Sam to pravim - roke stran od tegale, ker je to nateg od za?etka. Zakaj ni vpisan v DSK, ja zato, da se manipulira s kilometri in da naivni kupec, da veliko ve?, kot je avto dejansko vreden.
Raje, dej za enga z znano zgodovino (vsaj kar se servisov ti?e) kakega jurja ve? pa si vsaj miren, da ima? to?no stanje.
Tale klele jih ima lahko tud 150.000 al pa 200.000 in temu primerna bi morala biti cena.
?e ne bomo kupci enkrat stopili sami na rep tem goljufom nam bodo kar naprej prodajali "kozmeti?no" popravljene avtomobile za precej?ne denarje.
Ena je bila uvo?ena italjanska z meni ok opremo, toda ob vpra?anju ali lahko dobim VIN je bil odgovor: "Lahko samo avto je bil redno servisiran na neuradnem servisu....imamo listke", me je minilo :|
To?no tako....smo "odprt" forum ne glede na to ali vozi? Mazdo ali ne, tako da spremljaj ?e naprej in to je to...pa veliko varnih kilometrov s Fordom
To ni ?isto res - iz lastnikov Renojev se delamo norca, Alfiste zani?ujemo, olimpijce sovra?imo (sploh ?e so TDI), BMWjevci so divjaki, Me?karji penzionisti, Honda?i otro?ki vrtec, Citroenovci ?udaki - za Fordiste ?e nismo ?ist ziher a jih toleriramo al ne (Ford je Mazdin mrzli bratranec). **
in koliko predstavlja 0,08? od 1,439? 5 posto za trgovce, in koliko 0,7 = 45%.....tudi jaz ne bi v tem primeru dajal svoje mar?e - to je tisto kar ho?em povedati, vlada ima preve? in sama omejuje konkurenco, vkolikor bi pa trgovci imeli vsaj 20% bi se lahko igrali na temo bolj?ih pogojev
Minimalna tro?arina je dolo?ena z odredbo EU - lahko je ve?, manj pa ne sme biti. ?e se ne motim je to cca 30 centov pri litru. Zdele so Jan?evci tole pove?ali na kar 50 centov.
?karje in platno ima torej vlada in ne Petrol, OMV, MOL in ostali kot si napisal v prej?njih postih. Ponudniki goriv ne morejo prakti?no ni? in zato je ?ist đabe o tem govort kaj bi blo ?e bi blo - edino kar je 100%, ?e vlada dirigira vi?ino tro?arin, je to, da bi bila cena goriv danes v SLO bistveno vi?ja brez regulacije cene.
Pa se lohk vsi na glavo postavmo in verjamemo v nek neoliberalisti?ni bullshit samoregulacije trga. Smo ?al videli kam je vse ta tako imenovana samoregulacija in konkurenca pripeljala - v krizo kakr?ne ni bilo od konca dvajsetih let prej?njega stoletja.
Ni ravno tako, tro?arino pla?ujejo ljudje, ne dobavitelji - ampak mar?o dobaviteljem dolo?a vlada!! Skratka vse 3 postavke, nabavna cena, mar?a in tro?arina so v naprej dolo?ene, ni prostora za fleksibilnost, kot v tujini, kjer ima vsaka pumpa svoj cenik, pogosto celo ista znamka (Agip) razli?ne cene po krajih - vse se prilagaja mre?i stro?kom, povpra?evanju, porabi (mondena letovi??a itd)....
Pa se ti ne zdi, da bi z ni?jo ceno pol evra pridobil tako kupno mo?, da bi promet in mar?a bila bolj?a + izpogaja? si lahko bolj?e nabane cene.
ampak trg je kontroliran - to ho?em povedat, Petrol, OMV.....whatever...v ozadju je politika
In kaj je tukaj tako lepo napisanega? Pustmo, da avtor ne ve kako se dolo?a struktura cene goriva in da tanka pri nekem izmi?ljenem ponudniku OMW (verjetno je mislil OMV).
Ampak dajmo ?e enkrat:
Cena goriva (benz 95) je sestavljena takole:
- prodajna cena brez dajatev: 0,69675?
- tro?arina: 0,50242?
- DDV (se obra?una na vse - na osnovno ceno plus tro?arino ): 0,23983?
- Skupaj je to torej maloprodajna cena, ki je dolo?ena kot maksimalna prodajna cena in zna?a pri 95 oktanskem torej 1,43900?
Trgovska mar?a je torej edina stvar na katero lahko ponudniki goriv vplivajo in je navzgor fiksna ter je vklju?ena v prodajno ceno brez dajatev - zna?a pa 0,08134 ?.
Trgovci sami torej lako vplivajo le na tistih 8 centov cene koliko se bodo odpovedovali svojemu zaslu?ku in ni? ve?. Vse ostalo je pa odvisno od borznih gibanj cene nafte in menjalni?kega te?aja valut ter vi?ino tro?arin, ki jih dolo?a dr?ava tudi na osnovi EU direktive koliko sme biti najni?ja tro?arina.
?e prenesemo na to v tujinu je tudi tam v ceni v?teto vse navedeno le dr?ava se ne vme?ava v mar?e ponudnikov goriv zato take cene oziroma, ?e bi to sprostili verjemi, da bi bile cene goriv tudi pri nas bistveno vi?je - si ?elimo to?
Na kratko, komur se ne ljubi brati - ?e cena goriv pri nas ne bi bila regulirana bi bila precej vi?ja... pika.
Govorim, o tem da gre za marketing, ki izkori??a naivnost ljudi. naredimo tako kot v italiji, kjer je samo zgornja cena benza dolo?ena, na dol ja pa odprto in tisti, ki ima najve? jajc v konkurenci lahko najve? pridobi!
eee pa sej mamo to?no takole zdej urejeno oziroma je tako urejeno ?e kar nekaj ?asa. Ablast dolo?a zgornjo ceno goriv navzdol pa ni ovir in ?e se komu izzide lahko prodaja gorivo tud po 1? ali ?e manj.
Zavedat pa se je treba, da ve? kot pol cene goriva so zdaj tro?arine in DDV tako, da na koncu trgovcu ostane nekaj centov dobi?ka in edino teh nekaj centov se lahko odpoveduje - drugega ni al pa da najdejo dobavitelja, ki ti proda gorivo mimo borz oziroma mimo sredozemske borze po precej ni?ji ceni, kar je utopija saj so lobiji in kvazi "regulatorji" takoj v luftu.
Kaj nas dela tako posebne?
naivnost folka, ki je pripravljen pla?at tako ceno - samo da se var?uje pa naj stane kolkor ho?e.
Malo tezje, kot stempljati servisno knjigo... saj gre vse preko centralnega streznika Mazda Europe oz. worldwide ...
Ja ?e sam glej kako se to dela, ?e ima? vezo na servisu kar takile lizingarji imajo.
Avto servisirajo pri recimo 40.000 - napi?ejo pa da gre za servis pri 20.000km; pri 80.000km je servis v DSK zabele?en kot da gre za redni servis pri 40.000...itd.
Vmes sicer menjajo olje na predvidene menjave in ker avto dela samo realacije ni panike, ?e so ostali predvideni pregledi ?ele na toliko km.
V glavnem ima v trenutku prodaje 200kkm, zadnji zabele?en servis v DSK pa je recimo 80.000km. Zadeva pride nato k nam in zarad lep?ga nastavijo ?tevc na 86.359km in smo vsi sre?ni in happy kolk ugodno smo avto dobli
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Povezava za deljenje
Deli na druge strani