Ja, točno tako deluje kot si napisal ne vem pa zakaj ti ni jasno, da se to zelo pozna pri vožnji in tudi pri manjši porabi goriva...
A sem kje omenjal porabo? Mild hibrid tehnologija je točno temu namenjena, da zmanjšuje porabo motorja in izkorišča energijo, ki se sprošča pri zaviranju. Sej Mazda 6 je tudi mild hibridna tehnologija samo takrat, ko je prišla ven niso tega znali tržiti pod to besedno zvezo in so ji dali ime i-eloop. Namesto baterije za shranjevanje pa služil velik kondenzator.
Tko, da tole v CX-30 je bolj rahla evolucija, kot pa neka revolucija. Absolutno služi svojemu namenu ni pa noben game changer, pa ne glede kolk se ti zdi to napredno.
Imam dizelco tudi sam in ti lahko zagotovim, da ima težave pri pospeševanju v peti pri 50/uro. Oziroma jo je brez veze trpinčiti, ker vidiš, da motor trpi. Pri CX30 tega ni in lepo potegne brez naprezanja.
Ne vem kako se pelje tvoja dizelca, ampak kljub temu, da sta motorja po spec-ih enaka, je kar nekaj razlike med njima in da je od 2018 dodatno stunan v nizkih obratih in seveda, da je na AdBlue, namesto vračanja izpušnih plinov v motor. Lahko bi se reklo, da je tvoj dizel dinozaver proti mojemu
No ti bom pa dodal še tretjo varijanto, pozabiš kupit vinjeto in zapelješ na AC, se takoj spomniš, bi jo rad kupil in hopa te ustavijo redarji pa te.....
Pač tako deluje in se pozna. Pri 50/uro z lahkoto kruizaš in ko rabiš samo pritisneš na gas in greš. Ne čutiš nobenega vincanja, da bi motor kaj "pokleknil" ali kaj podobnega, kot pri dizelskem motorju in pri dinozavru.
Tukaj se pa motiš. Od 2019 so dizelco tako stunal s tem biturbo sistemom, da lepo zvezno pospešuje )nobenih kolcanj ipd) iz 1000 obratov dalje. Sicer tega ne prakticiram, ampak tole je čisto druga pesem kot prejšnja generacija dizla, o prvi generaciji pa ne bom zgubljal besed, ker je bila turbo luknja velika kot Grand Canyon.
Precej imajo pokrito in ko zapelješ na AC se strinjaš s pogoji uporabe AC, kjer tudi piše na tablah, da je AC pod video nadzorom promet spodaj pa podatki o tem kdo ga izvaja. Tko da ja, kazen se lahko izterja na osnovi posnetka tablice avta, ki ni imel plačane vinjete.
Ej vidva @Alex in @Bini sta čist preveč pristranska al pa ne vesta kaj sploh imata.
Mild Hybrid tehnologija ni predvidena za pomoč bencinskemu motorju pri pogonu. Baterija je čist premajhna saj ima le borih 0,17kWh in je namenjena več ali manj za občasno delovanje, elektronskih sistemov, za zaganjanje motorja pri i-stopu, pomoč pri prestavljanju in podobno. Dejansko samo razbremenjuje motor pri tem, da ga razbremeni poganjanja alternatorja, kot pri klasiki, kjer ga mora ves čas poganjat še motor, da proizvaja elektriko.
Tukaj je pa enostavno ob obremenitvah, motor vsaj za nekaj časa razbremenjen poganjanja alternatorja kar seveda nekoliko pomaga pri pospeševanju ampak le toliko, da ni preveč bremena obešenega na njem. Nekako tako, ko pri starih bencinskih mlinčkih ugasneš klimo, ko greš v prehitevanje, saj je vsak konj v motorju takrat potreben za pospeševanje.
Tko, da vse ostalo kar občutita je več ali manj placebo efekt in nikakor ne to kar razlagata. CX-30 nima nobenega dodatnega elektro motorja, ki bi pomagal bencinskemu pri pogonu koles in to je bistvo mild hybridov za razliko od hybridov in priključnih hybridov.
Spet neka subjektivna odločitev uradnika, ki se odloči kakor se odloči in spet izogibanju plačilu kazni nekaterih, ki nimajo pravi časa kupit letno vinjeto. 😉
Ne vem, če si dobro prebral. Gre takole: nimaš vinjete, se spozabiš in zapelješ na AC. Ko si tam se spomniš, o fak, jaz pa nimam vinjete, zapelješ na bencinsko in kupiš tedensko. Kaj je tukaj razlika a si kupil vinjeto predno si zapeljal na AC ali potem, ko si tam že bil pri tem, da si se SAM spomnil na napako in s tem dokazal, da nisi hotel goljufati. DARS je v obeh primerih dobil plačano.
Drug primer je pa, da ravno tako nisi imel vinjete in da so to ugotovili šele ob pregledu s strani AC nadzornikov. V tem primeru se lahko smatra, da ni šlo za napako in da si hotel iti na srečo, mogoče ti pa rata. In tukaj pač ni milosti.
A vidiš razliko med obema primeroma? Saj veš, da znam oreng udrihat čez DARS, ampak meni se to zdi čisto pravilno in fer, da v prvem primeru ni kazni v drugem pa je. Veliko bolj nefer bi bilo, da bi DARS kaznoval za prvi primer in ga smatral enako kot drugega.
In verjetno ne gre za subjektivno odločitev posameznika ampak za dogovor znotrej DARS-a kako se postopa v določenih primerih. Ne Rok Snežičpri tem skoraj sigurno nima prstov zraven. 😉
Še vedno dobro zgleda po toliko letih je pa pač jama brez dna tole imet. Tako s stališča servisa kot pa porabe. Če se voziš normalno gre komaj kej pod 20l/100km, po mestu bo pa kar 30l/100km. V glavnem kar bogat entuziast moraš bit za tole imet.
preveč negativnih mnenj in negativnosti :), očitno bom še nekaj časa samo bralec foruma mazda :).....
Ma pust ti to, jaz se samo še smejim pa sploh nisem hotel komentirat. Kaj nekatere vse moti... mene recimo samo sanke pa če to bolj v hecu kot pa kaj drugega. Vse ostalo mi je čist OK. Sigurno pa tole ne bi menjal za CX-30.
Holob je bil na TV pa ni nič govoril o tem kako je bancin zrihtal na dol. Slabo to, namest tega je pa o nekih dosežkih vlade govoril--- brez veze, nas sam bencin zanima zato dol s Holobom.
Naši cx30 so "kao" neki suvi, pa posekajo z lahkoto pri porabi marsikatero limuzino, da ne govorimo o karavanih. Benzinarjih, seveda.
Hmmm, zakaj pa se nikjer ne najde količnika zračnega upora za CX-30? Če bi bil tako super bi ga objavljali vsepovsod, kot to počnejo z Mazdo 3, ki je na isti osnovi. Mazda 3 HB je pri 0,28. Za CX-30 sem pa našel zgolj ocenjen količnik 0,33 ne pa dejanski. Sej mogoče pa pomeni CX-30 le oznaka količnika upora Cx - .30
Drugače pa je res, da zelo pomaga, da gre za majhen crossover ampak, če bi vzel pa Mazdo 3 limo bi blo pa že tko dobr količnik 0,26, da bi bencin nazaj v tank tekel.
Tu se pa ne strinjam prav preveč. Sodobna Mazda 6 karavan (taka kot je tvoja) ima koeficient zračnega upora 0,28. Star, zastarel, škatlasti enoprostorec Mazda 5 iz leta 2010 ima koeficient zračnega upora 0,29... Torej, lahko ima tudi kak SUV enak ali celo manjši koeficient zračnega upora kot tvoj karavan. Pustimo zdaj, da nanje obesijo prečke na streho in nosilce koles pa trugo pa ostale pritikline, ki povečujejo upor in katerih ti na karavanu nimaš, ker gre itak vse v prtljažnik (karavan pogoltne marsikaj), ampak po tovarniških podatkih...
Pozabljaš na najbolj pomemben faktor poleg količnika upora to pa je prečni presek, ki je pri SUV-ih kar precej večji.
Formula je namreč
in dejansko v primerjavi sta pomembni le cv kot koeficient upora in S kot presek telesa. To zmnožiš med sabo in je razlike kar nekaj.
Aja pa Mazda 6 limo ima le 0,26 količnika, karavan pa žal relativno slabih 0,28 pa ne toliko zaradi sank ampak bolj zaradi odsekanega zadka. Recimo SUV CX-5, ki je na isti platformi s še bolj obupnim zadkom kot šestka ima katastrofalnih 0,33 pomnoženo še z večjim prečnim presekom.... do the math
A ni enako z mazdami in dizelskimi motorji? Baje, da je z njimi en kup težav in ko jo prodajaš, jo moraš skoraj šenkati. Tako, da ni neke razlike.
Tudi nova cx60 stane preko 50 K€, kar je občutno preveč in je tam-tam z kakim dobrim EV. Po treh letih ko boš prodal za 30 K€.
Men je nekaj zanimivo, vsi EV-ji, ki se prodajajo so pod 150.000km, oziroma večina celo pod 50.000km. Ogromno jih je tam nekje okoli 20kkm. Zakaj tako hitro v prodajo če so tako superiorni? Razumem, da je par takih, ne pa da je poln avto.net takih.
Drugač pa ja razlika je v tem, da za EV, ki bi bil ekvivalent po velikosti in kvaliteti Mazde 6 je tam nekje v rangu 50+k€. 5 let nazaj sem novo Mazdo 6 kupil za 29k€. Po 5 letih je bila celo po Eurotaksu vredna 15k€, me resno zanima koliko dobiš za EV-ja s 75kkm prevoženih po petih letih uporabe, če si dal za novega 50k€. Dvomim, da kej bistveno več kot 15k€ ... par let nazaj je Pelko že tarnal, kako prodaja rabljenih EV-jev ne gre nikamor.
Je pa vedno tako, ko recimo kupuješ 5 let star avto ... jaz osebno si ne bi upal dat 25k€ za rabljen ICE, za EV-ja pa verjetno niti 15k€ ne, 10k€ mogoče, ker tolk denarja si upam reskirat za recimo še za 5 let uporabe.
Kolega kupil testni id.3, ga po minimalni dobi, ko ga je lahko prodal (zaradi ekosklada prej ni smel) prodal in kupil Teslo 3. Še vedno zadovoljen z EV-ji.
Če navajaš omenjeno potem ta EV jedva, da je starejši od dveh let. Pri takem težav sploh ne bi še smelo biti in je logično, da slabih izkušenj še ni vsaj kar se tiče vzdržljivosti avtomobila. Drugo vprašanje pa je ali je tako počenjanje stroškovno smiselno. Padci cen rabljenih so veliki.
Ampak kakorkoli... tvoj kolega se s takim početjem ne bo soočal s težavami, ki jih povzroča daljše lastništvo bo pa seveda za ta "luksuz" plačeval kar veliko ceno.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
A sem kje omenjal porabo? Mild hibrid tehnologija je točno temu namenjena, da zmanjšuje porabo motorja in izkorišča energijo, ki se sprošča pri zaviranju. Sej Mazda 6 je tudi mild hibridna tehnologija samo takrat, ko je prišla ven niso tega znali tržiti pod to besedno zvezo in so ji dali ime i-eloop. Namesto baterije za shranjevanje pa služil velik kondenzator.
Tko, da tole v CX-30 je bolj rahla evolucija, kot pa neka revolucija. Absolutno služi svojemu namenu ni pa noben game changer, pa ne glede kolk se ti zdi to napredno.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani