Mal dvomim da je kdo s foruma, prvi lastnik in nima slovenske zastavice. Običajno se kar pohvalijo s tem. Uvažajo rabljene tudi same avtohiše v zadnjem času.
Ampak vseeno, razlika v ceni je milo rečeno ogromna - neke top gume so v 17 col dimenziji za moj avto od 150-170€ v 19 col pa 270-300 ali več. To je 400-500€ več na komplet pa pri tem, da je načeloma štos samo v izgledu. Pozimi, ko je že tako več ali manj skos oblačno, več kot pol dneva noč, svinjarija na cestah, na avtih mi je prav malo mar kako zgleda na avtu. Umazane 17 colske zgledajo enako grdo kot umazane 19 colske.
V mojem primeru sem dobil komplet feltne+gume+tmps ventile 17 za ceno 19 samo gum. Mi je tud bolj praktično da menjam samo feltne. Ekstra 400-500€ pa ni malo denarja, so še druge stvari poleg avta
Spoznajte oznake na pnevmatikah. Katere so tiste, ki jih morate upoštevati pri izbiri za vaš avtomobil in katere tiste, ki izkazujejo vozne lastnosti.
edit: Jaz sem na svoji vozil vseskozi 16 colske. Sem imel attraction opremo in so prišle zraven, pa si nikoli nisem omislil R18 felten in gum, ker so šle investicije drugam. Izgleda pa avto lepše z 18
Sam sem vozil G120 od februarja 2016 do julija 2022. Limuzino, srebrno. Glede umazanije je bila super, najbolj je bilo vidno, da je bila umazana, ko sem jo opral
Z avtom nisem imel nobenih težav, samo redni servis, kjer tudi ni bil nek ekstra strošek. Povprečna poraba je bil 6.3 v vsem tem času, moram pa tud dodat da je bilo veliko kratkih voženj po mestu, kjer se pač kuri bencin.
Meni je parkrat na leto ekstra prtljažnik prišel prav, res ga lahko izkoristiš, je pa bolj nerodno dostopen kot pri sport varianti. Mi je pa limuzina tud lepša
Kar se tiče stroškov in uporabnosti, pa vseeno dobra lega na cesti in fina vožnja, jo v tem smislu kar pogrešam. Razmerje med tem kar plačaš in dobiš se mi zdi super. Vsaj za tisto kar smo mi rabili.
edit: če se dotaknem volana, na teh trojkah, vsaj 2016 letnik je bil še drugačen/trši material. Ni bil tako premijski na dotik, kot recimo pri G165 šestici istega letnika, ampak na tisti se je poznala vsaka ravsa, na trojkinem se ni. Ko je šla od mene je bil volan praktično brez praske/sledi obrabe. Je pa imela cca 60k prevoženega.
edit2: edino kar imam slabega za rečt je zvočna zatesnitev na zadnjih vratih, kjer je podpovprečna. Na avtocesti moraš dvignit glas da se lahko pogovarjaš z zadajsedečim.
Ko prideš do nule je še za od 50-100km notr, odvisno kaj in kako voziš. To lahko trdim za 3ko, sem dvakrat po sili razmer uporabil...res pa da v tisti coni voziš kot po jajcih. Obakrat je bilo v tujini - enkrat v avstriji, nisem šel na avtocesti zaradi cene, sej imam še 50km, bom ko pridem dol, sem poznal pot. Potem pa vse črpalke zaprte na regionalnih cestah ko sem prišel z avtoceste. Drugič je bilo na Hrvaškem, ko iz Dalmacije še niso bile dograjene bencinske na postajališčih. Označeno s tablami, označeno v navigaciji, črpalke pa v gradnji Tukaj je šlo cca 60km čez nulo. To sta bila edina primera ko sem tankal čez 45 litrov notr.
Čudno da ni noben notr dal res še, sploh ker vsesorte testirajo. Zelo zanimiv mi je bil en test zimskih gum od lani, kjer so dal notr še neko dobro letno pnevmatiko, samo za občutek kje so tiste zimske proti njej. Tudi po suhem in nizki temperaturi.
Verjetno je pa težko določt, koliko naj bi bila taka pnevmatika stara nekaj sezon obrabljena? Verjetno je polno sprememnljivk na katere ne moreš ravno vplivat in so lahko velika odstopanja.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Nekaj je kar bi MORAL kupt, nekaj pa kar HOČEŠ kupt. Od tu ta razlika..
Povezava za deljenje
Deli na druge strani