Iz Leclerca Sumex Plasma Ultrawhite. Pomoje nič poznanega, ampak sem že v prejšne avte dajal in bil vedno zadovoljen. Lepa bela barva in dolgo zdržijo. Definitivno dlje kot Osram Nightbreakerce.
Res je. Letne bridgestonke so katastrofa po mokrem. 🤪
V krožišču te večkrat prehiti zadek avta, tako, da vidiš svoje auspuhe.
Pri meni bridgestone ne bodo za sigurno na nobenem avtu. 😉
Zimske so dobre, lahko potrdim.
Od 2019 vozim:
- 235/40R18
- 195/45R16
Drugače pa isto, ker se mi niso obnesle, ne maram Conti letne, Dunlop zimske in Toyo letne. Popolnoma razumem. Ko se 1x opečeš, ne bi reskiral več, ker gume niso poceni.
If both cell phone batteries and EV batteries are lithium ion chemistries, why do we expect...
Tehnologija je ista, Litijeve 😉. Samo bolj sofisticirana programska oprema je zadaj.
Več ko uporabljamo litijevih baterij (avti, kolesa, skiroji, rolke,...) več morejo kobalta nakopat otroci v DR Kongo, več se izkoristi, eno izmed nerazvitih držav, za litij, itd...
Telefon je pač nuja. Tudi iz tega vidika, drugega ne želim.
Imaš pa tudi Teslo S, ki je v Nemčiji kak mesec nazaj naredila tehnični pregled. Zanimivost? 1.634.000 kilometrov (ja, 1,6 mio km). Statistika: prva baterija, pa 4 zamenjani elektromotorji. Baterija ima še vedno 78 % kapacitete ...
Super.
Baterijo lahko enačimo za tank za bencin.
So pa 4x elektromotorji šli. Torej 4x menjana mašina.
Evo, to je to. Tudi jaz, ki naredim cca 150 km na dan, bi z ID4 in porabo 25kwh komot to prevozil, pa še ene 30 bi ostalo v bateriji. Pa tudi če me zjebe iztrošnja liiona, bi še vedno prišel čez kljub staranju. In na koncu dneva bi čez noč to polnil za 18 centov na kilovat, torej bi me 100kmh prišlo 4,5 eur...Zdaj me pride pa 12,7 eura.
ID.3 je bil 45k€. Kaj šele ID4.
Moj Focus pa 30k.
Računaj zdaj kdaj boš teh 20k€ pokril.
Torej 8.2€ razlike na 100km, 820€ na 10000, 16400€ na 200 000km.
Pa še kr nisma razlike pokrila.
Moji avti, ki sem jih prodajal, so imeli na števcih:
- R4 90 000
- Giulietta 88 000
- Mazda 2 100 000.
Torej ID3, ki 10x slabši po materialih, legi,... od Focusa (je priznal njegov lastnik), bi pokril razliko po 180k km? A se meni splača vzet električni avto? Mislim da ne 😉
Včasih dobim občutek, da tu sploh nismo avtomobilski forum. Posebej v tej temi.
Če bi vi kdaj dejansko merili čas, ki ga porabite od prihoda do zapustitve bencinske črpalke, bi videli, da redko postorite vse v 5 minutah, kot se radi oglašate.
Sploh pa poleti (ko je večja gneča) in ob poti na dopust, ko npr. otrok ravno nekaj spije, pa mora potem lulat, pa se boljša polovica spomni še to pa ono. Je tudi klasični postanek na bencinski takoj 20 minut, če pa še en sendvič pojeste in roke umijete, pa ravno 30 ... Ampak to je nekaterim težko priznati, kdo bi vedel, zakaj.
Nimate 30 minut, pravite? Kaj hudiča potem na forumu visite, pojdite kaj delat, se ukvarjat z družino/partnerjem, whatever ...
Čakaj, čas na črpalki ni čas na počivališču.
Avto se tanka 3-5 min. Štrom se toči 30 min, kot praviš. Če ima oboje 8 točilnih mest, prosim razjasni nam konzervativcem, zakaj boš pred mano iz črpalke, če si 15. v vrsti. Ker z lahkoto si v poletnem rukerju 15. v vrsti za pumpo.
Ja, je avtomobilistični forum. Nikjer ne piše da je proelektrično usmerjen.
Za enkrat pa so naši zlati bencinarji še vedno avtomobili, ali sem kaj zamudil in se je svet spremenil?
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
UG5, UG6, UG6+, ... UG Performance, vse so bile zelo dobre.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani