Hja sem ?e imel pomo? MESa, ko mi je avto crknil na AC navkljub temu, da je ra?unalnik kazal ?e 110km vo?nje.Sicer pa je celoten ra?unalnik pri mazdi 6 ziher najslab?i element avta! Pri porabi goriva mi je napisal ?e 180 km
motor pa je ?e cukal...Zato je pravilo : ko zasveti rezerva takoj na benzinsko...

V rezervoar je pa ?lo tudi samo 58,5 litrov goriva - le kje je obljubljenih 64 litrov, ki naj bi jih imel rezervoar v ?estki - po moje izgubljene litre zavzema prostor?ek za ?vercanje mamil :ne vem:
?e najnovej?e ugotovitve okoli merilca temperature. V petek je avto spet cel dan stal na soncu (temperaturo so objavili v LJ, da je bila 37 stopinj) se pravi, da je bil avto resni?no pregret (son?na o?ala so bila v predal?ku pod volanom in so bila tako vro?a, da jih nisem mogel natakniti na glavo) a temperatura na prikazovalniku je kazala sme?nih 24 stopinj celzija.
Ok, sem si rekel bo pa? na vrsti servis. Ampak takoj ko sem prestavil avto v senco in se je "ohladil" je kar naenkrat za?el prikazovalnik prikazovati pravilno temperaturo 36-37 stopinj celzija.
Predvidevam, da pride do te zmede zaradi pregretosti celega avtomobila in ker merilec deluje glede na spremembo upornosti, ki je posledica spremembe temperature je verjetno mo?no, da vpliva pregretost (v avtu je bilo vsaj 50 stopinj) celega sistema (od tipala, povezovalnih kabl?kov, do samega vezja) za napa?no prikazovanje temperature.
Kaj bodo pa naredili s kaznijo za vo?njo v rumeno, ki je sprejeta v istem ZVCP-ju kot ukinitev utripajo?e zelene? Upam, da "strokovnjaki" ne bodo zahtevali od voznikov prerokovalske sposobnosti predvidevanja rumene.
Inkasanti se bodo ravnali, tako kot vedno, zgolj po zakonu in bodo ?e naprej veselo pobirali po 30 jur?kov saj bo to postalo bolj donosno kot merjenje hitrosti.
@Marko MX3 : v bistvu je nekako tako, da bi te med vo?njo moral zanimati zgolj semafor za vozila ne pa vsi ostali mo?ni signali in znaki, ki niso tebi namenjeni. po Evropi ?e ugotavljajo, da je na cestah pribli?no 50% znakov in opozoril preve? saj samo dodatno nepotrebno obremenjujejo voznika in s tem varnost njegove vo?nje. Predvsem je problem zaradi preve? opozoril pozornost usmerjena na vse drugo kot na samo vo?njo in ostalo dogajanje v prometu.
?e danes je v avto?olah tako, da in?truktor neprestano opozorja glej levo ogledalo, glej desno ogledalo, glej semafor, po novem bo ?e verjetno glej semafor za pe?ce, glej ta znak, glej druzga in na koncu je bodo?i voznik bolj zmatran od ene vo?nje skozi mesto kot od 45min fitnesa.
Sicer ne vem kaj pravijo na to zavarovalnice samo ob spremembi delovanja semaforjev se bo na teh podro?jih skoraj sigurno pove?alo ?tevilo naletov in trkov, ker eni bodo ustavljali ?e ob zeleni, drugi bodo pa itak vozili tako, kot vozijo danes (tud v rde?o, ?e je treba).
Pozdravljen med nami... pa ?imprej kak?no Mazdo nabavi
Moj razlog za nakup Mazde sicer ni bil tako enostaven ampak mi danes ni ?al. Pred tremi leti ko je pri?la ?estica v prodajne salone sem bil navdu?en ampak ?al ni bilo takrat denarja pa tudi moj prej?nji voz je bil star komaj tri leta. No lani sem pa pa? menjaval in sem se med drugim spomnil tudi na Mazdo 6.
V glavnem je ?estka pri meni "zmagala" v kategoriji med Peugeotom 407 in ?kodo Octavio ter pred dvema cenej?ima korejcema Kia Cerato in Hyundai Elantra. Predvsem je bila ena glavnih prednosti zanesljivost in statisti?no zadovoljstvo kupcev vozil Mazda, ?eprav sta recimo 407 in Octavia ponujala kar nekaj opreme ve? kot Mazda 6.
Pri Mazdi 6 mi je v?eraj kazalo najve?jo temperaturo 30 stopinj, kljub temu, da je bil avto cel dan parkiran na asfaltnem parkiri??u na soncu. Zunanja temp. je bila v Ljubljani takrat vsaj 35 stopin in tudi slu?beni mercedes mi je cel dan kazal temperaturo med 34 in 38 stopinjami.
Druga?e mi temperaturo ka?e precej to?no samo ?tevilke ?ez 30 stopinj pa ?e nisem videl. Ne vem a je zadeva kej pokvarjena al so se pri Mazdi odlo?ili, da prikazuje maksimalno temperaturo 30 stopinj ne glede a je zunaj 30, 38 al pa 45 stopinj?
Kot vsi vemo se nam obetajo po vsej Sloveniji semaforji na katerih ne bo ve? utripajo?e zelene. Maribor?ani to ?e od nekdaj poznajo za vse ostale v SLO pa bo to novost. V?eraj pa sem se peljal v koloni po cesti med Dom?alami in Kamnikom in na drugem semaforju proti Radomljam se zelena brez utripanja v trenutku spremeni v rumeno.
Voznik v prvem vozilu je sunkovito zavrl, ker se je ustra?il rumene. Drugi je malce zamudil tako, da sta rahlo tr?ila (ni? huj?ega) jaz pa sem imel dovolj veliko varnostno razdaljo pa sem moral vseeno po?teno pohodit zavoro. Potem ko sta se udele?enca dogovarjala sta oba prosila, da ?e lahko po?akam kot pri?a, do prihoda policajev. OK, ?akamo na policaje in opazujem ta semafor. Zelena ne utripne in se res takoj spremeni v rumeno a pri?akoval bi glede na to, da ni utripajo?e zelene, da bo rumena temu primerno gorela dlje pa gori natanko toliko ?asa kot pri semaforjih z utripajo?o zeleno.
In kaj zdaj, kdo je kriv a tisti, ki ni pri?akoval, da so v okolici LJ brez opozoril ?e postavljeni taki semaforji in se je recimo ustra?il peljati skozi rumeno (kazen je 30 jurjev) ali tisti, ki ni pri?akoval, da bo vozilo pred njim sunkovito nenadno zavrlo?
V bistvu pa sem tole napisal zato, da sli?im mnenja tudi ostalih, kaj si mislijo o semaforjih brez utripajo?e zelene. Meni se zdi tak na?in delovanja precej nevaren saj zahteva ve?jo pozornost (pri utripajo?i ima? trisekundni ?as, ko te z utripanjem opozorja na prihajajo?o spremembo) sam semafor (sploh v son?nem dnevu), ki s tem od?ira pozornost na ostale dogodke v prometu in sigurno ne pove?uje varnost v prometu, navkljub temu, da naj bi se po besedah "strokovnjakov" s tem izognilo "lovljenju rumene", ko voznik zagleda utripajo?o zeleno. Vozniki, ki so to delali do sedaj bodo pa? to po?eli tudi brez utripajo?e zelene.
Kot ka?e se ?e nih?e ni s tem ukvarjal tako, da bom verjetno jaz poskusni zaj?ek. Bom pa prej ?e mal po servisih zate?il, ?e imajo kak?no bolj elegantno re?itev od rezanja.
V bistvu pa kompliciram tudi zaradi tega, ker poleti bo notri zimska rezervna guma, pozimi pa letna in ker sta gumi za centimeter razli?ni (195 in 205) bom verjetno moral rezati glede na ?ir?o rezervo (205) pa potem z ne?em podlo?it, ko bo notri o?ja zimska rezerva.
Aja, pa ?e to: a je ?e kdo slu?ajno moral vozit s tem zasilnim rezervnim kolesom. Kak?ni so ob?utki, ker po moje je ta kolo primeren zgolj zato, da v primeru gumidefekta ima? nekaj na kar lahko nasloni? avto, ko sname? po?eno gumo, potem pa pokli?e? MES, da te pridejo iskat :ne vem:
Na kratko - ker je grdo kot smrten greh, podobno predimenzioniranemu kolesu od karjole in verjetno nevareno pri vo?nji bi rad zadevo zamenjal s pravim rezervnim kolesom (od zimskega kompleta gum).
Tu pa nastane en manj?i problem in sicer plasti?na za??ita nad rezervnim kolesom ima ?tiri 10cm dolge "nogice", ki so prilagojene dimenziji tega 115mm ?irokega ?uda od zasilne rezerve. Te nogice bi bilo verjetno potrebno porezat pa se mi niti pribli?no ne sanja za koliko. Ne bi rad preve? rezal, da ne bo plastika "plavala" oz. poskakovala saj je druga?e ravno tam naslonjena na rezervo. Premalo pa spet ne da ne bi tiste nogice preve? pritiskale na bok rezervne gume in jo recimo po?kodovale, ?e bi imel te?jo robo v prtlja?niku.
Da ne bi izumljal tople vode me zanima a je kdo sploh to ?e po?el in na kak?en na?in je zadevo re?il oziroma je dobrodo?el kakr?enkoli predlog.
Vse evolution II opreme imajo Bose sistem (moja tudhm....very nice....Nisem pa vedel da mazda vgrajuje tudi Bose sisteme.....?e ena plus to?ka za mazdo.....
Ćist tako informativno.....kolk te je pa pr?la ta "extra oprema" ve? od navadnega modela???
LP daVid

@RoKo - jaz bi tud rad vedel kaj ve? o tvojem chiptuningu - kolk navora, kolk konjev, a ti tempomat ?e deluje (baje imajo eni chiptuning te?avo s tem :ne vem: ), itd... daj mal se razgovori in pohvali
Se ne prito?ujem glede porabeMas kar nizko porabo....jaz ze dolg casa nisem sel pod 7.
Je pa res da tempomat, kot si rekel, dodaja in odvzema gas, ampak po mojem je "kriva" Slovenija....ni nekih hudih ravnin tukaj..skoz so eni klanci gor dol.


Ker se ve?ino vozim po Dolenjski AC je kar nekaj vo?nje gor, dol (Vi?njegorski klanec, Medvedjek...) bo verjetno tvoja ugotovitev kar dr?ala.
Sem pa opazil tudi eno zanimivost in sicer, da vo?nja s tempomatom ni ?isto teko?a. ?uti se, da tempomat "lovi" hitrost. Ampak to so ob?utki na meji zaznavnega in ?e ne za?ne? razmi?ljati ravno o tem in iskati nepravilnosti jih ne opazi?. Se pa pojavi bolj izrazito pri vo?nji po klancu navzdol, kjer avto tempomatu v?asih uide preko nastavljene hitrosti in takrat za?ne zavirati z motorjem in nato spet pospe?i, ko pade pod nastavitev. Zaradi tega v?asih prav neprijetno rukne ampak to ?e spada pod rubriko "iskanje dlake v jajcu".
Sej to me najbolj mede, ker tudi v Avtomagazinu so kak?no leto nazaj trdili to?no to, da ti tempomat pomaga pri zmanj?anju porabe zdaj pa kontra ugotovitve. Poraba zdaj z non-stop vklopljeno klimo je celo manj?a od tiste, ki sem jo meril spomladi brez vklopljene klime?!?! WTF-izklopim tempomat, izklopim klimo imam porabo pod 6l/100kmZanimiva ugotovite....pred kratkim sem v eni italjanski reviji bral da je s pomo?jo tempomata mogo?e porabo zmanj?ati od 5 do 10%.......Tako da me je ta tvoja meritev kar malo presenetla!
Kolega je na BMW-ju 740 prav tako naredu ta test...in mu je bila poraba slab liter manj?a.....Tako da res ne vem kaj s tem...
LP daVid


Bom moje ugotovitve prlimal ?e na avtomobilizem.com, ker me zadeva res zanima. Upam, da bom dobil ?e kak?no mnenje od lastnikov drugih znamk avtomobilov, ?e se seveda ne bodo prej skregal
Napisano
Povezava za deljenje
Deli na druge strani