Verjetno je napaka ali kaki izvenserijski ali pa je bil mišljen ameriški model carbon turbo z 250 HS (horse power).
Pa upoštevati je treba razliko med ameriškimi in evropskimi enotami. Generalno v Evropi uporabljamo mednarodne metrične enote SI, pametni američani/britanci pa še vedno vlečejo par sto let stare anglosaške enote, idio..😡.
Če smo pri moči avtomobilov:
V Evropi je stara enota 1 PS (iz nemščine Pferde staerke, v slovenščini eni pišejo KM kot konjska moč, to je enako) in znaša 1 PS=735,499 W.
V Ameriki pa je enota 1 HS (horse power iz anglosaščine) in znaša 1 HS=745,7 W.
Če preračunamo je potem ameriških 250 HS enako 186,425 kW zaokrožimo na 186 kW oziroma v Evropi bi to bilo ca. 253 PS.
Se pravi naš baby dino ima 103 kW ali starih evropskih ca. 140 PS (G140) ali ameriških 138 HS (ameriški baby dino G138, američani imajo manjše 😁).
Ameriški z 250 HS, kar je ca. 186 kW, pa bi bil pri nas ca. 253 PS (G253).
Če bi prišlo do bitke med baby dinotom G140 in monster dinotom G253, ni nujno da bi monster zmagal, mogoče je baby bolj pameten ...
Tole pa ne vem, če je kriva guma... Mislim, da je optika.
Seveda je guma kriva, meni jih je tudi lani na Passatu pobralo po robovih pri 20kkm!🫣 Pumpane so bile na 2.7.Letos pa je Sava zdržala 40kkm in še bodo za pol sezone..... Mislim, da za težje avtomobile ni primerna....
Šel ko žival, ampak malo ga je vleklo v levo. Sem povedal lastniku. Tudi on je opažal potem, da ga vleče. Naslednji dan je šel na servis in je v RFT gumi bil vijak in je pustla.
Seveda.
Saj sem že prej napisal, da so moje gume noter nagnjene.
Torej je podvozje nastavljeno za športnost. S tem pa pač se pojavijo drugi kompromisi.
Avto je športen, tako sa težko rečeš, da niso za ta avto najbolj primerne športne gume. Sploh ker so prva vgradnja.
Napisal sem, da niso za vsak avto ne pa za tvojga.....
Žal še bolj je pa hudo, da folk ne spregleda. Pa sej WW2 spet ni tako daleč nazaj, da bi pozabili kaj se je dogajalo takrat. Je špa tako, da žabo se počasi kuha, da ne opazi, da je nekaj hudo narobe... in ja zgleda, da smo mi ta žaba.
Tak warmongering v EU ni bil viden še nikoli in mene je osebno prekleto strah, kaj nam mislijo zakuhat. In kje so zdaj raznorazne aktivistične skupine. Za vsak pasji drekec protestirajo zdaj pa je dejasnko čas za vseevropski protest so pa tiho kot miške, kot, da smo se vsi sprijaznili, da gremo spet v vojno za interese elit in bogatašov.
Torej, na kateri energent se bomo vozil? Na dizl se bomo! Vsaj glede na to, da se v opuščene nemške avtomobilske tovarne seli vojaška industrija. Med posameznimi modeli vozil bodo razlike samo v debelini oklepov in oborožitveni opremi.
Butasti Nemci se v 100 letih niso naučili nič. Svojo gospodarsko krizo gredo reševat na enak način kot jo je Hitler.
Butasti Slovenci jim bomo pri tem seveda pomagali, tako kot smo jim pomagali reševati nemške banke ko so se zagemblale v Grčiji.
Tako kot sem že napisal v drugi temi, mazda je dobla F1 Asymmetric 6 in kaj tam nisem povedal je, da tulijo pri 85 km/h in 95 km/h danes stestiram še višje hitrosti
Aja pa lepijo nenormalno vsako smet mi zdej pobirajo, huj k zimske
Zato pa tulijo, ker so mehke. Asymmetric so vedno bile bolj glasne, tudi F1 tuli.... 🫣
Ja zadnjo vožnjo po minutah neglede kako dolga vožnja je. Desno koliko je povprečna za to isto vožnjo, spodaj pa povprečje zadnjih 5 voženj po resetu. 😉
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
To pa res.... 👌👍😉
Povezava za deljenje
Deli na druge strani