Jaz imam vedno vse na 2.5 pa nikoli nobenih problemov (tako 17", kot 18"). Sicer pa, ko bos na hrvaskem prekontroliral tlak v kolikor te je strah. Jaz imam v avtu vedno se " 2v1 power bank", kateri omogoča zagon avtomobila in polnjenje pnevmatik (just in case)
Drgac pa na mazdi nisem naredil (se) nic. Sem pa dobil zadnje diske, ploscice, celjusti in zavorno olje
Moja izkušnja je pa taka: čez vikend je cena iz petkovih 159 € v nedeljo zvečer narastla na 179 €, v ponedeljek zjutraj v mobilni aplikaciji je padla na 143 € (- 1€ bonus) in sem kupil. Danes pride isti set na spletu 182 €, v aplikaciji 167 €.
Na računalniku je veliko lažje pregledovati - izdelke sem dodal na seznam želja. V mobilni aplikaciji sem iz spiska želja izdelke prenesel v košarico, tu pa se znesek preračunava na aktualno stanje cen ... pustiš in čakaš, če se ne mudi.
Ja cene na autodocu ves cas nihajo. Danes je lahko ena stvar 30€ jutri je pa lahko ze 38€ itd. Hocem samo povedati, da imam jaz vedno iste cene neglede na to ali gledam preko spleta ali v app. Mi pa app ni vsec ker je slabo pregleden pa se skos neki spamajo s temi "bonusi" in pa ce imas kaksen artikel v kosarici itd.
P.S ja vem lahko ta obvestila blokiras v nastavitvah telefona.
Nikoli nisem mazal vijakov in tudi nikoli ni bil problem.Iskreno tudi nisem opazil, da bi mehanik ali vulkanizer mazal vijake. Ponavadi namazejo samo pesto, da se feltna ne prime gor.
Tebi je bistvo kaksno cenitev bo naredil tvoj cenilec in ne nek zunanji. Tvoj cenilec (od zavarovalnice) ti bo izdal nalog in s tem nalogom gres lahko potem popravljati kamor zelis. V kolikor bo licar naknadno nasel dodatno popravilo jo mora cenilec oz. zavarovalnica oddobriti, saj v nasprotnem primeru tega ne bo dobil placanega. Torej vse je vazno kaj bo cenilec napisal na nalog za popravilo, ker je to osnova za popravilo.
Missfire ima, zato ker so sfukani izpusni ventili zaradi lpg. Sem imel dve mazdi in pri obeh je bilo isto. Je res, da sem sfural dobrih 200.000 na plin ampak vseeno. Menjava ventilov in brusenje glave je takrat novega lastnika prislo 500-600€ ce se ne motim (verjetno sedaj celo vec). Aja pa imel sem mazanje ventilov. Poleg tega je ze takoj po predelavi imel avto manj moci in navora.. Aja pa tudi check engine ti bo skos gorela zaradi lpg (system to lean bank 1 sensor 1) - prerevna mesanica lambda sonda. Zej, ce imas lpg zastonj in ce so res samo ventili za zamenjat se splaca vzeti, ker potem si miren se za 200k sigurno. Je pa to bolj, kot ne loto. Treba je tudi vedeti, da sama plinska istalacija potrebuje vzdrzevanje in je pri 150k km potrebno menjati injektorje za lpg. Pridejo cca. 300€ ce me spomin ne vara. Trenutno imam isti avto z istim motorjem (seveda brez lpg) in je top. Avto ima 295k km in brez kakrsnih koli problemov. Nivo olja pade iz max na min po 20k km...
Imam mazdo 6 GH ze od leta 2017 in imam se vedno iste brisalce. Rezervni (novi) se mi v kleti valajo ze 4 leta. Bistvo je da ne kupis nekega cheap vitrexa ala eurospin, hofer, lidel, ker je preveč alkohola notri in hitro gumice ratajo suhe in posledicno skripajo brisalci. Drgac pa valeo, bosch, champions...
Ja sej je šlamparija, pa kakorkol pogledaš. Odvisno od človeka, kolk ga motijo takšne zadeve. Men so te ogromne obrobe že v štartu same po seb najgrša stvar tega avta in bi mogle bit v barvi vozila, za moje pojme.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano (urejeno)
Če si kupil s paypalom ti stroške pošiljanja nazaj povrne paypal (do 30€). Samo slikas račun, ko si poslal nazaj.
Si pa dobr skoz prišel, ker ponavadi zahtevajo še račun o strokovni vgradnji oz. da nisi kao sam neki montiral.
Popravljeno od Scr3amPovezava za deljenje
Deli na druge strani