Pa ravno sedaj ti pravim da to nima nobene veze s tem da je elektricen avto in da spara na zadnjih luceh. Avti so tako debilno narejeni, da ce je dovolj svetlobe gorijo samo dnevne luci spredaj. Zadaj je tema. To je ze od samega zacetka, ko so ven prisle dnevne luci. Je pa res, da bi voznik sam lahko malo razmisljal in pri slabi vidljivosti rocno obrnil stikalo na on in bi bila zadeva resena. Take paciente usak dan vidim na cesti. Tudi "blendanje" ne pomaga.
Fora je, da ti to avto sam nardi, sam pač folk ne gre v nastavitve in ne nastavi sensitivity na mid-high. Jaz sem se ob nakupu sprehodu po vseh nastavitvah in preveril kako in kaj. Enim je pa važno samo da radio špila in ne pipaj.
AJA PA ŠE TO, pri pralnem stroju mi dodate program eko sam zaradi tega ker more bit not čeprou je crap, na avtu pa ne more dvignt senzitivnosti luči po default na mid-high????
Nisem nič nardil, sem pa bil za vikend na tehnološki konferenci kjer je bilo govora tudi o dpf s strani podjetja walker. Če motor deluje pravilno bi se naj regeneracije izvajale med 400-800km vse kar je manj je znak da motor ne deluje pravilno.
Aja pa še električne smo imeli v delu, pod črto, podn od podna, če bi začel pisat bi rabil kar nekaj ur, glede okvar vodi mercedes z najvec okvarami, najmanj okvar pa ima kia, samo enih par je bilo glede baterij kjer se je menjal posamezni modul in nic druga.
Mercedes ima celo števec klopov kateri odšteva in se po 180000 vklopih zaklene, takrat bi naj bila baterija "slaba" in je potrebna menjava (kar baje ne pije vode saj naj bi bile slabe samo določene celice).
Pri hybridih je tud števec kateri šteje vklope vendar lahko steje tudi v plus ker spremlja vec parametrov, pri menjavi 12v baterije pri hybridih se ob poceni akujih lahko stevec odsteje do 0 in zahteva menjavo hybridne baterije, zato se priporocajo znamke kot so varta in podobne ki imajo ze nek sistem... In pa mehki hibridi 48v ki imajo litionsko baterijo nesmejo stat vec kot 4 tedne saj se baterija sprazni in ko pride pod 15% soc je za nic, hybridni je omejen na nakje 3mesece elektricni pa na 4 mesece. Pojavle so se tezave ko je folk kupoval elektricne prek luze in je avto bil nalozen s skoraj "prazno" bateriji ko je ladja prispela je imela pa samo 5v ne 400v, baterija vec ni bila uporabna... Vglavnem tole na kratko, bilo je vrhunsko.
MX-30 ima tudi na 180kkm predvideno menjavo baterije kolikor sem slišal
V petek sem menjal gume, zaenkrat Nexen brez posebnosti, me je dež ujel takoj po menjavi. Optiko sem tudi dal preverit, samo sprednjo desno smo pošlatal in toj to.
pred 53 minutami je SpEkTr napisal:
Saj to vem, sem ga že 2x peljal po ene par bušk ven vlečt, samo tako - precej hitro se pozna vse
Evo, dva neprilagojenca - eden, ki mu je vseeno pa kr v rdečo, drugi pa z nelegalnim skuterjem, po dvopasovni cesti z vsaj 40km/h. Škoda, da nimam zadnje kamere, ker je ta drugi neprilagojenec, kr neki odpiral in loputal z vrati od prvega neprilagojenca. V glavnem road rage v vsej svoji pristnosti.
Usnjene električne sedeže imaš samo pri najvišjem paketu opreme, tako da karkoli pod tem bo ostalo brez. Kar je kar bedno, ker nimaš opcije električnega pomika brez usnja naprimer.
Intense je oznaka za ta paket z usnjem oz high end, imaš pa:
2017 nakama
2018 kizoku
2019 signature
2020 edition100
2021 in dalje homura
Aja še to, glede line asist ki si ga omenil: pri mazdi6 do letnika 2019 dela to bolj švoh, je pa fajn če spustiš volan in hoče črto prevozit. Kako je po 2019 pa ne vem, bo moral kdo drug povedat.
Malo žalostno da se to grejo. Vidim da je že tista ocena na gumi drugačna...če ima navadna Turanza "A" za dež, je ta 005A verzija "B" in "C", odvisno od dimenzije.
Mal sramotno tako za Mazdo kot za Bridgestone..
Je pa še vseen ful huda, sej vidš da ma "racing stripe" ob strani
Evo tej jaz takoj dam palec gor kot obetavno, ker je označeno accident free + pooblaščenec mazda. Iz prve bi vprašal, pri koliko KM so menjali volan, ker je brez ene drajsice na spojki, kjer se ponavadi volani ožulijo + material izgleda precej frišen, stavim 10 eur da je bil menjan. Ima tudi original tepihe, kar je bonus. Še izpisek nam pošljejo vseh servisnih del in roka. Edino G165 v kombinaciji z AT zna bit bolj slaba izbira, žal.
Hmm, ko sem gledal v manualu je nek tak knof z dvema avtoma in "explozijo" med njima. Zanimivo. Za accident free je pa bojda tko, da se splaca prasat, ker v nemciji nima vec tega statusa takoj ko malo bolj popraskas. Vsaj tako mi je dobavitelj predstavil zadevo. Bucke? Je za prasat kaj se je dejansko zgodilo. Je pa zanimivo, da se prodaja s tako nizko kilometrino... Mogoce je kaj na tem. Mnenje?
A to je minus?? Izkljucno rdece gledam zaenkrat. Crna ne zgleda dobro na tem avtu, belih je 90% avtov na cestah, sive niti slucajno ker so tako nevidni, da ga se podnevi ne vidis, ce nisi cisto pri stvari, kaj pa potem ostane?
Pred eno uro je hermelin napisal:
Aaa, sem spregledal, da je za starejsi letnik. Thx Kaj pa sicer tale avto? Se splaca tezit gospodu importerju? Oz saj lahko sam poklicem pa prasam kaksen karambol je bil. 🤦♂️
edit: moja nemscina je ravno na nivoju, da sva se sporazumela, da ne zna anglesko. email party.
Accident free je podatek, ki ga izpolneš ob oddaji oglasa, "vehicle condition". Če je bila butnjena in popravljena, lahko namesto accident free izpolniš "repaired accident damage". Torej to je prvo vprašanje zame zakaj ni podatka? Preveri!
Glede na mobile.de je to:
Citat
Damaged are vehicles with unrepaired, significant damage, e.g.B. by traffic accident, fire, hail, water, engine or transmission damage.This does not mean: 1.) normal wear and tear;2.) minor damage;3.) a vehicle that was previously involved in an accident but has now been repaired.Furthermore, a vehicle is only considered accident-free if it has never suffered significant accident damage.This includes all damage that goes beyond minor damage (e.g. scratches in the paintwork).Even if the damage has been properly repaired, the vehicle is no longer considered accident-free.Finally, 'roadworthy' means that the vehicle is technically able to drive (no engine damage or similar).This does not relate to aspects of road safety or the other roadworthiness of the vehicle.
Drugo kar ti predlagam je, da naštudiraš kaj pomeni oprema "Sports line". Jaz ne vem, ampak takole za primerjavo sem odprl 3 različne mazde6:
In potem pogledaš volane in mi ni jasno zakaj ima novejši letnik mazde6 z opremo sports line navaden volan, "tvoja" ima pa okol srebrno rinko? Mogoče ni opreme sports line ampak opreme "exclusive line". Preveri pakete opreme, preveri ali je ta tvoja res "sports line", ali pa je pa je bil menjan volan.
Tudi felge so od višjega paketa opreme?
Dalje nisem šel raziskovat, ti pa iz osebnih izkušenj ko sem jaz uvažal mojo povem, da je morda bolje dat jurja več, pa kupiš avto od pooblaščenca, recimo kaj takega:
No moj primer je 30km vsak dan v sluzbo in 30 nazaj, pa dnevne zadeve, pa enkrat tedensko kaksna relacija. A je to primerno al premalo, pa pustimo koliko goriva prisparam ker to ni bistvo.
Gledam PHEV in dizla, pa seveda me zanima bodoci bencinar. Pri PHEV me skrbi kaj bo z baterijo in vrednostjo vozila čez par let, pri dizlu pa dizelski problemi. Predvidevam da bo verjetno bencinar se najbolj izbira, sam trenutno še ne vem.
Zbiram informacije da se bom pravilno odločil.
Glede na to da imava isti motor, jaz imam vedno užgan ta števec ki kaže temperaturo vode. Pa se mi segreje takole zdaj spomladi po šele ene 13 km relacije (50-90).
Sej ni treba, da je samo BMW al pa Audi, lahko je recimo tud Porsche z nemškimi tablicami al a tud recimo Citroenovo kapelca na štirih kolesih. Skupna točka, vsem se blazno mudi
Ta šiška uvoz sem tudi že jaz doživel marsikaj
"fak kam pa grem aja sej res v šiško joj morem dol"... ko da se zadnji trenutek spomniš?
Danes sem se pripravil in vzel čas, da posodobim SD kartico z novim zemljevidom. A glej ga zlomka. Kartica je bila posodobljena v celih 8 minutah😃 na CX-30 sem prej rabil vsaj 45 minut.... zdj mi je moja nova lubica še bolj všeč 😁😁😁
Sem bil pri avtoelekričarju okrog leta 2007, ko mu je eden prodajalec rabljenih vozil z Viča kar v gajbici prinesel kakšnih 10 števcev z listki - na koliko naj jih prevrti. 😞 Včasih so jih celo 2x prevrtavali, enkrat navzgor zaradi nižje carine, potem pa navzdol zaradi lažje prodaje.
Potem je bil gospod z doktoratom, ki je na VW od novega naprej vsake toliko časa na menjalniku odklopil zajlo za števec. 🙃
Pri Mazdah z digitalno servisno je verjetno danes bloker edina varianta, da se kilometri sproti reducirajo.
Kaj pa tvoja Mazda @NevLado, je imela prave km (tudi glede na cvetoč volan)?
Jaz ti povem da sem imel na mizi dvomestno cifro natisnjenih mobile de oglasov v času mojega naročanja, pa so samo ene 4 imele vpisane vse servise kot predpisano, drugje je povsod kaj manjkalo. Potem od teh dobrih greš pa še dalje v drobovje, npr vem kaj so menjali izvenserijsko (v garanciji). Tako da za uvažanje če si tak picajzel kot jaz ti pobere živce in precej časa, kar že veš da je bilo pri meni dober mesec.
Preverjat je nisem dal nikoli še enkrat v Slo, ker imam štempelj od pooblaščenega servisa v Nemčij, pisano pogodbo direktno na moje ime od njih. Ko ti aku crkne proti koncu petega leta, imajo pri 95kkm ploščice še 4 mm fore, etc etc ti je hitro jasno, da se stvari poklopijo z ustreznimi kilometri. Moraš vedet, da je res razlika, če avto kupiš sam (v mojem primeru preko posrednika), ali pa ga v slo že kupiš ko je uvožen.
Volan pa ja, prej je bla lisa levo in gor, sedaj se je pri meni v 40kkm naredila lisa še skrajno levo, točno tam kjer držim roko. Sem že hotu slikat zadnjič, ko sem ga malo bolj detajlno čistil, kakšna je to kvaliteta. Še malo in bo isti kot na bivši CX-3. Da ne omenjam vidne obrabe plastike na levi strani na vratih, kjer naslanjam roko. Pa je bila ob uvozu kot nova.
Boss misli, da ima vsak avto, ki ni nov, prevrtene kilometre in to vsaj za 100000 km.😊 Se pravi, če bi prodajal jaz mojo šestico z prevoženimi 80000 km (letnik 2017), bi Boss takoj rekel, da ima realno 170000 km. 😊
Kilometre vrtijo vsepovsod...tako v tujini kot tudi pri nas, zares imaš lahko pri vsakem rabljenem avtu SKRB, da bi bili zavrteni kilometri. Kakšn je pa procent je pa že AMZS pred časom objavil članek, ki je bil tudi tu na forumu, cca vsak 4ti avto je prevrten.
Avto mi zgleda top, tudi kilometri izgledajo realni, moraš se pa zavedat vseh hib, ki jih imajo dizel mazde pri visokih kilometrih. Če bi jaz kupoval tole, bi obvezno preveril, da so vpisani vsi servisi v servisni knjižici - drugače bi raje jaz vzel drugo. Kaj točno se je menjalo pod garancijo boš pa lahko dobil ta info samo na pooblaščenem servisu, ker imajo tam program za preverjanje.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Idemooo
null
V letu in pol sem prevozil 43 tisoč.... mnenje še vedno isto kot 2021.. top inženiring !
Verjetno bo tudi naslednja identična čez par let
Povezava za deljenje
Deli na druge strani