Šel ko žival, ampak malo ga je vleklo v levo. Sem povedal lastniku. Tudi on je opažal potem, da ga vleče. Naslednji dan je šel na servis in je v RFT gumi bil vijak in je pustla.
pred 5 urami je Bini napisal:
Na tejle povezavi zgoraj lepo piše, da niso samo gume krive....
Jaz bi dodal, da je pomembno tudi vzmetenje! Niso za vsak avto najboljše športne gume, isto kot pri smučeh....
Seveda.
Saj sem že prej napisal, da so moje gume noter nagnjene.
Torej je podvozje nastavljeno za športnost. S tem pa pač se pojavijo drugi kompromisi.
Avto je športen, tako sa težko rečeš, da niso za ta avto najbolj primerne športne gume. Sploh ker so prva vgradnja.
Meni so Conti skakale po avtocesti, ker kot sem že napisal, napumpane na 2,6 segrele so se na 2,8 .Potem so itak pretrde in rade skačejo na naši neravno avtocesti. Tudi vsako luknjico čutiš.
Ni to isto.
Jaz se pogovarjam o dokonca zamotanem volanu. Takrat, ker je naklon gume navznoter (normalni avti imajo 0, Alfa je tudi imela -) in hladno. Preskoči guma.
Sem razumel, da te moti višina bočnice, jaz pa bolj razlgam, da v kolikor je homologirana ta dimenzija, da mu je edina opcija, da vzame 19 colske in s tem zniža bočnico za dober centimeter in še vedno ohrani enak obseg gume.
Ne ne.
Razmišljal sem kako se bo uuhp guma obnašala, na tej višini bočnice. Če ne bi bilo boljše uhp vzet. Ker to zna rolat.
Pa če tyre-roll naredi niti več pumpat ne pomaga, ker bočnico zvije noter. Je pa res, da za to moreš bit agresiven, kar bi on z vožnjo po dirkališču celo naj bil.
Bo napisal. Te gume bo tak jedlo in ne bojo za dosti let. 🙂
@50keda mene zanima če ti bojo kaj skakale. Meni PZ4 skačejo, ko so hladne in do konca zmotam volan. Tam nad 25°C mora bit zunaj, da hladne ne skačejo. Bog ne daj, da je mrzlo in deževno.
Imel sem dolg odgovor pripravljen. Pa sem iz izbrisal, saj boš ponovno vse obrnil, se zapiknil v dejstva ki ti pašejo in ostala spregledal ali zanikal.
Žal. Elektro debato se lahko gremo ampak ima prednosti in slabosti. Ti pa jo predstavljaš kot odrešenika.
Ne bom več sodeloval v tej temi. Menda sem že rekel 1x, zdaj pa dokončno.
Dajte no malo kritično razmišljat, dokažite mi, da ste tega sposobni.
Pomislimo: koliko CO2 ustvari nafta, da pride do vas?
Da jo potegnejo globoko iz tal, gre ogromno energije. Tam, kjer se črpa nafta, nič ne raste, je onesnaženo.
Potem prenesejo na drugo lokacijo, rafinirajo, spet peljejo čez pol sveta, da pristane na črpalki ... Koliko CO2 se tu ustvari?!
Od koder jo vi pretočite v vozilo in nato v delčku sekunde sežgete ... Ter tako dodatno onesnažite okolje. Še s čim hujšim kot CO2, npr. NOx, kar prikladno pozabljate ...
Še enkrat, počasi. Vsak liter nafte je moral priti iz globin zemlje, prepotovati pol sveta, da ste ga v nekaj minutah v svojem ICE-stroju sežgali in z njim hudo onesnažili okolje.
Še kdo misli, da EV-ji niso čistejša tehnologija? Tudi če jih poganja elektrika iz nuklearke, so neštetokrat čistejši, da ne omenjam dejstva, da vedno večjemu številu ljudi elektrika "raste na strehi".
Ha ha ha.
Tvoj litij se kopa z nafto. 😉
Zamisli se, kolko elektrike bi rabli za vse bagerje, tovornjake in vso ostalo gradbeno mehanizacijo na rudnikih, predelovalnih obratih .....
Nikoli ne bi bilo dovolj litija za enga ZOEta, ker bi naslednjih 15 let še delali baterije za delovne stroje in ladje, ki tvoj litij vozijo iz južne amerike in za ladje, ki vozijo baterije iz kitajske.
Pa me zanima nosilnost ladje, ki bi z baterijami prišla lahko iz kitajske? 2 kontejnera max? 🤔
Industrija iz Evrope-(kapitalist) je pa že cca30 let nazaj selil proizvodnjo na Kitajsko zaradi poceni proizvodnje tukaj pa izdelke prodajal s 5xdodano vrednostjo
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Jaz sem se vrnil. Maš post.
Ne zdržim brez @dvorjan. 😅
Povezava za deljenje
Deli na druge strani