Danes sem pa po sili razmer sam postal tale "mythbuster". Sem doma pozabil denarnico in sem se odpeljal v Ljubljano in nazaj. Trenutno sem na -15 km. Na AC pa v breg res ni dober občutek, ko piše "No fuel", ampak če je deklarirano, da tank drži 50l, več kot 40l pa še nisem natankal, potem ima še kar precej rezerve.
Smo razlicni... Jaz imam vedno vkljucenega... ravno vceraj sem slucajno opazil, ko sem se malo sprehajal po menijih infotainmenta ... da je v petih letih motor zaradi i-Stopa bil ugasnjen slabih 24 ur ...
Ja, že, ampak na račun tega sistema se je tudi motorju življenjska doba skrajšala za 240 ur in možnost okvare povečala za 24-krat. 😃
Imel sem kake štiri dcl črne pol mat (satin black) barve viška, pa sem se danes lotil barvanja zimskih platišč. Nekako mi bolj pašejo črna na rdečo strelo.
Kar lepo. Bomo videli, kako bo na avtu izpadlo.
Me pa čudi, da (skoraj) nihče ne da platišč pobarvat v zlato barvo. Tale rdeča in zlata vsekakor gresta skupaj, pa na tisti od Gelipterja bi znalo tudi zanimivo izpasti ...
Zaenkrat -13 km do črpalke pri M3 G120 MT. Premišljujem, ali bi sprobal še bolj globoko v minus. Po teoriji bi moralo iti brez težav do -50 km, kritično pa bi bilo pri cca -70 km. Seveda imam za sedežem pripravljeno polno 5 litersko kantico rezerve.
Kako se je potem ta poskus končal?
Jaz sem bil zadnjič tudi blizu ničle na števcu, ki sporoča doseg. Šel tankat: 39,94l. 😃
Obstaja vsaj 2 vrsti kupcev. Eni v osnovi pričakujejo spuščanje cene (določeni celo zelo velike), drugi ne - sploh ne pokličejo, če je nastavljena cena za njih malenkost previsoka.
Jaz sem že tak - če vidim "lovsko" visoke cene, sploh ne pokličem. Saj to potem prodajalci ugotovijo tudi sami in se cene v oglasih spuščajo - dokler avto ne izgine iz oglasov. Potem veš približno, za koliko se je prodal.
So mi pa šli izredno na živce ljudje, ki so mene klicali ob prodaji avtomobila. Bil je najcenejši na avto-net, pa so še kar preko telefona ponujali dva jurja nižjo ceno - brez da bi avto sploh videli.
En "pacient" je ponudil 4 jurje manj in pol na negativen odgovor pristavil: "Na tak način avta ne boste nikoli prodali." Jaz pa njemu nazaj: "Vi pa kupili ne." tu-tu-tu
Menjavo olja priporoča v drugih vgradnjah, pri mazdi je kao doživljenjsko (do 300kkm).
Ima pa mazdin notri tudi filter v teh novejših in magnet za lovljenje okruškov.
Ja, če Mazdin (no, Aisinov) avtomatski menjalnik ne bi rabil menjave olja, zakaj ima potem vijak za izpust olja ter šipko za preverjanje nivoja olja?
Prav tako se v teh menjalnikih zamenja filter olja.
Je pa res, da sem jaz to na Mazdi 6 2.2 dizel prvič narediš šele pri 200.000 km in sem bil kar presenečen nad ohranjenostjo. Na tistem magnetku ni bilo skoraj nič opiljkov.
Bi pa vsem, ki imajo namen svoje Mazde avtomatike imeti dolgo (kar utegne v teh časih biti kar smotrna odločitev), svetoval, da olje v avtomatskem menjalniku zamenjajo vsaj vsakih 100.000 km.
A ste že kdaj kupili kak rabljen avto? Najbolje, da si greste pogledat več primerkov vozila, ki ga želite kupiti, morebiti celo novega (ali malo rabljenega) najprej in potem rabljene. Ter kupite tistega, ki je najbližje "idealu".
Glede stila vožnje so že napisali: rečeš lastniku naj te zapelje en krog. Če je "levak", pač ne bo mogel niti enega kroga "fejkati".
pri ročnem menjalniku:
- sinhrone slišiš in čutiš, če so problem
- prav tako lahko zaznaš, kdaj in kako prime sklopka
- pa kako gre v prestavo
pri avtomatiku:
- pozorno spremljaš kako menja gor in dol (brez trzanj, tresljajev ...)
Dodal bi nekaj, na kar redko kdo pomisli: jaz rabljen avto bistveno raje kupim avtomatika (z dokazljivo servisno zgodovino) kot pa z ročnim menjalnikom. Sploh Mazde, ki imajo klasične avtomatike s pretvornikom navora.
Pač zelo malo ljudi zna lepo pretikati in z leti in kilometri so sklope in vztrajniki, marsikje pa tudi zobniki, v zelo slabem stanju, kar pomeni, da naslednjega lastnika zelo verjetno čaka ne prav poceni servis - smo v sosednji temi videli, da sta sklopka in vztrajnik že več kot jurja, k temu je pa treba prišteti še roke mehanika.
In ker avtomatiki lepše in nežnejše speljujejo in menjujejo, so tudi bolje ohranjeni kot celota. Če ne verjamete, imate avto.net pa se zapeljite na ogled par vozil katerekoli znamke in primerjajte ohranjenost med tistimi z ročnimi in tistimi z avtomatskimi menjalniki.
Pa še nekaj bom dodal, kar ljudje tudi ne slišijo radi: avtomobili z avtomatskimi menjalniki so dražji za nakup, neredko so avtomatiki pogojeni tudi z višjim nivojem opreme, torej si ta vozila lahko privoščijo ljudje z višjimi dohodki. Ti pa navadno ne varčujejo pri servisih in vzdrževanju, kar je še dodaten plus pri nakupu rabljenega vozila z avtomatskim menjalnikom.
Edini minus, ki ga jaz vidim pri (rabljenem) vozilu z avtomatskim menjalnikom, je ta, če ga je imel v lasti kak analfabet, ki je uničil menjalnik. Popravila avtomatskega menjalnika so namreč draga. A ob ustreznem vzdrževanju Mazdini menjalniki preživijo življenjsko dobo vozila, kar za mnogo drugih znamk ne drži.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Danes sem pa po sili razmer sam postal tale "mythbuster". Sem doma pozabil denarnico in sem se odpeljal v Ljubljano in nazaj. Trenutno sem na -15 km. Na AC pa v breg res ni dober občutek, ko piše "No fuel", ampak če je deklarirano, da tank drži 50l, več kot 40l pa še nisem natankal, potem ima še kar precej rezerve.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani