Potem nisem edini, ki se mi zdi kot da avto vozim z nekim bigbang ra?unalni?kim volanom, ki je z neko te?avo prek bluetootha povezan na avto? In se ni samo meni zdelo da 1.6 105bhp od astre pospe?i pol po?asneje kot mojih 105 konjev? In se ni samo meni zdelo, da sem se v ovinku nagnil tako kot, sem se na dedkovem vozu, ko sem imel 10 let in sem bil 7m visoko v zraku na lojtrnem vozu polnem slame? In nisem samo jaz sli?al nekega ?udnega sopihanja zraka iz motornega dela pri cca. 3k Rpm? In se nisem samo jaz sredi poletja vozil z odprtimi oknami od mb do pragerskega ker je 9 mesecev star avto hladil kot klima ki je ?e 9 mesecev na odpadu?
Ja to?no tako kot si opisal se dogaja - sem mislil, da sem samo jaz ?uden in da kritiziram brez osnove, amapk vidim, da imate/ste imeli tud drugi podobne izku?nje.
na osnovi autobildovega ?lanak, kjer so testirali ravno tisto kar ne testira nih?e, ko dela primerjalne teste gum in sicer obna?anje po ve? tiso? prevo?enih kilometrih.
Sava je zmagovalka testov pri lowbudget gumah - se pravi, da med poceni gumami ji pa? ni para saj redno dobiva oceno "priporo?ljivo" medtem, ko ponavai nekaj top znamk (cca 5) dobi malenkost vi?jo oceno "zelo priporo?ljivo".
TS 790 res ni dobra guma, ker je dizajnersko in sestavno zastarela saj je ?e desetletje na tr?i??u.
Jaz govorim o TS 810, ki se zadnja 4 leta redno uvr??a v sam vrh testov predvsem zato ker je odli?na na mokri podlagi (odli?na za M+S gumo, da ne bo kdo narobe razumel ).
Za la?jo predstavo katere so zmagovalke testov po letih (upam, da bo to pomagalo komu pri la?ji izbiri:
A se ne da izklopit nadzora tlaka na ra?unalniku in da? pa? navadne ventile? Pri Renaultu se npr. da.
Z veseljem bi jih izklopil, ?e mi pove? kako
Nikjer nisem uspel dobiti informacije a se na Mazdi to da oziroma kako se to da. Na servisu pravijo, da ne gre in ne morem trditi druga?e, ?e nimam nobene oprejemljive informacije :ne vem:
?e slu?ajno kdo karkoli najde bi mu bil zelo hvale?en.
Ej mam ob?utek da je sam avto bil poceni, ?e je pri feltnah potem treba ....
?ak mal a teb to ni velik denarja? Gume 400? + feltne 400? + senzorji tlaka 200? + centriranje in matice 50? = 1050?
Pa ?e izbira je boga razen pri zlatarjih, kjer bi radi za vse to ?e dodatnih 200-300?. En model mi je celo naredil predra?un za 17" brez senzorjev za 1.600? - hehe only sky is the limit.
Ma saj ni bil slab opis za I30.. Du?an Luki? (urednik AM) je itak rekel, da je zanj I30 absolutni zmagovalec testa kar se ti?e vrednosti glede na ceno.
Je pa rekel, ?e da je ?koda, da jim je KIA zahinavla saj niso imeli Ceeda za posodit. Je pa ?koda, da niso imli ?e kak?ne Mazde 3 al pa Opel Astre, da bi bila ta sigurno zadnja.
Sam je pa vseeno 6 let razlike med modeloma pa se to mora nekje poznati, a ne?
Saj bom kmalu napisal primerjalni test.
Va?n je da so v avtomagazinovem testu primerjal Pe?oja in Hondo za 23K?, Hyundai pa stane 13K?, in pol praujo da je bolj?i. NO ?IT ?rlok, sj je 10K? cenej?i od teh dveh
Keri idioti, res so omejeni v glavo.
Ja to je res, dva hyundija dobi? za eno hondo. Je pa res, da smo premajhen trg in je te?ko dobit to?no ?eleni avto (oprema, motor) za test in je vseeno tale test dobrodo?el, ker je to bolje kot bi ga sploh ne bilo.
Mater, nisem vedel, da se bom tolk najebal z iskanjem zimske dimenzije 205/60 R16.
Ponujajo mi celo Continental TS 790, ki so ga prvi? predstavili leta 1998 . TS 810 pa al je ni al jo majo pa tisti, ki mislijo da prodajajo zlato ne pa gume - ?koda, ker je res to dobra guma za po mokrem.
?e se ti ne mudi, raje po?akaj, ker po slikah sode? je trojka bomba. ?e bo ?e kvalitetni preskok tak?en kot med staro in novo ?estico ne more? zgre?iti.
Predlagam ti, da si kupi? zadnji Avto magazin, kjer je kratek opis z nekaj odli?nimi slikami.
No v tem AM je tudi primejalni test kjer je med primerjancimi tudi Auris. So ga pa mo?no pograjali in da se 1.6 motor ne obnese najbolje (pre?voh - le kak?en je ?ele 1,4 ), slab menjalnik in ?voh materjali v notranjost vklju?no s ?udno namestivijo ro?ne zavore in gumba potovalnega ra?unalnika.
Za las je osvojila predzadnje mesto in premagala Hyundaija I30, ki je celih 4.000? cenej?i. Pa ?e to samo zaradi tega, ker je bil v I30 1,4 motor.
Eden od testerjev je celo zapisal, da si v Aurisu ne predstavlja mo?kega starej?ega od 50 let - ta stavek mislim, da pove vse
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Ja to?no tako kot si opisal se dogaja - sem mislil, da sem samo jaz ?uden in da kritiziram brez osnove, amapk vidim, da imate/ste imeli tud drugi podobne izku?nje.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani