Ti si omenjal zlorabo menjalnika s pospeški, jaz pa pravim, da se moreš tusi ustavit. Samo to.
Ja, sem, ker je to edini način, da na ICE z ročnim menjalnikom dosežeš odločen pospešek, ki mogoče ustreza tehničnim podatkom. Pri EV pa le pohodiš stopalko do konca in je to to. 0-160 km/h v primeru dotičnega MG4.
In meni je kristalno jasno, da se lahko (res) hitro pelješ le, če imaš dobre zavore. MG4 nima slabih zavor, ne vem, od kje si to pobral. Verjetno res niso na nivoju namenskega i20n, ampak v praksi ti pomaga še zaviranje z elektromotorjem, tako da s pojemki ni težav, še več, pri hitri vožnji te na ta način razveseljuje tudi regeneracija, ki vrača elektriko v baterijo.
Sicer pa že vidim, da se boš sedaj obešal na B-segment. Megane E-Tech, Smart #1 in #3, Mini Cooper SE, Volvo EX30, kar nekaj pošteno hitrih električarjev se najde ...
Baje je en izmed redkih, ki zdrži celi dan zlorabljanja na drkališču brez posledic. Večini se fade na bremzah začne poznat itd...
Me zanima kak bojo na tvojem MG-ju bremze zdržale.
Bo moj menjalnik prej šel al tvoje bremze? 🤨
Pa avto, ki ima 160km/h top speed kot Clio 1.2 55konjev, pa ne kupim. Ni variante.
Kaj zdaj dirkališče vlačiš v pogovor? A sem kje omenjal dirkališče? Nisem.
Da boš mirno spal: ja, tudi jaz bi na dirkališče raje šel z i20n. Za vsak dan pa imam veliko raje "Kitajca" z napisom MG4.
Da boš vseeno malo manj mirno spal: MG ima tudi različico MG4 X-Power. 3,4 sekunde do 100 in poštene zavore - ki se lahko še dolgo hladijo, preden z i20n sploh prevoziš razdaljo, za katero te je pustil za seboj. 😃
Pa tudi cena sploh ni huda: 41 jurjev minus subvencija ... Za "everything GTI, RS etc. killerja". 😃
Pa še nekaj - MG4 ni SUV, kot si zgoraj zapisal ... Je kar lepo hothatch.
Moj predlog - imajo sedaj dovolj prodajalcev po Sloveniji, da ga lahko sprobaš skoraj v vsaki regiji - pojdi na testno vožnjo in potem komentiraj. Jaz sem bil šokiran, ko sem MG4 vrnil po petih dneh in se vsedel v svojo Mazdo z 2,5 bencinarjem, ki ne velja za počasen avto - ampak občutek sem imel, kot da nikamor ne gre ...
Tisto sekundo zgubiš že ko drugič prestaviš z ročnim menjalnikom.
Poleg tega: kolikokrat si že štartal, da si dosegel 6,7s do 100 km/h? Pri električarju samo pohodiš do konca in to vsakič naredi ... Bi rad videl Hyudai mehaniko pri takem "zlorabljanju" ...
Zadnji pogon, ista moč, v praksi te razen v končni hitrosti poje v vsakdanjem prometu. Tudi pretirano težak ni (za EV). Sem ga imel na testu, razjezil (in osramotil) marsikaterega BMW in Audi fahrerja. In seveda dobil kazen za prehitro vožnjo. 😃
ko bom zelel prodati oz se znebiti avta bo ta moral biti v tem letniku z najnizjo ceno potem bo mogoce sel ce se najde kupec, ki no iskal tocno tako vozilo...
In prav tako tudi bo.
Sem šel nazadnje dvakrat skozi to, ko sem prodal Mazdo 6 in DS5.
Pa še ko imaš najnižjo ceno med vsemi oglasi, bi še kar nižali ...
Za Hertz-om še Sixt...pa kako no🥺...kaj,a niso skor brez vzdrževanja in z nizkimi obratnimi stroški?!😳
So, ampak niso pa za neuke in "boli me *urac" uporabnike rent-a-car storitev.
Saj smo tudi to že obdelali - karoserija je večinoma iz aluminija - posledično draga popravila vseh bušk in prask, ki jih pri rent-a-car avtih ne manjka.
Si predstavljam, da se najdejo tudi številni, ki rečejo, gremo probat, koliko gre, v drugem ali tretjem poskusu tipa "glej to", pa gre v robnik, štango, drug avto ... ker pač niso vajeni nekaj sekundnih pospeškov do stotice in ob tem še spreminjanja smeri ...
Ali pa preizkušanja, koliko časa je avtopilot dejansko avtonomen ... ko zatuli "prevzamite nadzor", je za tiste z bolj švoh refleksi lahko že prepozno.
Evo, ena manj prijetna izkušnja glede EV, tokrat s strani servisov.
Konec decembra ima domači Smart predviden prvi servis na 25.000 km. Pa pošljem par povpraševanj na uradne servise.
Izhodišče:
Ljubljana - 550€
Lesce (ASP) - 400-550€
Klagenfurt - 200€
Potem jih vprašam, kaj dobim za ta denar, pa popravijo okvirne ponudbe:
Lesce: 200€
Klagenfurt: 200€
Potem jim rečem, da naj se ne zajebavajo, da za menjavo kabinskega filtra in zamenjavo zavorne tekočine nisem pripravljen plačati 200€ in da naj pripravijo konkretno ponudbo.
Kje smo zdaj:
Lesce: 192€
Klagenfurt: 135€
Italijani (Smart servis v Tavagnaccu) se žal niso odzvali na povpraševanje, bi imel lahko še bolj celovito sliko.
Mimogrede, sem še malo pobrskal po nemških Smart straneh, in dejansko so tam bolj "pošteni", pa je prvi, t. i. A-servis nekje med 70 in 90 evri.
Pa čemu nakup hibridnih in E-busov če se stalno kvarijo in jim zmanjka baterije na progi, polnjenje pa ima v garaži?Nihče se pa ne vpraša kako je potnikom kateri so prisiljeni koristiti LPP ker se jim mudi v službo, na sestanek ipd... ta krntija ti pa obstane pred Tivolijem, Namo ipd...
O čemu ti to?!
Tako kot lastniki EV ne vozijo do 0 % baterije, tudi šoferji avtobusov ne bodo vozili "do nule", tako da se ne bat, da boš ostal na električnem avtobusu s prazno baterijo.
Res ne razumem, od kje takšna paranoja. A doma tudi ne uporabljate ničesar, kar ima vgrajeno elektromotor in baterijo? Kako tipkaš na ta forum?
Evo jaz sem pa zamenjal baterijo v ključu. Javlja kar nekaj časa že in sem rekel da bom potestiral koliko časa drži. No včeraj mi je pa zjutraj med vožnjo začela piskat da key not found. Je zmrzu ključ od mraza zgleda, ker ga odlagam v sredinsko konzolo, avto imam pa zunaj.
Sem imel sedaj Varte, zdaj sem pa vzel Duracella, ker sem kupil duo pack in so imele novejši datum proizvodnje (08/2023).
In koliko časa je zdržala. Ker meni je tudi včeraj prvič napisala Key Battery Low. 😃
Jaz imam tudi tako dvigalko, le da na njen kovinski del dam hokejski pak iz trde gume, da ne nalega kovina na kovino. Itak je avto toliko težak, da vse skupaj dovolj stisne, da ne miga nikamor (na paku se pozna milimeter ali dva).
Tale tretma akumulatorja svetujem vsem 2x letno - pred zimo in spomladi. Mu zagotovo pošteno podaljša življenjsko dobo. Šestica je imela pri 239.000 km še prvega ...
Ne, pri nas javne polnilnice večinoma samevajo ...
Tudi scenarij, da bo vsak drugi prodan nov avto EV, se pri nas še dolgo ne bo uresničil. Jih niti ni toliko, tudi če bi si jih vsi čez noč zaželeli (kar pa glede na odzive na tem forumu in v gostilnah kakopak ne pride v poštev).
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Ja, sem, ker je to edini način, da na ICE z ročnim menjalnikom dosežeš odločen pospešek, ki mogoče ustreza tehničnim podatkom. Pri EV pa le pohodiš stopalko do konca in je to to. 0-160 km/h v primeru dotičnega MG4.
In meni je kristalno jasno, da se lahko (res) hitro pelješ le, če imaš dobre zavore. MG4 nima slabih zavor, ne vem, od kje si to pobral. Verjetno res niso na nivoju namenskega i20n, ampak v praksi ti pomaga še zaviranje z elektromotorjem, tako da s pojemki ni težav, še več, pri hitri vožnji te na ta način razveseljuje tudi regeneracija, ki vrača elektriko v baterijo.
Sicer pa že vidim, da se boš sedaj obešal na B-segment. Megane E-Tech, Smart #1 in #3, Mini Cooper SE, Volvo EX30, kar nekaj pošteno hitrih električarjev se najde ...
Povezava za deljenje
Deli na druge strani