2.2 je ?ist premalo saj se avto na zimakih ziblje kot barka in ni na volanu ?ist nobenga ob?utka. Pri men je 2.6 na vseh ?tirih kolesih, pri Oplu, ki je la?ji pa 2.5 spredi in 2.4 zadi - pri tem razmerju se mi zdi ?e najbolj uravnote?en, ?e sploh lahko govorim o uravnote?enosti
ja,..pa zdj sm se spomnla, da tud dosegljiv nisi zmer,..en mesc nazaj (ali ve?) ko sm po?ilala sms-e ?e pridete na pi?kotke, si telefon v slu?bi pozabu,..tko da bot sre?n, da ma? tko hudo mazdo, kukr si neresen :ne vem:
Se mi je zdelo ja... takrat sem pozabil mobitel... ziher so me klicali, da bi mi kak biznis ponudli - zdaj vsaj vem kje sem zajebu
Sirius - glede na to kar si napisal bi sam, ?e bi bil na tvojem mestu izbral novo letno gumo po mo?nosti, tako kot pravi Labi res malo mehkej?o, da v primeru globokih minusov ( v kar dvomim da bodo letos) bo guma dovolj pro?na ?e takoj na za?etku vo?nje. Po parih km je pa itak vseeno saj se gume same kar precej ogrejejo zaradi notranjega trenja v materialu.
?e izbira? zimsko gumo v glavnem samo zaradi vo?nje po asfaltu pri nizkih temperaturah dela? napako, pri razgretem asfaltu poleti pa te lahko to stane veliko.
Tudi ?e pade nekaj snega se da vozit z novimi letnimi gumami ?e kar v redu in tudi kak?ni manj?i klan?ki jim ne delajo te?av. Par let nazaj sem obul spomladi nove letne gume in ?ez par tednov je padel sneg pa sem tudi z njimi pri?el brez nekih pretresov ?ez klance na dolenjskem. Pri ve?jih zametih in obilnem sne?enju je pa itak bolje pustiti avto doma in se sploh ne odpraviti na pot razen ?e je to res nujno potrebno pa ne glede katere vrste gume imamo obute.
?e ima? pozimi letne in pade sneg, ki te ujame na cesti pa? prilagodi? vo?njo temu dejstvu ter ustrezno zmanj?a? hitrost. Tako ali tako jo ve?inoma vsi in potovalne hitrosti ve? ali manj padejo takrat na polovico ali pa celo na tretjino obi?ajnih in tudi zaradi majhnih hitrosti, ?e se slu?ajno zgodi situacija le ta ni tako huda oz. so posledice zaradi malih hitrosti tudi ustrezno majhne in nenevarne... (?e kakih 6 ali 7 let od kar spremljam to problematiko se v ?asu sne?anja ni zgodila nesre?a s smrtnimi ?rtvami. Tudi trkov in zvite plo?evine je izredno malo celo manj kot ob kakem obilnem de?ju spomladi ali pa jeseni).
Ravno kontra situacije so poleti ?e posebej ko pade rahel de? na gladek umazan asfalt... verjemi, da bo? preklinjal dan, ko si se odlo?il, da se bo? poleti vozil z gumami na katerih pi?e, da so prilagojene snegu in blatu (mad+snow).
Tipi?no zimske razmere (sneg, plundra, itd) se letno merijo v nekaj dneh ali max kak?en teden mogo?e dva, vse skupaj za vse ostale dni pa je letna guma bolj?i sopotnik in omogo?a ve?jo varnost in bolj?i oprijem... ne bo? verjel ampak tudi pri nizkih temperaturah na suhem asfaltu.
Nisi razumel... ob enaki povpre?ni vo?nji pije diesel vsj 1,5 litra manj kot bencinar... to sem ti hotel povedati - ?e si se uspel vozit z bencinarjem/plin pri 6,5 litra se bo? z dieslom vozil tud samo s 5 litri. govorimo o pribli?no enako zmogljivih motorjih in ob enaki vo?nji seveda.
Super, da si to dal montirat, te moram pa vseeno popravit, da je v Slo LPG 0,61? in da ?e vedno velja, da z dieslom je cca 2 litra ni?ja poraba al pa recimo 1,5 da smo ?e bolj objektivni
Torej LPG na 100km = 4?
Diesel na 100km = 5?
prednost plina je ni pa tako astronomsko velika... je pa bolj ?ist to pa dr?i
pocutim se kot v flimih (ko en zacne s protestom in potem postopoma se zdruzijo se drugi)
lahko vstvarimo "gibanje proti zimskih gum v nezasnezenih poteh"
ali na kratko 7stopinj je laz
saj, kdo pa ima v Evropi tako tog zakon o obvezni uporabi zimske opreme od datuma do datuma? Slovenija, ?vedska, Finska, Latvija, Litva, Estonija. Hmmm le kaj je v tej sliki narobe? Slovenija je mediteranska de?ela, ostale pa so sever Evrope s precej huj?imi zimami kot pri nas.
Kakor vem ima v Evropi podobno kot v Sloveniji ?e Slova?ka, kjer pa zadostujejo zimske gume le na pogonskih kolesih.
Nemci pa mislim, da imajo obvezno uporabo zimske opreme le ?e so zimske razmere (sneg, led, ipd) in ?e takrat naredi? zastoj ali pa bohnedej nesre?o z neustrezno opremo si kaznovan tudi zaradi tega. Labi, ?e sem karkoli napisal narobe me popravi.
Avstrija, ?vica, Italija, Francija (alpske dr?ave) pa imajo tako strogo zakonodajo le na raznoraznih gorskih prelazih.
Veliko bolj?i predlog bi bil, da naj se dvigne zakonsko dolo?eni minimum za profil na pnevmatikah iz 3 na 4 mm pozimi in bi tako marsikoga prisilili, da pred zimo menja pnevmatike (letne). Tako bi skoraj prepre?ili vo?njo s skoraj izrabljenimi pnevmatikami tudi poleti saj tisti, ki bi zgural zimo s 4mm v 95% tudi do naslednje zime ne bi padel sprofilom do zdaj?njega minimuma 1,6mm.
Ker bi imeli v ve?ini uporabniki samo eno vrsto gum bi le te veliko hitreje izrabili in se tudi ne bi dogajalo, da imajo ljudje name??ene 6 ali 7 let stare gume z 2 mm profila in trde kot kamen.
Kako pa to danes zgleda pri nas: Povpre?no naj bi prevozili 24.000km. 2/3 na letnih gumah (8 mesecev) in 1/3 na zimskih se pravi, da bo letne zamenjal po cca treh letih (cca 48.000 prevo?enih) in zimske po ?tirih s 32.000 prevo?enimi.
To je sicer ?e OK ampak kaj pa vsi tisti, ki delajo polovico od teh kilometrov? Se pravi letne menjajo po ?estih letih !! zimske pa po osmih !!!!!! - a je to varno?
?e bi imeli samo ene vrste gum bi le te morali zato zamenjat v ?tirih letih ali pa ?e prej zaradi globine profila in bi to bilo mnogo mnogo bolj varno kot je zdaj.
ne saj nismo apriori proti zimskim, smo pa proti na?inu, kako jih nekje prikazujejo, da so vsemogo?ne in da brez njih zime sploh ni mogo?e pre?iveti s celim avtom...
tudi sam imam ?e pripravljene zimske gume, vpra?anje je samo kdaj gre zadeva na avto...
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
2.2 je ?ist premalo saj se avto na zimakih ziblje kot barka in ni na volanu ?ist nobenga ob?utka. Pri men je 2.6 na vseh ?tirih kolesih, pri Oplu, ki je la?ji pa 2.5 spredi in 2.4 zadi - pri tem razmerju se mi zdi ?e najbolj uravnote?en, ?e sploh lahko govorim o uravnote?enosti
Povezava za deljenje
Deli na druge strani