Epoksi je vsaj ene trikrat bolj?i od poliestra. Je pa tudi precej dra?ji. Tudi obstojnost na navedenih temperaturah ni problem. Nisi navedel zakaj bi ga rabil. Pa samo okvirno, ?e se odlo?i? za izdelavo laminata.
Cene na netu za ob?utek, ?e bo? sploh ?el v ta ?pil, so:
20 kg epoksi smole stane 248 ?
7 kg po?asnega utrjevalca 141,25? (toliko ga rabi? za 20 kg smole).
Ra?unske vrednosti za ro?no laminiranje pri 35 Vol. % vlaken:
Poraba smole: 128 g/m², Debelina laminata: 0,179 mm, Te?a laminata: 291 g/m²
Na podlagi teh razmerj lahko izra?una? porabo epoiksija na m2 v razmerju z debelino.
Tako npr. rabi? nekje 2,2 kg smole s trdilcem za 3mm debel laminat. Pri tej debelini je cena laminata 33,27?/m2 + armirna tkanina min 5,5 ? po m2, kar pomeni ?e cca, 16 ?/m2 po. Skupaj je torej cena 1 m2 3 mm laminata 50 eur.
Mogo?e ti bo kdo, ki je epoksi ?e uporabil podal natan?nej?e podatke. Jaz sem zgoraj navedene podatke podal zgolj teoreti?no, na podlagi podatkov na netu.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Vsi ste spregledali simboliko na 5. fotografiji.
Poglejte:
1. simboliko Mazdinega znaka
2. simboliko na poslikavi ?ebelnjaka
3. simboliko stanovalk v ?ebelnjaku
vse to se zdru?i v famozni ZUM -ZUM
?e pa ?e voznik te "plavolaske" uporablja taktiko ?ebel je sporo?ilo fotografije popolno.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Glede rezervnih delov je mazda slo itak vezana na Austrijo tako, da razen par dni ?akanja ne bi semlo biti te?av.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Verjetno si se pribli?al eni od bo?nih sten in te je senzor opozoril, da si blizu prepreke. Novej?i avtomobili imajo tudi LCD indikator bli?ine pa se na njemu prepri?a?, kje si preblizu, oziroma vzame? to v obzir. Jaz imam v uporabi senzorje ?e 10 let in je enkratna zadeva. Z njimi avtomobil spravi? na minimalni razpolo?ljiv prostor za parkiranje. Sedaj imam 4,83 m dolg avto. Ima samo zadnje senzorje pa ga spravim v prostor, ki je cca 60 cm dalj?i od avta. Nekatere stvari mora? upo?tevati. Registrira robnike, mo?an de?, sneg, ?e se na na senzorjih nabere, vi?jo travo in podobno, vendar v 98 % se dobro obnesejo. Pa ?e ena stvar je pozitivna starej?i, ko si (za tebe ?e to ne velja), bolj ti pridejo prav, ?e posebej, ?e ima? te?ave z vratom.Da ne na?enjam nove teme, bi kar tu prilepil eno vpra?anje:
Kako se obnese pripomo?ek za parkiranje PDC/Parktronic. Je to kak?na uporabna re? ali je bolj za ceno nabijat?
Imam namre? izku?njo s tastove Lagune, ko sem jo vzvratno v gara?o zapeljal, pa je ?e na sredi gara?e za?elo piskat kot zme?ano...
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Jaz bi bil za 3.. Nekako se mi zdi kompozicija, razpored barv sne?nega dela, neba in velikost Mazde prava. Pri tistih akcijskih nekaj manjka in sicer to, da bi se na fotografiji dejansko dogajala akcija. Rabil bi nekoga, ki bi avto vozil, posneto bi moralo biti s kratko expozicijo, ki zamrzne ginanje izpodrinjenega lete?ega snega.
Glede prej?nje objave o nesramnem rjavenju pa izgleda kot, da pri Mazdi niso sli?ali za kataforezo, ali kako drugo primarno za??ito plo?evine. Zdi semi kot, da bi se igrali z direktnim nanosom zadnjega in edinega sloja barve na plo?evino. Vpra?am se, kje so kakovostne barve, ki so v preteklosti krasile Mazdine izdelke. ?ez kako leto bo na tej mazdi luknja pri luknjici, saj je te?ava v tem, da se slaba za??ita opazi ?ele, ko nastane mehur rje, ki globoko prizadene plo?evino.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Iz dr?av izven EU so carinske dajatve, ki so odvisne od statusa dr?ave v razmerju, do EU. Poleg tega ne zadostuje pregled skladnosti, marve? se mora vozilo homologirati.kaj pa uvoz iz recimo srbije?
je isti ke? pri dajatvah, ker smo pa? mi v eu?
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Narobe razume?. Ne more? pridobiti vozilo iz dr?ave ?lanice EU, ?e ne izpolnjuje TE standarde.Torej se sploh ni? ve? ne bo dalo uvoziti ?
DMV je odvisen od EURO klase emisij, vrste pogona in izpustov v g/km. Tako, da vse kar je izpod euro 4 in preko 150 g/km se ne izpla?a, ker so dajatve previsoke.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
?al tudi to ne za to vozilo. Mislim, da se naslednje leto pove?uje pogoj za starodobnika na 30 let starosti.Pa mogo?e kot starodobnik? To bi pa lahko uvozil, se mi zdi...
Naknadno sem na?el odgovor na mojo domnevo navedeno zgoraj na TEJpovezavi.
Ni? ve? ne bo kot je bilo.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Take starime ne more? uvoziti iz nobene dr?ave EU, saj ne izpolnjuje EURO norme za uvoz.?ivjo!
A mogo?e kdo od vas ve, kako je z uvozom odkar so na?i sosedje v EU ?
Na nju?kalo.hr sem zasledil to http://www.njuskalo.hr/auti/mazda-929-3.0-...k-oglas-8817365
Hvala za info in pomo? !
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Zato, ker gre za sodelovanje v nagradbi igri.Zakaj mora? pri vsakem glasovanju na internetu napisat ime, priimek, elektronski naslov, naslov stalnega bivali??a, telefonsko ?tevilko, ?tevilko ?evljev,...
Pa varovanje osebnih podatkov? Saj te skoraj prisilijo, da svoje podatke pi?e? in razdaja? povsod naokoli.
Nisem glasoval. Kdo upa vpra?at, zakaj ne?
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Ne gre za obdelavo, saj je ta narejena s preprostim Picasom, gre za motiv in kompozicijo. Ta daje v prednji plan BTjko samo, izra?a pa tudi njen uporabni namen, njene delne terenske zmogljivosti. Na te stvari bi bilo potrebno paziti ?e pri nastanku osnovnega posnetka, ki bi se moral ?im bolj pribli?ati pribli?no taki predelavi.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
?estega novembra sem bil na SK. Tokrat sem vozil skozi Avstrijo po AC. Naredil sem od ?entilja do doma nazaj 890 km. Vse po predpisih s pomo?jo tempomata in poraba je bila 5,1 l/100 km. Bil sem sam v praznem avtomobilu (neto te?a 1730 kg). Po AC sem do Bratislave prevozil s povpre?no 5,4l/100, nato pa so lokalne ceste zni?ale povpre?no na 5,0 v skupnem se?tevku do cilja. V povratku pa je na AC poraba spet nekoliko porasla, da bi pozneje od Slo Bistrice, do doma ponovno padla na 5,1. Dvajset dni pred tem pa sem opravil podobno relacijo prete?no po lokalnih cestah in poraba je bila enaka, 5,1 l/100.
Za avtomobil take te?a 2.0 litra prostornine in 165 ks mo?i je to zelo lep podatek (znamka >> C5 160 HDI).
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Glede na to, da je NSDS (naj demokrati?nej?a stranka) predlagala ponarejanje vinjet, bi mogo?e porabnikom tovrstnih vinjet ponudila ?e svetovanje, oziroma usluge ponarejanja, saj ima na tem podro?ju bogate izku?nje.
No pa ?e dodam stopnjevanje pridevnika demokrati?en po Srbsko:
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Eno nulo z zadnje strani pa ti bodo sponzorirali strici iz ozadja. S tem terencem bi Lokavec z okolico precej pridobil na vrednosti. Pa tudi zameti ti ne bi delali preglavic.Spodoben delovni stroj za 45100?. To bo naslednja moja "Mazda"...
http://www.siol.net/avtomoto/novice/kratke...i_mercedes.aspx
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Ko si imel karter dol, je ?koda, da nisi vzel ven ?e bate in o?istil batne obro?ke in utore. Olje zna polzeti mimo batnih obro?kov, ki zaradi umazanije slab?e "dihajo". To lahko re?i? tudi posredno. Pri naslednji menjavi uporabi Mtabond CL cleaner, ki se ga da v motorno olje neposredno pred menjavo in pusti motor delovati na mestu pri minimalnih obratih cca. 20 min. Navedeni detergent spere notranjost motorja, oljne kanale in mesta kjer se nabirajo usedline. Nato se olje spusti z vsemi spranimi ne?isto?ami in doda novo olje. Ne bi bilo napa?no, da takrat olju doda? kako varianto Metabond aditiva za bolj?e delovanje in preventivo za naprej.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
To pa ne bo v redu.Preprogramiranje naredi zadevo kot mora biti, ni ve? regeneracij, posledi?no ni ve? nafte v olju.
Smisel regeneracij je zgorevanje saj v DPF. S tem, ko prepre?imo ra?unalniku, da izvaja regeneacije, se bo filter zapacal in vse bolj du?il motor. Zaradi tega bo zgorevanje v cilindru slab?e in spet se bo pojavil vi?ek nezgorelega dizla v cilindrih, ki bo delno na?el pot v olje.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Sedaj je vertikalna ploskev varjena na 4 mestih z 10 cm vari, ki se odstranijo s stru?nico, zato do mikro po?kodb ne bi smelo priti. Bolj kot to me skrbi pravilnost moje razlage, oziroma razumevanja razmerja vpliva pove?anega koloteka na le?aje. Ali so obremenitve res take kot, da bi na sedanji sistem dal 32 mm distan?nik. Z distan?niki, ki bi pove?ali ET na 98 mm, pridobim pri sedanjem sistemu le 64 mm pove?anje koloteka. Z mojo predelavo pa trikrat ve?.ne vem, ce bi material zdrzal take spremembe v strukturi...
ker, ko bos odstranil tisto ploskvo bojo ratale mikroluknje v materialu (ki se pa lahko sirijo, kar pa s feltno in vrtenjem/udarci) ne bo tezko....bolj bo problem, del kjer se bo odstranila ploskva kot pa nanovo varjen del
z distancniki bos manj riskiral, sploh ce das recimo dva tanjsa kot pa enega debelejsega
To je moje temeljno vpra?anje. :ne vem:
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Imamo kakega strojnika, ki bi mojo teorijo ovrgel, ali celo morebiti potrdil.Sprememba_ET.pdf Odvari se originalna veritkalna ploskev in se jo obrnjeno, pomaknjeno navznoter ET-34 ponovno zavari z ustrezno tehnologijo varjenja in dodatne oja?itve z vari na nasprotni strani. Ker se kolo po predelavi obrne narobe, postane tako ET pozitiven. Kolotek je na enem kolesu pove?an za do 100 mm ob zmanj?ani vrednosti za skoraj polovico, kar zmanj?uje stri?ne sile na le?ajih.
LabiGt, kak?no je tvoje mnenje???
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Sprememba_ET.pdf Odvari se originalna veritkalna ploskev in se jo obrnjeno, pomaknjeno navznoter ET-34 ponovno zavari z ustrezno tehnologijo varjenja in dodatne oja?itve z vari na nasprotni strani. Ker se kolo po predelavi obrne narobe, postane tako ET pozitiven. Kolotek je na enem kolesu pove?an za do 100 mm ob zmanj?ani vrednosti za skoraj polovico, kar zmanj?uje stri?ne sile na le?ajih.Sej s spremembo ET-ja, ?e bo feltna gledala bolj ven bo obremenitev le?ajev enaka kot, ob uporabi distan?nikov.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Napisano
Po nanosu prvega sloja je potrebno, da se ta utrdi in potem "jovo na novo", toliko slojev kolikor ?eli? imeti mo?an izdelek. Vse v vsemu se da. Postopoma sloj za slojem izpili? znanje in postane? "mojster".
Razlike med delom s smolo in epoksi ne bi smelo biti, razen v primeru, da se za armiranje uporabljajo karbonska vlakna. Na TV sem gledal kako se morajo karbonski laminati zape?i na dolo?eni temperaturi.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani