A tole je bolj varno, da piska in živcira voznika? Se prav nervozen voznik je bolj varen od tistega, ki gre mal čez omejitev? To je EU logika. Sploh, ker sistem omejitev ni niti približno 100%. Sam sem že nekajkrat ugotovil na svoji, da pobira omejitve iz nalepk na zadku kamionov, potem s cest, ki so recimo nadvozi nad AC pol pa dobivaš na obvoznici omejitve, 40, 50 in celo 30km/h kjer je omejitev 110km/h. Se pravi lahko piska non stop.
Ne vem, če veste, ampak ko so se pojavili prvi avtomobili na bencin, se je bencin kupoval še v lekarnah, ni bilo bencinskih črpalk ... In ja, tudi takrat so se ljudje še desetletja drli, da se avtomobili ne bodo nikoli uveljavili, ker ima njihov vranec (beri: konj) daljši domet, ni jim treba stati v vrsti v lekarni in upati, da zaloge bencina niso pošle itd.
To sicer drži, ampak z veliko razliko, da se je začelo z zelo malo avtomobili, ki so bili več ali manj unikatni izdelki in šele Ford je uvedel tekoči trak in sploh omogočil, da so se avti izdelovali hitreje. Ker so se avti počasi množili se je dalo infrastrukturo (beri črpalje, rafinerije) enostavno prilagajat. Danes lahko izdelajo bistveno več EV-jev kot pa uspemo prilagodit omrežja in zgradit elektrarn. To je problem, ker se prehiteva po levi in Nemci že ukrepajo
Čeprav le 2 odstotka vozil na nemških cestah predstavljajo električna vozila…
4,2kW na gospodinjstvo v hiši s toplotno črpalko. Hmm, črpalka v recimo mrzlem dnevu bo vsaj 2kW, pa vsi ostali porabniki skupaj recmo 1kW pa ostane za EV-je le še 1,2 kW. Če ga polniš 10 ur dobiš pozimi mogoče ven za 60km vožnje. Pozabi na dva avta al pa da še kaj drugega priključiš.
Tole vse skupaj diši na redukcije, ki so bile pozabljena zgodovina a zdaj se vse spet vrača v tej EV ihti.
Še 1x grid ne sfolga in to je dejstvo.
Pa še ena za smeh in kako poskušajo ljudi imeti za norca, ko zagori električar. Ja opekač za toaste je kriv. 🤣 Resno, a resno mislijo, da je nekdo to naredil, da bi grel baterije - če že pa ne s toasterjem. Sam, da ne bodo EV-ji krivi za samovžige - fak butale.
Ok vsaj uprava za zaščito in reševanje RS ni zlobirana a kljub temu si novinarji tega ne upajo napisat v naslovu. Če bi bilo kontra bi bil naslov tak "Velik požar na štajerski AC, povzročitelj dizelsko vozilo"
Haha, kako se vrtijo kot mačka okrog vrele kaše in bohvedi kdo vse je urgiral, da se ne reče bobu bob... zagorela so osebna vozila, med njimi tudi električni... prozorno do konca.
Zanimivo, da si gospod bedak ni izbral koga drugega, recimo kašnega moškega proti 2metrom in 100kilami.
Verjem, da to ni ovira, ker kreteni, ko so na varnem v svoji kovinski kletki so zmožni vsega. Pred parimi leti sem bil na biciklu v Rožni dolini v Lj in se vozim v nasprotno smer po enosmerni, ki ima na začetku tablo, da je to enosmerna ampak z dopolnilno tablo, da je vožnja dovoljena kolesarjem. V glavnem s prečne ulice nek neprilagojenec, s kako tipično stereotipnim tipom avta (raje ne napišem katerim, ker skoraj zgleda, da pretiravam), zapelje v to enosmerno in ko me zagleda vzame ovinek tako na široko, da me skoraj stisne ob parkirana vozila.
Nato me skozi odprto okno še ozmerja z idiotom in kretenom in ne vem kaj še vse je ven izletelo. Vem, da sem uspel samo še rečt "jebi se" pa kreten ustavi in stopi iz avta, jaz pa tudi z bicikla dol. Pol so sledile tiste balkansko čefurske fore, kjer je samo še korak do tega, da bo treba koga opalit. Sem pač požrl tist ego pa potlačil adrenalin in mu rekel, "da naj se pomiri in gre najprej pogledat na znak na začetku ulice in da bom počakal, da pride nazaj". Očitno ga je to toliko presenetilo, da je nekaj zajecljal, da nima časa se zdaj zajebavat z neumnimi kolesarji in se je usedel v avto ni odpeljal.
Ne zatiskajmo si pa oči, gre še vedno za onesnaževanje, kot pri izdelavi električnih vozil.
CO2 ni onesneževalec - to je plin, ki nastane s prehajanjem spojin iz ene oblike v drugo. Po tej logiki si tudi ti, ki dihaš zrak in izpuščaš CO2 pri izdihu tudi onesnaževalec? Recimo žveplov doksid je zame onesneževalec.
Vedno sem bil zagovornik EU, ampak že nekaj let kar obupujem nad to združbo in če bi bil danes referendum bi bil oreng v precepu al EU da al EU ne.
To je ratalo interesno območje raznih takšnih in drugačnih skupin, kjer se ne gleda več kaj je skupno dobro ampak le še parcialni interesi, ki so odličen poligon za lobiranja v večini na škodo nas, ki bi le radi imeli normalno nerepresivno družbo. Tole pa ratuje počasi neka milejša oblika fašizacije.
Rusi imajo en pregovor: ne glede na to, kaj nevesta govori, na poročno noč bo fu**la.
Torej, ne glede na to, kaj govorite, po letu 2035 ne bo več novih ICE motorjev. In boste slej ko prej vozili na štrom - razen, če vas prej "Matilda" pobere...
Še veliko vode bo do takrat preteklo. Sploh pa bodo najprej morali bit pogoji, ker danes jih niti v sanjah ni za množično elektromobilnost. Če bodo pogoji ustrezni, sam nimam zadržkov, danes jih pa pač imam, ker pogoji niso OK.
Ampak ne mores reci, da izbire nimas. Imel si jo in izbral... Kaj si izbral, je pa drug problem... Ko sem jaz naredil izpit, je bila izbira zelo majhna... Sploh zato, ker si nismo mogli privosciti kaj drugega, kot fickota, jugota, stoenke, kaksne katrce, tiste, ki so imeli malo vec denarja pa recimo Golfa ali kaj podobnega ... ... O kaksnih stirikolesnih pogonih, sedemsedeznikih in podobno smo lahko samo sanjali ...
Res pa je tudi, da imas ti posebne potrebe, ki niso ravno zelo pogosti... Ni veliko takih, ki bi potrebovali majhen avto s prostorom za osem ljudi, stirikolesni pogon,... In tudi za te potrebe danes lahko najdes kaj ustreznega... Problem, ki se pojavi, so financna sredstva... tako kot je bilo ze tudi pred 40 leti ...
Uff, ne tolk v ekstrem, zakaj se ne dotakneš začetka tega tisočletja? To je recimo 20 let nazaj, ko je bilo izbire kot si hotel. Praktično so proizvajalci pokrili skoraj vse in tam smo imeli drug problem kaj izbrat, ker je bilo tolk ponudbe. Bilo je toliko zadev, da se spomnim leta 2003, ko sem potem izbral Mazdo, sem si naredil Excel tabelco in notri se je znašlo 14 kandidatov, ki sem jih potem nekako z muko zreduciral na 5. Izbire tolk, da je bilo že kar smešno in res sem se počutil odlično.
Prvi šok je bil pri meni pa 2019, ko dejansko sem komaj zbral 5 kandidatov na konc pa izbiral praktično med dvema, ker so bili ostali trije na precej višjem cenovnem razredu.
Kaj pa danes - če zavijem v salon se bi počutil kot Slavko pri tem, da na Mazdo lahko pa sploh kr pozabim.
Sej se ve čemu je namenjena ta anketa, zato pa so vprašanja tudi tako postavljena, da se bodo pol po prsih trkal, da so imel prav in da se tudi ljudje strinjajo, da je treba vsilit elektrifikacijo.
Ne moreš tole primerjat, ker i3 ima spredaj dimenziajo 155/70R19 in zadaj 175/55R20.
To so tabularji, ki jih nenormalno radira sploh, ker moč in navor motorja ter masa avtomobila ne bi nikoli smela imeti takšne dimenzije gum. Zato jih pobira tako hitro kot sneg spomladi. Verjetno dejansko vsaj 3x hitreje kot normalne dimenzije, ker če samo mal pritisneš na gas bo vrtelo v prazno. V mokrem pa brez ESP-ja, DSC-ja je nesreća neizogibna. Ne govorim na pamet, ker sem kar dosti prevozil z i3 v različnih vremenskih razmerah.
So pa dali take pnevmatike gor samo zato, da lovijo domet, ki baje po njihovih izračunih omogoči od 30-50km več, kot če bi bile pnevmaitike ustreznih in varnih dimenzij. Se pravi, ko jebe varnost, važn, da se zmanjšuje najhujši minus EV-jev.
V glavnem teh 150€/gumo lahko brez slabe vesti pomnožiš z 2, ker jih boš moral menjat tako hitro in ja to je drago k hudiš pa še nevarno zraven.
Hvala bogu, da so ostali proizvajalci tole norost iz BMW-ja opustili in da se bolj nagibajo le k aerodinamike platišč kot pa ožanju širine gum.
Predlagam, da tole pristrankso anketo vsi izpolnemo, da bo EU zadovoljna kolk nam gre dobr pri elektrifikaciji. Prav namensko spuščajo vprašanja, ki so najbolj pereča pri (ne)odločitvi za EV.
Ne bi rekel. Teksas je vedno. Včasih južni, drugič severni.
Mogoče ja tam pri vas na primorskem. Teli vaši s tablicami od Komunistične Partije so res nekaj posebnega in tudi una Mladinka na videu je bila članica te organizacije.
Ampak dejstvo je tudi, da tisti, ki so proti elektrifikaciji, bodo nasli tisoc in eno stvar, ki je slaba... tisti, ki pa ze vozijo EV, pa ze vedo, zakaj ... ... Meni osebno je voznja na elektriko veliko bolj elegantna, mirna... vseeno pa lahko tudi dinamicna ... Pospesevanje je zvezno in navor je na voljo prakticno iz nule ...
Saj si opazil, da proti sami vožnji, tako od dinamike, do enostavnosti premikanja ni niti eden tukaj rekel kaj slabega. Dejansko to ni problem oziroma zna biti tudi kr velik plus napram ICE. Problemi so čist nekje drugje in to taki, ki so nastali na novo in jih prej nismo poznali. Ljudje pač želimo imet avto, ki nas bo vozil lepo udobno in varno brez, da bi rabil zraven cele potovalne načrte delat in pa bit v strahu ali bo tam, kjer je planiran postanek vse tako, da bom nato lahko nadaljeval vožnjo.
Že tako smo v stresu s 1000 preveč raznoraznimi obveznosti in planiranjem časa in v tem tempu ne rabimo še dodatno distrakcijo. Še 1x bom ponovil. Men je EV čist v redu avto, ko je služben ali pa carsharing, kjer drugi poskrbijo, da je nafilan in pripravljen na vožnjo. Se vsedem, peljem in pripeljem nazaj pa zaklenem in to je to. Tud polnit mi ne bi bil problem, če bi to trajalo nekaj minut in bilo pol za vsaj 400km vožnje.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
A tole je bolj varno, da piska in živcira voznika? Se prav nervozen voznik je bolj varen od tistega, ki gre mal čez omejitev? To je EU logika. Sploh, ker sistem omejitev ni niti približno 100%. Sam sem že nekajkrat ugotovil na svoji, da pobira omejitve iz nalepk na zadku kamionov, potem s cest, ki so recimo nadvozi nad AC pol pa dobivaš na obvoznici omejitve, 40, 50 in celo 30km/h kjer je omejitev 110km/h. Se pravi lahko piska non stop.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani