Samo res je cela notranjost za razred višji nivo kot recimo v 6-ki. In v ostalih Mazdah. Da ne govorimo o udobju(tiha vožnja, brez hrupa gum). Imam nastavljen radio na 6 (od 26) in je dovolj glasen, da se lepo sliši in preglasi vse ostalo. Pogovarjaš se pa pri 130/uro kot doma v dnevni sobi na fotelju.
Alex, ko to berem res ne vem, kakšno 6-tko si ti imel. Sam imam 6-tko, 150 CD, zadnji FL in CX-30 in ne opažam takšnih razlik; pri hitrejši vožnji na AC je celo 6-tka malenkost boljša, tudi kar se tiče hrupa. Mogoče pa so pri zadnjem FL pri 6-tki zatesnitev potniške kabine toliko izboljšali?
Alex tudi sam imam podobne občutke kor ti. Doma ima 6-ko karavana CD 150 staro dve leti in CX 30 staro nekaj mesecev. Pri 6 tki so občutki pospeševanja precej bolj izraziti, tudi vožnja po AC v klanec je drugačna. Je pa res, da tudi cx30 gre čisto Ok, samo drugače jo voziš.
Edino s čemer se ne strinjam je, da je 6 tka glasna, na AC je celo tišja kot 30 tka. Verjetno so pri zadnjem FL izboljšali zatesnjenost potniške kabine. Pa tudi BOSE ozvočenje ni nič kaj slabše od te v CX 30. Če boš kupil avto in se navadil na spremembo bo OK.
Jp fora mora biti z +386 ker tudi jaz imam isti problem kot @Carot. Vsi kontakti sinhronizirani, vse lepo pise, vse lepo klicem ... samo ko me klicejo pa ne izpise imena.
Mam pa vse shranjene z +386
Se strinjam. Sem eno telefonsko spremenil iz +386 41 ... na 041 ... , na novo sinhroniziral kontakte, pa je ime pri klicu izpisalo normalno. Je pa to vseeno malo nenavadno, posebej zato, ker na Mazdi 6 vse deluje OK. Upam, da bo pri bodoči nadgradnji programske opreme to popravljeno.
Kontakte imam sinhronizirane in jih imam v imeniku, nekaj tudi med priljubljenimi, mi pa pri dohodnih klicih v večini primerov ne pokaže klicatelja ampak samo številko, tudi če je shranjena med priljubljene. Nimam iPhona ampak Samsunga S20. Sem poskusil že vse nastavitve, tudi na novo povezal telefona (tudi drugega) pa isto.
Pri CX 30 je tako, da če želiš imeti adaptivne žaromete (kar je bil pri meni pogoj) moraš izbrati Style paket, ki pa ni možen brez Sound; velja za motor G-150.
Po mojem nima zveze dosti škatla avta (CX30, CX3, Mazda 3, Mazda 6), ampak predvsem zunanja temperatura in režim vožnje. Meni se ogrejeta (G120, G165) na minimalno delovno temperaturo (okoli 50 stopinj) po 2-3km vožnje po navadni cesti skozi naselje, ravno ko zapeljem na avtocesto je že za silo ogret.
Ja, se strinjam, da "škatla" nima dosti veze s tem. Zanimalo me je, ker so se "bencinci", ki sem jih do sedaj vozil, segreli na delovno temperaturo (70-80 stopinj) dokaj hitro, po par km, G120 pa je tudi po 60 km (50 po AC) ostala na minimalni temperaturi - slabih 50 stopinj, kar me je presenetilo.
Eno vprašanje za lastnike CX30, posebej motorja skyactive G; ali se vam motor na delovno temperaturo segreje v doglednem času - po par km, ali pa ostaja v "modrem" območju tudi več 10km?
Tu se pa ne morem strinjati z vami ... žal v Sloveniji ZJN (zakon o javnih naročilih) omogoča neizbranim ponudnikom da se pritožijo, s tem pa se postopki, še posebej če o tem odloča DKOM nerazumno razvlečejo in Naročnik, v tem primeru DARS nima na to nobenega vpliva. Pa nisem Darsovec, niti vpleten v to zadevo.
A je kaka opcija, da bi bile zadnje luči stalno prižgane. Strinjam se z Alexom, da bi deževnem vremenu, ko je še dovolj dnevne svetlobe, bilo smiselno imeti prižgane zadnje luči. Saj lahko to narediš ročno, samo je problem, ko večinoma pozabiš.
Kolegu, ki ima BMW 3-jko so to lahko spremenili, ne vem pa, če lahko tudi na naših Mazdah
Tu se pa s Shrekom strinjam. Sam vozim diesle že 30 let (tudi sedaj M6 CD150), ker delam vožnje cca 2x80km dan (50-60 kkm/leto), za "okoli hiše" pa imamo še enega bencinarja.
Zadnje čase opažam, da se je trend pri EV obrnil v smer vozil z veliko močjo in realno porabo >> 30kWh/100 km (Porsche Taycan, Audi ..), kar je verjetno v nasprotju z idejo o globalni zmanjšani energetski porabi; to elektriko je pač potrebno nekje proizvesti, ne gre vse z obnovljivo energijo.
Je pa res, da je to še vedno manj, kot porabijo vozila z diesel motorji, D2 je cca 9,8 kWh/l, torej pri porabi 6l/100 km cca 60 kWh/100 km.
Ja,cena 1kWh elektrike na hitrih polnilnicah ni poceni, kot zgeda na prvi pogled.
Boss, popolnoma se strinjam s tabo. Tudi meni je "miren" spanec bolj pomemben od 200-300 EVR/leto. Ljudje smo na srečo različni ter imamo tudi različne prioritete.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Alex, ko to berem res ne vem, kakšno 6-tko si ti imel. Sam imam 6-tko, 150 CD, zadnji FL in CX-30 in ne opažam takšnih razlik; pri hitrejši vožnji na AC je celo 6-tka malenkost boljša, tudi kar se tiče hrupa. Mogoče pa so pri zadnjem FL pri 6-tki zatesnitev potniške kabine toliko izboljšali?
Povezava za deljenje
Deli na druge strani