Skoči na vsebino
Poraba Mazda CX30
Napisano

Imam občutek, da bo tale 140KM 2.5 lahko celo presenetil z ugodno porabo. Je NA, zaradi kubature bogat z navorom v nižjih obratih, da se ga bo dalo peljat brez teranja v obrate. Zna bit filing podoben kot pri 150KM dizlu, ko zelo hitro doseže te konje potem jih pa ima čez cel spekter obratov. Bomo videli ko pride.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano
pred 2 urama je dvorjan napisal:

Pa hitro ne bo več matematike za dizel ali bencin. Ti si ena redkih izjem, ki dela veliko kilometrov. Povprečen Slovenec jih pa ne ...

 

A takrat, ko pa jih pa Rent-a-car al kako?

 

Men je bilo zanimivo to, da sem v soboto na AC od Lj-do Sl. konjic in del AC nazaj videl zgolj in samo 4 EV, od tega en ZOE od Avant2GO, pa dve Tesli in Ioniq. Le ena Tesla je bila Poljskih registrskih ostali trije SLO tablic pri tem, da sem v eni drugi temi napisal, da sva jih s tamalo štela in je bilo 22% Slovencev takrat na tej relaciji in 78% tujcev.

Ne vem, če bi gledal tko na povprek bi rekel, ali da lastniki EV-jev nimajo za dopust al pa bolj verjetno si za dopust omislijo ICE avto. Al majo svojega, al si sposodijo od kolegov al pa rent-a-car ni niti tolk bistveno. Bi pa rekel, da sem dve leti nazaj videl na takih relacijah bistveno več EV-jev kot danes. Zakaj?

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Poraba Mazda CX30
Napisano
pred 5 urami je g.Wankel napisal:

Ta tema je res edinstvena. Merite si k**ce z veliko in nizko porabo. Boh ne daj, da si nekje vmes, recimo 7l/100km 😬

🤣🤣🤣

 

Ja pol si zgolj povprečnež 😜

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano
dne 12. 8. 2024 ob 20:32 je Boss napisal:

Gre pa za razliko al ti recimo vžge baterijo od e-bajka al pa od EV-ja. Pa čeprav je v obeh primerih možnost majhna, ampak če zagori je pa med njima velika razlika kaj lahko naredi večjo pizdarijo. Pa kljub temu baterijo od e-bajka polnim ločeno od vseh stvari na keramičnih ploščicah stran od gorljivih predmetov in to le takrat, ko sem nekje v bližini. Nikoli čez noč.

 

No, to je točno to, ko sem razlagal kako polnim baterijo e-bike. Jebat ga, res ne bi rad bil del črne kronike, čeprav verjetnost ni velika.

 

WWW.ZURNAL24.SI

Kranjski pismonoša je v sredo še pravočasno skočil s kolesa in se ni poškodoval, posredovali so gasilci.

 

Ampak, ko pa zagori e-tovornjak, so pa taki problemi kot je e-bike videti precej smešno. 15 ur gašenja... ufff?zmeden?

 

WWW.AVTO-FOKUS.SI

 

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Poraba Mazda CX30
Napisano

Pri meni je 0,1 do max 0,2l/100km odstopanja. Tako, da si kar v redu glede razlik BC in dejanskega izračuna. Kolk pa vpliva laufanje motorja na mestu se da na enem tanku striktno uporabljat stop/start sistem z naslednjim tankom pa obvezno brez. Potem pa primerjaš kolk kaj vpliva potrošnja v prostem teku. 

 

Glede na moje izkušnje jo upošteva, saj recimo takoj po tankanju in resetu povprečne porabe, pridem recimo do semaforja pa avto nekaj časa na mestu laufa se povprečna poraba drastično dvigne tako, da sem videl tudi cifre 35l/100km ipd. Če bi merilo samo med vožnjo bi verjetno v Slo težko našli tak klanec, ki bi povzročil tako trenutno porabo. Sploh pa ne za dizla.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 2 vs. Toyota Yaris
Napisano

Ojej, kaka cena... slabe 5 let nazaj sem za 6-ko dal celo nekoliko manj. Zdaj pa za pičipokija pa ne glede, da je hibrid hočejo 30K. Noro

 

WWW.AVTOMANIJA.COM

Nekoč je bila Mazda 2, naslednik škatlastega Demia in potem, ko se lasten razvoj Mazdi zaradi usihajočega razreda malčkov ni več...

 

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Kaj kupiti?
Napisano

Čak mal, a ni bila osnovna cena Yugo GV 3990$?

 

Pa takrat je bil konkurent le Hyundai Excel (Pony), ki je bil nekoliko čez 5000$

 

Toyota Corolla pa je bila izven te lige saj je bila leta 1988 še preko 8000$. Po domače povedano 2 Yugota si dobil za eno Corollo.

 

Da je bolje razumljivio je kot bi danes primerjal avto za 15k€ s takim za 30k€ - mislim, da tudi danes ne gre takole primerjat.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano

Natančno in absolutno tako. Ceste je treba spraznit nebodigatreba udeležencev in narediti prostor bogatunom. Oni bodo še vedno imeli vse, vključno z ogromnimi jahtami in privatnimi avioni ter helikopterji. Zdaj bi pa še plac na AC-jih, ker res je neumno, da imaš v garaži 20 športnih avtov pa niti enega na moreš sprobat kolk gre.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano

To je izak želja bogatih, da se spravi revne s cest in da jih prepustijo tistim, ki si bodo lahko privoščili osebni prevoz. Vse gre v smer kot poudarjajo v članku, da se revne odmakne od lastništva osebnih vozil in priklene na raznorazne neuporabne rešitve, ki jih bodo še bolj onemogočale kot je to že zdaj.

 

Zato pa ideje o dragih avtomobilih, 15 minutnih mestih, nekih prostovoljcih tipa Uber in pa seveda vse več digitalizacije, da bo človek vse naredil iz naslonjača. Naj ostane doma in ne gre nikamor, dokler ne naredi zadnjega potovanja.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano

Jaz osebno nobenega.

 

Gre pa za razliko al ti recimo vžge baterijo od e-bajka al pa od EV-ja. Pa čeprav je v obeh primerih možnost majhna, ampak če zagori je pa med njima velika razlika kaj lahko naredi večjo pizdarijo. Pa kljub temu baterijo od e-bajka polnim ločeno od vseh stvari na keramičnih ploščicah stran od gorljivih predmetov in to le takrat, ko sem nekje v bližini. Nikoli čez noč.

 

Če bi imel EV-ja bi polnil obvezno zunaj vsaj nekaj metrov stran od drugih vnetljivih stvari ali hiše. Jebat ga, še zmeri najbolj verjamem izreku:"better safe then sorry""

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano

Haha, a pa glih od društva, ki promovira e-mobilnost. Ja valda so pristranski do nezavesti. Sej ne vem al bi vse komentiral, ker je notri cel kup napak in nedoslednosti..

 

Mogoče samo tole:

 

 

Citat

 

Električna vozila so v povprečju manj nagnjena k požarom kot vozila z notranjim zgorevanjem, kar je posledica manjšega števila gibljivih delov in odsotnosti goriva, ki lahko povzroči požar. Požari na električnih avtomobilih so izjemno redki in običajno posledica nepravilne uporabe ali prometnih nesreč.

S pravilnim vzdrževanjem in varnim polnjenjem lahko vozniki električnih vozil izkoristijo vse prednosti električne mobilnosti, ne da bi se morali soočiti z večjimi varnostnimi tveganji. Električna prihodnost je varna, če upoštevamo ustrezne varnostne ukrepe in se zanašamo na preverjene podatke. Zato lahko z gotovostjo trdimo, da vožnja z električnimi vozili ni le enako varna kot vožnja s klasičnimi vozili, temveč je po statističnih podatkih celo občutno varnejša.

 

 

Naj samo vzamejo statstiko za do 5 let starih vozil pa naj pogledajo procente tako kot se statistika pravilno izvaja in bodo podatki popolnoma drugačni in bistveno bistveno manj prijazni za EV-je kot jih poskušajo prikazat.

 

Ne razumem, zakaj se vedno tako brani EV-je, če pa je ta pritisk v večini namenjen samo temu, da se izboljša požarna varnost in da se pritisne na proizvajalce, da se resno lotijo zadev pa ne tako, da jih pometajo pod preprogo. Ne vem no sam a ni to naša skupna želja, da bi bili EV-ji tudi požarno bolj varni, al se motim pa je skupna želja, da probamo čim več prikrit tudi s potvarjanjem in prilagajanjem podatkov (recimo spet je notri tist enek graf, ki ga očitno noben ne zna brat pravilno)?

 

Ne vem naj se vsak vpraša za sebe kakšen interes ima.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano
pred 19 urami je dvorjan napisal:

V priponki imate ameriško statistiko požarov s strani društva zavarovalnic. Je dovolj povedna?

Pa ne no ameriško?!?! Njihov vozni park je verjetno bolj specifičen,mogoče edino Kubanski se kosa z njim. V USA ni nič nenavadnega, da se uporabljajo 30, 40, 50 ali več let stara vozila in se jih sploh ne jemlje kot oldtimerje ampak čist lepo se voziš samo pregled opraviš, da registriraš.

 

Tam se ne komplicira s homologacijami, predelavami itd. Tudi starost in delež ICE-jev je čisto na drugem koncu kot EV.

 

Zdaj pa najbolj pomembno: Statistiko imaš ocenjeno na 100.000 prodanih in ne na 100.000 vozil v uporabi. Kaj to pomeni. EV-ji so doživeli razmah v zadnjih 5 letih, tako da so več ali manj vsi dokaj novi. Medtem, ko so hybridi v povprečju že precej starejši in so na cestah tudi primerki izpred 20 let.

 

Ker imajo hybridi tudi baterijo je možnost požara pač toliko večja kot pri ICE. Ampak kot sem rekel, ICE so na cestah ZDA tudi v primerkih, ki presegajo abrahama in seveda jih je precej precej precej več kot ostalih dveh.

 

Tole tabelco, ki si jo objavil so naredili zagovorniki EV.jev, ki so izbrali točno tak statističen podatek, ki bo najbolje zakril dejansko stanje.

 

Naj dajo podatek, število požarov na 100.000 registriranih vozil in pa pri kako starih vozilih pride do požara.

 


 

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano

Ampak roko na srce... kdaj je nazadnje 12V aku zagorel? To ga mamo vsi pa se ne spomnim, da bi kdo kadarkoli omenjal, da je ta aku zagorel. Tko, da mam občutek, da spet iščeš nek čuden izgovor za opravičevanje ene največjih nevarnosti, katere so podvrženi EV-ji.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano
pred 11 urami je dvorjan napisal:

No, zdaj je že več jasnega. Na dotični prikolici so bila karambolirana, torej poškodovana vozila. Vključno s to Teslo. In glede na fotografije, je zagorelo nekaj drugega, ne glavna HV baterija, sicer ne bi bilo več avtomobila, temveč samo šasija. Šofer kamiona je uspel vozilo še zapeljati s prikolice. Če bi se vnela HV baterija, to vsekakor ne bi bilo možno. Najverjetneje "mojstri" niso odklopili 12V-akumulatorja, pa je na poškodovanem delu vozila kakšna iskra dobila družbo.

 

Je pa mene, kot lastnika in uporabnika najbolj strah scenarija, da bi kam nasedel. Sicer baterije so v kovinskem ohišju, a dvomim da to zdrži tono in pol ali dve toni, če  točkovno kam nasede. V primeru prometne nesreče mi je pa tudi kristalno jasno, da je treba takoj ven in stran od avta, posebej če bi se kaj kadilo in žvižgalo.

 

Pri ICE je tudi prisoten določen strah, da ne povoziš kakšnega kamna s karterjem ali menjalnikom ...

 

Sam, a veš kaj to pomeni? Smrtni greh je kupovat rabljeno. To je cela loterija, ker ne veš kaj se je dogajalo prej z avtom. Ti si v bistvu kar heroj, ko si kupoval rabljenega:nevem:

 

Roko na srce, ko bo folk to spoznal se rabljenega ne znebiš in ostane tvoj do konca. Norišnica cela.

 

 

Aja, kar se a tega požara tiče - dej mi razloži potem zakaj so gasilci gasili dve uri? Čist enostaven odgovor prosim. 12V aku ne gasiš 2 uri.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano
pred 22 urami je dvorjan napisal:

Bo pa lepo, ko bodo 4 leta stari MG4 z 20.000 km naprodaj. Gre vseeno za zelo posrečen EV.

 

Ajde 5k€ pa roka... pa sam zato k sem dobre volje. ;)

 

Ponavljamo stare zgodbe s Kitajci. Tko kot so naredili nekoč s tekstilno industrijo in kasneje z drugimi stvarmi zdaj poskušajo s takimi prijemi preplaviti EU avto trg in ga uničiti. Ko jim to uspe pa cene gor in pol ne bo nikomur več jasno, ko boš za Kitajca plačeval toliko kot danes za EU proizvajalca,

 

Zdaj pa da vidimo a se zna EU obranit pred še enim napadom al bo Von der Pfeizerjeva znala razmišljat širše ali spet samo za svoj žep. To je retorično vprašanje in lahko začnemo kar naštevati Evropske firme, ki jih po letu 2030 ne bo več. Vsi manjši proizvajalci tipa Messerati, Lancia, DS, Cupra, ter neki startupi so adijo. Ostali pa hmmm... reševali jih bodo ICE in Hybrii, če sploh.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano

Men je pa to žalostno, da se tole prodaja samo no osnovi subvencij, popustov, obljub, zastonj elektrike, brezplačnih bonitet, manjših cestnin in drugih bombončkov. Roba mora bit res zanič, da se ne prodaja pod normalnimi pogoji, al kaj? :nevem:

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano
pred 1 uro je dvorjan napisal:

Vsi ostali pa pač vozimo in tankamo elektrone ali pa sok dinozavrov.

 

sicer off topic, ampak od kod ta podatek, da je to sok dinozavrov?

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano
pred 51 minutami je Matick napisal:

Drugače je čisto razumljivo da se s tem ne ukvarjajo. Kot prvo je to glupost delat, sploh na teh kratkih vožnjah, un na trajektu pa tudi ne bo časa zgublov da vsak EV preveri, če bi to delov, bi mel trajekt še pa još zamude. Je pa tko, če so grki kje učinkoviti, so pr natovarjanju/raztovarjanju trajektov.

 

 

Ampak, to so zahtevali lastniki trajektnih firm od vlade, da je spravila to čez. V praksi to pomeni, da dejasnko imajo zdaj možnost nekoga zavrnit, če jim paše. Drugega efekta pa verjetno ni.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.