Skoči na vsebino
Poraba: bencin vs. dizel
Napisano

Danes sem pa po sili razmer sam postal tale "mythbuster". Sem doma pozabil denarnico in sem se odpeljal v Ljubljano in nazaj. Trenutno sem na -15 km. Na AC pa v breg res ni dober občutek, ko piše "No fuel", ampak če je deklarirano, da tank drži 50l, več kot 40l pa še nisem natankal, potem ima še kar precej rezerve.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi
Napisano
pred 21 minutami je Jest napisal:

Smo razlicni... Jaz imam vedno vkljucenega... ravno vceraj sem slucajno opazil, ko sem se malo sprehajal po menijih infotainmenta ... da je v petih letih motor zaradi i-Stopa bil ugasnjen slabih 24 ur ... 

Ja, že, ampak na račun tega sistema se je tudi motorju življenjska doba skrajšala za 240 ur in možnost okvare povečala za 24-krat. 😃

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi
Napisano (urejeno)
pred 15 minutami je Jest napisal:

Mogoce pa z razlogom ni toliko zlatih felten... :) Sej tudi roza medvedkov nima veliko ljudi na feltnah ... A so une od sestre še žive? :P 

Ej, pojma nimam, so šle z avtom. Verjetno so. Takih felten zlepa ne najdeš. 😃

 

Da bodo še ostali vedeli, o kakih platiščih je govora:

 

feltne_medvedek.jpg

Popravljeno od dvorjan
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi
Napisano
pred 13 urami je Alex napisal:

Imel sem kake štiri dcl črne pol mat (satin black) barve viška, pa sem se danes  lotil barvanja zimskih platišč. Nekako mi bolj pašejo črna na rdečo strelo. 

 

 

Kar lepo. Bomo videli, kako bo na avtu izpadlo.

 

Me pa čudi, da (skoraj) nihče ne da platišč pobarvat v zlato barvo. Tale rdeča in zlata vsekakor gresta skupaj, pa na tisti od Gelipterja bi znalo tudi zanimivo izpasti ...

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Poraba: bencin vs. dizel
Napisano
dne 20. 9. 2022 ob 8:03 je Janez007 napisal:

Zaenkrat -13 km do črpalke pri M3 G120 MT. Premišljujem, ali bi sprobal še bolj globoko v minus. Po teoriji bi moralo iti brez težav do -50 km, kritično pa bi bilo pri cca -70 km. Seveda imam za sedežem pripravljeno polno 5 litersko kantico rezerve. :)

 

 

 

 

 

Kako se je potem ta poskus končal?

 

Jaz sem bil zadnjič tudi blizu ničle na števcu, ki sporoča doseg. Šel tankat: 39,94l. 😃

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zanimivi oglasi!
Napisano
Pred eno uro je scania napisal:

Nisem se bil na testi s corollo cross, zaenkrat ostajam zvest moji mazdi 🙂

Glede na to, da te CVT v Yarisu ne moti, utegne biti znatno močnejša Corolla Cross kar mikavna.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano
pred 29 minutami je Bini napisal:

Dizlaši so obmolknili, ko so prebrali kako malo pije CX-60..... :jupiii:

Jaz bi z veseljem preizkusil CX-60 s 3,3-litrskim dizlom. Navor.press

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-60
Napisano
pred 14 urami je Alex napisal:

Po moje bo to eksot na naših cestah. 

Boš srečal kako na cesti in takoj pogledal na srečko, če nisi mogoče kaj zadel. 😊

Ne bo take panike.

Ko bodo par let stare, bodo prišle iz uvoza, kot še vedno do sedaj ...

 

Sploh pa so naše cene 20 % višje od nemških - kje je tu logika, razlike v DDV je le 3 %.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Koliko bi lahko dobil za svojo rabljeno Mazdo?
Napisano
pred 23 minutami je Janez007 napisal:

Obstaja vsaj 2 vrsti kupcev. Eni v osnovi pričakujejo spuščanje cene (določeni celo zelo velike), drugi ne - sploh ne pokličejo, če je nastavljena cena za njih malenkost previsoka.

Jaz sem že tak - če vidim "lovsko" visoke cene, sploh ne pokličem. Saj to potem prodajalci ugotovijo tudi sami in se cene v oglasih spuščajo - dokler avto ne izgine iz oglasov. Potem veš približno, za koliko se je prodal.

 

So mi pa šli izredno na živce ljudje, ki so mene klicali ob prodaji avtomobila. Bil je najcenejši na avto-net, pa so še kar preko telefona ponujali dva jurja nižjo ceno - brez da bi avto sploh videli.

 

En "pacient" je ponudil 4 jurje manj in pol na negativen odgovor pristavil: "Na tak način avta ne boste nikoli prodali." Jaz pa njemu nazaj: "Vi pa kupili ne." tu-tu-tu

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Avtomatski menjalnik proti ročnemu menjalniku
Napisano
pred 22 minutami je NevLado napisal:

Menjavo olja priporoča v drugih vgradnjah, pri mazdi je kao doživljenjsko (do 300kkm).

 

Ima pa mazdin notri tudi filter v teh novejših in magnet za lovljenje okruškov.

 

Ja, če Mazdin (no, Aisinov) avtomatski menjalnik ne bi rabil menjave olja, zakaj ima potem vijak za izpust olja ter šipko za preverjanje nivoja olja?

 

Prav tako se v teh menjalnikih zamenja filter olja.

 

Je pa res, da sem jaz to na Mazdi 6 2.2 dizel prvič narediš šele pri 200.000 km in sem bil kar presenečen nad ohranjenostjo. Na tistem magnetku ni bilo skoraj nič opiljkov.

 

Bi pa vsem, ki imajo namen svoje Mazde avtomatike imeti dolgo (kar utegne v teh časih biti kar smotrna odločitev), svetoval, da olje v avtomatskem menjalniku zamenjajo vsaj vsakih 100.000 km.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Avtomatski menjalnik proti ročnemu menjalniku
Napisano

A ste že kdaj kupili kak rabljen avto? Najbolje, da si greste pogledat več primerkov vozila, ki ga želite kupiti, morebiti celo novega (ali malo rabljenega) najprej in potem rabljene. Ter kupite tistega, ki je najbližje "idealu".

 

Glede stila vožnje so že napisali: rečeš lastniku naj te zapelje en krog. Če je "levak", pač ne bo mogel niti enega kroga "fejkati".

 

pri ročnem menjalniku:

- sinhrone slišiš in čutiš, če so problem

- prav tako lahko zaznaš, kdaj in kako prime sklopka

- pa kako gre v prestavo

 

pri avtomatiku:

- pozorno spremljaš kako menja gor in dol (brez trzanj, tresljajev ...)

 

Pa dobro kupite.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Avtomatski menjalnik proti ročnemu menjalniku
Napisano

Dodal bi nekaj, na kar redko kdo pomisli: jaz rabljen avto bistveno raje kupim avtomatika (z dokazljivo servisno zgodovino) kot pa z ročnim menjalnikom. Sploh Mazde, ki imajo klasične avtomatike s pretvornikom navora.

 

Pač zelo malo ljudi zna lepo pretikati in z leti in kilometri so sklope in vztrajniki, marsikje pa tudi zobniki, v zelo slabem stanju, kar pomeni, da naslednjega lastnika zelo verjetno čaka ne prav poceni servis - smo v sosednji temi videli, da sta sklopka in vztrajnik že več kot jurja, k temu je pa treba prišteti še roke mehanika.

 

In ker avtomatiki lepše in nežnejše speljujejo in menjujejo, so tudi bolje ohranjeni kot celota. Če ne verjamete, imate avto.net pa se zapeljite na ogled par vozil katerekoli znamke in primerjajte ohranjenost med tistimi z ročnimi in tistimi z avtomatskimi menjalniki.

 

Pa še nekaj bom dodal, kar ljudje tudi ne slišijo radi: avtomobili z avtomatskimi menjalniki so dražji za nakup, neredko so avtomatiki pogojeni tudi z višjim nivojem opreme, torej si ta vozila lahko privoščijo ljudje z višjimi dohodki. Ti pa navadno ne varčujejo pri servisih in vzdrževanju, kar je še dodaten plus pri nakupu rabljenega vozila z avtomatskim menjalnikom.

 

Edini minus, ki ga jaz vidim pri (rabljenem) vozilu z avtomatskim menjalnikom, je ta, če ga je imel v lasti kak analfabet, ki je uničil menjalnik. Popravila avtomatskega menjalnika so namreč draga. A ob ustreznem vzdrževanju Mazdini menjalniki preživijo življenjsko dobo vozila, kar za mnogo drugih znamk ne drži.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Poraba Mazda CX30
Napisano
pred 7 minutami je NevLado napisal:

A ti veš, kakšno hitrost ma G192 pri točno 3500 obratih? To je najboljši tretma za motor :D 

To je že ene 175-180 km/h v šesti prestavi.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.