Imam občutek, da bo tale 140KM 2.5 lahko celo presenetil z ugodno porabo. Je NA, zaradi kubature bogat z navorom v nižjih obratih, da se ga bo dalo peljat brez teranja v obrate. Zna bit filing podoben kot pri 150KM dizlu, ko zelo hitro doseže te konje potem jih pa ima čez cel spekter obratov. Bomo videli ko pride.
Pa hitro ne bo več matematike za dizel ali bencin. Ti si ena redkih izjem, ki dela veliko kilometrov. Povprečen Slovenec jih pa ne ...
A takrat, ko pa jih pa Rent-a-car al kako?
Men je bilo zanimivo to, da sem v soboto na AC od Lj-do Sl. konjic in del AC nazaj videl zgolj in samo 4 EV, od tega en ZOE od Avant2GO, pa dve Tesli in Ioniq. Le ena Tesla je bila Poljskih registrskih ostali trije SLO tablic pri tem, da sem v eni drugi temi napisal, da sva jih s tamalo štela in je bilo 22% Slovencev takrat na tej relaciji in 78% tujcev.
Ne vem, če bi gledal tko na povprek bi rekel, ali da lastniki EV-jev nimajo za dopust al pa bolj verjetno si za dopust omislijo ICE avto. Al majo svojega, al si sposodijo od kolegov al pa rent-a-car ni niti tolk bistveno. Bi pa rekel, da sem dve leti nazaj videl na takih relacijah bistveno več EV-jev kot danes. Zakaj?
Gre pa za razliko al ti recimo vžge baterijo od e-bajka al pa od EV-ja. Pa čeprav je v obeh primerih možnost majhna, ampak če zagori je pa med njima velika razlika kaj lahko naredi večjo pizdarijo. Pa kljub temu baterijo od e-bajka polnim ločeno od vseh stvari na keramičnih ploščicah stran od gorljivih predmetov in to le takrat, ko sem nekje v bližini. Nikoli čez noč.
No, to je točno to, ko sem razlagal kako polnim baterijo e-bike. Jebat ga, res ne bi rad bil del črne kronike, čeprav verjetnost ni velika.
Pri meni je 0,1 do max 0,2l/100km odstopanja. Tako, da si kar v redu glede razlik BC in dejanskega izračuna. Kolk pa vpliva laufanje motorja na mestu se da na enem tanku striktno uporabljat stop/start sistem z naslednjim tankom pa obvezno brez. Potem pa primerjaš kolk kaj vpliva potrošnja v prostem teku.
Glede na moje izkušnje jo upošteva, saj recimo takoj po tankanju in resetu povprečne porabe, pridem recimo do semaforja pa avto nekaj časa na mestu laufa se povprečna poraba drastično dvigne tako, da sem videl tudi cifre 35l/100km ipd. Če bi merilo samo med vožnjo bi verjetno v Slo težko našli tak klanec, ki bi povzročil tako trenutno porabo. Sploh pa ne za dizla.
CD150 ima blokado na 200kmh, ni šans da imajo z njim povprečno hitrost 221kmh
Ja kje pa si to pobral? Nobene blokade ni. Moj dizel 150 je šel skoraj 220 po števcu, več mu je preprečila karavanska oblika in kurčeve sanke na strehi.
Natančno in absolutno tako. Ceste je treba spraznit nebodigatreba udeležencev in narediti prostor bogatunom. Oni bodo še vedno imeli vse, vključno z ogromnimi jahtami in privatnimi avioni ter helikopterji. Zdaj bi pa še plac na AC-jih, ker res je neumno, da imaš v garaži 20 športnih avtov pa niti enega na moreš sprobat kolk gre.
To je izak želja bogatih, da se spravi revne s cest in da jih prepustijo tistim, ki si bodo lahko privoščili osebni prevoz. Vse gre v smer kot poudarjajo v članku, da se revne odmakne od lastništva osebnih vozil in priklene na raznorazne neuporabne rešitve, ki jih bodo še bolj onemogočale kot je to že zdaj.
Zato pa ideje o dragih avtomobilih, 15 minutnih mestih, nekih prostovoljcih tipa Uber in pa seveda vse več digitalizacije, da bo človek vse naredil iz naslonjača. Naj ostane doma in ne gre nikamor, dokler ne naredi zadnjega potovanja.
Gre pa za razliko al ti recimo vžge baterijo od e-bajka al pa od EV-ja. Pa čeprav je v obeh primerih možnost majhna, ampak če zagori je pa med njima velika razlika kaj lahko naredi večjo pizdarijo. Pa kljub temu baterijo od e-bajka polnim ločeno od vseh stvari na keramičnih ploščicah stran od gorljivih predmetov in to le takrat, ko sem nekje v bližini. Nikoli čez noč.
Če bi imel EV-ja bi polnil obvezno zunaj vsaj nekaj metrov stran od drugih vnetljivih stvari ali hiše. Jebat ga, še zmeri najbolj verjamem izreku:"better safe then sorry""
Haha, a pa glih od društva, ki promovira e-mobilnost. Ja valda so pristranski do nezavesti. Sej ne vem al bi vse komentiral, ker je notri cel kup napak in nedoslednosti..
Mogoče samo tole:
Citat
Električna vozila so v povprečju manj nagnjena k požarom kot vozila z notranjim zgorevanjem, kar je posledica manjšega števila gibljivih delov in odsotnosti goriva, ki lahko povzroči požar. Požari na električnih avtomobilih so izjemno redki in običajno posledica nepravilne uporabe ali prometnih nesreč.
S pravilnim vzdrževanjem in varnim polnjenjem lahko vozniki električnih vozil izkoristijo vse prednosti električne mobilnosti, ne da bi se morali soočiti z večjimi varnostnimi tveganji. Električna prihodnost je varna, če upoštevamo ustrezne varnostne ukrepe in se zanašamo na preverjene podatke. Zato lahko z gotovostjo trdimo, da vožnja z električnimi vozili ni le enako varna kot vožnja s klasičnimi vozili, temveč je po statističnih podatkih celo občutno varnejša.
Naj samo vzamejo statstiko za do 5 let starih vozil pa naj pogledajo procente tako kot se statistika pravilno izvaja in bodo podatki popolnoma drugačni in bistveno bistveno manj prijazni za EV-je kot jih poskušajo prikazat.
Ne razumem, zakaj se vedno tako brani EV-je, če pa je ta pritisk v večini namenjen samo temu, da se izboljša požarna varnost in da se pritisne na proizvajalce, da se resno lotijo zadev pa ne tako, da jih pometajo pod preprogo. Ne vem no sam a ni to naša skupna želja, da bi bili EV-ji tudi požarno bolj varni, al se motim pa je skupna želja, da probamo čim več prikrit tudi s potvarjanjem in prilagajanjem podatkov (recimo spet je notri tist enek graf, ki ga očitno noben ne zna brat pravilno)?
Ne vem naj se vsak vpraša za sebe kakšen interes ima.
V priponki imate ameriško statistiko požarov s strani društva zavarovalnic. Je dovolj povedna?
Pa ne no ameriško?!?! Njihov vozni park je verjetno bolj specifičen,mogoče edino Kubanski se kosa z njim. V USA ni nič nenavadnega, da se uporabljajo 30, 40, 50 ali več let stara vozila in se jih sploh ne jemlje kot oldtimerje ampak čist lepo se voziš samo pregled opraviš, da registriraš.
Tam se ne komplicira s homologacijami, predelavami itd. Tudi starost in delež ICE-jev je čisto na drugem koncu kot EV.
Zdaj pa najbolj pomembno: Statistiko imaš ocenjeno na 100.000 prodanih in ne na 100.000 vozil v uporabi. Kaj to pomeni. EV-ji so doživeli razmah v zadnjih 5 letih, tako da so več ali manj vsi dokaj novi. Medtem, ko so hybridi v povprečju že precej starejši in so na cestah tudi primerki izpred 20 let.
Ker imajo hybridi tudi baterijo je možnost požara pač toliko večja kot pri ICE. Ampak kot sem rekel, ICE so na cestah ZDA tudi v primerkih, ki presegajo abrahama in seveda jih je precej precej precej več kot ostalih dveh.
Tole tabelco, ki si jo objavil so naredili zagovorniki EV.jev, ki so izbrali točno tak statističen podatek, ki bo najbolje zakril dejansko stanje.
Naj dajo podatek, število požarov na 100.000 registriranih vozil in pa pri kako starih vozilih pride do požara.
Ampak roko na srce... kdaj je nazadnje 12V aku zagorel? To ga mamo vsi pa se ne spomnim, da bi kdo kadarkoli omenjal, da je ta aku zagorel. Tko, da mam občutek, da spet iščeš nek čuden izgovor za opravičevanje ene največjih nevarnosti, katere so podvrženi EV-ji.
No, zdaj je že več jasnega. Na dotični prikolici so bila karambolirana, torej poškodovana vozila. Vključno s to Teslo. In glede na fotografije, je zagorelo nekaj drugega, ne glavna HV baterija, sicer ne bi bilo več avtomobila, temveč samo šasija. Šofer kamiona je uspel vozilo še zapeljati s prikolice. Če bi se vnela HV baterija, to vsekakor ne bi bilo možno. Najverjetneje "mojstri" niso odklopili 12V-akumulatorja, pa je na poškodovanem delu vozila kakšna iskra dobila družbo.
Je pa mene, kot lastnika in uporabnika najbolj strah scenarija, da bi kam nasedel. Sicer baterije so v kovinskem ohišju, a dvomim da to zdrži tono in pol ali dve toni, če točkovno kam nasede. V primeru prometne nesreče mi je pa tudi kristalno jasno, da je treba takoj ven in stran od avta, posebej če bi se kaj kadilo in žvižgalo.
Pri ICE je tudi prisoten določen strah, da ne povoziš kakšnega kamna s karterjem ali menjalnikom ...
Sam, a veš kaj to pomeni? Smrtni greh je kupovat rabljeno. To je cela loterija, ker ne veš kaj se je dogajalo prej z avtom. Ti si v bistvu kar heroj, ko si kupoval rabljenega
Roko na srce, ko bo folk to spoznal se rabljenega ne znebiš in ostane tvoj do konca. Norišnica cela.
Aja, kar se a tega požara tiče - dej mi razloži potem zakaj so gasilci gasili dve uri? Čist enostaven odgovor prosim. 12V aku ne gasiš 2 uri.
Bo pa lepo, ko bodo 4 leta stari MG4 z 20.000 km naprodaj. Gre vseeno za zelo posrečen EV.
Ajde 5k€ pa roka... pa sam zato k sem dobre volje.
Ponavljamo stare zgodbe s Kitajci. Tko kot so naredili nekoč s tekstilno industrijo in kasneje z drugimi stvarmi zdaj poskušajo s takimi prijemi preplaviti EU avto trg in ga uničiti. Ko jim to uspe pa cene gor in pol ne bo nikomur več jasno, ko boš za Kitajca plačeval toliko kot danes za EU proizvajalca,
Zdaj pa da vidimo a se zna EU obranit pred še enim napadom al bo Von der Pfeizerjeva znala razmišljat širše ali spet samo za svoj žep. To je retorično vprašanje in lahko začnemo kar naštevati Evropske firme, ki jih po letu 2030 ne bo več. Vsi manjši proizvajalci tipa Messerati, Lancia, DS, Cupra, ter neki startupi so adijo. Ostali pa hmmm... reševali jih bodo ICE in Hybrii, če sploh.
Men je pa to žalostno, da se tole prodaja samo no osnovi subvencij, popustov, obljub, zastonj elektrike, brezplačnih bonitet, manjših cestnin in drugih bombončkov. Roba mora bit res zanič, da se ne prodaja pod normalnimi pogoji, al kaj?
Drugače je čisto razumljivo da se s tem ne ukvarjajo. Kot prvo je to glupost delat, sploh na teh kratkih vožnjah, un na trajektu pa tudi ne bo časa zgublov da vsak EV preveri, če bi to delov, bi mel trajekt še pa još zamude. Je pa tko, če so grki kje učinkoviti, so pr natovarjanju/raztovarjanju trajektov.
Ampak, to so zahtevali lastniki trajektnih firm od vlade, da je spravila to čez. V praksi to pomeni, da dejasnko imajo zdaj možnost nekoga zavrnit, če jim paše. Drugega efekta pa verjetno ni.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Ups, mal mešaš. EGR je za NOx izpuste in z sajami nima povezave razen, da se nabirajo na sesalnem kolektorju, ker jih usmerjaš nazaj v cilindre.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani