Veliko je tudi v tem,v kakem stanju je ostali del feltne...mislim površina,če je veliko zapečenega prahu od bremz itd...tako feltno je za lokalno popravilo potrebno noooro dobro ocistiti,kar pa je glede na stanje lahko praktično nemogoče brez abrazije.
Po tem popravilo z prehodom z meglico in poliranjem prehoda...so mojstri za to.
Kar pa se barve tiče-ce je tako zajebana...mogoče se pa izplača celo špricnit...ker,kako pa so jo v tovarni polakirali?!...vse se da,samo je druga pesem okoli stroškov....poceni in v nulo ne obstaja.
Jaz bi v takem primeru takoj kupil nov set...pa ne "original Mazda",ampak kaj drugega bolj "poštenega" kot npr. MAK (italianska firma v privat lasti),ATS,Ronal... ipd...
K serijske na moji CX-5 2022 so sicer lepe,a na njih piše nekaj,kar mi ni tako všeč...3x lahko ugibate...
A vi kar rinete, četudi ne gre? A to samo v primeru, ko imate raje podrsano desno platišče kot razbit levi del avta? Ali pa morda ne obvladate dimenzij svojega avta? 😁
Je pa res, da sem tudi sam zadnja leta na ozkih cestah večkrat naletel na nasproti vozeč avto, ki se je zelo komot peljal z nezmanjšano hitrostjo po svoji sredini, brez da bi se kaj oziral na nasprotni avto (name). Še nekaj sem opazil. V avtu (večinoma dražjem) je bila največkrat mlada voznica, ki je gledala naravnost, brez da bi se želela z mano sporazumeti, kdo in kako bi se umaknil, da bi bilo za oba najbolje, da ne bi prišlo do težav. Ni mi drugega preostalo, da sem se preventivno sam ustavil, čimbolj desno in upal, da me ne oplazi.
Pismo, ampak da mi rata v enem šusu 1200km bi moral met porabo okrog 4 litre. Torej predlagam, da spustimo hitrost na 80km/h al pa še raj na 75km/h. Zakaj bi se peljal 11 ur, če pa se lahko 16 in zraven še opazujem naravo, ptičke, ki se ženijo, metuljčki, ki frfotajo, zajčki, ki se fu**jo... mislim parijo. Mi sploh ne vemo kolk lepega zamujamo, ko drvimo, kot obsedeni s 120-130km/h z očmi na pecljih, adrenalinom v žilah, pulzom na številkah enakih hitrosti.
Vmes, ko voziš 80/ uro zapustiš lahko avto in greš še na malo potrebo. In se vrneš v avto.
Tole si preveč posplošil in dal skoraj mejno situacijo.
Največ feltn popraskamo ljudje v ozkih križiščih, ko zadnje notranje kolo podrsa ob robnik pločnika. Tako sem jo jaz, ker je naša ulica ozka pa en ven iz ozke ulice, jaz pa na sred ovinka za notri v ulico. Enostavno zrrrssss je naredilo pa je bla feltna nagrižena.
Pa pri parkiranjih ob robnik, pa na neumno narejenih pločnikih s premalo poševnimi robniki, da bi se ga dotaknila samo guma in ne tudi feltna. Pa seveda previsokih robnikih pa ni da ni takih situacij in to pri hitrostih manj kot 10km/h.
To je res. Največkrat se popraska prav zadnjo feltno, ko je kak ozek izvoz na cesto, visok robnik in ti kak model pride nasproti po sredini. Ti se mu izogneš, z zadnjo feltno pa podraksaš po robniku. V tem primeru ti ne pomaga noben rob na gumi. Še posebaj je to možno, ko imaš ful nizek profil gume.
Mislim, da ti ne da miru ... če te račun osnovnega pooblaščenega servisa vrže iz tira, kaj šele dejstvo, da si krepko preplačal X186 ... 😁
Enkrat drago ni OK (servis), drugič ni OK poceni (G140), sploh, ker je bolj kultiviran motor....
Ma kaki, nikoli mi ni žal. Mi je pa žal, da mazda nima turbine.Takega bi takoj zamenjal za mojega.
Tako, da dino sploh ne pride nikoli v poštev, x186 pa je tak kot pač je. Mazda se je odločila, da fura te motorje.brez turbine in nomamo kaj. Če hočeš mazdo oač vzameš to, kar ponujajo.
Janez007, dejstvo je, pa lahko pišeš kar koli želiš, dino je vstopni model pri CX30, cenejši, zastarel, ki je nadomestil 2.0 motorje.
Hm, po moje ne. Prebusili in pokitali so le rob feltne,ga prebarvali v barvi svetlečega aluminija in na koncu še na vse skupaj brezbarven lak-tudi preko roba,da se zbriše popravilo. Vsaj tako bi in bom tudi sam naredil na mojih 19" na 6-ki.
Odlična storitev za ceno slabe - ne gre. Razen pri @Alex, ki bi verjetno profesionalno spoliral naše 4 avte skupaj za 40€ ... sklepam po njegovih komentarjih zlatarsko dragih storitev Mazdinih servisov. 😁
Mene pa zanima @skritikrt, ali se popravljena ujame z ostalimi tremi platišči? Verjetno se od blizu opazi razlika, ko so narazen pa ne?
Dal k Španu popraviti feltno (ATS Crosslight 19")...je bil res mimimalno poškodovan le clearcoat...ampak,ker so zmeraj naredili,da ni šanse,da ugotoviš,kje je bila poškodba,sem pred sezono in menjavo dal zrihtati.
Kot zmeraj-absolutno perfektno popravilo...samo,na ceno ne smeš gledati...93€...ma,tukaj sem alergičen-ne prenesem popraskane feltne🤨...pa naj bo🙄.
Verjetno je še največji problem te barve to, da jo ima @Alex.😁
Neverjetno dobra, učinkovita barva, poudari duh Mazde, se strinjam.
In zakaj je problem, če jo imam jaz?
Pač ta barva mi je všeč, ker se jo vidi na cesti. Če bi imeli rumene mazde, bi jo najbrž kupil. A ne bi pasala na mazdo.
Je pa rdeča barva občutljiva, ker ko ti kamenček udari recimo v havbo, se pozna bela pikica, ker je spodaj bela temeljna barva. Če imaš recimo svetlo barvo se ne opazi toliko.
Torej smo prišli skupaj, meni ni po zažgani elektroniki ampak rahlo po novem. 🤗
Verjetno ni bila toliko frišna kot je tvoja, ker takrat je bil še KOVID in MAZDA je imela takrat dobro zalogo v primerjavi s kakimi ŠKODAMI, ko so motali čakati na avto po 1.leto.Te G140 dino so zdaj kot sveže žemljice, odličen avto za dobro ceno! Zato pa tako bolj smrdi-diši..... 😚
Če je tak vonj komu všeč lahko kupi celo "dišavo", ki diši po novem....
Še Ferrari se je ne bi sramoval....
Kaj si že ogleduješ tvoj novi avto za odpravnino, ki jo boš dobil? 😊
Če nekaj smrdi po prežgani elektroniki, ni nujno da je vzrok prežgana elektronika ... očitno se tukaj nismo razumeli.
Nove naprave, ki se segrevajo na visoke temperature, v začetku oddajajo vonj po xxx. Raje xxx kot da me spet grabite za besedo. Recimo nova pečica je pri prvem segrevanju kar fino smrdela in jo je treba po navodilih najprej nekaj časa pregreti, prazno. Nova steklokeramična plošča (spodaj... v predalu je smrdelo nekaj tednov), da ne govorim o novi kaminski peči, ...
Podobno je v motorju kar nekaj snovi, ki se šele ob prvem resnem segrevanju zapečejo in ob tem smrdijo. Kabina je pa itak v glavnem reciklirana, s topili, barvami, lepili itd prepojena guma, plastika in še kaj. Premijski materiali.
Nova pečica za peko, nov fen, nov toaster, nov električni grelec - radiator imajo ob zagonu res vonj po zažganem. To piše tudi v navodilih.
V novem avtu pa je vonj po toplih, lepilih, umetnem usnju, če je vgrajeno,
reciklirani plastiki, gumi. To vse skupaj tvori ta specifični vonj "po novem".
Tudi glasbeni instrumenti, novi, imajo podoben vonj. Ni strupeno.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Tole je avto. 💪
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=20806258
Povezava za deljenje
Deli na druge strani