Če se prav spomnim smo to temo že obdelali in ugotovili, da so Mazdini dizli OK, po navoru mnogo boljši od bencinarjev brez turbine. So primerni za skupine ljudi:
- delajo relacije 50+ km,
- imajo avto še v garanciji, ali
- znajo sami šraufat (vzdrževati in popravljati motor, ko je izven garancije).
Sicer pa Mazdin sloves temelji na klasičnih bencinskih motorjih.
Vsak motor se da uničit. Sem videl mojstra, ki mu je uspelo uničit Perkinsovega 1006T.
Ja, tudi Mazdine dizle se da uničit. Poznam pa nekaj takih, ki so z Mazdinimi dizli naredili VSAJ 360.000 km brez težav. In bi kupili Mazdinega dizla, če bi jih vgrajevali v avte. Ampak zdaj delajo predvsem SUVe, pa se nekateri zato obračamo k drugim znamkam. In zopet k dizlom...
Bolj pomembno je koliko od teh 80% bi še kupilo dizla.
Recimo, če bi sam kupoval CX-60, bi takoj kupil dizla. Vsi ga hvalijo, da je to do sedaj eden najboljših dizlov nasploh. Imam občutek, da se bo prodalo največ CX- 60 - k v dizel izvedbi. Če bi bil v Evropi na voljo šestak, bi bila tudi to super opcija.
Če niso zamenjali vseh senzorjev, ti nov motor nič ne pomaga. Samo spomnimo se famoznega senzorja tlaka izpušnih plinov.
Ni rečeno, da ni sedaj vse v redu. Najbrž prvi motor ni bil sploh vzdrževan, kot je treba, pa je zaribal.
Imaš ljudi, ki mislijo, da samo osli in vozi.
Saj tudi v prvi generaciji se je dogajalo pri 6-kah dizel, da so motorji, na katerih nisi menjal podložk, radi zaribali že precej zgodaj, ker se je zamašilo sito in so kmalu vozili na suho. Drugi avti so pa zdržali 500000 km brez problema.
To že, ampak "en drug" Alex je pred slabima dvema letoma izjavil tole, ko se je hudoval nad Slovenskimi divjaki v Italiji, tko da zdaj še manj štekam:
Še vedno trdim enako. Pod divjanje smatram vožnjo tri metre za zadkom, blendanje na prehitevalnem pasu in podobne balkanska folklora. Slovenceljni, ki to istonpočnejonpri nas na naši kvazi avtocesti. In potem to "znanje" prenašajo na italijanske.
Hitrejše vožnje, kjer je to mogoče in je avtocesta prazna in s tem ne "posiljuješ" ostalih udeležencev, pa ne smatram za divjanje.
Na teh odsekih se bo vozilo po predpisih, vse ostalo pa gasa.
Kot v Italiji. Ko veš kje so, daš gasa in se za petnajst minut ustaviš na kapučinu. Pa ustrezno izničiš prehitro vožnjo. Tako smo mi in kolegica vozili na smučanje. 😊
Hmmm, recimo ti, ko limaš ChatGPT zmazke. Sej si prebral kaj je pisalo tam, ko si zalepil?
ELEKTRIFIKACIJA ZA BOLJŠO VARČNOST GORIVA: MAZDA M HYBRID
Vsi bencinski motorji Skyactiv, ki poganjajo Mazdo3 in Mazdo CX-30, so standardno opremljeni z novim sistemom Mazda M Hybrid podjetja.
Kompakten in učinkovit blagi hibridni sistem vključuje jermensko gnan integriran zaganjalnik (ISG) in 24 V litij-ionsko baterijo. Podpira večjo porabo goriva z recikliranjem energije, pridobljene med zmanjševanjem hitrosti, in napajanjem ISG, ki deluje kot električni motor, da pomaga motorju.
ISG predelano kinetično energijo pretvori v električno energijo in jo shrani v litij-ionsko baterijo. Sistem nato s pretvornikom DC-DC pretvori to napetost na ustrezno raven in jo napaja električni opremi avtomobila.
Sprejetje jermensko gnanega ISG zagotavlja tudi prefinjen občutek vožnje, saj sistemu omogoča pomoč pri vožnji in pomaga pri hitrejšem in tišjem ponovnem zagonu motorja po zaustavitvi v prostem teku. Litij-ionska baterija je nameščena med kolesi, kar zmanjšuje njen vpliv na notranji prostor, hkrati pa pomaga optimizirati porazdelitev teže in prispeva k varnosti pred trkom.
Hibridni sistem Mazda M ne izboljša le okoljske učinkovitosti vozila, ampak zagotavlja tudi boljšo voznost. Ko avto začne pospeševati ali se ustavlja, so prehodi gladki in naravni. Z zamenjavo navora motorja za navor motorja lahko hibridni sistem doseže enak pospešek kot sam bencinski motor, pri tem pa porabi manj goriva. Voznik uživa v vseh prednostih blage hibridne tehnologije brez žrtvovanja užitka v vožnji.
Haha Ui odgovor. Dej vpraši jo še kje je ta elektro motor. Mislim, da bo to tud za Mazdine inženirje presenečenje, če ga bo našla.😜 Pa vpraši jo kako bi ratalo tak el. motor napajat z baterijo, ki je mogoče kapacitete tretjine ali pa četrtine tvoje na e-MTB.
Pogovarjamo se le o mild hibridu ne pa o X motorju na splošno.
Jaz se pogovarjam o X186 motorju. V katerem filmu si ti, ne vem.
