tilen, verjetno si zaradi svoje izkušnje negativno nastrojen do Mazde. Moje opažanje o neodzivnosti in primerjavi med X in G pa ne pomeni, da se z obema motorjema ne da normalno voziti, sta pač klasična primerka atmosferca, kjer je pač potrebno večkrat prijeti menjalno ročico kot pri CD150.
Nisi pokapiral finte, no ostali na forumu že vedo za kaj gre
Pred kratkim sem naredil cca 1000 km s M3 X186. V primerjavi z mojim CX30 G150 AWD dejansko nisem opazil kakšne bistvene razlike pri "normalni" vožnji, v nizkih obratih (cca 3500 rpm) sta oba precej neodzivna, še posebej pri pospeševanju v klanec. Je pa res, da sem imel z X-motorjem porabo cca 1l/100 km manjšo kot z G. Nekaj gre verjetno na račun AWD, me je pa kar se tiče porabe X prijetno presenetil.
Že tako ozka cesta, en pas namenjen parkiranju, drugi vožnji, vmes pa kolesarska. Avto te z veliko previdnosti še prehiti, avtobus nikakor, parkirani avto te pa z odprtimi vrati tudi doseže.
Scenarij: voznik parkiranega avta odpre vrata, ti s kolesom instiktivno zaviješ levo, avto na levi pa vate.
Kaj sm počel? Zgleda jo sam mal postran pogledam al pa kaj napačno rečem, ko se not vsedem pa je že 15stvari narobe...na neki me spominja,..ne morem točno določiti na kaj
Pri prvi mi je sumljivo, ker nič ne piše o lastništvu in o nekaramboliranosti, pa cena bi morala biti v primeru nekaramboliranosti cca. 10% nižja, sicer pa še vsaj 5% dodatno nižja.
Pri drugi je s ceno podobno. Poleg tega 2 tako močni a različni rdeči barvi (karoserija, sedeži) po mojem ne pašeta skupaj.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
DOL S HOLOBOM!
Povezava za deljenje
Deli na druge strani