bilo, da v OBI-ju kupite gumo na meter in jo protrdite z elastiko okoli obstoječe gume. Bo enako dobro. 😉
Tudi boljša zavorna je s športnimi.
Po navadi imajo žal športne tudi večjo obrabo, čeprav vsak, ki je do zdaj imel Nexen, mi je rekel, da jih 2x pogleda in je že manj profila.
Seveda pa vse kar je črno, pripelje od točke A do B. Tudi spokane, 10 let stare se kupujejo.
V ZDA pa lahko vžgejo avte na daljavo (ker so vsi avtomatiki in posledično v P) ter klimo ... Samo Connected Services naročnina mora biti aktivna (prvih par let zastonj).
Focus se AT tudi lahko štarta na daljavo MT pa ne.
Pa ni logike, saj bi avto lahko preveril, če ni v predstavi in je P oz. Električna ročna aktivirana.
Ni mehak... samo podvozje nekako ni uglajeno po luknjastih cestah in pri voznji cez "lezece policaje"... Je bila voznja s CX-5 precej bolj "gosposka"...
Tole je tisti robnik, ki je krivec za uničeno gumo ... 🙄
Zanimivo.
Verjetno je teža avta tudi pomagala, ker ne izgleda tako oster.
Jaz bom samo tole rekel: veliko sam presravfam, tudi tezka dela...
Kdor ne ceni dela mehanikov (in podobnih storitev) naj hodi peš... Oziroma naj ga v njegovi sluzbi placajo samo toliko da pokrijejo koliko jih ta zaposleni košta...pa naj okusi na svoji koži.
Nic ni narobe prej vprasati koliko bo prislo, koliko je material, koliko je delo ..nic ni to narobe, samo spostovanje do opravljenih storitev in njenih garancij pa je le treba malo meti...investicija v orodje, lifte, prostore, solanja, ljudi, da sploh lahko si reces servis je enormna in se ne placa samo s ceno olja...tudi naša plača je plačilo naših storitev....
Zdaj pa kokice
Če bi delali oz. se potrudili enako, kot se jaz pri svojem delu.....
Bi z veseljem plačal tudi zlatarsko uro, ki je dražja od privatnega zobozdravnika.
Pa je lahko milijonar, nisem nobenemu fauš. Tudi tebi ne. Vsak je svoje sreče sam kovač. 👍
Ne vozim Honde, da bi hodil k Seliču. Mehanikov na podobnem nivoju, žal ne najdem, za svoje avte.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano (urejeno)
Pazi da te kdo ne sliši, ker so to izjavo si rekel, da suv ni avto. In tu je kar nekaj ljubiteljev SUVov. 😉
Popravljeno od godlikePovezava za deljenje
Deli na druge strani