@tomersa: js sem lani kupu Performance GEN 1, pa so se obnesle. Sicer nisem ?el na varno vo?njo z njimi, pa snega tudi nismo mel neki pretirano, ampak tiste parkrat, ko pa sem se peljal v mete?u ?ez Avstrijske alpe so delale kot je treba
Tako pa smo jo vrnili, mazdo 3 z X motorjem in opremo GT Plus namre?
Danes ko sem vozil sam, je zadeva bila druga?na, ?e se ?e, kot vsi pravte, tole motor malo razgiba po X kilometrih, bi znala bit zadeva kr fina. Predvsem sem testiral AC, zadeva se brez problemov pelje 130 papcal pa mi je 6 litrov, pri 150 (ki dejansko v avtu dajejo ob?utek, kot da se pelje? 110) pa skoraj sedem. Povpre?no porabo danes sem imel 6.6l, ampak je treba povdarit, da to ni bila vsakodnevna vo?nja (preve? pospe?evanja, zaviranja). In ja, ?e se gre glih na AC na hitro prehitevat potem je ?e vedno potrebno prestavit navzdol, da se pride v obrate 3000+ kjer avto dejansko dela.
Kar pa mi po dnevu vo?nje ?e kar ni jasno, je pa zakaj se tempomat resuma, ko prestavi? v drugo prestavo. Scenarij: pelje? 50 s tempomatom, konc naselja, pospe?i?, prestavi? in potem spusti? gas, on pa hopla na premzo, ker se je tempomat iz nekega razloga sam resumal. Kolikor sem ga prevozil, sem ugotovil, da al ga je treba resetirat z premzo al pa CANCEL knoflom.
Aja pa v?eraj sem pozabu napisat, o no?ni vo?nji. Zelo so mi v?e? ?arometi in njihovo obna?anje: fino sveti avtomatika prestavla dolge in rotira ?aromete kot ma.
Tako po prvem pol?asu X motorja ... nisem do?ivel apokalipse Furali smo poln avto (5 ludi) in ko smo iz naselja pospe?evali na 90, se je matrala in tistih voznikov, ki so bli za mano ni ?lo "odlepit", kar pomeni, dokaj standardni med pospe?ki, ni? kej. Zdej ?e sm ?altu dol v drugo pa prtistku k zme?an, pol se zadeva premika, druga?e pa tako comfortno .
Malo smo peljali tudi po AC, ok zadeva se mi zdi tiha k marija, vsaka ?ast mazdi. O hitrostih pa nimamo kej, zlahka se pelje na 130, to je pa to.
Dinamika vo?nje hja tak ko pri slab?em motoru, zoom-zooma jst ne vidim tu, dokler zadeve ne navija?, mogo?e, da ko bom prespal, da se bo jutri drga? pelala, pri?akujem pa ne nekih ?ude?ev. V glavnem, da bi pri 2000 obratih lahk reku, ok zej pa gremo prehitevat, hm ni ?ans. Motor za?ne res kaj dajat od sebe pri 3000+. Ne vem pa zakaj, mi daje ob?utek, da je motor zadu?en, dobivam ob?utek, kot da bi lahk dal velik ve? od sebe, pa mu ne pustijo
Drga? pa, ?e bi ?e kdo pri Selmarju testiru, 6 dni bo ?e moje vinjeta velala, tak da hura na testno vo?njo
Je ?al tako kot je napisal @Jest, kakorkoli pa sam tole rubriko predvsem spremljam zato, da se u?im, kaj vse lahko pri?akujem na cesti in se tako la?je izognem incidentom. Ker tem ljudem, pa? ne bo? razlo?u, da se to ne dela, nima smisla :/
Ne vem, kako bo z sedanom, ampak HB sm probu obe, Scalo in M3 in ja pri obeh me je motl, kak se obna?a zadnja prema :/ Kar se pa ti?e notranjega udobja v vo?nji, me je pa bolj prepri?ala mazda.
Ja js sm probu tale TSI 1.5 z DSG pre?nji teden v T-Rocu in je zadeva ?iva in to?no to kar rabim/i??em, gre ?e ga prtisne?. Se pa definitivno ni zaletaval vsaj ne v T-Rocu, mogo? so v ?kodi kej "porihtal", vem da so mi ?e ?kodini prodajalci pravli, da v scali se fejst zaganja ta 1.5 DSG, tak da bo ?e neki na tem. Definitivno pa tega motorja z avtomatom ne gre primerjat z mazdinim G122 v ro?nem menjalniku. To je skor tak, kot primerjat na?e debate bencin vs. dizel
Tale break-in bi nej bui softwarski, pol naenkrat pa kom re?e, okay zej pa ma? dost kolometrov zej pa gasa? Al to mislite tiste stare fore, ko si ?ou v trgovino pa so rekli, da zdej od za?etka avto nesmete velik preganjat ...
Vsi ste za?el govorit o X in kak nepospe?uje, ga je ?e kdo ?el probat? Mene ?e noben ni poklicu (na avtonetu pa ?e majo par kosov, celo kot testno vozilo), zgleda, da se bo spet treba it tja najavlat >_> Po?as me bo minal zganjat tole trojko ...
No kon?no, zej pa ?e sam mal main stream medijev, pa bo prodaja SUV upadla, pa bomo ?ez pet let spet lahko opa?ali normalne modele avtomobilov v salonih
Ja, tale zapacana kri?i??a so kr zanimiva v Sloveniji. Vsi se zapeljejo v kri?i??e in zablokirajo vse mo?ne smeri. Nekaj podobnega sem do?ivel pred kratkim, ?akamo v koloni pred kri?i??em, vsi rinejo v kri?i??e, ki je na konec blo polno kri?em kra?em avtov.
Nakar se odlo?im, da ne bom ?akal za naravnost in se usmerim na levi pas, da bi zavijal levo in se izognil vsem nepravilnostim v kri?i??u. Ko se je nam pri?gala zelena, seveda ni blo poti za levo, na konec me je blo sram, ker je zgledalo, da js delam nered v nabitem kri?i??u, kljub temu, da bi moralo moje zavijanje v levo biti nemoteno :/
Js res ne vem a je res tak te?k po?akat pred semaforjem, ?e vidi? da je tvoja ?eljena smer zabita in se ne bo premaknala?
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
@tomersa: js sem lani kupu Performance GEN 1, pa so se obnesle. Sicer nisem ?el na varno vo?njo z njimi, pa snega tudi nismo mel neki pretirano, ampak tiste parkrat, ko pa sem se peljal v mete?u ?ez Avstrijske alpe so delale kot je treba
Povezava za deljenje
Deli na druge strani