Mislim pa kaj komplicirate z tem kako in kaj? Meni so ob nakupu novega avta rekli da je ta zadeva z nekim uvajanje do 2000km pase , saj tudi tisti nulti servisi se ne delajo več. Meni je prodajalec rekel vozi ga čisto normalno od prvega dne naprej , saj je v garanciji če bo kaj crknilo naj crkne zdaj.
Dobro, kdo je bolj verodostojen, prodajalec ali uradna dokumentacija/knjigica z navodili?
Piše, da je priporočljivo. S tem lahko dosež, da manj olja pije skozi življenje ali pa da ga sploh ne.
Tudi za zavore, ti bo dober mehanik rekel, da prve kilometre nežno.
S kolesom sem padel dostikrat. Ne vem od kod taka precepcija, da se more kaj posebnega zgodit, da padeš.
Tudi z avtom se zaletiš, ker pač pride taka situacija.
Imam na komolcu pošteno brazgotino, ki jo je asfalt zažgal imam še kar nekaj brazgotin. S holterjem sem salto delal. Na srečo sem pristal na nogah in holter je ostal cel. Na vlaki so mi duplo preko zvlekli. Zaradi strmine in nenadnega zivaranja, me je kipalo.
Lahko še več takih sitacij najdem.
Najhitreje sem šel po asfaltu 65km/h z 26" gorskim.
Redno na turah do 55 km/h spust po afaltu. Po šodru do 35km/h.
Če se bom razsipal pač vzamem v zakup, oziroma ne razmišljam. Vozim, kolikor mislim, da še uspem obvladat.
Če bi me bilo strah vsagega padca, poškodbe, potem bi bilo najboljše, da se v hiši v mehurčkasto folijo zavijem.
Tako da čisto razumem, tvojo hitrost na skiroju. Oceni si, da je to še za tebe obvladljivo, nisi noben daredevil. 👍
Mogoče te pa za to VAG jezi, ker delaš z njim kot z Mazdo 🤔
Brez heca. Mazda 2010 so bili sprednji zviti po 35k km. Torej ob nakupu. Vozla jo je deklica, ki je bila doma na strmi cesti ene 300-500m od odcepa glavne ceste.
Tak da so se zavore uporabljale.
Verjetno je težava v nihanju kvalitete jekla. In je čisto možno, da si na M5 imel pač srečo.
Podobno zgodbo lahko zaslediš pri Alfi, ker je z njo postala kraljica odstavnih pasov. Se pa verjetno tu gori noben ni vprašal zakaj.
Imeli so 2 dobavitelja ojničnih ležajev. En je kvaliteto tak spustil, da mašine trgale okoli 170-190k km. Na forumu je veljalo, ali kupiš nad 200k, ali pa menjaš ležaje.
Alfa je izdala servisno nalogo, kjer se je nekje nad 100k menjalo te ležaje. Samo žal večina ni več servisirala na uradnem servisu.
Torej da povzamem, če bi Mazda montirala kaj drugega, škatljive kvalitete, kot pa diske, bi tudi ona bila kraljica odstavnih pasov. Pa nikoli niso izdali servisne naloge za diske.
Še tako daleč lahko grem, da sem imel ABS/ESP enoto, za katero je Mazda vedela, da je zanič. Menjali so jo, če si opazil. Ker je avto pod garancijo vozila deklica, seveda ni opazila.
In ker sem opazil pol leta čez garancijo, je preprosto rekel Ferk: žal....
Hvala bogu za Autodoc, 280€ namesto na uradnem servisu 2300€.
neka pol samodejna vožnja je čist brez veze, ker skos zahteva obe roki na volanu. Piska kot zmešan, da ti gre na špure in po vožnji mal več kot 50km sem ga mel poln kurac od tega piskanja in sem se počutil utrujeno, kot bi naredil 200km.
LFA vklopin na volanu, po navadi na avtocesti ali res daljši vožnji. Prevozitev črte ima Ford boljše rešeno. Popravi, če je nezavedno, če je tavedno vibrira volan (oboje ima 3 stopnje). Hyundai cukne u božjo mater, da se vstrašiš, če ne držiš dovolj volana. Imam nastavljeno samo na piskanje, vgasnil popravljanje. Piskanje vgasnem samo pri kaki objestni vožnji po kakšnih podeželskih cestah (Dravska dolina,...).
LFA se da petrigat, da imaš narahlo en prst gor na volanu. Obstajajo triki, ki jih nisem probal, da zatakneš na pol polno 0.5 plastenko na volan, pa bo vozil sam.
To piskanje nad 50 omejitvijo nimam. Samo znakec za prebrano hitrost se obarva rdeče.
Mislim pa, da lahko to vgasneš, če držiš mute gumb po zagonu vozila. Menda bi ti moral Google/maček GPT(chat == fr. maček) hitro javit kako.
Nazadnje sem jo kuril ma Alfi, s katero je bilo pri polno naloženi nemoče speljat. Sploh, če te je kdo zasral in si na trajektni rampi iz kleti obstlal.
Ob nespremenjenih trošarinah bodo najvišje dovoljene drobnoprodajne cene bencina, dizla in kurilnega olja od torka do vključno 9. maja znašale 1,41 evra za liter bencina, 1,44 evra za liter dizelskega goriva...
Kaki članek te imaš to.
Cene bodo v 14 dnevnem obdobju od torka do 9. 5. znašale.....
Takemu direkt v faco rečeš, " ok hvala, bom pa drugje kupil,
Tako se vozim z i20n in ne s Pumo.
Ker mi je isti, ki je dal popust za Focusa, zabrusil da sem lahko srečen, da mi ceno drži. Hvala. Pač štofirim po trgu naprej, če je boljša ponudba, se obrnem.
Dele za kitajski EV pa verjetno čakaš podobno dolgo/kratko kot za Mazdo oziroma katerikoli EU-voz, saj je vedno več komponent za vsa vozila narejenih na Kitajskem. Zastarevanja pa bodo deležni vsi - ne razumem, česa bi se moral tu bati? Baterija zlepa ne crkne, el. motor tudi ne, če ti pa crkne zaslon v kabini po 10 letih, ga boš pa tudi na Aliexpress dobil
2 mesca je čakal kolega na MG dele, ko ga je včehnil.... 😉
Prej pride šipa iz japonske za M2 2010. 3-4 tedne je rabla nazadnje.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Nič pametnega. Ker se revežem ukinja pravico do avtomobila.
Hmmm ioniq 5n je bil prvi električar, ki je zmogel več kot 1 krog na Nordschleife brez da je baterijo pregrel.
Saj nima veze. Samo hotel sem reči, če mu je Kona všeč, nič ni narobe z njo.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani