lahko opravljate izpit za avto kategorija B z avtomobilom, ki ima avtomatski menjalnik. Vse dejavnosti, ki jih morate opraviti za pridobitev izpita so enake kot pri vožnji z ročnim menjalnikom pri kategoriji B. Edina razlika je, da lahko po opravljenem izpitu vozite samo vozila z avtomatskim menjalnikom. Koda 78, ki označuje dovoljenje z avtomatskim menjalnikom je vpisana v vozniško dovoljenje.
Če želi oseba, ki ima vpisano kodo 78 (vožnja vozila s samodejnim menjalnikom) v vozniškem dovoljenju pri določeni kategoriji, voziti vozilo, ki nima samodejnega menjalnika, mora opraviti praktični del izpita na vozilu z ročnim menjalnikom.
Tole pišem bolj kot zanimivost in mogoče bo kdo vsaj šel preverit.
Dva dni nazaj, ugasnem avto in na zaslonu se izpiše key battery low. OK, avto star tri leta uporabljam samo ta ključ - big deal. Bom kupil v četrtek v Mercatorju skupaj s špecarijo za naslednji teden za te tri dni pa bom pač vzel rezervni daljinec, ki praktično že tri leta ni videl dnevne svetlobe.
V glavnem zjutraj lepo do avta, poskušam odklent in nič popolnoma nič. Tko nič kot ni bilo nič men jasno kako lahko na dveh enakih ključih pri tistem, ki je v uporabi baterija še deluje, tisti, ki pa je bil v predalu pa prazen. Ok vzamem redni ključ in se odfuram na šiht popoldne pa samo po baterije, da ne bo kake neumnosti.
Res, da 90% časa odklepam in zaklepam vrata z gumbom na vratih in ne na daljinca, ker nima odpiranja stekel z daljincem ga tud za to delo ne uporabljam. Daljinec pa več ali manj samo v primerih, če sem se zamislil in preverim ali ja avto res zaklenjen al pa da mi v temi lepo sveti. Drugi ključ je bil na miru pa se je brez vsega tega spraznil prej - a je kdo slučajno že opazil kaj takega. Edina razlaga bi bila, da je imel že od novega slabšo baterijo.
Ravno pred tednom dni zamenjal baterijo v rezervnem ključu, ki ga nikoli nisem uporabljal. Imam pa enak avto kot ti in isti letnik.
Alex se strinjam s tabo. Sam vozim 6tko na relacijskih vožnjah 300+ km ali kadar nas je več v avtu, ker je diesel navor res boljši kot bencinski. Za krajše vožnje v dvoje pa mi je CX30 Ok.
Moje meritve so bile narejene z app. na mobitelu, ki ni niti slučajno skalibrirana, tako da absolutne vrednosti niso merodajne, primerjava pa je po moje Ok.
Naredil meritvi, seveda v okviru natančnosti app. na mobitelu.
CX30 povprečje 69.4 dB, max 78.1 dB (vožnja preko dilatacije mostu)
6-ka povprečje 69.6 dB, max 79.6 (vožnja preko dilatacije mostu)
Meril sem v petek in ponedeljek na istem odseku AC dolžine cca 5km ob isti uri pri 135 km/h, da sem izključil vse ostale spremenljivke, kot je kvaliteta asfalta, temperatura ...
Zaključek; razlika je zanemarljiva in jo sam, kot sem že omenil ne opazim. To ni splošna trditev in velja IZKLJUČNO za mojo kombinacijo vozil in pogoji, pod katerimi se je izvajala.
Moj namen ni tekmovati z bilo kom, samo moji občutki pri vožnji z obema avtoma niso enaki kot Aleksovi... to je vsa poanta tega in je dejansko nepomembno.. Mi je pa žal, će je bilo to napačno razumljeno.
Bom naredil primerjavo, koliko decibelov je v eni in drugi pri enaki hitrosti.
Bom tudi sam zmerii z mojo 6tko, 2019, zadnji FL da ugotovim, ali je res bolj zatesnjena, ali pa sem že malo naglušne. Zmeniva se AC 130 km/h... položaj mobitela ob sredinskim displeju, app Sound Meter Abc Apps?
Samo res je cela notranjost za razred višji nivo kot recimo v 6-ki. In v ostalih Mazdah. Da ne govorimo o udobju(tiha vožnja, brez hrupa gum). Imam nastavljen radio na 6 (od 26) in je dovolj glasen, da se lepo sliši in preglasi vse ostalo. Pogovarjaš se pa pri 130/uro kot doma v dnevni sobi na fotelju.
Alex, ko to berem res ne vem, kakšno 6-tko si ti imel. Sam imam 6-tko, 150 CD, zadnji FL in CX-30 in ne opažam takšnih razlik; pri hitrejši vožnji na AC je celo 6-tka malenkost boljša, tudi kar se tiče hrupa. Mogoče pa so pri zadnjem FL pri 6-tki zatesnitev potniške kabine toliko izboljšali?
Alex tudi sam imam podobne občutke kor ti. Doma ima 6-ko karavana CD 150 staro dve leti in CX 30 staro nekaj mesecev. Pri 6 tki so občutki pospeševanja precej bolj izraziti, tudi vožnja po AC v klanec je drugačna. Je pa res, da tudi cx30 gre čisto Ok, samo drugače jo voziš.
Edino s čemer se ne strinjam je, da je 6 tka glasna, na AC je celo tišja kot 30 tka. Verjetno so pri zadnjem FL izboljšali zatesnjenost potniške kabine. Pa tudi BOSE ozvočenje ni nič kaj slabše od te v CX 30. Če boš kupil avto in se navadil na spremembo bo OK.
Jp fora mora biti z +386 ker tudi jaz imam isti problem kot @Carot. Vsi kontakti sinhronizirani, vse lepo pise, vse lepo klicem ... samo ko me klicejo pa ne izpise imena.
Mam pa vse shranjene z +386
Se strinjam. Sem eno telefonsko spremenil iz +386 41 ... na 041 ... , na novo sinhroniziral kontakte, pa je ime pri klicu izpisalo normalno. Je pa to vseeno malo nenavadno, posebej zato, ker na Mazdi 6 vse deluje OK. Upam, da bo pri bodoči nadgradnji programske opreme to popravljeno.
Kontakte imam sinhronizirane in jih imam v imeniku, nekaj tudi med priljubljenimi, mi pa pri dohodnih klicih v večini primerov ne pokaže klicatelja ampak samo številko, tudi če je shranjena med priljubljene. Nimam iPhona ampak Samsunga S20. Sem poskusil že vse nastavitve, tudi na novo povezal telefona (tudi drugega) pa isto.
Pri CX 30 je tako, da če želiš imeti adaptivne žaromete (kar je bil pri meni pogoj) moraš izbrati Style paket, ki pa ni možen brez Sound; velja za motor G-150.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Zanimivo. Jaz imam pa na moji CX 30 kot prvo vgradnjo Continentalke ..
Povezava za deljenje
Deli na druge strani