?e kdo morda ve ?e se da dobiti kak?en TUV.
Malo sem gledal dimenzijo 245/40/18, ker je od serijskih 225/45/18 razlike -1%,
v ceni pa tudi ni kak?ne velika razlika, ker 225/45 so kar draga dimenzija
lp
razlika je ve? in to kar 3,4% ?e se ne motim
Razlika v ceni je pa kar precej?nja ampak bistvena je pa izbira saj za dimenzijo 40 je razli?nih modelov pnevmatik kot listja in trave za 45 pa le za vzorec
evo gume so kupljene montirane..so pa goodyear exellence ali nekej takega dimenzije 225/40/18 sej vem da ni ta prava dimenzija sam so pa vredu ni neke hude razlike tko da ja..aja pa cena je bila 360e z montazo.. a ima kdo izkusnje z to gumo?meni se zdi da je izredno tiha...
bodi faca pa tole slikaj, da vidimo kako zgleda na samem avtomobilu. ?e je mo?no dej ?e cel avto od strani slikaj, da bo neka predstava a je bistvena razlika tisti "manjkajo?i centimeter v vi?ini gume.
Ja seveda ti ka?ejo enako, ko pa se ti nad 3.000 obratov preklop iz plina na bencin
Moja xxxhitrost je vi?ja za 4km/h na lpg, ista relacija mogo?e temp +-2 stopinji druga?e.
Bom pa v kratkem naredu test B vs LPG isti avto ista ?pura 402m.
A sem lohk zraven ko bo? to testiral . Po moje bi to najla?je primerjali na kakem dyno merjenju, kjer bo ?ist to?no pokazalo kolk KM in kolk navora je z enim in z drugim gorivom.
ufff moja je bila ene tolk udarjena ampak samo spredi pa smo nara?unali z novim deli in delom cca 7k?. Tale je pobutana vsepovsod samo na levi strani ne in je vredna glih toliko kolikor so vredni rabljeni deli, ki so ?e celi. Definitivno pa nikoli toliko kot ta ho?e zanjo.
da tole popravi? in po?triha? po moje rabi? z veliko izbnajdljivosti ene 4-5k? tko, da moj nasvet je "roke stran"
Ma dej Iwar ga biksat no... pa kaj me?a? hru?ka pa jabolke med sabo... halo S500 ima 5,5 litrsko ma?ino s skoraj 400KM. To je ameri?ka kubatura, kjer ima ?e sam zaradi take kubature in 8 valjnika ogromno navora - ja bistveno ve? kot keterikoli 2 litrski diesel in to od 2.800-5.000 obratov ga je kar 530Nm. In ja pri tolk navora v nizkih obratih ga lahko vozi? tud tako kot recimo diesla in ga ni treba terat v obrate in posledi?no je lahko menjalnik izra?unan na dolgo.
Sicer pa pri porabi (13-14l/100km) kot jo ima S500 pa ?e mora neki od sebe dat, ker ?e ne je to futranje za brezveze.
In ja tvoj stavek (oziroma prvi del) ?e vedno velja za nizke kubature ...sicer pa izvoli pa poskusi z 2.0 bencinarjem in 150KM pri 2.000 obratih dat gas pa povej kolk se kej dogaja - vsaj pri mazdini ?estki bore malo. Sicer pa lahko enkrat to tud v praksi malo primerjamo med sabo ?eprav ne vem zakaj bi bencinarja matral v nizkih obratih, ?e je zasnova sama po sebi namenjena temu, da bolje deluje v vi?jih obratih kjer je tudi najve?ji navor in najve?ja mo?.
tole ni kreganje, da ne bo kdo slu?ajno spet vzrojil za brezveze, ampak je le izmenjava mnenj
Pa se ti zdi, da pri vseh teh omejitvah in astronomskih kaznih resni?no rabi? ve? kot takole konju?nico? 99,99% vo?nje je tolk konjev neuporabnih, da bi pa za tiste 0,01% dajal 400? ve? za registracijo pa tud ne vem, ?e se glih spla?a, da ne govorim, da je treba te dodatne konje futrat tud takrat, ko jih ne spusti? z vajeti, kar je pa ?e dodaten stro?ek. Da ne govorim pol, k rabi? star avto prodat ti ga zaradi prevelikih stro?kov vzdr?evanja noben ne kupi.
?e pa gre? bimmerje serije 3 gledat v oglasih bo? pa videl, da je 4/5 takih, ki imajo 130kW ali manj. Pri Mazdi se tega dejstva zavedajo, ker imajo tudi mo?nej?i motor 3.0 a v Evropi ne bi bil prodajno uspe?en zato bi meli z njim ve? stro?kov kot koristi.
V primeru M3 je "trg" o?itno slabo opravil delo, ?e se ne prodajajo . ?e prodajalci pa? ne spustijo ceno bodo kupci, ki gledajo Mazde raje kupili ?estko za isti denar - ne vem, men je tole logi?no. Pri ?esticah trg deluje pri trojkah pa? ne in zato definitivno niso krivi kupci.
Ker smo glih omenjali VW, ki je sicer kar po?teno precenjen kot rabljen avto ampak je vsaj razlika, da je recimo 4 leta star Passat 2-3k? dra?i od Golfa in tako se prodajata oba.
Pa da se vrnem nazaj na Mazde - mislim, da je najve?ji dropdown cen rabljenih ?estk povzro?il ogromen uvoz rabljenih iz sosednje Italije in s tem poru?il neko pametno ravnote?je v veselje kupcem in ?alost prodajalcem. trojkeso pa pa? koleteralne ?koda in ve? ali manj ostajajo v rokah prodajalcev ali pa gredo v promet pod ceno najraje kot staro za novo ali staro za malo manj staro.
@mihe: mislim, da je tukaj problem le v tem da ali je rabljena trojka predraga ali pa je ?estka prepoceni. Glede na to, da je 3-4 leta stara trojka po ceni enaka ravno tol stari ?estici. To je precej nelogi?no sploh na dejstvo, da je?estka za razred ve?ji avtomobil z ve? prostora in ve? opreme in da je v povpre?ju nova stala 4-5k? ve? od trojke.
Se pravi po logiki 50% padca cene za ta letnik bi ?estica morala biti dra?ja ?e vedno za vsaj 2k?, da bi se ohranilo razmerje. Zdele me boste lastniki trojk kri?ali ampak, ?e ho?e ?lovek prodat rabljeno trojko bi moral biti s ceno za toliko ni?je, ?e ne se zgodi to?no to kar je opisal mihe.
Tako pa se ?estice ?e vedno prodajajo rabljene trojke pa pa? ne ampak za tako stanje so ve? ali manj krivi prodajalci sami - z drugimi besedami povedano je realna cena tisto, kar se strinjata tako prodajalec kot kupec in pride do menjave blaga za denar. ?e je nerealno postavljena in se ena od strani ne strinja do menjave blaga pa? ne pride.
Po moje bo ta zakon za?el veljati za vozila, ki bodo kot nova prihajala na EU trg.?
Verjetno bo zado??ala tudi samo kratka lu? z zmanj?ano svetilnostjo??
Sej sem lepo napisal, da gre samo za novo vozila, kjer bo obvezno, da bodo imela namenske dnevne lu?i.
Tisto s homotom pa sem podal bolj v razmi?ljanje, saj recimo pri novih bo to obvezno, ?e pa bo? hotel na starej?em avtu na lastno ?eljo dati dnevne lu?i v skladu z zakonodaje za nova vozila, bo? moral o?itno iti ?e ?ez stro?ke homologacije. ?e se dr?ava gre za ekologijo, varnost in po drugi strani za spo?tovanje EU zakonov bi vsaj po moji logiki moral bit takle homolomo postopek (?e je sploh nujen) popolnoma brezpla?en.
Napisano
no ja no... sej nova 5-ka je zelo blizu tega
Povezava za deljenje
Deli na druge strani