Skoči na vsebino
Zanimivi oglasi!
Napisano
Pred eno uro je scania napisal:
WWW.AVTO.NET

Mazda Mazda6 G165 Revolution 1.LASTNIK-NAVI-KAMERA, letnik:2016,16900 EUR ::...

Revolution?? Ni head up zaslona, potovalni racunalnik ni barvni,volan pa je od facelifta 2017. Uvoz?

Ekola, res je iz uvoza, pa lastnik je 3 zabelezen ne prvi.

 

Itak, karamboliran pa popravljen/osvežen. En tak "frankenstein".

Da ne rečem, da zanj želijo plačilo v zlatu. 😃

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano
pred 2 urama je Alex napisal:

Pri hitrostih tempomata  od 140 do 160 na uro mislim, da ga ni benzinarja, ki bi pil manj. In to po tej naši hriboviti avtocesti. Zastareli 2,5 ima ziher takrat porabo 10 l ali raje več. 

To so tvoje pobožne želje.

 

Veš, česa si pa jaz želim? Da se najde nekdo, ki si iz ZDA ali Kanade pripelje CX-30 z 2,5l SkyActiv-G motorjem. Žal bo avtomatik in direktna primerjava s tabo ne bo čisto v piko, ampak da se gresta potem peljat čez pol Slovenije in tankat. Da boš nehal sanjati ...

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Poraba Mazda CX30
Napisano
pred 11 urami je Sonyfan napisal:

 Avto nima AWD. Mesta vožnja gor, dol, kakorkoli bi BC moral pokazat porabo ki bi odražala "mestno" vožnjo. Se strinjammo? Se.

Ja, saj bo kazal. Resetiraj ga. Zdaj ima "spomin" verjetno za vseh 23.000 km.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zanimivi oglasi!
Napisano
pred 20 minutami je Boss napisal:

Ampak, a je kej narobe s tem avtom? Slabi dve leti, manj kot 3000km (to je praktično nov)... cena pa zelo ugodnih slabih 27k€. :nevem:

Ja, zelo verjetno je bil karamboliran in popravljen.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Število prodanih Mazd po modelih
Napisano
pred 52 minutami je Alex napisal:

No, tudi če je to res, a je kdo od vas že kdaj razbil karter? To še lahko zgodi edino pacientom, ki ne pazijo, kako vozijo.

Jaz. In to že 2-krat. 😃

 

Prvič: kamen v travi na poljski poti. Lahko bi ga nabasal kdorkoli, tudi ti, ker se ga pač ni videlo.

Drugič: v nepoznanem okolju ponoči nabasal ležečega policaja. Ja, če bi vozil počasneje, bi se temu izognil.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Poraba Mazda CX30
Napisano
pred 4 urami je Boss napisal:

Lahko naredimo, ampak bomo dali več AC-ja in manj relacije. Na relacijah do 90km/h so načeloma vsi motorji dokaj skup in ne dajo realne slike. Jaz sem za ponovitev 1. poraba izziva. Do Jesenic  po AC pol pa do Rateč v IT pa čez predel v Bovec oziroma Kobarid na pico pol pa po isti nazaj oziroma v Novo Gorico pa po AC nazaj. Ampak strogo 130km/h po AC, da ne bo kakih penzionističnih poskusov manipulacije. :hudicek:

Odlična trasa! Sem ZA.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Kaj je dobro za "mašino"?
Napisano

A ni zanimivo, da predvsem mi, ki imamo motorje G194, zagovarjamo vrtenje v višje vrljaje?

 

Bi pričakoval, da bodo to predvsem tisti z G75, G90, G120 in G122 mlinčki. Ampak ti so verjetneje bistveno manj zahtevni vozniki, ki jim je pomembno le premikanje iz točke A v B ob čim nižji porabi ...

 

Še najslabše se taktika ujčkanja splača voznikom Mazdinih dizlov SkyActiv-D, saj ti potem čez servise noter prinesejo vse prišparane decilitre.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Kaj je dobro za "mašino"?
Napisano
pred 11 urami je MarkoSolnir napisal:

1) Moj način vožnje je takšen, da z vidika porabe hitro pospešujem in ne nabijam visokih obratov, nekako do 3000.

 

2) Na koliko obratih vi prestavite v višjo?

 

3) Je smiselno z vidika skrbi za avto nabijat obrate na 4k? 5k? 6k?

 

4) Če ja - kako pogosto? Vsako vožnjo? 1X na teden/mesec?

 

5) Če je pomembno - v kateri prestavi?

 

Imam pa še dve vprašanji.

 

6) Je smiselno pri spustih s strmejših klancev prestaviti v nižjo prestavo, da "mašina" bremza in s tem zavoram prihranimo delo?

 

7) In pa še en primer: Ko npr. v naselju pri vožnji z 50km/h v 4. prestavi moramo ustaviti, npr. zaradi rdeče luči... Je slaba praksa, če prestavimo v ler (prosti tek)? Je najbolj optimalno, da raje iz 4. prestavimo v 1. in nato, ko mirujemo v ler, ali lahko že kaj prej?

 Si pa napisal enih vprašanj. Evo mojih par centov, da se razvije debata.

 

1) Ti sploh ne veš, kaj je hitro pospeševanje. =))) Do 3.000 rpm se G120 komaj malo zbudi. Hitro pospeševanje je, če ga zavrtiš vsaj do 5.000 rpm (ali čez).

 

2) Odvisno od vozne situacije. To meni sicer dela avtomatski menjalnik. Pri normalni vožnji že tam okoli 2300-2500 rpm, pri malce hitrejši menja pri 3000 rpm, pri odločnejšem pritisku na plin nekaj čez 4000 rpm in pri kick-down šele pri 6500 rpm.

 

3) Da. Zelo. Motor mora delovati v vseh pogojih. Sploh sodobni dizli in bencinarji se ne odzivajo dobro na ujčkanje in se radi "umažejo/zamašijo".

 

4) Odvisno za kakšne vožnje gre. Bi pa rekel, da vsako daljšo vožnjo poženeš do 6K, da se malo nadiha.

Oziroma, vključevanja na AC ali na glavno cesto s stranske so lepa priložnost, da združiš prijetno s koristnim in pošteno pospešiš ter zavrtiš motor - vsekakor nad 4000 rpm. Pa seveda vsako prehitevanje, kjer je odločnost ključnega pomena. Če pa želiš terminsko - daj enkrat na teden. Temu se reče "italijanski tuning".

4b) Jaz sem včeraj na 80 km vožnji šel ene 8x do 6500 rpm ... #italijanskituning

 

5) Ni. So ti pa že napisali, da to najlažje izvajaš v 2. ali 3.

 

6) Da, vsekakor. To dela celo avtomatik.

 

7) Dajanje v "ler" je slaba praksa. Prav tako je dajanje v 1. med upočasnjevanjem/zaviranjem, saj trpijo sinhroni. Je Slivka lepo napisal - iz 4. daš v 2. in to je to. Ko se ustaviš, pretakneš v 1. in potem nadaljuješ z vožnjo.

 

PS: A vam nič od tega niso povedali v avtošoli?!

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi
Napisano

Ni bilo ravno danes, sem pa:

- natankal do čepa

- zadnjo vožnjo z letnimi gumami izkoristil za pošteno razmigavanje obratomera in test Vmax

- premontiral zimske gume na "jeklenkah"

 

Ob zadnji točki sem opazil še, da je v eni gumi vijak, tako da je bila ob pomoči soseda opravljena še vulkanizerska storitev.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.