Skoči na vsebino
Mazda CX-30
Napisano

Prostor za hrambo enega seta koles ali seta gum je enak. 😉

 

Gume redno vlačit gor in dol je povečano tveganje, da se platišča popraskajo. Tudi guma se grdo tvija in nateguje....

 

Mislim, da je to osebna preferenca ali bo vsaj 1 uro v vrsti pri vulkanizerju. Ker če ne menjaš prej, je pač vrsta. Ali pa bo doma v miru previjačil.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume
Napisano (urejeno)
pred 44 minutami je Bini napisal:

Mene pa zanima kako obravnavajo te celoletne gume zavarovalnice pri kasko zavarovanju v primeru krivde pri nesreči:whatever:

So zakonsko dovoljene.

 

Saj tudi kitajcev in 15 let starih ne morejo drugače obravnavat.

Popravljeno od godlike
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume
Napisano (urejeno)
pred 11 urami je Boss napisal:

Seveda se uničuje, tudi z dodatno obrabo. To je posebej vidno zadnje obdobje, ko so se predvsem SUV-i zredili, zraven pa še dobili baterije. Uporabniki, ki natikajo gume, ki niso namenjene takim masam, jih pobira redno prej kot prevoženih 20kkm.

 

Sej to je znan info, še posebej, ko se našteva negativne lastnosti povečanja mas. Zato pa imamo XL gume, ki se jih natika recimo tudi na dostavnike in podobno. Nosilnost je zelo pomembna informacija, ker če uporabljaš preveliko, bodo gume neudobne in grob. Če pa perenizko, bo pa obraba visoka vključno z možnostjo fizičnih poškodb.

 

Če to ne bi nič pomenilo, bi dali najvišji nosilnostni index za vsa vozila in bi bil problem rešen.

Pa saj ne prebija nosilnosti.

 

No z 92 hodi po meji, z 98 je daleč od meje.

 

To kar ti razlagaš, je kot, da bi rekel, moja Mazda gre 210km/h. Gor moram dat Y gume do 300km/h, ker mi V gume (240 km/h) pobira pri končni hitrosti.

 

Nosilnostni index, je pogosto povezan z težo gume in z dražjo proizvodnjo. Tudi večja kot je nosilnost, manjša je udobnost.

Popravljeno od godlike
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume
Napisano (urejeno)

Index nosilnosti nima veze z obrabo profila.

 

Če obtežitev presega nosilnost, se guma strukturno uničuje. Torej lahko se poseda, zvija, bulasta postaja, pregreva,....

 

To nima veze z obrabo naležne površine. Mogoče pregrevanje edino pride blizu. Pa še to bi gumo po robih bolj segrelo in bi robe pobralo.

 

92 je 630kg na gumo. To je 2520kg.

A kdaj prideš blizu te teže?

Popravljeno od godlike
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano
pred 3 minutami je Alex napisal:

Izpade tako, da imajo največ težav te nove, dino variante. Od čričkov, čebel, do barve, senzorjev...

Mater to morš pa res živet v paralelnem vesolju, če misliš, da gre druga barva gor, če je drug motor.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano
Pred eno uro je Janez007 napisal:

 

Naša CX-30 kupljena februarja 2025, ima enake težave s senzorji - prepozno piskajo, niso dovolj občutljivi, ... itd.

 

In @Alex, se mi zdi, da delovanje parkirnih senzorjev nima kaj dosti zveze z G140 motorji ... bolj z generacijo vseh CX-30.

 

Pred eno uro je Valh napisal:


vse v bistvu.

 

Bi bilo skoraj bolje brez.

 

Od tega da so lahko zelo zelo zakasnjeni in tulijo na najvišji stopnji ko si praktično skoraj že kam zadel, prejšnjih stopenj kot da ni.

 

Do tega da ne kažejo realno, da se včasih  sploh ne vklopijo ko si tik pred tem da kam zadaneš.
 

Ko hočeš pomaknit avto čim bližje oviri zadaj, lahko lepo vidiš kako zanič so. Včasih se sploh ne prižgejo ko se počasi približuješ, ali pa kar preskočijo iz prve na zadnjo stopnjo in podobno
 

Skratka ne moreš se zanašat na njih.

 

Tudi 2 na vsaki strani, spredaj in zadaj je pomojem premalo. Vw in škode jih majo 6 na vsaki strani, tudi ob straneh in lahko mirne duše parkiraš ponoči brez luči in kamete. Isto večina avtov ki sem jih vozil. Podobno je bilo le pri rentiču opel mokka, s katerim sem zadel drevo pa je tulili šele poltem, ko sem avto odmikal 😄


pri vw točno veš kje si. Ko tuli na polno, recimo veš točno da manjka tistih 10cm da zadaneš oviro. Pa tud lepo ti kaže kje je ta ovira in se lahko zaneseš 100%. Tu tega ni.

 

a je sam pri meni tako? Naj peljem na servis?

Imel sem Alfo. Senzorji so bli top.

 

Na Fordu tudi včasih si res hiter in se ustaviš pa piskajo vedno hitreje, ko stojiš.

 

Na Hyundai-ju pa imajo občasno na križiščih fantomske piske.

 

Tako da čisto verjamem, da je Mazdina rešitev pač na nivoju Forda. Saj sta bla včasih pobratena.

 

Naj @Slivka pove kak njemu piskajo, on ima VAG senzorje.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano (urejeno)

Seveda je.

 

Prvi njegov post => G140

dne 23. 3. 2025 ob 15:28 je Valh napisal:

Za motor sem se že odločil. vsekakor G140, takoimenovani Dinozaver. Je cenenjši in res ni velike razlike z x186, kar sem preveril tudi na testni vožnji po razgibanem terenu. V bistvu mi je G140 bolj všeč kot x186 (prosim ne me zdaj linčat).

 

Popravljeno od godlike
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume
Napisano

Če kdo vozi zimske poleti, ga ne razumem. Za tak malo km, naj te bojo celoletne. Ker zimske tak prvo leto pregreje in uničene.

 

Razumem, da dobre celoletne, so boljše kot poceni sezonske.

Razumem, da če delaš malo km in nisi občutljiv, so boljše celoletne, ker se bojo mogoče obrable. Večina vozi oba kompleta, tudi takrat, ko so recimo spokane, ker še imajo profila.

Če ne rabiš v vsakem vremenuna cesto, bojo tudi celoletne ok.

 

Sam vem, da morata oba avta ne glede na vreme na cesto. Tudi če jaz lahko kdaj delam od doma. Pa tamala raketa ne more imeti celoletnih, ker jih bom poleti sesul.

Tam mi je izredno važen oprijem, ker pač pri konjih in legi se človek kdaj "spozabi" 🫣

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

DARSOVCI MARSOVCI
Napisano
pred 1 uro je Boss napisal:

Pol pa pride en Taubi pa pa prav o ne ne ne , vinjeto podaljšujem za 4 mesece.

Top je.

 

Maja mi poteče. Bom lepo imel prvomajske in poletne pokrite.

Pa bom lahko spet kak mesec jeseni podaljšal do prve uporabe.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Načeloma ni premium avtov pri meni.

 

Velikostni razred je osnova ob nakupu. Tu ni odstopanja. Če se kupuje mali avto, ne bo potem prišel iz D segmenta.

 

Cena? Hmmm. Če ni izbire, je kaka je. Focus je padlo 4k popusta, pri i20n 0€.

 

Če ne plačam, sem na 10x hujših kompromisih. Ali pa na premium segmentu, ki je noro dražji, kljub vsem popustom.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

dne 13. 10. 2025 ob 11:53 je Boss napisal:

Haha, ampak kaj te bk za reklamo... avto ti mora biti všeč in to je edino kar šteje. 

 

Pol resno vprašanje za vse... a je kdo dejansko šel kupit avto, ker je bla dobra reklama zanj. Govorim tudi o tem, da ga je zaradi dobre reklame vleklo v salon z avti. Oziroma obratno, a je kdo zaradi slabe reklame v medijih se odrekel nakupa določenega modela? Osebno, reklame z avte preskočim in izbiro gradim na čisto drugih temeljih. Je pa res, da danes je to lažje, včasih smo pa po avtosalonih hodili, kupovali avto revije in tako zbirali podatke. 

Imel sem Giulietto.

Ko sem jo vplačal, se je prodajala 1 leto in je praktično ni bilo na cesti. Tudi reklame ni bilo nobene nikjer.

 

Imel sem leta 2011 v ožjem izboru: Leon FR, Mazda3, Focus MK3.

 

Focusa sem zaradi notranjosti hitro odpisal, Leona zaradi slabih izkušenj s koncernom.

 

In potem sem na furi s kolesom, kjer sem umiral v hrib, zagledal pri eni hiši Giulietto.

Pa sem šel še to gledat.

 

Če je ne bi videl, ne bi sploh bil pozoren, da obstaja. In tako so stricu skočle oči iz jamic, ko sem z R4 zaaral polno opremljeno Giulietto.

Popravljeno od godlike
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zanimivi oglasi
Napisano (urejeno)

Si ti en šaljivec. leta 2014, ko sem uničenega Cliota prodajal na odpad za prešo, so ponujali 150€.

 

Ti bi pa ga imel zastojn in dostavljenega.

Popravljeno od godlike
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Sprememba cene goriv
Napisano
Pred eno uro je Boss napisal:

Ne, a res? A tko gre to... ?zmeden?

Država vzmame, kolko rabi. Če ne more, se zadolžuje ali bankrotira.

 

Če imaš sod in mu višino zmanjšaš. Kaj moraš narediti, da bo držal isto vode? Obseg povečaš.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Sprememba cene goriv
Napisano
dne 4. 10. 2025 ob 11:23 je Slivka napisal:

Bolj je vprašanje, kdo je dejansko zmožen kaj ukrenit v tej smeri...

 

dne 4. 10. 2025 ob 10:45 je Boss napisal:

Baje Holob že tuhta, da bi nekoliko znižal cene goriv v torek. Ampak ne za nas holcarje z dizli, le za tisto gospodo z bencinarji. Kdor mi obljubi ceno litra za 1 EUR, dobi na volitvah moj glas. Evo tolk pocen sem na voljo.

Dajta no.

Če bojo spustli trošarine na gorivu, bodo pač ustrezno višji davki na plače ali pa trošarine na elektriko.

 

Žal nisem kmet iz hribov, samo mi še dobro deluje ZKP 😉

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano
pred 1 uro je Boss napisal:

 

No tole si pa zelo nesramno povedal. Se pravi lažemo al kaj? A poraba v 90.000km v mojem podpisu je laž?

 

Govorimo za opis poti, ki jo je omenjal ta v članku, da se ni divjalo in da je imel precej počasne in panoramske vožnje. Jez imam 5,76l/100km porabe pa je moja pot večinoma AC in mestna. Regionalk strašno malo. Sem pa iz Vrhnike v Ljubljano po omejitvah tudi recimo testno peljal pod 4 litri na 100km. Tako, da 5l/100km je čist normalno dosegljivo, tudi če se ves čas držiš maksimalne dovoljene hitrosti. 

 

Pa tudi poraba test smo na forumu naredili pred časom in nas je kar nekaj dizlov vozilo v območju 5 litrov pa vsi smo imeli vmes še regeneracijo DPF filtra. 

 

Vse je odvnisno od načina vožnje.

 

Službenega 1.6 Golf dizla sem tudi spravil do Minhna in nazaj 3.6l/100km, strogo po omejitvah.

 

Več ne bom, da spet ne bom kregan, da ne razumem pojmov 🫣

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano (urejeno)

Jaz? To je že bil odgovor na citiran post, če si slabo prebral.

 

Slivka je napisal:

pred 3 urami je Slivka napisal:

Glej, dizel je dizel in ga je treba vozit kot dizla.

 

 

In tak btw, manualno jih ne vozimo. Mogoče si mu kdaj občasno kaj sugeriral s predstavo gor/dol, to pa je tudi to.

Popravljeno od godlike
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano (urejeno)
pred 2 urama je Slivka napisal:

Glej, dizel je dizel in ga je treba vozit kot dizla. Ne vem, kaj vi počnete s tem vozilom

Dizle se pri nas tera. Isto kot bencince.

 

Torej prva gasa, ko se spelje. Passat je avtomatik. Kak bi ti pa vozil avtomatika? Če se sam da v ustrezno prestavo? 🤔

Zaupaj mi prosim, kako se vozi avtomatika kot ne dizla in kje vklopim dizl način.

 

Mondeo pri 200k ni nikoli imel težav s DPF-om ali zabasanim izpušnim kolektorjem. Prav tako ne Passat pri 160k km.

 

Kljub temu, da je dizl, more vlečt. Če ima 190 konjev, more kdaj pa kdaj bit preluftan skozi celo območje.

Bolj kor se mašine mantretira, boljše držijo. 😎

Seveda ob rednem servisiranju.

Popravljeno od godlike
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano
Pred eno uro je Mraušk Mčk napisal:

Ok DSG zna zmanjšat porabo, ampak a zdej si pa 4motion našel. V kerih brehig pa živite? Če bi na škodilaku imel 2kolesni pogon, bi žrl liter manj. 

Ni bregov. Hehe.

 

Pozabil sem dodal, da je seveda karavan.

 

Torej imam info:

Mesto 7.5

Relacija 6.2

Morje letos 6.3

 

Razen da malo več pije na avtocesti, to 1.5 turbo mlinček zlahka enači.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano
pred 2 urama je Mraušk Mčk napisal:

Če bi se peljali, na primer, s 200 konjskim dizel Pasatom, bi bila poraba 5 ali manj. Pa še bolje bi se peljali. 

Nikoli.

 

190 konjskiga dizl Passata (dsg 4motion) si lasti širša družina. Če to gre pod 5 ali manj, potem samo z ultra nežno nogico.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Avtomatik - športni način?
Napisano
pred 9 urami je dvorjan napisal:

Mah, če ne bi bilo elektromafije, bi bila elektrika vsako leto malce cenejša in ne obratno

Končno en pameten tvoj post.

 

Samo žal je isto z naftomafijo. Brez trošarin in OPECa bi jo imeli skoraj gratis.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano
pred 3 urami je zeki napisal:

Glede na to, da se počasi spet bliža čas menjave gum me zanima, katerega od spodaj naštetih modelov bi vi izbrali v dimenziji 215/65r16.

- Bridgestone Blizzak lm005

(večja obraba, boljše na mokrem)

- Bridgestone Blizzak 6

(nova zasnova, boljše v snegu, malo slabše na mokrem)

- Continental WinterContact Ts 870p

- Michelin Alpin 7

 

Na Cliotu 4 sem večino lastništva imel gor Blizzak Lm005 185/65r15. V tej dimenziji so bile gume bomba. Glede večjih dimenzij imam mešane občutke zaradi precej različnih mnenj uporabnikov. Očitno se določeni vzorci tekalne površine bolje obnesejo v manjših dimenzijah in obratno. Obraba in poraba goriva mi nista važna.

 

LM005 sem imel v 175/65R14 in 235/40R18

 

V dimenziji 235/40R18 mi je zadnjo 5. leto začelo lamele trgat stran.

V obeh dimenzijah je držala ok. Zrabil nisem nobene do konca.

 

Trenutno imam na obeh Pilot Alpin 5 (235/40R18 in 215/40R18). Boljše gume še nisem vozil pozimi.

Alpin 5 sem imel 1 leto na Alfi 215/65R16. Tisto leto je bila ok, potem sem avto in gume prodal.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.