Dvomim, da je mojster sploh v življenju biu na kakem forumu. Še telefon ma na tipke. On se predstavlja sam po vaških bifejih, to ga pa že tko vsi poznajo 😄
Lahko je samo losan konektor enega od senzorjev trka za aktivno zaščito peščev. Lahko je tut eden od obeh aktuatorjev, ampak težko vrjamem. Za preverit oba senzorja bo treba snet odbijač, ker sta pri robu traverze, vsak na eni strani. Mogoče je kak mal oksidiran, vlažen, ali pa samo razrahljan.
Vrata pridejo surova. Če je vdrtina na pregibu ti sicer lahko proba ven porinit, ampak najverjetneje ne bo šlo perfektno. Potem je pa tko, en majstr ti bo šel avtomatsko pokitat, drug bo pa forsiru nova vrata in reku, da ti kit zna pokat kasneje. Glede na to, da je avto vozen, bi jst čaku nova vrata, ki imajo verjetno tudi malo daljši rok dobave.
Ja sej je šlamparija, pa kakorkol pogledaš. Odvisno od človeka, kolk ga motijo takšne zadeve. Men so te ogromne obrobe že v štartu same po seb najgrša stvar tega avta in bi mogle bit v barvi vozila, za moje pojme.
Mam michelinke, potrjujem trdoto po dveh sezonah in odnašanje v mokrih krožiščih. Čeprav ne vem a kaka guma ne odleti na mokrih krožiščih v ljubljanskem BTC centru, ker je asfalt kot šajba.
Tole ima moj plezalni kolega, ki malo bolj hodi naokoli in je kr fensi zadeva! Zadi levo maš še tuš narjen. Tak fajn camper van, če hočš bit šmeks. Še tendo morš dokupit in si zmagu. Vem, da se stekla ne rosijo, ko kuhaš in da lahko zgori dva in spodi dva spita. Edini problemi, ki jih je mel so bli s kamerami in računalnikom za kamere... pa vse je drago.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Isto kot moja povprečna, za primerjavo 😄
Povezava za deljenje
Deli na druge strani