Skoči na vsebino
Gume
Napisano
pred 1 minuto je MazdaBoy napisal:

Kaj pa zimske Goodyear, so ok? Jih je kdo že imel?

UG5, UG6, UG6+, ... UG Performance, vse so bile zelo dobre.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano

Jaz nisem tak razumel.

 

To pomeni, da ima prasko, ko bi si normalno mislil, ne bom popravljal, zdaj pa gremo, plačajte.

Jaz v zapisu nisem razumel nelegalnih dejanj.

Lahko pa da so in sem pač naiven.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume
Napisano (urejeno)
pred 2 urama je g.Wankel napisal:

 

Tudi jaz. Odlične gume, edino preveč plava avto. Ampak to, ker sem navajen na drugačne letne :)

Imaš isto dimenzijo kot letne?

Popravljeno od godlike
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi
Napisano
pred 18 minutami je g.Wankel napisal:

 

Iz Leclerca Sumex Plasma Ultrawhite. Pomoje nič poznanega, ampak sem že v prejšne avte dajal in bil vedno zadovoljen. Lepa bela barva in dolgo zdržijo. Definitivno dlje kot Osram Nightbreakerce.

 

WWW.MIMOVRSTE.COM

Kakovostna avtomobilska žarnica z močjo 55 W, ki vam bo omogočila vrhunsko osvetlitev in to s popolnoma UltraWhite svetlobo.

 

Jaz sem v M2 dajal Osram Cool Blue Intense.

Da ne bo pritožb, so legalne. Svetile so super. M2 je super izgledala, ko sem zamenjal še pozicijske....

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi
Napisano
pred 3 minutami je FuManchu napisal:

Če hočeš da je nekaj narejeno dobro, naredi sam. Moje mnenje in izkušnje seveda.

 

Če le nimaš dveh levih rok, imaš neko osnovno orodje in znanje lahko marsikaj narediš sam na avtih.

 

Dokler je garancija,..... pač mormo trpet. Upaš, da najdeš solidne serviserje.

Je pa to živa žalost glede na to koliko jih plačamo.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi
Napisano

Gumjaste sem imel na Alfi original. Uporabljal samo pozimi. Po 8-ih letih prodal za 20€ naprej.

 

Na Fordu pa imam Gledring. Super zadovoljen z njimi.

 

Teh kosmatih še nisem uspel znucat. Opažam pa, da so na Fordu slabše kvalitete kor na Alfi.

 

M2 je prišla k hiši z gumjastimi, original in sem jo prodal z njimi. Torej so 13 let zdržali.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume
Napisano (urejeno)
pred 14 urami je Alex napisal:

Res je. Letne bridgestonke so katastrofa po mokrem. 🤪

V krožišču te večkrat prehiti zadek avta, tako, da vidiš svoje auspuhe. 

Pri meni bridgestone ne bodo za sigurno  na nobenem avtu. 😉

Zimske so dobre, lahko potrdim.

Od 2019 vozim:

- 235/40R18

- 195/45R16

 

Drugače pa isto, ker se mi niso obnesle, ne maram Conti letne, Dunlop zimske in Toyo letne. Popolnoma razumem. Ko se 1x opečeš, ne bi reskiral več, ker gume niso poceni.

Popravljeno od godlike
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume
Napisano
Pred eno uro je NevLado napisal:

Zakaj je pa bridgestone tako slaba??

Jaz jih imam na Fordu. Pa so boljše kot Dunlop.

 

Takrat so bile pri vrhu, nižala se jim je ocena zarad obrabe.

To zdaj tudi meni ni jasno.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Sprememba cene goriv
Napisano (urejeno)
pred 46 minutami je Shrek napisal:

To je EV. To ni telefon. 

WWW.RECURRENTAUTO.COM

If both cell phone batteries and EV batteries are lithium ion chemistries, why do we expect...

 

Tehnologija je ista, Litijeve 😉. Samo bolj sofisticirana programska oprema je zadaj.

 

Več ko uporabljamo litijevih baterij (avti, kolesa, skiroji, rolke,...) več morejo kobalta nakopat otroci v DR Kongo, več se izkoristi, eno izmed nerazvitih držav, za litij, itd...

 

Telefon je pač nuja. Tudi iz tega vidika, drugega ne želim.

Popravljeno od godlike
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Sprememba cene goriv
Napisano

Jaz sem 2 leti nazaj bral, da z normalno uporabo po ca. 150k km, pade baterija na 70%.

 

In če gledam svoj mobitel, ne vem zakaj bi bila Tesla taka izjema.

 

Saj tudi ICE zmore 1.500k km z isto mašino, če ga po avtobahnu goniš. Na naših cestah bi se bogo Teslino podvozje sesulo.

Manjka cel kup pomembnih podrobnosti.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Sprememba cene goriv
Napisano
pred 6 urami je dvorjan napisal:

Imaš pa tudi Teslo S, ki je v Nemčiji kak mesec nazaj naredila tehnični pregled. Zanimivost? 1.634.000 kilometrov (ja, 1,6 mio km). Statistika: prva baterija, pa 4 zamenjani elektromotorji. Baterija ima še vedno 78 % kapacitete ...

 

 

Super.

Baterijo lahko enačimo za tank za bencin.

So pa 4x elektromotorji šli. Torej 4x menjana mašina.

 

Evo prevedeno v ICE svet.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda6 CD150 AT Attraction
Napisano
Pred eno uro je Alex napisal:

... ker je bilo prodano 90% dizelc in 10% benzinarje, mogoče. 😊

Tak ravno ni. Je pa bilo res dizlov več prodanih.

 

Samo tisti, ki prodaja avto 2-7 let star, ziher prodaja dizla.

Ker je kupil dizla, saj dela veliko km in za to hitreje prodaja.

Druga zadeva pa je ta, da večji avto kot je, več se je dizli prodalo. Male čanike pa večinsko na bencinu.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano (urejeno)
Pred eno uro je NevLado napisal:

Evo, to je to. Tudi jaz, ki naredim cca 150 km na dan, bi z ID4 in porabo 25kwh komot to prevozil, pa še ene 30 bi ostalo v bateriji. Pa tudi če me zjebe iztrošnja liiona, bi še vedno prišel čez kljub staranju. In na koncu dneva bi čez noč to polnil za 18 centov na kilovat, torej bi me 100kmh prišlo 4,5 eur...Zdaj me pride pa 12,7 eura.

 

 

ID.3 je bil 45k€. Kaj šele ID4.

Moj Focus pa 30k.

 

Računaj zdaj kdaj boš teh 20k€ pokril.

Torej 8.2€ razlike na 100km, 820€ na 10000, 16400€ na 200 000km.

Pa še kr nisma razlike pokrila.

 

Moji avti, ki sem jih prodajal, so imeli na števcih:

- R4 90 000

- Giulietta 88 000

- Mazda 2 100 000.

 

Torej ID3, ki 10x slabši po materialih, legi,... od Focusa (je priznal njegov lastnik), bi pokril razliko po 180k km? A se meni splača vzet električni avto? Mislim da ne 😉

 

Samo z fotovoltaiko na strehi.

Popravljeno od godlike
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano (urejeno)
dne 24. 9. 2023 ob 14:48 je dvorjan napisal:

Včasih dobim občutek, da tu sploh nismo avtomobilski forum. Posebej v tej temi.

 

Če bi vi kdaj dejansko merili čas, ki ga porabite od prihoda do zapustitve bencinske črpalke, bi videli, da redko postorite vse v 5 minutah, kot se radi oglašate.

Sploh pa poleti (ko je večja gneča) in ob poti na dopust, ko npr. otrok ravno nekaj spije, pa mora potem lulat, pa se boljša polovica spomni še to pa ono. Je tudi klasični postanek na bencinski takoj 20 minut, če pa še en sendvič pojeste in roke umijete, pa ravno 30 ... Ampak to je nekaterim težko priznati, kdo bi vedel, zakaj.

 

Nimate 30 minut, pravite? Kaj hudiča potem na forumu visite, pojdite kaj delat, se ukvarjat z družino/partnerjem, whatever ...

Čakaj, čas na črpalki ni čas na počivališču.

 

Avto se tanka 3-5 min. Štrom se toči 30 min, kot praviš. Če ima oboje 8 točilnih mest, prosim razjasni nam konzervativcem, zakaj boš pred mano iz črpalke, če si 15. v vrsti. Ker z lahkoto si v poletnem rukerju 15. v vrsti za pumpo.

 

Ja, je avtomobilistični forum. Nikjer ne piše da je proelektrično usmerjen.

 Za enkrat pa so naši zlati bencinarji še vedno avtomobili, ali sem kaj zamudil in se je svet spremenil?

Popravljeno od godlike
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda6 CD150 AT Attraction
Napisano
pred 2 minutama je Alex napisal:

Pa to je to. Sedaj imam noter Motul olje in se pozna tudi  na porabi. 

Motul je bil prvi korak.

Moji M2 je bolj pasal Shell najbolj pa Ravenol.

 

Ko sem točil Ravenol se niti pozimi ni slišala variabilna jermenica na odmični gredi. Edino Ravenol ni poceni.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.