Nikoli nisem mazal vijakov in tudi nikoli ni bil problem.Iskreno tudi nisem opazil, da bi mehanik ali vulkanizer mazal vijake. Ponavadi namazejo samo pesto, da se feltna ne prime gor.
Tebi je bistvo kaksno cenitev bo naredil tvoj cenilec in ne nek zunanji. Tvoj cenilec (od zavarovalnice) ti bo izdal nalog in s tem nalogom gres lahko potem popravljati kamor zelis. V kolikor bo licar naknadno nasel dodatno popravilo jo mora cenilec oz. zavarovalnica oddobriti, saj v nasprotnem primeru tega ne bo dobil placanega. Torej vse je vazno kaj bo cenilec napisal na nalog za popravilo, ker je to osnova za popravilo.
Missfire ima, zato ker so sfukani izpusni ventili zaradi lpg. Sem imel dve mazdi in pri obeh je bilo isto. Je res, da sem sfural dobrih 200.000 na plin ampak vseeno. Menjava ventilov in brusenje glave je takrat novega lastnika prislo 500-600€ ce se ne motim (verjetno sedaj celo vec). Aja pa imel sem mazanje ventilov. Poleg tega je ze takoj po predelavi imel avto manj moci in navora.. Aja pa tudi check engine ti bo skos gorela zaradi lpg (system to lean bank 1 sensor 1) - prerevna mesanica lambda sonda. Zej, ce imas lpg zastonj in ce so res samo ventili za zamenjat se splaca vzeti, ker potem si miren se za 200k sigurno. Je pa to bolj, kot ne loto. Treba je tudi vedeti, da sama plinska istalacija potrebuje vzdrzevanje in je pri 150k km potrebno menjati injektorje za lpg. Pridejo cca. 300€ ce me spomin ne vara. Trenutno imam isti avto z istim motorjem (seveda brez lpg) in je top. Avto ima 295k km in brez kakrsnih koli problemov. Nivo olja pade iz max na min po 20k km...
Imam mazdo 6 GH ze od leta 2017 in imam se vedno iste brisalce. Rezervni (novi) se mi v kleti valajo ze 4 leta. Bistvo je da ne kupis nekega cheap vitrexa ala eurospin, hofer, lidel, ker je preveč alkohola notri in hitro gumice ratajo suhe in posledicno skripajo brisalci. Drgac pa valeo, bosch, champions...
Ja sej je šlamparija, pa kakorkol pogledaš. Odvisno od človeka, kolk ga motijo takšne zadeve. Men so te ogromne obrobe že v štartu same po seb najgrša stvar tega avta in bi mogle bit v barvi vozila, za moje pojme.
Tudi sam še nisem tega opazil. Bom sedaj malo bolj pozoren, ko na cesti vidim kakšno cx30. Ga pa razumem in bi tole mene tudi zelo motilo. Kar se pa kvalitete tiče pa nima nobene veze koliko je avto vreden, ker jim malo rečeno dol visi. Nakoncu je še kupec tist bedak k več, kot pol leta čaka, da sploh dobi avto. Poglej kakšne pizdarije se dogajajo s teslami pa so še enkrat dražji pa nikome nište...
225/45/18 so vedno na 2.8, medtem k so 215/55/17 na 2.5. Nimam nikoli pobranih robov ali neenakomerne obrabe. Tekom leta vsake toliko preverim tlak to je pa to. Letno naredim 25k km.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano (urejeno)
Nikoli nisem mazal vijakov in tudi nikoli ni bil problem.Iskreno tudi nisem opazil, da bi mehanik ali vulkanizer mazal vijake. Ponavadi namazejo samo pesto, da se feltna ne prime gor.
Popravljeno od Scr3amPovezava za deljenje
Deli na druge strani