A sem kje omenjal porabo? Mild hibrid tehnologija je točno temu namenjena, da zmanjšuje porabo motorja in izkorišča energijo, ki se sprošča pri zaviranju. Sej Mazda 6 je tudi mild hibridna tehnologija samo takrat, ko je prišla ven niso tega znali tržiti pod to besedno zvezo in so ji dali ime i-eloop. Namesto baterije za shranjevanje pa služil velik kondenzator.
Tko, da tole v CX-30 je bolj rahla evolucija, kot pa neka revolucija. Absolutno služi svojemu namenu ni pa noben game changer, pa ne glede kolk se ti zdi to napredno.
Preberi si tukaj, da ti bo bolj jasno, zakaj se sploh pri motorju cx30 gre.
A sem kje omenjal porabo? Mild hibrid tehnologija je točno temu namenjena, da zmanjšuje porabo motorja in izkorišča energijo, ki se sprošča pri zaviranju. Sej Mazda 6 je tudi mild hibridna tehnologija samo takrat, ko je prišla ven niso tega znali tržiti pod to besedno zvezo in so ji dali ime i-eloop. Namesto baterije za shranjevanje pa služil velik kondenzator.
Tko, da tole v CX-30 je bolj rahla evolucija, kot pa neka revolucija. Absolutno služi svojemu namenu ni pa noben game changer, pa ne glede kolk se ti zdi to napredno.
Motor od cx 30 je čisto druga, tehnologija in nima veze s starimi mazdinimi motorji, novimi in ostalimi vseh znamk. To je edinstven motor, kjer je v bistvu benzinar a deluje kot dizel.
Ne vem kako se pelje tvoja dizelca, ampak kljub temu, da sta motorja po spec-ih enaka, je kar nekaj razlike med njima in da je od 2018 dodatno stunan v nizkih obratih in seveda, da je na AdBlue, namesto vračanja izpušnih plinov v motor. Lahko bi se reklo, da je tvoj dizel dinozaver proti mojemu
Ne bo držalo.Motorja sta identična razen tega, da tvoj ščije scalnico.
Tukaj se pa motiš. Od 2019 so dizelco tako stunal s tem biturbo sistemom, da lepo zvezno pospešuje )nobenih kolcanj ipd) iz 1000 obratov dalje. Sicer tega ne prakticiram, ampak tole je čisto druga pesem kot prejšnja generacija dizla, o prvi generaciji pa ne bom zgubljal besed, ker je bila turbo luknja velika kot Grand Canyon.
Imam dizelco tudi sam in ti lahko zagotovim, da ima težave pri pospeševanju v peti pri 50/uro. Oziroma jo je brez veze trpinčiti, ker vidiš, da motor trpi. Pri CX30 tega ni in lepo potegne brez naprezanja.
Ej vidva @Alex in @Bini sta čist preveč pristranska al pa ne vesta kaj sploh imata.
Mild Hybrid tehnologija ni predvidena za pomoč bencinskemu motorju pri pogonu. Baterija je čist premajhna saj ima le borih 0,17kWh in je namenjena več ali manj za občasno delovanje, elektronskih sistemov, za zaganjanje motorja pri i-stopu, pomoč pri prestavljanju in podobno. Dejansko samo razbremenjuje motor pri tem, da ga razbremeni poganjanja alternatorja, kot pri klasiki, kjer ga mora ves čas poganjat še motor, da proizvaja elektriko.
Tukaj je pa enostavno ob obremenitvah, motor vsaj za nekaj časa razbremenjen poganjanja alternatorja kar seveda nekoliko pomaga pri pospeševanju ampak le toliko, da ni preveč bremena obešenega na njem. Nekako tako, ko pri starih bencinskih mlinčkih ugasneš klimo, ko greš v prehitevanje, saj je vsak konj v motorju takrat potreben za pospeševanje.
Tko, da vse ostalo kar občutita je več ali manj placebo efekt in nikakor ne to kar razlagata. CX-30 nima nobenega dodatnega elektro motorja, ki bi pomagal bencinskemu pri pogonu koles in to je bistvo mild hybridov za razliko od hybridov in priključnih hybridov.
Pač tako deluje in se pozna. Pri 50/uro z lahkoto kruizaš in ko rabiš samo pritisneš na gas in greš. Ne čutiš nobenega vincanja, da bi motor kaj "pokleknil" ali kaj podobnega, kot pri dizelskem motorju in pri dinozavru.
To je kvečjemu recept za dokončno UNIČIT sklopko, če je že rahlo načeta, je uspeh hitro tu, parkrat do konca pohodiš po teh navodilih in že lahko naročiš termin pri mehaniku.
Pri cx 30 temu ni tako. Prav lepo pospeši in mašina nič ne trpi. Mi imamo hibride, ne pozabit.
pa se boš potem sam odločil, ko boš videl filing + mojo porabo za zadnjih 11kkm od menjave olja
Sem vozil dinozavra in ne, hvala.A tem motorju ni nič, kar bi me prepričalo.
Navor? Nič. Pospeški. Recimo, da so v redu v rangu cx30. Poraba? Porazna.
Sam sem takrat raje sem vzel dizla, ki je za dinozavra prava poezija v vožnji. Sicer pa raje vozim sofisticiranega benzinarja, tehnološko dovršen čudež motorjev. Nobenemu drugemu proizvajalcu avtomobilov ni uspelo sestaviti kombinacije benzinark z dizelskim navorom in porabo.
Cx 30 z lahkoto pospeši, ker mu pomaga elektrika.Motor sploh nič ne trpi in se laganica pelješ v peti, pohodiš plin in avto poskoči. Pri 6-ki, dizelco pa skoraj crkne. Dinozaver tud.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Se strinjam.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani