Sam sem vozil G120 od februarja 2016 do julija 2022. Limuzino, srebrno. Glede umazanije je bila super, najbolj je bilo vidno, da je bila umazana, ko sem jo opral
Z avtom nisem imel nobenih težav, samo redni servis, kjer tudi ni bil nek ekstra strošek. Povprečna poraba je bil 6.3 v vsem tem času, moram pa tud dodat da je bilo veliko kratkih voženj po mestu, kjer se pač kuri bencin.
Meni je parkrat na leto ekstra prtljažnik prišel prav, res ga lahko izkoristiš, je pa bolj nerodno dostopen kot pri sport varianti. Mi je pa limuzina tud lepša
Kar se tiče stroškov in uporabnosti, pa vseeno dobra lega na cesti in fina vožnja, jo v tem smislu kar pogrešam. Razmerje med tem kar plačaš in dobiš se mi zdi super. Vsaj za tisto kar smo mi rabili.
edit: če se dotaknem volana, na teh trojkah, vsaj 2016 letnik je bil še drugačen/trši material. Ni bil tako premijski na dotik, kot recimo pri G165 šestici istega letnika, ampak na tisti se je poznala vsaka ravsa, na trojkinem se ni. Ko je šla od mene je bil volan praktično brez praske/sledi obrabe. Je pa imela cca 60k prevoženega.
edit2: edino kar imam slabega za rečt je zvočna zatesnitev na zadnjih vratih, kjer je podpovprečna. Na avtocesti moraš dvignit glas da se lahko pogovarjaš z zadajsedečim.
Popravljeno od SeekKMe zanima če bodo to podražili "čez noč" ali bo znan datum podražitve. Ker v tem primeru se lahko naloži vnaprej.
Ne razumem danščine, tko da teksta in utemeljitev ne morem komentirat, mi je pa v oči fejst stopila cena. 120.000 - 250.000 kron cenejša od ostalih?!
4 leta sej vse po predpisih...mal se je pohecal gospod.
Naredila je prvega tehničnega.
Komentar zaposlenega je bil, da mu ni jasno zakaj je treba nove avte na tehničnega vozt. Tako da lahko spiš mirno @Janez007 😀
Si je pa sicer kar vzel svoj čas, se mi zdi da jim je gušt takele avte mal pregledat, kateri pridejo na prvega tehničnega.
Popravljeno od SeekK
Ko prideš do nule je še za od 50-100km notr, odvisno kaj in kako voziš. To lahko trdim za 3ko, sem dvakrat po sili razmer uporabil...res pa da v tisti coni voziš kot po jajcih. Obakrat je bilo v tujini - enkrat v avstriji, nisem šel na avtocesti zaradi cene, sej imam še 50km, bom ko pridem dol, sem poznal pot. Potem pa vse črpalke zaprte na regionalnih cestah ko sem prišel z avtoceste. Drugič je bilo na Hrvaškem, ko iz Dalmacije še niso bile dograjene bencinske na postajališčih. Označeno s tablami, označeno v navigaciji, črpalke pa v gradnji Tukaj je šlo cca 60km čez nulo. To sta bila edina primera ko sem tankal čez 45 litrov notr.
Na 6ki imaš obvolanske...sam klik z levo roko za minus navzdol, lažje kot bi dal žmigavc, volana ne spuščaš.
Je pa res, dolga/razgibana vožnja navzdol je nedvomno težava za avtomatike, vsaj kar sem jst doživel. Tam je treba šaltat ročno navzdol.
Čudno da ni noben notr dal res še, sploh ker vsesorte testirajo. Zelo zanimiv mi je bil en test zimskih gum od lani, kjer so dal notr še neko dobro letno pnevmatiko, samo za občutek kje so tiste zimske proti njej. Tudi po suhem in nizki temperaturi.
Verjetno je pa težko določt, koliko naj bi bila taka pnevmatika stara nekaj sezon obrabljena? Verjetno je polno sprememnljivk na katere ne moreš ravno vplivat in so lahko velika odstopanja.
Sem že predno sem videl ta test naročil Hankook Winter I cept RS3 in je fajn vidt ko ti potrdijo, da se nisi slabo odloču.
225/55 R17 101V za 115 po gumi z vključeno montažo in centriranjem. Se mi je zdela dobra cena. Kje in kako jih hranijo pa nevem
Na Mazda forumu je še bolj "tesna" tema, ker ima mazda tako dobre ročne menjalnike. Nisem vozil vseh avtomobilskih znamk, sam predvsem nad tistimi renaulti k sem jih sem bil glede menjalnika kar šokiran. Me slab menjalnik tako odbija, da avta nebi kupil...
Mislim če se je pripeljala do križišča, kaj ima sploh za šaltat če ima avtomatika? Ta tetka je nevarna v prometu tako in tako...
RazširiPri katerem avtu? Ne vem, nisem imel občutka, da bi kej žvižgalo ali da bi se kakšne neprijetne frekvence slišalo. Pa sem vozil BMW i3, VW e-Golf, e-Smart, Renault Zoe, Nissan Leaf.
V ulici imamo Dacio. Se jo sliši že na daleč in res neposrečeno cvili...je pa dobra reakcija otrok, vsi na kup pa tuljenje električen avto gre! električen avto gre! 😄 dogodek vsakič ko gre mimo.
A to namigujes da je premium ali..?
Dieslov je nekaj več na razpolago in so tud cenejši.
Če da scania prodajat svojo bo na avto.net praktično edina gor smiselna nakupa. 24.000 je preveč, 20.000 bi morda kdo dal, jst bi verjetno ponudil med 18.000 in 19.000 3 mesce nazaj zadržek pri meni kot kupcu bi bil, da ni zadnji fl. Mogoče se komu to zdi nesmiselno, sam tako je moje razmišljanje.
RazširiZa začetek bi sam izpostavil varnost: ročni menjalnik se mi zdi mnogo bolj varen od AT. Predvsem zato, ker zahteva nekaj znanje in vaje, da izvedeš recimo že sam začetek vožnje, ko se vozilo premakne iz stoječega stanja.
Se pravi leva noga pritisk sklopke, desna zavora, leva roka premik v ustrezno prestavo. Desna noga spusti zavoro, leva počasi popušča sklopko, da začne grabit iztočasno pa desna rahlo dodaja gas. Če je to dobro izvedeno bo štart brezhiben. Če ni, bo cukalo, crknilo, ali pa bo motor tulil in sklopka drsela.
Kaj je point - vsa ta koordinacija gibov in občutka prepreči, da bi avto zbezljal brez nadzora in po možnosti zraven še trčil v tri druge avte in kolesarja.
Pri AT menjalniku pa ne rabiš praktično nič, že samo spuščena zavora spravi avto v gibanje in stopalka za gas avto požene kot izstrelek, če je preveč in pregrobo pritisnjena. Potem pa gledamo na YT neskončne količine filmčkov, kako ravno zaradi tega se zgodi milijone nepotrebnih nesreč. Res večinoma blažjih ampak ko to vidiš se samo za glavo držiš.
Morda to velja, če se voznik ni nikoli učil na ročnem menjalniku in res lahko pride brez vsakega znanja v avto.
Jaz ko gledam skozi ženo zadevo, ki se je imela težavo vsedt v avto z avtomatskim menjalnikom, zaradi neznanega strahu. Bi pa rekel da ji je zdaj lažje. Popusti bremzo in počasi mota, brez da dodaja gas, z nogo na bremzi. Zelo kontrolirano spravi največji avto kar ga je kdaj vozila tudi iz bolj kompliciranih situacij na parkiriščih. Lahko je bolj skoncentrirana na situacijo okoli sebe.
Tale dolgi ključ me spomni na 626, kjer se je z odklepanjem lomil postopoma. Smo jih morali menjat redno.
Sem imel mičkeno neprijetno situacijo, isto sem imel rezerven ključ pospravljen doma, prodajam avto in nisem preveril prej. Dam kupcu, ko sva že vse dogovorjena na koncu še rezervo v roke in ključ ne dela je potem hitro razumel da ne dela baterija itd., samo je mal smotano izpadlo.
Tele slike v "salonu" na uradni strani ji res ne naredijo usluge, že tako ima dolg nos, potem pa še tak kot in nek čuden render, da sploh izpade spačkasto.
Sem pregledal dostih teh videov in mi je v temnih barvah (rdeča, siva, modra..) v homura verziji (brez obrob, črna platišča, črna maska in dodatki namesto srebrne krom, črna ogledala) prav hudo za vidt. Še vedno pa upam da iz te zasnove kaka limuzina nastane.
Taka npr.
Jaz dokler sem imel enega otroka, sem še vztrajal na mazdi 3 sedan pač mi je to najljubša oblika. Zdaj ko sta dva imam karavana 6ko in ja - je lažje voziček notr dat, sam dalo bi se tud v limuzinsko.
Upam, da do takrat ko bomo ven iz te faze malih otrok, naumijo še kako novo limuzino, meni je to najljubša oblika avtomobila in najbolj elegantna.
V obeh primerih je sedež nastavljen kot da on sedi na sprednjem/vozi. Pove v videu.
Tudi 6ice ne hvali glede prostora zadaj, tudi ker so novi sedeži obilnejši in s tem vzamejo par cm. Samo vseeno ne izgleda tako slabo. Ni pa to stvar s katero bi se 6ka lahko hvalila v primerjavi s tekmeci.
Ne pretiravimo no, sam sem 184, pa sem se vedno udobno peljal v limuzinski 6ki zadaj...nevem kake normative mate, da je to bunker
Za primerjavo dve sliki, model je 190 in ko se nasloni čisto nazaj se lahko dotakne z glavo strehe, ker pada...bi reku da za neko normalno uporabo vseeno ni problematična, redko se vozjo 4je 190 skupaj...
Druga slika je ko se usede v cx-30, za primerjavo kolko ima tam placa...
Popravljeno od SeekK
Razširi
Me pa moti, da ti AUTO + tipka zunanji, AUTO izklopi. Nikoli se nisem poglabljal, ampak na drugih avtih se te "Mazda" logike ne spomnim. Načeloma bi moral AUTO dovoliti opcijo spremembe dovoda zraka (zunanji, kroženje).
Sigurno? Meni se zdi da mi auto ostane, ko to naredim..
Leva je že imela mal botoksa
Napisano (urejeno)
Številka je indeks nosilnosti, črka pa hitrostni razred. Najmanj toliko moraš imet, lahko imaš več.
Več o oznakah:
edit: Jaz sem na svoji vozil vseskozi 16 colske. Sem imel attraction opremo in so prišle zraven, pa si nikoli nisem omislil R18 felten in gum, ker so šle investicije drugam. Izgleda pa avto lepše z 18
Popravljeno od SeekKPovezava za deljenje
Deli na druge strani