A si že kej meril gumo... mislim temperaturo pnevmatike?
Raje kaj drugega šlataj. 😉
Pirellike PZ4 se ful dolgo grejejo. Ko pa so tople/vroče pa so kot čiguma in držijo noro.... če z toplimi parkiram se poznajo na asfaltu sledi ko zavijam.
Tak da se ne sekiraj. Tak mora bit .... športne gume se bolj rabijo, ker na tak način bolj držijo.
Cene na kitajskem in evropi pa ne mores primerjat za enako stvar.
Če bi si malo pogledal stvari....
Ponting je narisal most. Torej on je posl dobil. In je primerjal ceno na kitajskem, s ceno pelješaca. Pa je bila na kitajskih projektih dražja. Sem tudi napisal to zgoraj:
pred 36 minutami je godlike napisal:
Pipenbaher je povedal javno, da je bila cena po metru cenejša, kot bi bila na Kitajskem
Pipenbaher je povedal javno, da je bila cena po metru cenejša, kot bi bila na Kitajskem. Pa sem morejo pripeljat.
Je celo povedal, da se to po novem ne bi zgodlo, da bi 100% pisalo ob nepovratnih sredstvih, da more EU firma graditi.
Avstrijci so namreč trdili, da dobro vedo, kaj so ponudili in koliko lahko stane most takšnih razsežnosti. Prepričani so bili, da se za ponudbo kitajske korporacije skriva obilna državna subvencija. Našteli so 13 postavk, o katerih so sumili, da se cene med seboj ne bi mogle tako zelo razlikovati, če ne bi bila v vse skupaj vpletena država, zato so med drugim vprašali, kako je mogoče, da bo korporacija CRBC za hidroizolacijo in asfaltiranje mostu porabila samo 428.000 evrov, medtem ko bi Strabag za to potreboval 3,1 milijona evrov, in kako bo kitajski družbi uspelo odstraniti prej omenjeno blato z borih 75.500 evri, avstrijski konkurent pa bi za to potreboval najmanj 1,9 milijona evrov?
Nekam protislovno se bere vse skupaj? Če bi si Kitajska tako zelo želela, da Evropa gospodarsko crkne, potem ne bo kupne moči? Potem ne bomo kupovali, saj si ne bomo mogli privoščiti niti kitajskih izdelkov.
Potem pa povej, zakaj je Kitajska subvencionirala most na Pelješac?
@Boss verjetno sta pozabla, da smo morali banke prodat ali zapret ker smo jim pomagali. Tak je EU rekla.
Kitajci tak pomagajo vsem firmam, ki EU oničujejo.
Tudi most na Pelješac so kitajci gradili ceneje, kot bi ga pri sebi. Pa še transport bi blo treba vštet, potem se ve, koliko ga je plačala kitajska vlada, da evropske firme crknejo.
Brez dela, bojo najbolj dolgo uživali penzionisti. Če ne bo dela, ne bo kupne moči....
Kolikor vem, smo na Mazda forumu, govora je o Mazda avtomobilu. Ta pa ima, zaenkrat še, 6-stopenjski avtomatski menjalnik z možnostjo ročnega pretikanja.
Tema je "Zanimivi oglasi".
Pol moreš pazit kaj pišeš v temi "Elektromobilnost", ker tudi tista tema je na Mazda forumu 😉
Focus ni kritičen, ker se manj veselo vgašuje. i20n pa ga vgasnem pozimi, ker me moti, da se motor ne zagreje dokonca. Na 10km relaciji pride pozimi do kakih 60-70°C voda in da mi ga od 50°C naprej vgašuje je norost.
To je tudi medijski pomp ... saj se je ze pisalo o tem... Recimo za Grcijo je ravno @dvorjan pisal, da noben ni nic spraseval, kakana je napolnjenost baterije... ceprav so mediji pisali drugace... Podobno kot v Skandinaviji, kjer je pisalo, da ne mores na trajekt z EV... kar tudi ni res... celo nekateri trajekti so električni ...
Ni treba vedno verjeti vsemu, kar pise... Saj nekaj resnice je kdaj na teh govoricah... velikokrat pa se iz muhe dela slona ...
A sem kdaj omenjal trajekte kje?
Meniva se o novih vozil, iz tovarne do stranke, ki se vozijo z ladjami.
Mogoče bo tako bolj nazorno, recimo routa Koper - Hirošima.
Subvencionira se zadevo, ki ni niti bolj čista (skozi celo dobo s proizvodnjo) niti bolj surovinsko neodvisna.
Ker res, da pride nafte veliko od arabcev, ampak dosti večji monopol imajo kitajci z redkimi zemljami. Torej smo iz malo zategnjenega jarma šli pod konkretno zategnjenega.
Drugače pa logično. Subcencije se pobere, take in onake. Nismo končni uporabniki krivi, da so.
Brez skrbi, da bi električni avti bili cenejši brez subvencije. Ko se le ta zniža, jim čudežno pade cena.
Men se to sicer ni zgodilo, je pa res, da na gladkem asfaltu v mokrem je bila res podpovprečna, zato sem zamenjal.
Sem se pa danes v Kopru prepričal, zakaj @Alex je tako robantil čez njo v vožnji skozi krožišča v Kopru. Sem bil ravno takrat v Kopru, ko je bilo konec šihta in kako tele Koprske kamikaze vozijo skozi vsa ta krožišča. Če moraš ustavit, ma ni več šanse, da prideš na vrsto. To je dobesedno škripalo skozi. Noro res, pa sem mislil, da imamo večino pacientov kle v LJ pa vidim, da so naši pacienti še dokaj v redu.
Bo enkrat Alex demonstriral tale rally in borbo za prostor. Nazadnje sem to videl v Beogradu.
Vina Koper (sonček) tablica pomeni nevarnost pri meni.
Podobno je SG in avtocesta.
Beograd je pa res bil na nož, če nimaš tam močnega avta si jih našpukal.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Ti si bil v prejšnjem življenju totengrobar?
Povezava za deljenje
Deli na druge strani