Kaj pa čep na karterju pa filter? A to pa ne preveriš za pooblaščenci?
You're funny 🤣
Ok, se bom popravil - za Mazdinimi serviserji ne preverjam, ker mi niso nikoli preveč zategnili vijakov in se je vedno dalo normalno odvit. Sem pa to naredil, ko so mi recimo obnavljali roke, pa ko so mi izven Mazda servis rihtali bremze na prejšnji Mazdi pa seveda vedno po obisku vulkanizerja razen, če sem videl, da lepo uporabi moment ključ.
In ja, ko vidim, da uporabljajo moment ključ in delajo po PS-u pridem z veseljem tja ponovno pa četudi so za 50% dražji kot šalabajzerji pod kozolcem. Ampak to sem jaz in ne vsiljujem te odločitve drugim - vsak po svoji pameti ve kaj je prav oziroma dobro.
Jaz osebno ne mažem in ne prezategujem. Problem je samo to, ker nadebudni vulkanizerji al pa servisi v izogib preveč dela nabijejo vijake s pištolo, namesto da bi to na koncu naredili s moment ključem. Pol se pa zadeve zapečejo in jih ne spraviš narazen. Nazadnje smo na bratovi Škodi tri ure vijake s pomočjo WD-ja počasi rahljali in upali, da ne bomo katerega odlomili. Ko smo pritrdili nazaj po specifikacijah glede navora, so naslednjo menjavo šli vsi vijaki dol brez težav.
Tko, da moje pravilo je, če nisem bil zraven pri menjavi, da odvijem vijake/matice in jih nato sam nazaja zavijem z ustreznim momentom.
Malo se bom vključil v debato. S testi in subjektivnostjo se strinjam, težko je to malo po občutku določiti, razen če ni res velike razlike med gumami ali pa če si poklicni športni voznik.
Kot primer je mene presentil tečaj varne vožnje na Vranskem. Bil sem prepričan. da imam še v redu gume - več kot dovolj profila za letno pnevmatiko, pa sem se ustavljal med slabšimi tam na tistih močenih spolzkih podlagah, ki to hitro pokažejo. V glavnem, tam sem se naučil, da stara pnevmatika ni več tisto kar je bila. Bile so pa 5 let stare, še prve, ki so bile na novem avtu.
Še bolj me je pa presenetil voznik zraven, ki je po ADAC testu vozil eno izmed boljših pnevmatik, menjano z začetkom letne sezone, tam smo bili pa maja. V glavnem se je ustavljal malo boljše od mene ali pa tam tam. Nobene logike, vozniki s pnevmatikami dosti slabšimi po testih, so se ustavljali bolje. Takrat mi je vse skupaj dalo misliti...
Tole na Vranskem vzemi s kr precej rezerve. Tiste ovire in drseča podlaga je skonstruirana tako, da odnese oziroma da brcne k mula zadnji kolesi. To je zgolj za treniranje kaj in kako ujameš vozilo, ko zelo drsi . Nekako celo bi lahko rekli, da simulira sneg na cesti. Letne gume se tam zelo slabo izkažejo, zimske mnogo bolje, ker so mehkejše in imajo veliko bolj odprt profil, da izrinejo več vode.
Še enkrat, to niso cestni pogoji ampak gre za učenje obvladovanja vozila, kaj smeš in kaj ne smeš naredit. Nikakor pa tam ne ocenjuj gum, ker tisto ne pokaže ničesar na kar bi lahko imel oprejemljiv dokaz katere gume so boljše.
Točno tako pa še te meritve nekateri vstrajno zanikajo, da so kao kupljeni itd....
Jaz še vedno mislim, da gume ki so do cca 10 na testih so dobre za nas amaterje.... 🤔🤗😉
Absolutno so razlike tako majhne, da bi jih opazil večinoma samo tisti, ki res vozi čisto na limitu. Ampak kdo to počenja? Je pa nek drug faktor vsaj pri meni in sicer faktor obžalovanja in sicer, da če bi se kdaj kaj zgodilo, da se ne bi spraševal a bi zadevo lahko rešil, če bi imel bolj premium gume.
Naši občutki glede ocene kakovosti gum so v vsakem primeru subjektivni.
Do objektivnih zaključkov se lahko pride le na osnovi dobro pripravljenih (ponovljivih-preverljivih) meritev.
Če navajaš, da imaš obćutek, da držijo bolj, da majo boljše pojemke, da so tišje, da manj porabijo in ja prvi občutki so vedno subjektivno ocenjeni. Ampak po drugi strani pa se vseeno da vsaj del zadev dokaj objektivno ocenit. Recimo mokra cesta v dežju in pripelješ ne vem s 60km/h pa je pri starih že začelo spuščati v ovinku, nove pa odpeljejo z isto hitrostjo kot po tirnicah, tudi porabo se da hitro primerjat, sploh pri daljšiem časovnem obdobju. Tudi zavorno pot lahko primerjaš. Hočem povedat, da je v večino ocena res samo subjektivna ampak, da vseeno lahko vsaj nekaj objektivnosti potegneš ven tudi sam brez nekih softiciranih meritev.
Seveda pa moraš bit res nevtralen pri tem in ne iskat samo tisto kar ti paše, neprijetne zadeve pa pomest pod preprogo. In pa kar je najbolj pomembno, bi moral zavestno kar nekaj časa pred menjavo stare gume preverjat v takih situacijah, ki sem jih omenil in enako narest tudi z novimi. Tu pa se vzpostavi vprašanje a kdo to res naredi. Če ne naredi potem smo spet nazaj v polju subjektivnosti.
To je poraba na tej relaciji, kar je vsakemu jasno, ker je jasno napisano. Povprečna poraba (avto nima še 2000 km) je 6,6 z vožno na Obali, kjer se večinoma vozim gor/dol. Prejšnja Mazda3 1,5 je imela povprečje 6,7. Point zapisa je, da avto kuri malo, s čimer sem več kot zadovoljen, če pa to smatraš za hvaljenje, je pač stvar tvojega razmišljanja.
Napisal sem sicer, da bi se jaz hvalil s porabo 3,2 od Logatca do Lj ampak glede na to, da te je zbodlo.... 😁
Ne preveč zares vzet vse skupaj ampak vseeno ni smiselno navajat podatke, ki ne služijo ničemur, ker niso realni ampak so le rezultat nekih deviacij. Si napisal kakšna je bila relacija, ampak ti zdajle povem da 90% forumašev ni vedelo iz glave, da je recimo Rakek na več kot 500m nad morjem in da od tam gre do Kopra samo navzdol. Večina pač ni opazila oziroma se ni ukvarjala s tem zelo pomembnim podatkom, ampak je ugotavljala, da sej to je pa tko oziroma celo bolje kot dizel. Ampak to ni realno in če se nekdo odloča o nakupu in mu je poraba zelo pomembna, pred tem pa prebira take navedbe (četudi resnične za tako pot) se bo pač oreng nasankal, ker povprečje nikoli ne bo tako.
Zato smo tudi 2x do zdaj forumsko izvedli poraba test in smo to opravili vedno tako, da smo se vrnili na izhodiščno pozicijo oziroma 1x celo na pozicijo, ki je imela višjo nadmorsko kot je bil start. Tako ne povzročimo napak oziroma morebitne neželjene manipulacije pri navajanju rezultatov.
X186: Ribnica-Rakek-AC do Izole-Portorož, povprečje 5,4. Po AC tempomat na 135 km/h. Letne gume.
Tole je pa čist nereprezantativno. Ribniica in Rakek sta na cca 500m nadmorske, Koper pa ob morju oziroma blizu 0m. Za realen podatek se bi moral vrniti na izhodišče.
To je tko k da bi se sam hvalil, Da iz Logatca do Ljubljane po regionalki imam porabo 3,2l/100km (Dejansko sprobano in drži) in bi trdil, da je to poraba CD150 dizla. Pač ni, ker je Logatec skoraj 200m višje kot Ljubljana.
Kadar je subjektiven občutek v igri je vedno težko tudi objektivno ocenit oziroma določit, katere so najboljše. Mi, ki nismo testerji navadno to primerjamo z gumami, katere smo imeli prej in že tukaj se zaplete. Ja gume, ki jih damo dol so nekaj let rabljene z kar nekaj 10kkm prevoženimi in z bolj zrabljenim profilom, kar je minus v mokrem itd itd.
Torej, ko gume zamenjaš je 99,99% možnost, če kupuješ isti rang gum kot predhodnje, da bodo po filingu boljše, oziroma celo mnogo boljše. Ker pa nismo v poziciji, da bi lahko sprobali še recimo vsaj 10 kompletov drugih gum je pač subjektivni občutek, da so to pač najboljše gume pa al si Alex, Bini, Boss al pa kdorkoli drug.
Ja to drži, zanč sem Janković videl kako sta skupaj z enim redarjem za voglom čakala enga s KR tablco. Zgledal je k da čakata, da mu parkiranje poteče in da mu bosta kazen zaračunala pa čeprav je zraven bilo vsaj še 5 avtov z LJ tablicami. Teli Ljubljančani so res mone, še slabši so kot uni na Bledu, Bohinju in Piranu.
Točno to opažam tudi sam. Mogoče bi dodal samo to, da v mokrem snegu so res slabe, če pa je sneg zbit in zmrznjen so pa dokaj dobre. In po moje je ravno to ta problem, ker se testi zimskih delajo v skandinaviji verjetno celo v arktičnem krogu pri fejst nizkih temperaturah in ne v razmerah, ki so za nas pomembne.
36000 km. Imajo še enih 4 mm profila a to je zame premalo. Ko je dež, se že kar pozna. Pa tudi te nove assimetric 6 naj bi bile znatno tišje kot assimetric 5.
Ko sprobaš poročaj. Jaz sem tud fan GY in so mi ble njihove gume vedno top. Govorim o letnih, ker zimske nekak ne prepričajo in so mi Dunlop boljše.
Golob ga serje - če dražiš pol draži konstantno, če ceniš pol ceni konstantno. Ne pa taole nespremenjeno? To je kr neki in kaže vso neodločnost te vlade. Protigolobu.si
Če veliko nuca prtljažnik in se vozi po AC jo odsvetujem, drugače pa definitivno priporočam, ker je top avto, meni je bil super - razen velikosti.
Z mamo se sama vozita, zadnje čase več ali manj bolj do štacune, pokopališča, do prjatlov v bližini. AC bi videla več ali manj maksimalno 15x letno - parkarat recimo od Lj do Lesc al pa Lj. obvoznica. Velikost ne rabita oziroma je bolje, da je avto krajši in bolj okreten.
Ja nova s popustom je pa 44,5k€ pa če je še iz zaloge pa dodatno še jurčka dol. Lohk greš gledat Mazdin cenik.
Pa neki se je treba zavedat. Tist, ki ma 40 jurjev denarja bo tudi napraskal še dodatnih 5, če bo treba in kupil novega z nič kilometri in ji bo skinil sam junfer. Zakaj to govorim? Kupcev, ki bi letali s 40 jurji naokoli in celo iskali rabljeno so redki pa še tisti iščejo nekaj drugega kot Mazdo. Prodajat Mazdo po enem letu za ugoden denar bo za popizdit neugodno, dolgotrajno ali pa celo nemogoče. Edino, če se poklopijo vse zvezde, ampak na to računat je nekako skoraj tako kot na šestico pri lotu.
Sicer pa veliko sreče pri prodaji - čeprav mi je kr malo škoda, da prodajaš skoraj nov avto. 😐
Kupi hitro, ker če se i20n zaključuje zaradi Euro7. Potem 99% tudi ta motor ne bo posodbljen na Euro7.
Ma dnar ni problem, grem lahko naslednji teden vplačat in bi šel, če ne bi moja šestka bila še takole mlada in bi zdajle ob prodaji zgubil največ. Dva nova avta met je pa totalna zguba in nesmisel. Če že pol bi ta drugi bil lahko mali mestni EV ( @dvorjan se je kar stopil od sreče 😄).
Ker je pa tole tema o CX-3 pa tud malo gledam naokoli, da bi za fotra kupil eno rabljeno in da upokojimo njegovo skoraj 20 let staro šestko. Je ratal bistveno prevelik in neroden za njegove potrebe in glede na leta tudi prenizek.
Tole je lep primer za stvarno napako, če so avto reklamirali, da ima delujoč KIA connect pa ga dejansko nima.
Pred eno uro je Jest napisal:
CX-60 z bencinskim sestakom menda sploh ne pride v Evropo… ker ni dovolj ekoloski motor…
Dejansko so moderni dizli čistejši in z blagimi hibridnimi triki tudi veliko bolj šparovni kot bencinarji. Samo grda agenda je dizle predstavila kot črne račke pa kljub temu, da se je na njih delalo največ ekologije.
Potem bi moral nabaviti raje SUV 😂 …. CX-5 recimo nima sank na strehi … tudi CX-60 jih nima…
Sej točno to me najbolj jezi. Če ju gledam nekje od zgornjega roba koles navzgor mi zgledata čist sprejemljivo in če v okolici ni drugih vozil. Ko pa pogledam celotno sliko me pa zagrabijo frustracije. Žal manjko sank in s tem bolj elegantna streha ne odtehtata.
Ma jaz spet neki tole gledam, tale linija strehe brez kiča... ufff 💖
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
V bistvu so jih še dost prodali. Je blo bolj za pričakovat, da bodo le salonski eksponati v muzeju neumnih odločitev.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani