Poraba me res ne moti, ?e bi me, nebi tak?nega avta kupoval ...najhuj mi je ko folk kupi avto za 30t eur pol pa joka ker pije 9-10l oz. se krega za porabo, tekmujejo komu manj pije, sploh dizela?arji.
Hja glej ga kolega - je razlika, sploh ?e da? letno za recimo 35.000 prevo?enih km (moj primer) 2870? ali pa jih dam 4170? ... razlika je 1300? na leto, kar po moje je dale? od malo ... v ?estih letih kot si lastim avto je to skoraj 8k? prihranka ali slaba tretjina cene novega.
ne prej je rece ji avtoklinika ciril. evo vsm stevilko tel 040202153 je ta tip uros, ful je prjazn in vse zrihta tako kot ae zagre. res pa da je mal bolj pocasen ampak sam dela .
Aha o?itno sem jauz hitrost pla?al - pr men so uletel ?tirje (4) modeli in vsak svojo gumo, dol snel, opral, na dveh centrirkah scentriral in zmontiral nazaj. Vse skup ni trajal 10min. Bemu du? draga je brzina.
Sej men je tud bilo precej nelogi?no ampak, ker nisem 100% ziher, da ni nekih for, ki naj bi recimo bile pri SUVih pameten ?lovek vedno dopu??a neko mo?nost .
Labi a te je Boj? klical glede tega, da mu vulkanizerji svetujejo druge gume za CX-7 kot pa so WS 4D ali pa UG8, ?e?, da za SUV-e in terence naj bi bili namenjeni drugi modeli. Men se zdi tole mal pretiravanje sej CX7 je samo par 100kil te?ji kot ?estka pa itak je za po cesti vozit in ne za v neke makedamske klance rinit?
Ve?krat, ko je treba spremenit hitrost bolj se pozna razlika. ?e se enkrat oba avta z razli?nima na?inoma vo?nje vozita enakomerno v najvi?ji prestavi logi?no, da ni razlike. Gre se za takrat, ko je treba spraviti vozilo do neke hitrosti - kako to naredi?? A hitro (vendar spet ne toliko, da bo vse skup kopalo po asfaltu - recimo s 3/4 mo?i) al po?asi (za dosegat trenutno porabo 10 litrov na BC-ju je to ultrapenzionisti?no pospe?evanje)?
Jaz zagovarjam sistem hitro, do ?eljene hitrosti potem pa kruzing v ?im vi?ji prestavi, da ni mote?e za motor.
Ok bom mal bolj na primerih razlo?u kako to jaz po?nem:
1.) pospe?evanje po zloglasnih cestninskih hi?icah (ne to ni naselje, kljub temu, da zgledajo kot nekak?ne vrstne hi?ice). Peljem se skozi pri cca 60km/h v tretji prestavi nato pa po?ten pritisk na gas do nekje 100km/h nato prestava v ?etrto in pospe?ek, do ?eljenih 140km/h, ter prestava 5 in 6 ter naprej s konstantno hitrostjo.
2.) v naselju od 0-50km/h - Prva ne preve? odlo?no, da lepo ujame? obrate in ne preve?, da ne vrti v prazno. Pri 20km/h druga, do 50km/h nato pa takoj tretja in ?etrta s konstantno hitrostjo. 5 je v uporabi ?ele po 70km/h (tam, kjer je dovoljeno).
3.) vsaka potrebna vmesna pospe?evanja so odlo?na, seveda pa mora biti avto v pravi prestavi. ?e je manj kot 1500 obratov, raje prestavim eno navzdol, kot, da bi ti??al motor v prazno iin kuru gorivo brez efekta.
4.) ampak kljub vsemu pazim, da se ne zaganjam od semaforja do semaforja in primerno zaviram z motorjem ter pospe?ujem, da ujamem zeleni val. V glavnem po pameti.
Ampak kake cene so si na novo omislili vulkanizerji .... menjava, ventil?ki in centriranje za 18 colske (letne za letne) so mi ra?unali 72? - dodatno je k ceni pripomoglo dejstvo, da imam na ventil?kih senzorje pritiska, kar naj bi podra?ilo menjav :ne vem:
Se strinjam... sam imam litke tud za zimske 16" in to bo zdaj ?etrta zima. So pa original Mazdine iz stare ?estice in edino kar sem opazil, da za?nejo pozimi rumenet - ampak tud zato je re?itev, malo bolj groba polirna pasta pa se feltne spet svetijo v originalni barvi.
Bil sem morda sam pobudnik oz. sem sprovociral Bossa (svojega mnenja BTW jasno nisem menjal in se pridru?ujem mnenju velike ve?ino kolikor vidim). Sicer pa ?ivi se le enkrat in jaz grem vsekakor raj?i na razli?na potovanja in si kaj privo??im (Kuba se mi obeta v kratkem), pleh je pa pleh (jebote pleh) in kot ?e re?eno ena najslab?ih (?e ?e ne kar ?e?nja na torti) od mo?nih investicij. Zadnjih nekaj strani te teme je branje ranga Dostojevskega!
Vsekakor, po?ni tisto kar te veseli in pusti da drugi po?nejo tisto kar druge veseli. Ni pa neumno, ?e si malce da? na papir vse stro?ke, ki jih ima? z ?ivljenjem - ?ele potem se marsikdo zamisli in ?e si zna? organizirati ?ivljenje se ne rabi? ne vem koliko odpovedovat pa ima? lahko marsikaj - da tudi nov avto.
v slu?bi sem prevozil vse sorte razli?nih avtov...ceed sw, astra, focus, octavia stara in novaRS, passat, golf, kangoo, terrano itd... + vse sorte specialnih kombijev in na podlagi izku?enj vozim sedaj kar vozim
no od teh ki sem jih na?tel sta astra (poden od podna) in ceed dale? zadaj (soliden motor, notranjost pa poden)...tako da malo pa ?e vem kaj pi?em in ni vse predodek
Huh... pol je pa z mano nekaj hudo narobe. Zadnjih deset let vozim prakti?no samo nove avtomobile tako svoje kot slu?bene pa mi je bil Ceed full v?e? in bi ga brez pomisleka takoj kupil. Mater kolk smo si razli?ni
Boss sori, a ?e navedba o tvojih prihodkih dr?i in ?e nima? drugih si za moj okus tipi?en sloven?ek ki dela samo za avtomobilsko industrijo, pa ne mi zamerit. Imam malenkost bolj?o pla?o, re?en stanovanjski problem in 2 sin?ka, pa si nikakor ne upam v nakup novega avta za 30k, saj je poleg nakupa to treba ?e tankat, vzdr?vat in registrirat. Nekje sem bral, da je mese?ni upravi?en stro?ek za avto max 25% prihodka, ostalo je su?enjstvo. Seveda mora vsak zase sam vedet, mene boli vsak ? k mi ga po?re avto, k je povrh vsega vsak dan manj vreden, pa ?e ga zve?er v postlo parkiram ni? ne koristi.
O meni si lahko misli? kar si ho?e?, me ne gane kej dosti. ?e pa? misli?, da sem tipi?en Sloven?ek "so be it".
Sicer ne vem od kod si to privlekel, da delam samo za avto industrijo? A ti resno misli?, da ves prosti denar dam za avto? ?e bi bilo tako se letos ne bi mogel iti prenove in dogradnje dveh sob pa ?e za marsikej drugega ostane.
Zdej mi pa povej kolk tebe pride vzdr?evanje ceneje. ?e ima? kasko skoraj enaka registracija, goriva porabi tvoj avto enako ali celo malo ve? kot moj vsaj po tem kolk tarna?, da je po?re?en. Servisi so enako dragi saj gre za isti avto. Gume imam dr?je kot ti samo glede na to, da z letnimi naredim skoraj 70kkm tud to ni ne vem kaka te?ava. Tudi drug potro?ni materjal - recimo zavorne plo??ice mi zaradi pametnega na?ina vo?nje trajajo 2x do 3x dlje kot navajajo nekateri drugi vozniki.
In ve?ina, ki nas kupuje rabljene avte, jih kupujemo zato, ker si s tem dvigne? doseg na lestvici, jasno si tudi dviga? stro?ke vzdr?evanja s tem.. Jaz sem dal za passe model M6 star 10 mesecev 17k, takrat je blo to sicer ultra ugoden nakup, pa sem do danes tudi precej spu?il, vsaj 7 k ?e ne ve?. Za tak denar (17k) verjetno ?e nove M3 neb dobil. Ve?ina nas verjetno razmi?lja tako. ?e bi imel 30 k bi gledal v smeri E220CDI ali 525D, seveda, ?e bi si lahko dodatno privo??il 500? na mesec za vo?njo, registracijo in servise, poleg nakupne cene. Potem se pa spra?ujemo odkod avto industrija tako cveti, pa nas imajo vse v jarmih.
V?asih je vsak delal v lastnem kraju ,danes pa.....
Seveda je prodaja rabljenga prej kot v 5 letih po vsej verjetnosti pu?iona. Itak pa se ne da s tem slu?it, gre bolj za borbo za ?im manj izgube. .....
Vidi? jaz si nikoli avto ne kupim zaradi status oziroma, da bi se kazal pred drugimi. Kupim ga zaradi tega, ker mi je v?e?, se dobro po?utim v njem, je varen, dovolj zmogljiv, da nimam polnih hla? ob vsakem prehitevanju in konec koncev, da je moj. Boli me kurac, kaj si drugi mislijo o tem ?e manj pa da bi probal z njim zbujat zavist. Moji sodelavci recimo tri mesece niso vedeli, da imam nov avto dokler me pa? eden ni videl na cesti v njem. Pa je bila spet zavist, ki je nisem hotel spro?iti a sem pa? izvedel, da sta me pa? dva na ?iku in kavici opravljala kako si lahko privo??im.
30k? jaz tud v sanjah ne bi dal za rabljen avto, ?e 20k? ne. ?e bi kupoval rabljenega bi bil maksimalno tam nekje okoli 10k? vse ostalo je prevelik rizik. Sploh pa ker ne ?elim vzbujati zavisti ne rabim ne me?ke, ne beemerja in ne olimpijski avto.
Ja v?asih je delal vsak v svojem kraju potem so pa prekup?evalci uspeli dvigniti kvadratni meter bivalnega prostora v nenormalne vi?ave. In ja, ?e si se preselil na pode?elje si lahko za razliko v ceni kupil 5 povpre?nih novih avtomobilov, kar na?eloma pomeni da si preskrbljen z voznim parkom za naslednjih 30 let.
Ampak kakorkoli, ?e se pri nakupu in lastenju avtomobila ukvarja? samo z borbo za ?im manj izgube pol je skoraj bolje, da avta nima?, ker ?e ti je breme in te ?ivcira, da je iz dneva v dan manj vreden poleg tega pa ?e stro?ek pa ?e toliko bolje.
Samo bi jo moral vozit 7 let na uradni servis.In znano je,da so redni servisi tam kar dragi .
Ni? ve? kot enih 250?-300? na leto pa 7 let si brez skrbi zaradi izrednih stro?kov - z veseljem podpi?em tak deal pri kateremkoli avtu.
Greva kar lepo po reglecih... ni? ne bova prirejala cifer:
Tvoj avto je stal 27.000?
Moj avto je stal 16.000?
letnik 2006 mazda 6 ima ceno v povpre?ju na avto.net 9090?... se da izra?unat
torej sem za en avto izgubil 6,9k?.... x2=13,8k?, ti pa 17,91k?… Kolk je zdej dejanske razlike?
Zakaj govori?, da ne bova prirejala cifer a ravno to po?ne?? :ne vem:
Govoriva, da ga proda? po ?estih letih, kar bi pomenilo, na dana?nje stanje, letnik avta 2005 (ne 2006 kot ti pravi?). Avto v mojem primeru bi torej imel tam nekje 200.000km in ?e bi bil lepo ohranjen bi morebiti dobil 7k?, ker je ?e bolj?a oprema kot recimo tvoj in ja marsikdo pogleda tudi lastni?tvo in nakup od prvega lastnika je bil vedno bolj za?elen, kot pa od drugega, tretjega itd. Saj ve?, ?e si je nekdo omislil in vozil avto 6 let ga je tudi tako merkal, da bo zdr?al vsaj 6 let in ve?. ?e se pa avto seli iz rok v roke pa vedno obstaja senca dvoma.
Torej sem js v petih-?estih letih izgubil 11k?, ti pa kot ?e omenjeno 17k?.... kolk je kje dodatnih stro?kov ne bova, ker tudi ti po treh letih nima? ve? garancije in nosi? stro?ke vseh popravil sam (kar upam da jih ne bo!!)
Spreminja? svoje lastne navedbe, ki si jih podal v prej?njih postih. Napisal si da avto proda? po treh letih, se pravi je takrat star 6 let tako kot moj, ki bo imel cca 200kkm. Ti torej kupi? v tem ?asu dva rabljena avta jaz pa enega novega. Na to je narejen moj izra?un. ?e pa se bo? odlo?il in ne bo? menjal ?est let je pa logi?no, da bo? pri?el ceneje skozi.
si ?e vedno prepri?an da bi se v novem za 15k? lahko bolje peljal?
jaz kie tudi povohal nebi, pa je lahko 100x nova.
Zgolj in samo predsodek. Ve? kot jih ima? bolj si o?a? krog izbire.
?e meni pred tremi leti Gama ne bi ?la v odkup razbitega avtomobila, bi se danes vozil s Kio Magentis ali pa mogo?e celo s Ceedom. Avto je za ta denar ve? kot samo dober sam pa? se je treba it peljat ne pa samo vihat nos, ker je pa? Kia.
ti poro?am ?ez cca 2 leti...trenutno sem na 220000....izredni stro?ki 0? (tudi ?arnice mi ?e ni bilo treba menjati)
p.s.-upam da se to ne spremeni ?ez no?
Zmenjeno - itak ti ?elim, da ne bo ni? narobe ampak bomo videli kaj bo prinesla realnost.
uff bogi Boss kako smo se vsi na njega spravli...pa samo dokazati nam je hotel da ni nakup novega avta stran metanje denarja
Glej jaz sam sebe ne rabim prepri?evat, da se nisem zajebal, ker sem si ?e davno vse prera?unal - o?itno se pa nekateri drugi morate na vse pretege trudit, da doka?ete kolk je nakup rabljenega avtomobila edina pravilna odlo?itev pametnih ljudi.
Se pa strinjam, pridem z argumentom, dam na mizo realne podatke, podkrepim z izra?unom, ki ga ne more nih?e ovre?i, ker matematika ne pozna razli?nih re?itev, da je to scanje proti vetru in da bo vsak zagovarjal svojo odlo?itev kot edino pravilno pa ?etudi praksa pravi druga?e.
@boss: sej te mamo radi sam preden bom js nov avto kupval bo ?e dolgo.
pri teh letih kot si ti jaz tudi ?e nisem imel novega avta ampak eno podrtijo od Yugota, pa nato podrtijo od Peugeota pa malo manj?o podrtijo od Wartburga predno sem lahko pri 29 letih kon?no pri?el do prvega novega avta.
eni imate pa res teorije da ?loveku slabo postane... ti??ite svoje naprej kot da je to va?a vera
Boss 90% folka menja al po treh, al po ?estih letih avto naprej zato, ker ho?e neki novga, eno spremembo in ne zaradi od tebe na?tetih faktorjev... pa si lahko tolma?i? kakor ?e?, to je dejstvo
Pozablja? tudi na eno stvar pri novem avtu... za?etni kapital! Je treba imet 30k?, da si ?lovk lahko gre po novo mazdo! ?e pa si ?lovk postavi mejo pri 16K?, se pa lahko odlo?i... a grem po novo kio ceed, al pa grem po dve leti star premium avto? Ajd za kaj se bi ti Boss odlo?il?
Najbolj mi je pa zanimiv folk, ki ima kredite 400?, samo da ima NOV avto (oz. ima leasing, ker takega kredita povpre?en slovenec itak ne dobi), ko pa je treba mulcu zvezke za ?olo kupit, je pa vse takoooo drago....
Sej tko kot ti mene ne more? razumeti pa? jaz tebe tudi te?ko, ker matematika je ?isto enostavna.
Bom zelo na kratko:
-moj primer - za ?est let star avto dobim 7k?, nov me pride 27k? - rabim torej ?e 20k?. v ?estih letih od nakupa prej?njega sem vsak mesec dal na stran 278?, pa je brez obresti in brez da bi rabil vzeti kredit moj nov avto. Ta znesek si lahko takoj privo??im, ker ne kadim, ne pijem ne kave ne alkohola. Vse se izzide BP. Takoj po nakupu dam spet vsak mesec tak znesek na stran, da bom imel ?ez ?est let spet mo?nost nakupa novega avtomobila.
- zdaj pa tvoj primer, za tri leta starega si dal 16k? in ?ez tri leta bo? verjetno te?ko dobil kaj dosti ve? kot 6k? saj si drugi lastnik. torej bo? rabil za 16k? dodati ?e 10k?, ker ima? za to na voljo tri leta spet rabi? za vsak mesec dat na stran natanko toliko kot jaz (278?). In to z eno veliko razliko jaz se tri leta vozim v mlaj?em avtomobilu in na za?etku novem. Je pa res, da ti si pa? dva avta zamenjal sam sta oba stara in rabljena pa kakor koli to vzame?.
to je ta razlika, ki je v bistvu ni in zmotno prepri?anje kako ugodno pride? skozi z nakupom rabljenega avtomobila - samo to ho?em dopovedat.
Pa ?e eno zadevo, da ne pozabim... ?e, dajem vsak mesec vezat teh 278? (4% letna obrestna mera) bom po 6 letih imel ?e dodatnih 2500?, ?e jih daje? ti bo? imel po treh letih 600? in po naslednjih treh ?e 600?. Se pravi skupaj 1200?, kar je 1300? manj kot jaz.
Za zaklju?ek pa samo to... bi takoj kupil Ceeda, ki je odli?en in zanesljiv avtomobil sploh za to ceno je pa res, da ni tolk eminenten kot Mazda.
Boss hecno mi je samo to, da pi?e? kot, da bo vsak rabljen avto imel te?ave. Glej, ?e nekdo kupi 2 leti staro Mazdo 6 z realnimi kilometri (pa, da niso v ?tartu na 150.000 km) mislim, da se bo isto fural brez te?av kot ti lep ?as. In kon?na ra?unica bo v prid rabljenemu. Ne trdim pa, da je nakup novega neumnost iz tega stali??a, da si zihera?. Ampak tudi z novimi je v?asih res problem pri uveljavljanju garancije. Sploh, ?e kupi? kak ?isto nov model z porodnimi te?avami.
Saj je napisal, da po treh letih menja avto zato ker se ga naveli?a, ker ho?e drugega, bolj?ega, lep?ega, uporabnej?ega, mo?nej?ega. Stvar okusa. Jaz ga razumem, mene tudi v?asih prime, da bi ?e kaj drugega probal.
Sicer se pa umikam iz debate ker sem ?e navajen, da imamo tu tako razli?ne poglede, da ne bo nih?e nikogar prestavil niti za milimeter. Niti, da bi pogledal iz drugega zornega kota.
To je nesmisel, da se umika? iz debate, ker edino tako lahko vsak pove svoj vidik gledanja saj ni nih?e rekel, da imajo tisti, ki kupijo rabljen avto pa narobe. Jaz samo trdim, sploh se je pa za?elo z Borutovim postom, ki je hotel verjetno tudi sam sebe prepri?at, da je vseeno manj potratno kaditi, piti kavo pa kak pir?ek na dan in kupiti tri leta rabljen avto, kot pa ni? od tega pa imeti novega. Dokazal sem mu na lastnem primeru, da ?e brez ?ikov, kavice in pira je to nesmotrna izbira sploh za tiste, ki delamo veliko kilometrov.
Zdej pa bistvo odgovora na tvoj post:
Da, z mojim avtom, ki sem ga vozil od ni?le bi verjetno (bomo videli kaj bo v naslednjih 100.000km) se upal kar veselo potegnit preko 200.000km - vem kaj delam z njim, kako ga vozim in kako vzdr?ujem. Vse o mojem avtu mi je znano od prakti?no nakupa, do trenutka, ko se bom odlo?il za prodajo. Tako, da ja verjetno, ?e bo potreba in se ne bo izkazalo kaj nepredvidenega, ga bom lahko vozil ?e precej preko 200kkm brez neke bojazni velikih stro?kov. A si to upam, trditi za rabljenega, kjer nisem vedel, kaj se je na za?etku po?elo z njim - niti pod razno ne. Ja lahgko bo vse OK lahko bo pa treba narest generalno.
Ampak vseeno dejmo nekaj stvari razjasnit:
Do 200.000 na?eloma naj ne bi ?lo ni? izrednega niti sklopka, niti amortizerji, turbina, visokotla?na pumpa vsaj pri normalni uporabi ne.
Kaj pa po 200.000 recimo do 300.000 - hmmm
-drugi velik servis - sigurno
-sklopka - skoraj sigurno razen, ?e je bil avto samo relacijsko vo?en
-amortizerji - sigurno (obraba zaradi kilometrov in leta)
-turbina - lahko ja lahko ne ampak verjetnost, da ne ni ve? tako velika
-injektorji - zelo verjetno, da vsaj kak?en, ?e ne ?e kar vsi... spet odvisno od na?ina uporabe
-kon?niki, le?aji - ?e slu?ajno ?e niso ?li pred 200.000km so skoraj sigurno zdaj na vrsti. ?e kak?na roka ipd verjetno tudi
-vsaj ena menjava zavornih oblog in diskov
-menjalnik, motor (recimo bat) - bo Labi povedal ve? o tem.
-izpu?ni sistem, predvsem kak?en DPF filter pri dieslu
-zra?nost volanskega mehanizma zna biti tudi te?ava
-kak?na pumpa bo tudi oddelala svoje
-elektrika zna tudi ?e kje ponagajat - stikala, obvolanske ro?ice pa ?e kaj bi se na?lo , pri bencinarjih recimo ?e kabli in v?igalne tuljave.
-egr
-imv
-tudi kaka rja bo ven udarila
itd itd
Pa ?e enkrat poudarim spet je odvisno od avta in na?ina vo?nje ampak procent, da bo treba kaj od tega menjat je pa? ?e zelo visok in moja groba ra?unica je, da od 200kkm do 300kkm rabi? imeti pripravljene vsaj 4 jurje za redna in izredna popravila. To je vsaj 1,5x ve? kot pa za prvih 200kkm skupaj.
Prvi?-nih?e ni rekel,da se ne sme kupovat novih avtov;ugotovili smo le,da je metanje denarja stran.
To ste "ugotovili" le tisti, ki ne bi kupili novega avta. Jaz sem na mojem primeru dokazal, da to ?e zdale? ni res in da je menjava dveh tri leta starih avtov dra?ja kot, ?e na za?etku kupi? enega novega za ?est let. Se pa strinjam, da ?e dela? malo kilometrov pa je resni?no bolj?a izbira nakup rabljenega, ?e bolje, ?e je starej?i od treh let, ker je res izguba majhna avto pa je uporaben ?e dolgo ?asa.
Tretji?-tudi pri novem avtu lahko naleti? na porazen avto in ima? potem probleme z servisi in uveljavitvijo kak?ne napake,ki je te?ko dokazljiva.Tudi kupuje? sre?ko.
?e zdale? ne toliko kot, ?e kupuje? rabljenega iz druge roke brez garancije. Seveda je mo?no, da ima? tudi pri novem sranje samo ta mo?nost je precej majhna napram mo?nosti nakupa ma?ka v ?aklju pri rabljenem avtomobilu, kjer prakti?no o zgodovini uporabe ne ve? ni?esar.
Pa dejmo en tak precej nazoren primer omenit - se spomni? Suicidalove ?estke 2.3 s GT opremo, ki mu v vro?ini ni hotela v?igati. Servis se je trudil kar nekaj ?asa, menjali so kar nekaj stvari pa kar nekajkrat je bil avto gost MES-a. A ker je bil v garanciji Suicidal ni pla?al ni? razen porabil je nekaj ?iv?kov. Zdaj pa vzemi primer, da bi se to zgodilo na rabljenem - kak?ni bi bili stro?ki? Verjemi, da ogromni.
?esti?-tukaj se strinjam s tabo.Ni mi jasno,zakaj ljudje menjajo avte vsake tri leta,?e je avto dober in gre.
No tukaj si pa zadel fundamentalno vpra?anje - zakaj ?e po treh letih? Odgovor se ti lahko skriva odstavek vi?je pa dajmo malo ?pekulirat kaj vse vodi ljudi, da avto menjajo po treh letih:
-se bojijo stro?kov, ko avto ni ve? v garanciji - ?e je to pol ni tolk strahu, da tak avto ne bi kupil
-se ga naveli?ajo - ?e manj strahu pred nakupom
-potrebujejo denar - tudi ok
-avto dela probleme in bi se ga radi znebili - ti problemi ratajo nato tvoji saj ga ni prodajalca, ki ti jih bo pred nakupom obrelodanil
-avto je bil zaleten in kozmeti?no sicer dobro popravljen a vseeno ne preve? izurjeno oko tega ne vidi - spet slab nakup, lahko celo nevaren
-avta bi se radi znebili predno nastanejo ve?ji stro?ki (velik servis, menjava zavornih oblog, diskov, gum itd itd) - kljub ugodnemu nakupu so ti stro?ki nato tvoji in znajo hitro iti v obmo?je par tiso? evrov.
-avto je bil na lizing oziroma poslovni najem - s takimi avtomobili se redko dela lepo, ker vejo da bodo ?li ?ez tri leta v prodajo - loterija, ?e mene vpra?a?, ker avto je lahko ?e mo?no zgonen pa so zamenjali par najbolj vidnih delov, da se tega ne vidi.
-avto je delal v izjemo zahtevnih razmerah, recimo, da ga je imel nekdo, ki ga je vsak dan vozil v strm ridast hrib - takemu avtu se hitro obeta, menjava sklopke, kon?nikov, le?ajev, tudi turbina zna biti na udaru, ?e je uporabnik ni znal pravilno ohladiti
-avto sicer ima tri leta, a zgoljufane kilometre - big problem, ker so lahko zame?ani tudi intervali servisov in na koncu se ti zgodi, da zajebe? ma?ino, ker ti odtrga jermen o sami obrabljenosti celega avtomobila pa raje ne bi
No tole bi bili po mojem glavni vzroki zakaj prodaja po treh letih, zaklju?im lahko edino to, da ima? lahko sre?o pa je avto v treh letih naredil 100.000 relacijskih kilometrov in je ohranjen tako vizualno kot tehni?no v nulo, lahko pa ima 50.000 mestnih kilometrov, ve?ino z neogretim motorjm pa ve? kot tretje prestave skoraj ni videl. Tak je lahko v precej poraznem stanju v drobovju kar bo? pri nakupu te?ko videl pa ?e si ?e tak ekspert.
In vse kar je zdejle napisano se pri novem avtomobilu ne more zgoditi saj za?ne? z uporabo iz prakti?no ni?le, ?e pa se ?e poka?e napaka je pa garancija na vrsti.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Glej no - sej jaz tudi, ampak enkrat se ti pa tudi gume znucajo in jih mora? dol pa druge nove gor in takrat na?eloma brez vulkanizerja ne gre.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani