KIA Pride so ve? ali manj vse rjave tako, da jaz ne bi tega gledal. Accent ima svoje muhe zato bi raje kako Lantro gledal ampak ?al je pa ?e mo?nej?i motor in dra?ja registracija ter ni ve? tolk ?parov?ek je pa avto in ne neka gajbica.
Pa pizda pa kaj vam ni jasno... slo rabi denar in to "pronto" . A bi radi, da vas kje drugje prvijejo k bo ?e bolj hudo.
Sorry, ampak mam res ?e poln penis tega jamranja nonstop - po eni strani se vsi pizdijo kolk se zadol?ujemo a isto?asno folk na referendumih minira vse ukrepe, joka pri vsaki spremembi tro?arin. Jebemu boga no pa pizda iz jasnega a ni vseeno bolj?, da pri ceni benza vsaj slo pobere tro?arine kot pa, da dnar iz visoke cene goriva poberejo neki borzni me?etarji iz bohvedi kje.
Mislim res fantje, dejte se zresnit, ker ?e se bomo pomalem odpovedoval bomo nekako ?li skozi, ?e pa bomo vtaknil glavo v pesek pa se delal "kaj nas briga" se nam pa res lahko zgodi pot gr?ije.
Dejte mal preverit kaj vse se danes tam dogaja - resno dejte mal pogooglat pa kej si preberte kaj se ti zgodi, ?e ne zna? brzdat prora?una, ?e ?ivi? dale? preko svojih zmo?nosti. Tam je trenutno ?isto noro saj se grejo "var?evalni harakiri". V javni upravi so zni?ali pla?e za 30%, izpla?ujejo z nekaj mese?no zamudo sploh pri paradr?avnih in?titucijah. Mislim, da ministrstvo za kulturo ni dobilo pla? ?e 22 mesecev.
Tretjina podjetij je propadla, druga tretjina pa nima denarja, da bi redno izpla?evala pla?e in obveznosti. Uvajajo davek na nepremi?nine, ki ga bodo vezali na ra?un na elektriko. Ne pla?a? tega davka - odklop elektrike. Cene goriv, energentov, elektrike so se pove?ale v dveh letih za 50-100%, familije, ki so bile neko? navajene ?iveti od 3.000? in ve?, danes ?ivotarijo od socijalne po 400?, ?e jo sploh redno dobijo. Minimalno pla?o so zni?ali na 600? (kolk je ?e pri nas?)
Pa da neham na?tevat, ker danes se Gr?iji dogaja propad in Grki postajajo novi ekonomski migranti in to v srcu Evrope.
Tko, da naslednji? ko vas prime ?elja, da pizdite kar tako malo na hojladri samo, da se pizdi, pomislite zakaj je potrebno, da dr?ava pobere denar pa ?e je to pri tro?arinah za goriva pa naj bo sploh, ker trenutno smo med cenej?imi po ceni goriva v EU. Vsi ostali so tro?arine mo?no pove?ali ravno zaradi teh vzrokov.
Ja Simon, v tem primeru jih ?enkam tudi ve? kot zgolj 1 liter!
Sorry , ampak tebe pa ?e najbolj ne zastopim - si na dr?avnih jaslih in dobiva? pla?o iz prora?una za javne uslu?bence in upam, da ve? od kod pride denar, k se potem znajde na tvojem OR-ju. Al bi rad, da naredijo oreng rez pa ti pla?o za ene 10-20% zni?ajo kar tako, ker je treba ?parat.
o tem jaz govorim, treba po?ent ?ival do potovalne hitrosti
Nisi edini s takim razmi?ljanjem... cijazenje in po?asna pospe?evanja so smrt za ugodno porabo... treba je vozit dinami?no z odlo?nim pospe?evanjem in potem ohranjat hitrost pa brez "zaletavanja" od semaforja do semaforja. Se pravi mal predvidet kaj se bo dogajalo pa da ni treba preve? zavirat.
Ne vem, ?e se spla?a takole nategovat, ker v slo ne dobi avto homologacije, ?e nima ustreznega mesta za pritrditev tablice. Hitr ti sledi kak?en izredni tehni?ni pol pa se ve kaj sledi
Ja sej to tud mene skrbi, kako so vo?ena testna vozila. Je ?e res, da je tu garancija in vse pa vendar ti ne bi bilo v?e?, ?e bi zvedel, da je bil avto ti??an na mrzlo. Druga stvar so pa kake skrite napake, kot npr. da je zaradi objestne vo?nje kaj skrivljeno na podvozju ipd. - tega ti pa tudi garancija ne krije. Avta kot takega pa se ne da preizkusit oz. re?eno je bilo samo po dvori??u gor in dol, kar pa zame niti slu?ajno ni dovolj. Vem, da te tu do dolo?ene mere ??iti zakon (skrite napake pa to) ampak spet nimam ne ?asa, ne ?ivcev skakat okoli serviserjev, se kregat itd. Prepri?al bi me le konkreten spust cen vozil, ki sem jih podal v zgornjih linkih, ?e ne bom raje vzel kar novega, ker ni take razlike.
Ma ni ?anse, da kupim rabljen/testni avto in da ga ne morem preizkusit. Ker v trenutku, ko si ga kupil lahko roke dvignejo z izgovorom, da si neko premo, feltno sam zvil/stolkel ipd.
Med testno vo?njo lahko vsaj pribli?n oceni? ali avto deluje normalno in v skladu s pri?akovanji.
Zadnje ?ase pa se res ne spomnim, da bi kdo imel te?ave z DPF. So jih imeli taprvi na za?etku pol so pa SW porihal inje zdaj situacija kr OK tko, d ane vidim vzroka za strah. No ja,edin ?ese bo Ajvar pojavu, ta pa spluva diesla vsaki? tko mal za ?port.
?e malo, pa bodo tro?arine vi?je kot je cena goriva...
Se mi zdi, da sem enkrat neko? nekje ujel, da je z zakonom dolo?eno, kolik?ne so lahko tro?arine oz. koliko procentov cene lahko predstavljajo ali nekaj takega. Mogo?e kdo ve kaj ve? o tem? Za koliko ?e lahko dvignejo tro?arine?
Zgornji limit tro?arin ni dolo?en, je pa dolo?ena najni?ja.
Evo vamm ?vaba z navorom, ki te pol ovira ker mu manjka pod haubo in se mu zdi zamalo da ga en klin?ev japanac me?e dol za burek.
Posnetek je od danes cca 9 dopoldne.
Ampak vedno se najde ve?ja budala, ki se ne pusti jebat.
mah teli te?ki Audiji so "such an easy pray" Q7 3.0 TDI ?e meni ne more konkurirat sploh v kak?en klanec, k ga ?e dodatno te?a jebe. Je pa to vedno hud udarev za EGO audifahrerjev.
kaj pa okvare? bencinarji razen kake v?igalne tuljave se ne kvarjo...kaj pa dizli? turbine,injektorji,pumpe,vztrajnki, EGR-ji? in vse je po 500-1000?
To oceno da lahko samo tisti, ki kupi novga diesla in ga vozi od za?etka vsaj prbli?no tako kot se diesla naj bi vozilo. Taki na?eloma tudi pri 200kkm ne bi smel problemov z ni?emer na?tetim.
V kolikor pa kupi? rabljenega je pa pa? loterija se pa strinjam, da pri rabljenem bencinarju je manj?a mo?nost, da se nategne? oziroma, ?e se, je ponavadi tudi manj obremenilna za ?ep razen, ?e ti ga ne znajo zrihtat tako kot recimo Jo?iGuliko?i.
