Saj ni vse črno-belo… ups… rdeče-belo … Sicer pa si bil ti ravno eden izmed najbolj zgražajočih glede teh plastik … Ampak veter je sedaj drugače zapihal… 🤪
In ti si sel kupit nepreverjeni super duper Skyactive-X bencinar, ki je narejen verjetno zelo podobno kot Skyactive dizli… torej presvoh materiali za take obremenitve in tlake… itd. …
Verjetno, ko boš mogoče enkrat kupil Češko Greško…. khmkhm.. eeerrrr Škodo… boš verjetno pisal, da je Mazda na splošno eno veliko sranje … Pa ne govorit, da to ni mogoče… ker če gremo brat tvoje izjave glede CX-30 na zacetku teme o CX-30 si napisal, da je pri tebi ne bomo videli 🤪 …
dne 14. 3. 2019 ob 12:47 je Alex napisal:
Moje mnenje je-avto naj bo avto. Zdej, nekateri ?portni avti imajo tudi karoserijo iz poliestra, alu karoserijo ali iz oglikovih vlaken. To je ok, to je zaradi ni?je te?e avta. Ko pa za?nejo natikat poceni abs plastiko gor na avto, je pa to grdo, ceneno in neestetsko. Je pa tudi ?aljivo do kupca, ki da en kup denarja za tako zlo?enko
Tako je moje mnenje. ?e je komu to v v?e? naj kupi tak avto, pri meni ga sigurno ne boste videli.
Ce bi bili res tako totalno zgreseni, je ti gotovo ne bi tako hvalil se do pred kaksnim mesecem ... Prebiram kar dosti tujih forumov, poleg nasega ... In nisem dobil taksnega mnenja... Seveda se najde vse mozno... ampak ponavadi se po taksnih forumih pise takrat, ko so problemi... Sam nisem imel problemov in tudi kar nekaj jih poznam, ki niso imeli omembe vrednih problemov... Ce bi bili res tako grozno problematicni, zase vem, da da ne ne bi vozil ze pete mazde zaporedoma... in tudi naslednji drugo leto bo po vseh verjetnosti spet Mazda ... Tudi sin in hci vozita Mazde (hci ima trojko, sin ima se vedno Mazdo 5... ima pa se Forda... ampak predvsem zato, ker Mazda nima vec novejsega modela z drsnimi vrati zadaj ...
Glede Skyactive-X pa je ze Boss napisal... da je to se dokaj nov motor in je sedaj tezko reci, da je "oh in sploh in super duper" ... Saj trenutno je se OK... kaj bo pa cez leto, dve, tri... in po prevozenih 100.000, 200.000 in vec km ... pa bomo videli... Mazdinih dizlov z vec 100.000 km je kar nekaj na cesti ... Sinova Mazda 5 (bivsa Juresova) ima preko 320.000 ... Tudi pred kratkim sem eno podobno imel kot nadomestno vozilo, ko je bil moj avto na lepotnem tretmaju ... in je bila voznja cisto spodobna... Pac dizlovska... groba in se je videlo in cutilo, da je ze nekaj dal skozi... in sem komaj cakal, da dobim svojo nazaj ... ampak glede na letnik in prevozene km je bila cisto OK ...
Napaka, probleme imajo prej ali slej vsi z dizli. Samo nekateri ne opazijo, da nekaj ne štima, in samo terajo, ker pač niso tehnični tipi. 😉
Ampak ne pri 50.000 km, ce je redno servisiran in ni bilo delanih kaksnih posebnih posegov??? . Se z DPF takrat ne bi smelo problemov... tudi ce se vozi samo kratke relacije ...
Ne rabi bit 200Kkm.Z dizli pridejo problemi že takoj po prevoženih 50Kkm.😉
Če zdržijo, tej x motorji recimo 100Kkm,je to že uspešnica. 😊
Probleme imajo verjetno tisti, ki stalno nekaj drkajo po motorju (čipiranje, "izboljšave",...) pa menjavajo olje in dajo not "najboljšejše" ...
Jaz nisem z dizli imel prakticno nobenih omembe vrednih problemov... S prvo dizelsko sestico sem naredil okoli 175.000 km, z drugo in tretjo pa okoli 120.000 km, ko sem jih po cca petih letih prodal ... Pri vseh so bili delani redni servisi ... na pooblascenem servisu ...
Meni je tudi vsecna… sicer bolj tehnicno, kot oblikovno… Oblikovno mi je recimo veliko bolj vsec CX-50, ki pa je v Evropi menda ne bo…
Mi je pa vsec to, da je PHEV… sicer je slaba stran ta, da je treba vzdrzevati dva pogonska sklopa… ampak pri elektromotorju itak ni nekega hudega vzdrzevanja, ostalo (zavore, podvozje,…) pa je skupno… Tudi performancno je vsaj po prvih videnih review-ih odlicna…
Bomo videli spomladi naslednje leto, kaksna bo situacija … Sploh je pa treba jo prvo videti v zivo in malo probati…
Jaz sem pa ravno na prejsnji sestici, ki je imela obvolanske kontrole, to opazil… da ce sem prestavil v rocni nacin… in “pozabil” prestaviti, je sam prestavil…
To bi morali narediti tako, kot pri Toyoti, ko ze ob nakupu oz. ko prides v salon in se odlocas povedo, koliko stane posamezen reden servis… in si tako lahko izracunas stroske lastnistva za recimo 5 let ali do 100.000 km… In da imajo vsi pooblasceni servisi enake cene…
Jest samo te cene, ki jih ti dobiš od "Majesa" niso cene, ki jih dobi nekdo ki pripelje avto samo na servis, drugod po Sloveniji so cene kar konkretno višje.
moje cene so bile takšne:
1 servis 374€ 14.210 km
2 servis 315€ 33.174 km
3.servis 426€ 49.587 km
4.servis 648€ 65.247 km (tukaj na mojo željo zamenjan tudi filter olja v menjalniku in olje menjalnika)
5.servis 439€ 80.630 km
povprečje torej 440 €, morda je to zato ker je diesel.
Je pa svakinja na CX-30 po enem letu uporabe in dobrij 12.000 prevoženih na bencinarju tudi plačala okoli 240€ tako, da ja servisi imajo precej različne cene glede na lokacijo in na osebo, ki vozilo pripelje.
Se ne pritozujem, ce je res tako ... Kar vidim na racunih, je ponavadi samo popust od 6%, od zadnjega servisa sestice leta 2018 dalje pa 10% ... pa cena olja je bila v BTC "normalna" torej nekje okoli 8 ali 9 € za liter ... Zadnji servis pri Interclassu pa je bila cena olja 18,80€ za liter ...
Sicer pa... prej na dizelski sestici so servisi bili tudi drazji ... tako, da verjetno tudi drzi to, da je bencinar cenejsi za vzdrzevanje ...
Tole so servisi na prejsnji mazdi 6, CD175, 2.2 (za prvega ne najdem racuna):
Jaz sem pri CX-5 za servise dal pri pooblascenem servisu v popvrecju okoli 200€ ... V tej ceni je vse (delo, material, kar je potrebno) ... pa treba je upostevat, da ce servisiras na pooblascenem servisu imas se MES (Mazdina mobilna pomoc), ki jo lahko dobis do starosti avta 10 let ... in vpis v DSK (digitalna servisna knjizica) kar nepooblasceni servis ne more vpisati ...
Sicer pa... vsak se mora sam odlocit, kako in kje bo vzdrzeval svoje vozilo ...
Ce so ze pripravljeni navoji, je verjetno boljsa druga varianta... Ce pa so nosilci taki, da pridejo zataknjeni za pleh nad vrati... tisto mi pa ni prevec vsec... in bi raje vzel sanke ...
Imaš opcijo z memory sedeži da ti sam nastavi na “pozicijo 1” ko odkleneš auto (čeprav potem 20 strani naprej v navodilih piše da priporočajo da sedež premikaš samo ko auto laufa, zdej se pa dej
Nastavi ti na pozicijo, ki jo imas shranjeno na daljincu… Vsaj tako je bil ori orejsnji sestici in sedanji CX-5… Vsak daljinec ima lahko shranjeno svojo pozicijo poleg tistih dveh, ki so na tipkah ob strani sedeza…
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Lepo, da sam zase priznas, da dajes bedaste odgovore
lp
Thomas
mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
Povezava za deljenje
Deli na druge strani