Prekopiral iz internetne strani Agencije za varnost prometa.
Pnevmatike na vozilu morajo po velikosti, nosilnosti in kategoriji hitrosti ustrezati pnevmatikam, ki so v potrdilu o skladnosti vozila ali v soglasju k registraciji vpisane v rubriki »dovoljene pnevmatike« ali v drugem ustreznem dokumentu o vozilu. Uporaba drugačnih pnevmatik je mogoča le po dodatni odobritvi vozila, razen v primeru namestitve pnevmatik z večjo nosilnostjo ali kategorijo hitrosti.
S tem se tudi jaz strinjam, kvaliteta se pokaže na dolgi rok. Pri mojem načinu vožnje sem jaz premium gumo vedno zamenjal zaradi starosti in nikoli zaradi obrabe.
Drugače premium letna guma 19 col za Mazdo 6 pride cca 200 EUR po kosu, zgoraj ste pisali, da je npr. pol cenejša guma lahko samo za 20% slabša v kakovosti od premium. Včasih te lahko ravno ta razlika v kakovosti reši v kočljivi situaciji, zdaj ali razlika v ceni odtehta razliko v kakovosti, pa naj vsak presodi zase.
Tudi na moji Mazdi so po 15k km prevoženih opravili servis in zamenjali motorček desnega ogledala. Po protokolu so zamenjali tudi podložke injektorjev.
Sodba je na osnovi občutka pri obeh gumah, ko so nove.. Namreč, vredestein že kot nova je bila za en drek pri bočnem oprijemu.Ali drugače npovedano, pri zavijanju nimaš najbojšega občutka, ker imaš filing, da bo šel avto ravno. 🙄
Ja, saj drži tudi vredestein v redu v snegu pri vožnji naravnost. Razlike so v detajlih. Da v vožnji po mokrem ne govorimo. Tukaj hankook zmaga tudi pred vsemi zimskimi gumami, ki sem jih imel dosedaj.
Jaz bom za 6-ko vzel good year F1 assimetric 6. Zamenjale bodo F1 assimetroc 5,ki jih imam sedaj gor.
6-ka za 6-ko🙂
Naj bi bila 6 Asymetric izboljšana verzija Asymetric 5, naj bi pa zaradi tega trpela odpornost proti aquaplaningu.👎
Sicer jo imam tudi jaz ogledano, bom pa videl, kaj se bo sploh dalo dobiti v klasični dimenziji za 6-ko.
Sam sem imel 19 col Turanzo T001, ki je še starejši model od T005, pa nisem imel nikoli težav pri vožnji, le letošnjo sezono sem opazil, da so na mokrem ob hitrem pospeševanju podrsavale. V kombinaciji z zimskimi sem prevozil 75k km. Če je T005 enakovredna T001, bo spomladi v ožjem izboru za nakup.
Jaz se pri izbiri zimskih gum držim načela, da izberem najmanjšo dovoljeno dimenzijo in premium gume. Koliko me to pride dražje, če bi menjaval samo gume na istih platiščih, niti ne računam.
Jaz sem jo kar preobul v nove zimske Continentalke, da ne bom tik pred zdajci čakal v gužvi. V primerjavi s prejšnjimi zimskimi gumami Toyo je vsekakor tišja.
Te hankook gume so premijska roba, ne pa neke low budget. Dunlop spravi v žep, so nekje v rangu conti. Edino malo bolj glasne so. Drugače pa po prebiranju kupcev top gume. Pustimo plačane in podkupljen teste. Tisto je za
naivneže. Kar se tiče pa cx 30 sem jo dobil za ugodno ceno. Samo barva je 800€ doplačila. Zame zelo dober nakup. 👍
Je tudi meni vulkanizer danes rekel, da so Hankook zelo dobre gume, konkretno ta model, ki si ga ti vzel, tepeta predvsem kotalni upor in glasnost.
Na tej strani zelo rad preberem kakšen test, tale je vplival na mojo odločitev.
Poznam dva kvalitetnega izvajalca za suha popravila, enega iz Ljubljane in enega iz dolenjskega konca na relaciji Litija - Mirna. Več informacij na ZS, če te zanima.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Prekopiral iz internetne strani Agencije za varnost prometa.
Pnevmatike na vozilu morajo po velikosti, nosilnosti in kategoriji hitrosti ustrezati pnevmatikam, ki so v potrdilu o skladnosti vozila ali v soglasju k registraciji vpisane v rubriki »dovoljene pnevmatike« ali v drugem ustreznem dokumentu o vozilu. Uporaba drugačnih pnevmatik je mogoča le po dodatni odobritvi vozila, razen v primeru namestitve pnevmatik z večjo nosilnostjo ali kategorijo hitrosti.
Mazda6 Sport CD 129 TE Plus-ex
Mazda6 SPC CD 150 Revolution
Povezava za deljenje
Deli na druge strani