Trenutna vedno zraste, tudi če je rahitična mašina. Tukaj je fizika, brez nič ni nič.
Ti povem, da 182 konjev na Focusu karavanu vozim na 7.4/100km na obdobju 81k km.
In to je super. Giulietta 170konjev je pila 8.5 na 90k km, kolikor sem si jo lastil.
Porabo lahko primerjam samo mojo, ker avte vozim isto, po podobnih relacijah. Različni ljudje imamo različne ture in načine vožnje.
Pa se vrnimo k trenutni porabi, ti lahko slikam, tudi nadomestni 1.5 110km "delovni stroj", pride z polovičnim pritiskom na plin na minimalno 20l trenutne. Pa imam po 150km prevoženih povprečno 4.9l/100km.
Predlagam ti, če ti je prikaz porabe moteč, da ga umakneš iz ekrana. Vsaj jaz na svojih avtih ga lahko.
Za tank pa se strinjam. Nekaj ni ok. Lahko plovec, lahko elektrika. in to bi vztrajal, da se nekaj zamenja, ker ne verjamem, da je to edinkrat, kaj bo bluzil.
Svečke menjam na mojih avtih vsaki drugi servis. Na Mazdi so držale 120k km. Ampak ja. Alfa jih je totalno zgarala na 30k km. Se je še Pelko čudil. Svečke za Focusa so ble 22€, NGK.
Se sprehajaš po dvorišču in imaš ključ v žepu. Vsakič ko greš mimo vozila se ta odklene (ogledala se odprejo, zažene se toplotna črpalka, ventilacija začne delat...), kar je moteče.
To je mene motlo na Hyundai-ju. Imaš oba ključa, greš do drugega, pa Hyundai zmes odpira špegle in prižiga luči. Sem zelo hitro greeting ugasnil.
Dobro vem kaj so trošarine in zakaj jih ima država. Skozi pravim, da bo šla elektrika z njimi gor, ko ne bo več fosilnega goriva.
Kot ti praviš, da je dosti tovornega prometa na dizlu, bi Slovenija morala imeti dizl krepko višje, saj smo tranzitna država in bi tuje tovornjake molzli ali pa jih pognali okoli države.
Pred leti, se je trošarina na dizlu nižala, ker je veljal za bolj čisto gorivo oz. bolj okolju prijazno. Sedaj pa je težko enačit, ko temu ni tako.
Nisem v naglici zapisal, da bi dizel bolj obdavčil. Je samo drugačen pogled. Trenutno je razmerje trošarin čez palec. Lahko bi ga imel po litru, torej obe gorivi enaka trošarina na liter. lahko pa bi ga imel po proizvedeni energiji. Kar koli od tega, bi bilo bolj smiselno, kot za šankom dorečeno razmerje.
...je pa razlagal, da imajo sedaj z iskanjem čim boljših ocen vsi proizvajalci - predvsem premium težave z hitro obrabo (predvsem robov zaradi mehkih bočnic), tako michelin, conti, goodyear....tako da.....n
Dobra zgodbica.
Vsi na forumu in tudi drugi, ki jih poznam, jamrajo, da je Nexem mehka pri bočnici in robe pobira.
Če hočeš met gume, ki dolgo držijo, ne jemlji športnih.
Avto je imel serijsko Primacy 4, pa ima trenutno 80k km in 6 let. Gume še imajo 4mm, samo grejo vstran, ker so drsalnica in pokajo.
Sam raje vidim športno gumo, ki se obrabi, kot pa gumo, ki povprečno drži in gre na koncu s profilom na odpad/Bolho.
Mogoče ena stvar pri G140 AT za katero opažam, da je malenkost moteča, ko je v vozilu tišina (= ni radia, ventilacija dela zelo počasi, idr)…. Stopalka za zavoro naredi zvok “klik” ki je podoben zvoku tipke na računalniški tipkovnici. Še kdo zazna ta zvok?
Poglej fedro.
Na vseh Hyundai i20n je fedra malo odmakjena. In ko stisneš, jo pritegne. Dal sem preko drobno gumijasto cevko in ne klika.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Samo kolko je govora o trdih gumah, 4mm obrabe na 20k km, je kar obraba za nešportno gumo.
Primacy4 (S1), je šel v četrtek na smetišče s 4mm. Avto ima skupaj 80k km, tako da sklepam 55k km bi rekel na njih.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani