ma se tri sezone je prevec...meni se zdi, da ze po prvem letu se zimske obcutno poslabsajo...
najslabs pri michelinu (osebna ugotovitev)
Sej, sam ga nisem hotel preve? prestra?it glede tega.
Je pa ?alostno, da zakonodajalec samo predpisuje zimske gume ne pa tudi kvaliteto in starost le teh. Pol se pa ?udijo kolk je trkanja in izletov s ceste v naravo.
Sem se pa zadnji? kar malo zgrozil kolk folka se poleti vozi z zimaki... vsak peti al pa ?esti... me kr srh spreletava, da taki tehni?n neustrezni avtomobili vozijo po cestah (sploh po mokrih). Aja, sej ?e grejo pod omejitvami je vse v redu, a ne?
Se strinjam s tabo. Ampak kokr sem bil jaz obve??en s strani tipa z radioaktivno slikco, ti xenona ne bojo priznali. Smola....
Svetilko (?arnico) verjetno res ne ampak to ni ve? nek velik stro?ek, medtem ko balast pa mehanizem za nivelacijo ?arometa pa brez skrbi lepo spada pod garancijo in noben na servisu me ne bo prepri?al v nasprotno.
GT je mela take zice plus gretje
leder je bil opcijsko
vsaj do leta 2006 je blo tako
hmm 2004 sem imel na izbiro sam GT z ledrom... o?itno se je pa opreme s ?asom spreminjala al pa takrat ni blo na voljo GT-jke z navadnim oblazinjenem.
Lahko, da sem pa kaj zabrkljal, ker je od takrat minilo ?e ve? kot 5 let - sem ?e v letih, ko je skleroza pa? ?e prisotna
?ak a nima? ti GT opreme?
Ko sem jaz kupoval ?estko leta 2004 je bila v ceniku le oprema GT z gretjem sede?ev in usnjenimi zici tako, da mi ni jasno. Je pa mo?no, da so se prodajala tudi kak?ne serije z druga?no opremo, ki so bile prvotno namenjene na druga tr?i??a.
Aja, Ajvar a je tvoja sploh "slovenka"?
Hja jaz sicer nisem poznavalec, ampak sm pa sli?u da ima od kolegice stric identi?no oblazinjenje pa da ima gretje tko da zdaj ne vem. Ni?, pogledat bo treba it.
Pri slovenskih Mazdah je bilo gretje le v povezavi z usnjem. ?e pa se je drugod prodajalo ?e s kakim drugim oblazinjenjem pa ne vem :ne vem:
seveda j eto najbolj pomemben podatek in verjetno jim ne bo? dal 500? brez da bi pogoje (napisane in po?templane na listu) preveril in povpra?al za cake oz. kaj vsebuje ta garancija.
Najraje bi sli?al odgovor, da je to enako redni triletni garanciji. ?e pa bodo karkoli zavijali vstran in se izmikali z odgovorom pa jim ?e vedno lahko re?e? NE.
Jaz perem avto, ko se uma?e (zunaj in noter). Uporabljam tisti ?ampon, ki mi pride pod roko ali najbli?jo avtopralnico. Na Golfu je ob takem re?imu pranja plo?evina po 11 letih kot nova, prav tako na Mazdi po 4 letih.
Mogo?e edino pozimi ve?krat obi??em avtopralnico in naro?im ?e povoskanje. Poliram ne.
Sploh pozimi ve?ino po solenju cest uporabljam avtopralnice, ker so najbolj sigurni na?ini, da s programom ?i??enja podvozja vsaj zadovoljivo sperem sol s podvozja.
Glede laka, ki se kao spraska v avtomatski avtopralnicah pa ne bom sodil saj se na svetlej?ih barvah ne pozna. Verjamem pa da na temnih ali pa na ?rni zna biti problem. Sicer se da enostavno re?it s poliranjem.
Voskanja v avtopralnicah ne naro?am, ker se voski ne razumejo dobro z rainX-om in je po vsakem voskanju potreben nov nannos rainX-a.
No... ?istilci... s ?im pa usnje negujete?
Jaz ga zaenkrat ?istim z rahlo vla?no krpo. Bo pa po?as treba vzet kaj bolj konkretnega.
Glej takole ti povem... Crkne en xenon pa ma? stro?ek povrnjen
Sicer ?e bi hotel od za?etka tako garancijo brezpla?no bi ?lovek moral zaviti v KIA salone tako, da vsekakor je tole dobrodo?la novost, ker za moj ob?utek je tri letna garancija kar malo kratka. Saj lahko, da se ni? ne zgodi pa si denar fuknil v prazno ampak ?e pa se je pa to v redu nalo?ba.
Mah sej kasko zavarovanje tud pla?ujemo pa vsi upamo, da ga nikoli ne bomo rabili in to?no to je s tem podalj?anjem garancije.
?lovek mogo?e la?je spi pa ?e, ?e avto pred petim letom starosti prodaja? in pove?, da je ?e v garanciji sem 100%, da tistih 500? dobi? notri napram tistemu, ki je ?e izven garancije.
cx-7 dizel - nekaj zame!
Ali morda kdo ve, ali je ta dizel motor popolnoma nov, ali so uporabili obstoje?ega. ?e se bom ?e odlo?il za cx-7 bom verjetno po?akal, da bo ta model zunaj vsaj eno leto, da bodo lahko odpravili morebitne napake.
Brez skrbi, to je "stari" Mazdin diesel motor, ki laufa tudi recimo v tvoji ?estki prej?nje generacije samo, da so mu zdaj malo spremenili hod batov (?e je kaj povrtan ne bi vedel) tako, da so iz 2 litra dobili 2,2 litra.
Sam motor se zdaj nahaja v najnovej?i ?estki, trojki in zdaj v CX-7. Glede na to nima? nobene ve?je skrbi saj je motor dolgoletno prizku?en in dodatno optimiziran tako, da mislim da negativnih presene?enj ne bi smelo biti.
Hmm mal je smesn, men na stari mazdi niso nikoli kaksnega sw-ja upgrejdal. Vsaj pohvalili se niso. Res je cudno, da moras pri tako dragih servisih se vedno teziti za vsako stvar. Kaj, naj jih na vsakem servisu sprasujem ce je kaksen windows update in ce so ga dali gor?
hja, ?e bi jih takole vpra?al pol bi te z razlogom ?udn gledal
A ni to malo malo malo konji?ev za tak?no mrcino?
Zakaj? OK od 0-100 se res pozna, da je 100konjev manj ampak pri medpospe?ku pa ima diesel ?e celo 20Nm ve? navora in ?e ta je lepo najvi?ji pri obratih okoli 2.000 .
Zdej pa kaj ve? rabi? a ?tartat kot norec iz nule al je bolj fino imet navor pri prehitevanju.
Po moje sta oba motorja super izbira ker sta oba turbaka je pa vseeno fino, da so dali 173KM in ne 185KM kot pri 2.2 dieslu v ?estki saj so se s tem izognili najdra?je registracije (to pomeni vsaj 400? manj?i stro?ek registracije).
Glede porabe pa se mi zdi ?isto realna ocena 7,5 vendar v delovanju brez da bi se vklopil DPF filter. Na cesti bo to pomenilo povpre?je okrog 8 litrov.
Sicer pa tud 10,4litra/100km v povpre?ju za bencinarja je tudi kar te?ko izvedljiva naloga (smo pred kratkim sprobali v supertestu porabe CX-7).
Tako, da cca 3 litre razlike je kar realna ocena se bo pa to v praksi vseeno najbolj videlo, ko bodo prve dieselce na cestah.
Napisano
Hehe, o?itno si ti samski, ker ?e ne bi bil pol bi vedel, da se bejbe rade vozijo v ?istih (zunaj in znotraj) avtih. Res bi rad videl, da se ti urejena bejba v mini?u in ?tiklih nasloni na svinjski pleh al pa da najprej z o?mi pre?ekira ?isto?o po sede?ih kam bo svojo ritko parkirala.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani