Sem v enem trenutku celo pomislil,da delaš "konec"... 🥴
Ne se sekirat za avto. Mazda dizel power zmore marsikaj, česar si lastniki ... ... ... torej, ne-dizlov niti predstavljati ne morejo...
Mi je pa zanimivo, da se mnogim smili avto - medtem, ko jih za lastnika prav malo briga! Kdo se je že v neki temi spraševal, če ljudje bolj skrbijo za avte kot ljudi?
Super! Kje si našel tako gozdno pot? 🤦♂️ Hvala bogu, da nisi kje ostal vkopan v snegu, pa da bi te bilo treba pol ven vlečti. 🙏
Kje sem našel tako gozdno pot? Ne boš verjel, v svojem gozdu...
Če bi se vkopal, je spredaj obešeno še vitlo, tako da bi nekako že spraskal ven. Pa obvezna zimska oprema (beri: lopata) je tudi v kesonu. Pa še verige za vse štiri gume. Ampak vse to ni nič v primerjavi z najpomembnejšima stvarema, ki je potrebna za vožnjo v zimskih razmerah: izkušnje in preudarnost.
Zdaj, ko sem ugotovil, kako se z mobitelov prenašajo filmi na računalnik v obdelavo, grem počasi od enega do drugega in "čistim zaostanke". Dobro, da jih niso med tem že pobrisali...
Tukaj sem testiral zimske pnevmatike. Premium roba, Malatesta Cobra NT, cena 89 evrov komad, to je že tretja garnitura, sicer gredo že proti koncu, ker jim je to že tretja sezona, a še vedno peljejo boljše od katerekoli Madžarske gume s Korejskim žigom...
Zanimivo, ker kolikor sem jaz videl, ima Shell črpalke samo za tovorna vozila:
- Shell Truck Center v FRAMU pri Mariboru
- Shell avtomatska črpalka za tovorna vozila v Sežani
- Shell avtomatska črpalka za tovorna vozila v Ajdovščini
- Shell avtomatska črpalka v Šempetru pri Gorici
- Shell avtomatska črpalka za tovorna vozila v Kopru
- Shell avtomatska črpalka za tovorna vozila na Jesenicah
Pa najbrž je še kakšna. Vem pa, da je včasih bila Shellova črpalka na Jesenicah nasproti stavbe, v kateri je zdaj občina. In mislim, da je bila tudi v Vodicah...
Ok, lahko bi bilo več teh kurnikov (enoprostorcev), a dejstvo je, da ni več toliko povpraševanja po njih. Zato tidi ne ponudbe
Proizvajalci opuščajo programe, ki ne gredo več v promet. Z njimi imajo same izgube.
Dejstvo je, da lahko svoje nespoštljive izraze zadržiš zase. Jaz vem za en "kurnik", ki je prevozil vsaj dvakrat toliko kilometrov kot tvoj karavan in vsaj desetkrat toliko, kot tvoj "premium" voz pa z manj težavami, kot si jih imel ti s svojimi super vozili s super vzdrževanjem. Tako da dejstvo je, da ti "kurniki" ne bi bili več na cestah, če ne bi bili tako žilavi, trpežni in zanesljivi. Da je pa kakšen avto "kurnik" pa lahko rečeš šele, ko ima tvoj avto več kilometrov od tistih, ki jih žališ - kar pomeni, da boš moral najprej s svojim super-duper CX-30 narediti vsaj 352.000 km (zaenkrat, ker "kurnik" še ni rekel zadnje besede in se še vozi), potem boš lahko kateri avto označil, kot te bo volja. Do takrat pa tisto tvoje sranje v barvah skrij in se ne repenči z njim kot petelin na kupu gnoja...
In dejstvo je, da nihče ne gleda na to, kaj gre v promet, ampak predvidijo, kaj bo za kupce zanimivo, in to delajo. Kupci pa potem kupujejo to, kar je na razpolago. In jaz poznam precej ljudi, ki jamrajo, da denar sploh ni problem, težava pa je, ker nimaš kaj kupit. Trg je podoben kot v stari Jugoslaviji. Tam so bili trije modeli Zastave (750, 101 in 1500) in dva modela Renaulta (4 in 5) in en model "VolksWagna" (TAS-Golf) in to je bilo na izbiro. Zdaj imaš pa en model (Berlingo), delajo ga pa štiri znamke: Mercedes, Opel, Peugeot in Toyota. Pa mislim, da ga dela tudi Citroen, ampak nisem čisto prepričan. Zdaj mi pa povej, kakšna ponudba je to in med čim lahko izbiraš? Poglej po cenikih (na primer Suzuki, Subaru,...) in mi pokaži, koliko dizelašev je gor. Je to kakšna izbira? Tako da povpraševanje je, samo proizvajalci tega enostavno niso razvijali, so opustili in zdaj lahko izbiraš med štorastimi in neuporabnimi SUVi v katerikoli barvi. Res velika izbira...
To je sicer res, ampak na avtocesti so nagle spremembe smeri redke, po ovinkastih hribovskih cestah pa redko ni nagle spremembe smeri, se pravi je kratko obdobje, ki z vidika sil ne bi bilo zahtevno...
Za po avtocesti so še lesena kolesa z železnim okovom dobra...
Sem poskusil par Nexenk po naših hribih, pa se ni ravno najbolje obneslo. Po ovinkih je pobralo robove. To sem sicer rešil tako, da sem jih potem pumpal za en bar več, kot je predpisano, ampak to ni ravno dobra rešitev... Pa pogonske gume je pobiralo. Po vsaki vožnji, ko sem jih pogledal, je bilo manj profila. Sploh ni bilo treba merit, že na oko se je opazilo. In sem jih na vsakih 5000 km prekladal: sprednje nazaj in zadnje naprej...
Če dobro premislim, mogoče bi bilo boljše, če bi vozil v copatih. Bi gume več zdržale, pa poraba bi bila nižja. Tako pa vozim v gojzarjih, pa rata težka noga, pa kar samo stisne dol. Potem pa gume pobere in nafte pokuri, da je povprečje okoli 6,3...
Nekdo ima še malo težav pri speljevanju ... ... pa še na koncu posnetka se veter malo poigra z obcestno signalizacijo ...
Pa še jaz sem se malo poigral z brezplačnim programom za videomontažo >> CapCut ... ki ga mimogrede priporočam, če kdo ni prav vešč takih opravil ... ... Je dokaj enostaven... hiter... in brezplačen ... ...
Mogoče je pa bral Mazdin forum, pa je hotel narediti screenshot?
Ma, moram reči, da zdaj spet slišijo za popuste. Očitno prodaja ne gre tako, kot je šla nekoč. Avto z dizlom, ročnim menjalnikom, sedmimi sedeži, štirikolesnim pogonom, kovinsko barvo in tovarniško vgrajeno vlečno kljuko je 37.600€.
Za primerjavo: Mazda CX-5, dizel, ročni menjalnik, sprednji pogon, oprema Challenge, kovinska barva, vlečna kljuka in tekstilni tepihi, pa je po uradnem ceniku brez popustov 37.150€...
Pri nas smo premlevali to verzijo. Prijatelj se ukvarja z restavriranjem starodobnikov. In je bila ocena od 7.000 do 10.000 za restavriranje naše Mazde 5, traja pa kakšne pol leta. Nato sva se z ženo pogovorila in se kljub vsemu odločila za novi avto. Pa nama je že žal, čeprav novi avto sploh še ni prišel k hiši...
Sem bil prepričan, da je mps samo bencinar, no Gorenjci imajo svoje razumevanje...dobro da ni dal cene enih 10k....
Sm kmet an s hribu doma, pa se na geografijo ne zastopm prou preuč, ma tm piše, de je kraj ogleda Radlje ob Dravi. Ma kej po novem Drava teče skozi Gorenjsko?
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
15. marec je mimo. Čas je za letne gume...
Povezava za deljenje
Deli na druge strani