Pred kratkim sem gledal na enem izmed italijanskih programov zanimiv prispevek.
To je oddaja "LE IENE", ki na satiri?en na?in objavlja resne teme.
Za tiste, ki ne obvladate italijan??ine, kratka vsebina videa.
Najprej so vzeli star diesel avto, motor- EURO 2 brez DPF-ja. Na izpuh so montirali ?ist bel filter in pri?gali avto.
Vidimo lahko, da je ?isto ?rn.
Nato enaka znamka avta ,toda tokrat motor- EURO 4. Isti postopek- tokrat v fazi regeneracije. Vidimo lahko, da je filter znatno bolj ?ist.
No, sedaj pa najzanimivej?e-oba primerka so odnesli v laboratorij.
Pod elektronskim mikroskopom je dottore ugotovil, da je v prvem primeru motorja EURO 2 velik made? ogljika z belimi fleki mikro in nano delcev, ki so strnjeni v celoto (ve? sto).
Doktor razlo?i, da so tej delci tako veliki, da jih veliko zautavi nos, nekaj pa jih seveda kon?a v plju?ih.
Povzro?ajo lahko alergije in te?ave v obliki astme.
Nato pregleda filter, ki je bil montiran na izpuh motorja EURO 4.
Na prvi pogled je lep, skoraj ?ist.Opaziti je, da ni ve? prisotnega ogljika, ker je ves zgorel pri regeneraciji.
No, pojavi se problem, ker teh nano in mikro delcev nima ve? kaj dr?ati skupaj, kot v prvem primeru ogljik.
Ko zapustijo izpuh prosto letijo okoli. Ko jih vdihnemo, kon?ajo zaradi majhnosti lahko v plju?ih, v krvi in ?e jih vdihujemo ve? ?asa je velika nevarnost, da zbolimo za plju?nim rakom.
Dottore meni, da DPF filter ne bi smel biti obvezen pri novih avtomobilih ampak celo prepovedan.
Jasno je, pravi,da so stari dizli nevarni za zdravje a avti z DPF filtrom so veliko bolj agresivni in ?e bolj ?kodljivi za na?e zdravje prav zaradi prostih nano delcev.
Nato je novinar zaustavil ministra za promet in ga vpra?al, ali ve, da DPF filtri ne zaustavijo nano delcev, kot je on trdil.Pokazal mu je dokaze in minister se je za?el izmotavati, da je mo?no in da bodo ?e enkrat preverili.
sam vedno ?elim ob prebiranju kakr?nih koli testov, da se mi poda absolutna ocena, ne glede na kon?no ceno. Sam se nato odlo?im, ?e mi postavljena cena odgovarja, oziroma opravi?i nakup. V primeru, da se ovrednoti/oceni glede na ceno, potem test zame ni ve? objektiven.
To?no tako.Na testu bi morali ocenjevati zgolj kvaliteto,opremo in izgled.In na koncu bi pa? vsak kupil avto,katerega si lahko privo??i glede na svoje zmo?nosti.
Ve?ina teh testov bi bolj spadala v rubriko best buy oz.najve? avta za najmanj
Ce gres pa gledati samo tvoje omenjenke karakteristike kot je motor itd pa vidis da je na testu mazda na tem podrocju dalec prva
Sej ravno to govorim.Raznorazni testi so vedno sestavljeni tako,da je cena pomemben in odlo?ilen faktor.Jaz pravim,da ?e ho?e?
kvaliteto jo mora? pa? pla?ati.
Realna ocena testov bi bila,?e bi iz?rebali recimo deset x kandidatov(navadnih voznikov)in bi tej ocenili avte.To bi bila realna ocena in dokaj nevtralna.Potem bi dodali ?e ceno avta,ki pa ne bi smela bistveno uplivati na samo kon?no oceno kvalitete avta.
Takole se je pa "odrezala" na primerjavi med konkurenco.
Isti primerjalni test, sem pa dal razli?ne medije zato, ker vsak na svoj na?in opisuje in utemeljuje ocenjevanje.
PS: Najina je doma sedaj to?no mesec dni, prevozila sva ?e 1500 km, v?eraj je dobila novo olje, sredinski naslon za roke in plasti?ne zavesice za prvimi kolesi. In to je to.
Ja vem ... dol?an sem kak?no fotko ... ko jo (prvi?) operem, jo slikam in pripopam.
Tej raznorazni testi so kr neki. Zakaj je zmagala jeti? Predvsem zaradi cene. Povsod, kar je vsaj zame pomembno, se je najbolje odrezala mazda cx3 -vo?nja, ob?utek na volanu, podvozje. ?e bi kupoval avto zaradi dru?inske uporabnosti bi definitivno vzel ve?jega cx5 .Mogo?e je jeti res best buy definitivno pa ni najbolj?i.
Keyless ni samo fensi ampak je res prirocen. Nintreba iskati kljucev, se ubadati z vtikanjem, kurbljanjem....
Ni to velenujna zadeva ampak zelo prirocna stvar.
Vsak keyles kljuc ima pa v sebi skrit stari dobri kljuc ce le elektronika odpove. Imel na 2h mazdah, 2h suzukijih in sedaj na micri.
Ponovim - ce ima kdo namen tvoj avto ukeasti, ni vazno a je keyless, a je zaklenjen, a ma alarm ......ga BO ukradel. One way or another
?e vedno ne ?tekam- ima? klju? z daljincem v ?epu, ga da? i? ?epa in odlene? avto. Se lepo vsede? v avto, vtakne? klju? v klju?avnico obrne? klju? in gasa. A je to res tak napor ali kaj? Ali je za to novodobno ra?unalni?ko obsedeno mladino to edina opcija?
Nisem rekel, da ti avta ne bodo ukradli ampak ne vidim smisla v tem "karti?nem" vstopanju v avto. Dokazano je, da je lahko najve? zlorab z brezsti?nimi karticami pri pla?evanju. Verjetno je tudi tu isto.
To me najbolj ?ivcira pri prodajalcih, ko te ho?ejo prepri?ati, da se stvar, ki je v garanciji ne da popraviti. Ja in? ?e se ne da ,zamenjaj magari pol TV-ja, pol pralnega stroja ali pa avta, ?e je potrebno. Velikokrat se grejo taktiko popravilo, reklamacija-popravilo ,reklamacija....
V?asih jim to tudi uspe, ker se stranka naveli?a "te?enja" v garancijskem roku in ko gre garancija mimo to zadevo ?ude?no popravijo, seveda za astronomske vsote. Te?nja proizvajalca je, da se ?im manj stvari popravi v ?asu garancije- izgovori tipo " to pa ne spada med garancijska popravila" in podobni umotvori. Jaz sem imel tak primer z novim likalnikom, ki je bil svinsko drag, pa na popravilu v garanciji 4 x.
Potem sem jim zate?il z zvezo potro?nikov in po posvetovanju z "?efi" zgoraj so mi ponudili ali denar ali nov likalnik.
Jaz sem se odlo?il za edino pametno potezo, ki pa ni bila nov likalnik. Vsaj ne v tisti trgovini.
Tako, da vztrajaj do konca in ne popustit. Ni tvoje, da gre? na internet raziskovat kaj bi bilo lahko narobe ampak, da ti to popravijo ljudje, ki so za to pla?ani in usposobljeni. Ti si kupil nov avto, v katerem mora vse funkcionirati kot urca najbr? in nisi dobil nobenega popusta za nedelujo?o in "nepopravljivo" stvar na avtu.
V zadnji ?tevilki motorevije si lahko preberete ?lanek -Neza??iteno udobje- "Kako enostavno je ukrasti avto s kartico namesto klju?a".
Vedno sem trdil, da so te kartice eno navadno sranje. V Nem?iji so tako lopovi z sprejemnikom in oddajnikom ukradli 30 Mazd naenkrat.
Lahko pa zavijete kartico v tri plasti alu folije, ?e se vam da to narediti vsakokrat po uporabi in bo stvar re?ena.
Ali pa greste na servis, kjer vam to funkcijo odklopijo in potem vrata lepo odklepate z klju?em, kot v?asih. Ne vem pa, ?e ga ob nakupu mazde sploh dobite zdraven?
Kako naj gredo cene dol, ?e zdaj niso ?le, ko je bila regulirana najvi?ja cena? Vsak bi lahko zni?al ceno pa je ni - ok mogo?e kak samo postre?ni Mercator za par centov ampak to je pa to.
Pri nas so ?rpalkarji dejansko slu?ili z ostalo robo, ki jo prodajajo. Zato so tudi urejali bencinske servise, da bi folk ?e kej druzga kupil in ne samo gorivo. Tako je utopi?no pri?akovat, da zdaj jih bo pa kar sama dobrota in bodo zni?al. Sta pa samo dva igralca, ki imate skoraj 80% tr?ni dele? tako, da sploh ni prave konkuren?nosti. Po doma?e povedano - niso tri razli?ne pumpe na kupu, da bi si konkurirale ampak imajo lepo razdeljene punkte.
?e se bo cena zni?ala brez, da bi dr?ava posegla v zni?anje tro?arin in dajatev, grem takoj po kolenih okol cerkve na Brezjah.
Pri nas ne bi ?la cena dol, niti ?e bi bilo 20 prodajalcev. Na?im trgovcem je ?e v genih, da se dogovarjajo oz. skupaj dolo?ajo iste cene-se uzklajujejo.
Mogo?e bodo nekateri, kateri imajo v najemu posamezne ?rpalne servise cene kaj zni?ali ob mejah (razen z Italijo),a ?e vedno bodo vi?je kot ?ez mejo, drugje v notranjosti bodo cene znatno vi?je.
Potrebno je ugotoviti, koliko si dr?ava od vsakega litra vzame pri nas in kolik?en je ta dele? v tujini.
Na parkiri??u zagledal 6ko 2005-2006 letnik ter jo temeljito pregledal oz. preveril stanje pleha. Nemor? vrjet kak?na razlika med mojo 03 letnik in tole faceliftano. Glede na to, da je bilo ?e use originalno je bilo zelo zelo malo rje. Zadnje obrobe, blatniki, pragovi kot novi. Neupam sploh pomisliti kako bi moja zgledala, ?e jo nebi sproti rihtal oz. ?e ne bi bila sproti sanirana rja...
Pa kako to, da vam tako rjavijo te va?e mazde prve generacije? Moja je letnik 2004 pa nima ni? rje, blatniki zadnji kot novi. Mogo?e je res, da avti na obali manj rjavijo?
Kolegica ze dolga leta hodi k Lusini v Gostece ... in je menda zelo zadovoljna ...
Sicer pa se mi zdi, kot da je tale uproabnik samo prilepil par linkov in sodi v kategorijo "spammerji" ... Bomo videli, ce se bo se vrnil cez kaksen dan, da preveri odgovore ...
Meni se tudi zdi, da je bolj reklama za servise tukaj od nekoga. ?e te res kaj zanima, sekmalu prijavi?, ?e isti dan in pogleda?, ?e so ostali kaj napisali.
1.se strinjam -- jaz naj bi imel to, ampak totalno nedodelano? kot je meni razumljivo naj bi to deloval tako, ko zaklene? avto lu?i gorijo nekih 10sek in ko jih odklene? pa naj bi do odprtja vrat oz tudi nekih 10sek, ?e se vrata ne odprejo? pri meni je pa to ?ist mimo.
2.Se strinjam
2.2 domet je res premajhen? sicer nimam izku?nje pri drugih proizvajalcih, ampak definitivno premajhen domet?
5. tudi jaz to pogre?am ? v tujini se kar dostikrat spomnim na autolock?
6. navigacije nimam? se mi zdi mal noro 500? za tisto SD kartico dajat? tko da upam, da bo ?im prej Carplay oz Android auto
7. lu?ka je res katastrofa?v?asih si kar s telefonom posvetim?.
8. to mi je tudi malce fenomen, da ni ni? za??iten? in ko sem ?el na pot s polnim prtlja?nikom sem kar mal cviku, da ne bom kako ?i?ko pretrgu? ampak sem mal bolj pogledal in so kar vredu zalotane?
9. enako nimam izku?nje pri drugih znamkah, ampak tudi mene zelo moti to? sploh pri Trojanah, se mi lu?i vklopijo nekje na sred prvega tunela in potem gorijo kar vse naprej... izklopijo se mi ponavadi par km po zadnjem tunelu in to pri mo?nem soncu? pa sprednja ?ipa kjer naj bi bil senzor je bila ?ista.
13. bluetooth ? meni hvala bogu dela vredu? samo wifi pa se nikakor no?e povezat
15. parkirni senozrji bi morali bit avtomatski tudi za sprednji del se strinjam? pa se mi zdi, da niso najbolj odzivni, mogo?e imajo kakih 0,5sek zamika? sem bil ?e ?isto pri steni in se probavam ne najbolj ozirat na senzorje (slabe izku?nje iz prej?nega avta), pa pogledam na zaslon in ?ele nato zapiska in poka?e ?rtico da je na koncu?
18. avtomati?no odpiranje in zapiranje stekel deluje samo na voznikovi strani, na ostalih 3 pa mora? dr?ati, dokler se ne zaprejo v celoti....glupost!!!! res glupost? ?e VW golf ima to v najbolj osnovni opremi, to je tudi mene ?okiral!
No ?e to bom omenil, zdej ne vem ali ima kdo podobno te?avo, namre? ko je avto mrzel v teh minusih gre v prvo prestavo zelo te?ko? sej ko se ogreje je potem OK?
Ja pa tudi zvo?no izolacijo bi lahko malce bolj dodelal? recimo golf ima bolj?o? ?alostno da primerjam z VW, ampak glede na to da ga je kolega kupil pred kratkim isti letnik, enako dizla in glede nato da naj bi bil isti rang? ga lahko ?e najbolj primerjam.
?e ?e primerja? z golfom...kako je pa kaj z izpusti? ...a je to tudi tam bolj?e urejeno?
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Samo v kolikih letih se ti pa ta investicija povrne, ?e nima? vmes ni? stro?kov vzdr?evanja?
Povezava za deljenje
Deli na druge strani