Point od NevLado je, citiram: "ga ni servisa in stresa ki bi mi odhtetal navor tega motorja, da se bom tam tresu, kdaj bom avto ugasn".
Ni tako hudo,kot nekateri pišejo. Kolega ima sedaj 250Kkm na cx5. 175 KM. Tip nima pojma o motorjih in ne bere tega foruma. Večinoma se vozi z njo 3 km od doma do službe. Avto vozi le na redne servise, ko mu rečejo in avto sela brez problemov. Zamenjali so mu na uradnem servisu tisto, kar servis predvideva in to je to. Verjetno je včasih dobro le vozit in tankat.
.
pred 1 uro je NevLado napisal:
Kratke mestne vožnje ali pretirano tiščanje po AC
Če ni optimalno izgorevanje, je povečano število saj, grejo čez EGR nazaj v mašino in se vse skupaj samo še bolj baše in baše
Očitno se da te dizle vozit z gasom
"do daske" 24 ur brez prekinitev. Serijske seveda.😉
Res je, vsak se sam odloči, kaj bo na koncu kupil.
Če bi sam kupoval ponovno 6-ko, bi zopet kupil dizelco. Karavana. Škoda le, da je 175 konjska le v kombinaciji z avtomatskim menjalnikom. Z ročnim jih je bilo prodano le za vzorec.
se na forum obračam še z drugačnim vprašanjem. Sicer sem nedavno objavil, da iščem bencinsko Mazdo, pa me je situacija malenkost prisilila k razmisleku o tej odločitvi. 😅
Me pa zatorej zanima sledeče: katere so najpogostejše napake/tegnobe/nepravilnosti, ki se jih lahko pričakuje pri Mazdinih avtomobilih z dizelskim motorjem? Trenutno imam nagledana dva modela: Mazda 6 2.2 CD (2014) z blizu 250.000 prevoženimi kilometri ter Mazda CX-5 2.2 (2012) z 230.000 prevoženimi kilometri. Sta omenjena dizelska modela nagnjena k kakšnim težavam?
Najlepša hvala že vnaprej za vsako informacijo!
Če imata toliko kilometrov, pomeni, da sta "pridrsala" do lepega števila kilometrov. Ne poslušati nekaterih članov foruma, ki niso niti sedeli v dizelcah. Tej ti bodo vsiljevali požrešne, dinozavrske, zastarele 2.5 motorje
Glej, da menja# olje na vsakih 10-12 tisoč kilometrov, pustiš, da se regeneracije končajo in pri tem ne vgašašmotorja. Ostalo imaš pa v temi "vzdrževanje skayactiv motorjev".
To je najbrž kak osamljen primer. Ni to za posploševati. Kot pri prvi generaciji 6-k, ko so zaribaval motorji. Dokler nismo ugotovili, da je potrebno menjavati bakrene podložke.
Kako pa si to občutil. Jaz tankam na MOLu, Petrolu in Shellu, pa ne opazim nobene razlike. Mogoce si bom pa vzel čas pa spremljal porabo različnih ponudnikov.
Še kako se občuti. Ne dajejo vsi v goriva istih dodatkov in aditivov.
Mogoče je osnova podobna a razlike so v malenkostih.
Kako sem opazil razliko? Avto je bolj poskočen,z enim tankom sem naredil veliko več kilometrov ( 802 km),pri avtocestni hitrostih do Bologne, okolica in nazaj). Najbrž v dinozavrih tega efekta ne bo. 😉 Na žalost. 😊
Včeraj sem slučajno odkril, da je v Izoli benzinska od Shell-a. In ni na hitri cesti. 😊
Tako, da bom od sedaj naprej samo še tukaj tankal in to vedno le "poceni" goriva od Golobjaka. 😉 Danes sem do Bologne že lahko občutil, kako dober je njihov benzin.
Potenje rok zna biti resna težava. Pot vsebuje različne soli in aminokisline, ki povzročajo razpadanje usnja. Nekateri npr. primejo revijo v roke in praktično v trenutku stopijo tisk na mestu, kjer držijo s prsti.
Rešitev? Vozniške rokavice (za avto, ne za revije). 😉
Enako je s strunami in kovinskimi deli na kitara. Eni zamenjajo strune z novimi in že naslednji dan so rahlo zarjavele. Po par dnevih so že neuporabne. Podobno je z kromiranimi sli nikljanimi deli. Povsod se pozna pri nekaterih prstne odtise, ki ne gredo dol. Meni večinoma zdržijo strune tudi do mesec dni, brez da bi trohico spremenile barvo. Res mora bit nekaj na tem z močnejšo kislino na rokah. 🤔
Večini. 😉 Samo veliko lastnikov mazd je pusijev pa jih ne preklapljajo nikoli. Če že imajo funkcijo prejlapljanja naj se preklapljajo.😊... ali naj crknejo.
Evo-zrihtal nakup,premontažo na feltne itd...na avto bom pa sam...je treba malce zavore popucati,pregledati,in rad to sam naredim...lepo počasi in v miru,da je narejeno,kot je treba.
DOT je 0524...lih prav,k baje jih začnejo sredi Decembra delati...spet Made in Germany😃👍...to pa danes že zelooo težko najdeš.
333€ gume,montaža na feltne,centriranje in stare pustil pri njih...mi je vseeno,kaj bodo z 6-let starimi...dve sta pa itak že flikane,tako da...boli me pimpek.
Najbrž v Soboto zrihtam na fordeka🙄...bo draga vesela😊
Aja,ima Vulco eno promocijsko akcijo imenovano "TireGuard365"...skeniraš račun,in registriraš,pa dobiš 1-leto "kasko" na gume (največ 4x popravilo itd...)...je zastonj,torej fino...pač samo k dobijo tvoj email...samo,jaz k skoz šraufe gazim🙄,zna prav priti😅
V redu nakup😃
Aja-pri Grošu...gužva nenormalna...enih 10 avtov v vrsti...jim laufa na polno,tako da tiste dve ženski na kasi ne vesta kje imata glave...se mi ni dalo čakati,sem kar pri njih pustil,in šel danes mimogrede iz nočne iskati...
Si jim pustil 6 let stare gume??
Pa kaj si jih drugače hotel prodati na bolhi, ali kako? 😉
Danes družinskega avta pod 30k sploh ni....vse kar ima malo bolj spodobno konjenico in opremo je pa takoj 40-50k eur....čeprav po voznem parku si to lahko privošči kar veliko SLO.....🤔😉, sicer glede na standard to ni ravno povsem normalno....
Sej @Slivka je imal v širši familiji že prej problem s Fordom. Če se ne motim je bil sestrin, tako da sem se kar mal začudil, da je poskusil še 1x. Verjetno je mislili, da ga bodo VW geni rešili. Po drugi strani ga pa full razumem, ker če nimaš več kaj pod milim bogom za izbrat in če so alternative po 2x dražje si postavljen v situacijo, da to sploh niso več lastne odločitve, ampak da tvojo izbiro narekuje dobesedno nekdo drug. Navadno tisti, ki ponudi najboljšo alternativo, katera je pa še vedno daleč stran od želja in potreb.
Zato sem tudi sam nejevoljen ob dejstvu, da se nam izbor samo še oža in oža in da bo na koncu dejanski izbira le en SUV v različnih velikostih s polno ali pa delno elektrifikacijo. Če samo našo znamko pogledamo... CX60, CX70, CX80, CX90 so dobesedno enojajčni dvojčki. Niti tolk se ne potrudijo več, da bi vsaj nekoliko plastiko spredaj in zadaj spremenili, da bi vsak od teh imel nekoliko drugačen "face". Ne rajš ne, kupci vi morate kupit tisto kar vam sploh izvolimo dati.
Tako pa prihaja do tega, da prodaja pada in se vsi čudijo kako se je pa zdaj to zgodilo. Res rabiš bit detektiv ali raziskovalec tržišča, da je raznolikost ponudbe delala zanimivost in možnost izbire za širok krog kupcev. Ta krog so zdaj tako zožali, da tudi tisti tradicionalni kupci Mazde, kot sem sam, pogledujemo drugam. Žal pa tudi druga polja niso tako zelena, kot so bila recimo pred desetletjem ali dvema.
Prodaja pada predvsem zaradi nenormalno visokih cen vseh novih avtov vseh znamk. Še Dacia je postala premium znamka, vsaj kar se tiče cen za novi model.
Če bi sedaj mazda naredila novo 6-ko, bi malo bolje opremljena ziher stala okoli 50 K€. In zopet bi se jih malo prodalo. Podobno je z mazdo cx60.
Pa ok, tebi še skoz prste pogledam, ker te preoblečen VW jezi.
@Alex pa ne razumem. Kaj si imel Forda, pa si imel težave, kot @Slivka, al pač na suho udrihaš?
Ne jaz, pač pa kolega. Je imel Ford fiesto. Kolikokrat smo ostali na cesti in kaj vse je zamenjal na njej. Ko jo je končno prodal je kupcu po par mesecih zaribala. In je imel probleme še naprej, ko se ga ni mogel rešit. Skratka, odločitev je padla. Nikoli Forda, prav tako ne nobenega Peugeota, s katerim sem imel pa jaz miljon problemov.
Alex tanka pod kozolcem. Na uradnih pumpah so itak šalabajzerji 😂
Ne, tankam tam, kjer je najcenejše. Preden tankam pogledam na internetu, kje je v bližini najcenejše gorivo in kdo je ponudnik. Je nekaj dražje, a z njihovim shell benzinom naredim več kilometrov kot s kako našo Petrol župco. Sicer pa na Petrolu nisem tankal že jakih deset let. Mogoče parkrat v življenju. Najslabše gorivo prodajajo, definitivno.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano (urejeno)
Ni tako hudo,kot nekateri pišejo. Kolega ima sedaj 250Kkm na cx5. 175 KM. Tip nima pojma o motorjih in ne bere tega foruma. Večinoma se vozi z njo 3 km od doma do službe. Avto vozi le na redne servise, ko mu rečejo in avto sela brez problemov. Zamenjali so mu na uradnem servisu tisto, kar servis predvideva in to je to. Verjetno je včasih dobro le vozit in tankat.
.
Očitno se da te dizle vozit z gasom
"do daske" 24 ur brez prekinitev. Serijske seveda.😉
Povezava za deljenje
Deli na druge strani