Ra?unalnik me je do sedaj zares nategnil samo enkrat, vsi ostali postanki s praznim rezervoarjem so bili izklju?no rezultat tega, da sem bil prepameten .
Se pa lahko pohvalim tudi s tem, da sem se s svojo dizlco ?e vpisal v klub ljubiteljev bencina . Pa tako pameten sem bil do tedaj okol tega, kako lahko nekdo na ?rpalki vzame v roke napa?no ro?ko .
Lp M
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Vse je res, kar pravi?. Vsak pa? mora najti njemu lasten na?in. Sam sem dosedaj vedno tako letne kot zimske gume po dveh sezonah uporabe prodal na bolhi - pa? dobi? za 4 rabljene gume toliko ali malenkost ve? kot potem stane ena nova. Stvar pride malo dra?ja, kot ?e bi jih vozil tri sezone in potem vrgel stran, ima? pa zato bolj?e gume.
Izjema je bila goodyearova F 1, ker ?e bi tiste prodajal, bi bil to, zadostni vi?ini profila navkljub, nateg. Sem jih raje vrgel stran in imam ?isto vest.
Izgleda da se bom letos izneveril tradiciji, kajti potenca RE 050 A bo na mojem avtu sedaj tretjo sezono.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
predvsem dilerju ni? verjet, ker 90% stvari ki jih pove so bu?e,
To?no tako. Ko sem bil v enega od dilerjev najbolj prepri?an, da je ta pa res edini po?ten (Toyota center Tr?a?ka), sem bil potem toliko bolj presene?en, kako lepo me je hotel nategnit - prodajal je avto svojega sodelavca (kar je zamol?al), ki je bil po njegovih besedah kot nov, brez praske. No, polovica avta je bila res ?ist nova .
In ko sem popi... in ?el raje v nakup novega avtomobila, so me je ?e pri tem v avtohi?i Kr?i?nik poizkusili na suh nategnit . Skor bi jim ratal.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Razmi?ljal sem o spu??anju gum v primeru, da kje obti?i? v snegu. Verjamem, da stvar deluje tako kot pravi Kaneda. Problem bi znal biti, ker s spu??anjem zraka spu??a? tudi vi?ino avtomobila. Opisane moje dogodiv??ine so spremljali zvoki ob?asnega ?krtanja dna avtomobila po tleh. Moja macda ima na pojlerju spredaj razpokano barvo na spodnjem robu ravno zaradi zimskih radosti .
Sej vem kaj boste rekli: Kup si terenca
Lp M
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Na pomlad sem ponavadi v precepu, ?imprej bi se rad znebil zimskih gum, po drugi strani pa pogosto vozim po gozdnih cestah v alpskih dolinah, kjer po malo bolj razko?nih zimah zasne?eni in poledeneli odseki vztrajajo kar dolgo. Ker mi na malenkost ?ir?e letne pnevmatike klasi?ne verige ne pa?ejo, nogavi?ke pa, bodo pri?le ?e prav.
A ne, da sem si izmislil dobro tola?bo
Kaneda, kak?en kompresor ima? ti? Namre?, sli?al sem, da se nekateri 12V kompresorji pregrejejo prej, preden kaj napihnejo.
Lp M
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Da se pamet lahko kupi so vedeli ?e Butalci in tudi meni je bilo jasno, da vedenje o tem, a se tekstilne verige obnesejo v realni situaciji, lahko preprosto kupim. Ker je bil firbec res mo?an, sem odkartal tisih 80 ojrotov. Vse za znanost!
Preizkus je potekal na ne prestrmi vendar v dol?ini 3km v celoti zasne?eni cesti do ko?e pod Slapom Rinka (Logarska dolina). Po sredini ceste so bile v do 15 cm globok sneg vrezane kolesnice predhodnikov po katerih bi lahko do obra?ali??a pri ko?i pripeljal tudi samo z zimskimi gumami (nekaterim je to uspelo, 90% pa je imelo verige). Stvar se ni iz?la samo z zimskimi gumami, ker sta gospod in gospa prvi zakonski par na Everestu pridrvela nasproti s kombijem s hitrostjo, ki je mo?no obetala bli?nje sre?anje tretje vrste, zato je moja macda prepla?eno odsko?ila v cel sneg.
Samo z zimskimi gumami (michelin pilot alpin) se ni dalo priti ve? nazaj v zvo?ene tirnice in tako so dobile »zimske nogavice« svojo prvo prilo?nost. Res je bil sneg tiste najbolj neugodne sorte ? mokast, ki se samo melje pod kolesi in ne daje nobene opore, vendar me je vseeno presenetilo to, da sem na novo opremljen uspel nazaj na sredo ceste ?ele v tretjem poizkusu. Tazaresne verige (imel sem jih v prtlj?niku kot back up) bi situacijo obvladale mnogo bolje. Tudi vzvratno parkiranje na cilju ni ?lo povsem gladko.
Tekstilne verige se v primerjavi s klasi?nimi res hitreje in enostavneje nataknejo, tudi nacentrirajo se same med vo?njo. Razlika v mokastem snegu med zimskimi gumami in tekstilom je minimalna v prid slednjega. Na ledu bi bila razlika mogo?e ve?ja, ampak to je samo ugibanje.
?e ena zanimivost. ?e je hitrost obuvanja nogavic ?asovno res nekje tam, kar obljubljajo proizvajalci, pa to nikakor ne velja za sezuvanje. Avto je bil obut parkiran ?ez no?, sezul sem ga ?ele naslednje jutro tik pred za?etkom kopne ceste. Za sezuvanje je bilo potrebno kar precej ?asa in tudi fizi?ne mo?i, kajti tekstil je po celi povr?ini narahlo primrznil na povr?ino gume (temperatura ? 7°C) ?eprav je bil sneg povsem suh. Kako trdno bi se nogavi?ke dr?ale gum v primeru, da bi jih po vo?nji v plundri pustil mokre na gumah ?ez no? zmrznit, lahko samo ugibam.
Na moji macdi preizkusil tako F1 kot potenca RE 050 A.
F1 je krasna guma za v mokrem, po suhem vredu, na vro?em asfaltu je pa za en drek. Sicer je zanimiv ob?utek, kot da ima? bistveno ?ir?e gume, ker mora? volan kar naprej dr?at, sicer gre posvoje. Na smeti??u niso kon?ale zaradi tega, ker bi zmanjkalo profila, pa? pa so postale jaj?aste. Govorim o letniku 2004.
RE 050 A je bistveno udobnej?a - ni ti treba dr?at volana, ko z levo roko ?alta?, z desno pa dr?i? koleno gospodi?ne na sopotnikovem sede?u (?e bi bil frajer, bi imel avtomatika in bi imel potem kar dve roki frej). Enako dobra kot F1 je v mokrem in precej bolj?a v suhem. In zanimivo, sploh ?e ni postala jaj?asta.
Moja macda je bila leta 2002 originalno opremljena z nekimi Bridgestone touring gumami (pozabil oznako), ki so se sicer ceste zaendrek dr?ale, sem jih pa zato v nulo zradiral v pol leta :ne vem: .
Lp M
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
?e pa vklopim klimo avtomatsko,je pa ?e slab?,ob vklopu mi gre lestvica na 2 ?rtice,tko da skor ni? ne piha.
?e stisnem avtomatsko odro?evanje prednje ?ipe s klimo, gre ventilator na skor najve?jo hitrost (1 ?rtica manj od najve?je mo?i). Pri tem se za trenutek ?ipa ?e bolj zarosi, ker o?itno najprej pobere vlago nekje v prezra?evalnem sistemu in jo prinese na ?ipo, potem pa je nekje v pol minute odrosena.V zimskih dneh mi tega ponavadi ni treba po?et - preden grem strgat led za?enem motor in usmerim zrak na ful na ?ipo brez vklopa klime. Res pa, da jaz v avtu, vsaj ve?inoma, ne po?nem kak?nih tak?nih packarij kot nekateri tu prisotni .
A je mo?no, da ima? kje kaj preve? vlage v prezra?evalnem sistemu, filtru...
Aja, v?asih, ?e v avto z dilcami prinesem kak?en manj?i kup snega, je odro?evanje precej dolgotrajnej?e
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
"men so pa rekl, da ?e je megla moram pa obvezno tale gumbek stisnt" je bila izjava ene mojih biv?ih, ko sem ji poskusil razlo?it kako in zakaj se uporablja zadnja lu? za meglo.
Zdi se mi povsem utopi?no, da bi se povpre?nemu vozniku pri nas dalo razlo?it, da ?e ima pri?gane zadnje lu?i za meglo in vozi v koloni, da je potem precej ve?ja verjetnost, da se mu kdo zabije v rit, ker bo te?je opazil ?toplampe.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Ra?unalnik me je do sedaj zares nategnil samo enkrat, vsi ostali postanki s praznim rezervoarjem so bili izklju?no rezultat tega, da sem bil prepameten
.
Se pa lahko pohvalim tudi s tem, da sem se s svojo dizlco ?e vpisal v klub ljubiteljev bencina
. Pa tako pameten sem bil do tedaj okol tega, kako lahko nekdo na ?rpalki vzame v roke napa?no ro?ko
.
Lp M
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Povezava za deljenje
Deli na druge strani