Hmmm... sam zaenkrat nisem imel okvar... (prejsnjo sestico sem imel 5 let - 2003 - 2008, sedanjo pa imam od 2008 dalje ...) ... pri porabi je veliko odvisno od nacina voznje ... in pri bencinarju se "tezka noga" pomoje precej bolj pozna kot pri dizlu ... Seveda je to moje mnenje... in se lahko razlikuje od mnenja nekoga drugega
Pri dieslu za podoben efekt v vo?nji pa? ne rabi? glih te?ke noge in priganjanje v obrate ne da efekta, da bi se to spla?al po?et, ker se najve? dogaja ?e veliko prej pri ni?jih obratih.
Lejga sej ni noben reku, da je v pospe?evanju isto mo?an diesel hitrej?i od bencinarja. Sej ne more bit, ?e je kar precej te?ji pa ?e vsaj eno prestavo je treba ve? ?altat zaradi ni?jega raspona obratov, kar pomeni ?e vsaj dodatne pol sekunde, ?e ne ve?.
Pustmo dirkali??a in drag race pa se lotmo raj neke normalne uporabe avtomobila za kar verjetno ve?ina kupujemo avtomobile. Kje ti bo pri?el ?tart od 0-100 sploh prav? V bistvu nikjer, ker omejitev v naselju je maks 70km/h. Na Ac pa nikjer ne ?tarta? z nule ampak je vedno neka hitrost 50-60, skoz cestnino al pa k zapelje? na pospe?evalni pas. Tudi pri prehitevanju ne gre? iz nule ampak iz neke hitrosti. In tukaj je ta prednost, ki jo ima diesel in se ji re?e navor.
Ok, seveda se da nekak tudi z bencinarjem izni?it to prednost sam ga je treba ene 2x dol pre?altat pa pognat v visoke obrate in izkori??at obmo?je, kjer je konjev in navora najve?. Ampak ?e tako vozi? bencinarja pozabi, da bo poraba samo 2 litra vi?ja ampak bo ?e kak liter do dva zraven za isti efekt.
Mene osebno je diesl ?e vedno prepri?al sploh recimo, ko z dieslom v 6 prestavi pospe?im iz 130km/h, ko se za?ne vrhni?ki klanec na AC in je pri ?tempetovem mostu na ?tevcu ?e 190km/h in to ?e vedno v dokaj?nji "ti?ini" pri cca 3000 obratov. Z bencinsko Mazdo 2.0 in 10KM ve? je na vrhu ?tevec kazal malce ?ez 180km/h s tem, da sem ga poteral v ?etrti prestavi, da je rohnelo k zme?ano pri 2x vi?jih obratih. V peti pozabi, da bi pri?el nad 160km/h v ?esti pa celo dvomim, da bi lahko vzdr?eval hitrost, kaj ?ele pospe?eval :ne vem:
Najve?ji problem je bil v tem, da cevi za tankanje niso bile v vseh avtomobilih enake in se nekako ni dalo neke univerzalen gumice gor nataknt, da bi pasala na vse tanke.
Nekje je bila cev preve? ven in ni bilo efekta, drugje nisi mogel dobvolj globoko zarint cev notr, pa spet pri tretjem je ni zatesnilo cele luknje itd.
V glavnem so ugotovili, da je vse skupaj en bla?ev ?egn in prakti?no nobenega prihranka samo dodatna jeba pri tankanju.
Probal z normalno AC vo?njo nekje med 100-130km/h po ?tevcu. Sem dal BC na nulo takoj, ko se je nehala regeneracija in po 150 pevo?enih kilometrih je poraba 4,6l/100km ( ne ni napaka ). Ko pa se bo spro?ila regeneracija bom pa spet nazaj na ?estih litrih
Rjaste pike? A se dajo te pike spolirat? ?e so rjaste pike povr?inske so lahko od kovinskih delov, ki se odbrusijo od zavor in se segreti primejo na lak, kjer za?nejo rjaveti.
To ni napaka v lakiranju ampak v uporabi tako, da poskusi najprej spolirat, da vidi? a gre dol.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Tako se govori - "pozitive thinking"
Povezava za deljenje
Deli na druge strani