Super napisano, zdi se mi pa, da ima Mild Hibrid od cx30 le 24v baterijo... 👍
Mazda je na 24v v večini pa so ostale znamke že na 48v.
Pred eno uro je Tilen5 napisal:
Če bi izbiral,... priključni hibrid 👍
Kaj pa imajo Hyundai kone recimo?
Jaz bi šel do full hybrida, priključnega še ne.
Kona je električna, mild hybrid in pa full hybrid.
pred 29 minutami je Slivka napisal:
To pa je izbira!
Če bi moral izbirat med temi možnostmi, bi se takoj odločil za navadnega dizla. Mogoče bi prišel v igro tudi turbo-dizel. Za karkoli drugega je škoda moje garaže...
Matr to pa more bit en super alternator da doseže take brutalne pospeške 🤣🤣 Mislim, da so turbini šteti dnevi in se bo zdej vse gnalo prek alternatorjev haha 🤣😂🙈
Žuta oz. Izobraževalna minuta:
Torej imamo:
Mikro hybrid- klasičen start stop 12v sistem, zažene preko zaganjalnika
Mild hybrid- imamo 48v sistem, uporablja alternator, ki služi za zagon, polnjenje baterije, regenerira energijo med zaviranjem, pomaga pri speljevanju in pospeševanju. To vse preko mikro jermena
Full hybrid- kot ima toyota 400v sistem omogoca vožnjo na strom do 5km vmes se vkljyci motor in polni, poganja itd.. bsterije so velikosti do nekje 1,2kW
Priključni hybrid- isto kot full hybrid le da ima večjo bateriji do cca 15kW in omogoča vožnjo na strom do cca 100km
Električno vozilo- čisti štrom baterije do cca 90kW odvisno od vozila, pač polniš na postajah ali doma en teden (hec)
Električno vozilo rex: je pa električno vozilo ki ima zraven še en mali mali motor z notranjim izgorevanjem, ki pa služi kot podaljševalnik dosega, po domace ko zmanjka stro a se vkljuci in služi kot generator.
Start stop dela-zaganja motor na alternator, ima drugačen napenjalec(objame jermenico alternatorja,da jermen ne drsi) mislim,da imajo vse 3, cx30 razen bivših dizel.
To je naloga start stop, zraven tega pa pri mild hybridu pomaga pri speljevanju prejo alternatorja, torej alternator pomaga pognat glavno gred preko mikro jermena. Mikro hybrid je pa samo start stop sistem.
Mild hybrid, ima alternator, ki se obnasa kot elektromotor in preko mikro jermena pomaga motorju. Torej pro speljevanju alternator spremeni "namen" in je elektromotor kateri poganja mikro jermen in posledično pomaga glavni gredi. Nekatere verzije pa imajo celo zagon motorja preko "alternatorja"
Se strinjam glede prostega teka, po čiščenju deluje bolj mirno. Sem pa imel po posegu občutek, da ima avto manj moči. Pa zgleda, da je bilo potrbno nekaj vožnje, da se "stvari kalibrirajo". Me zanima, če se bo po čiščenju in novih svečkah kaj poznalo na porabi? Sem premalo prevozil in v preveč različnih pogojih, da bi lahko podal objektivno oceno. Ampak se mi zdi, da bi lahko bilo par decilitrov manj
Glede moči, se mi zdi ravno nasprotno, nekako bolj živahna. Porabo bom pa spremljal, sem danes komaj čistil pa da vidim po par tankanj kako bo.
Jaz bolj stavim na egr, ker drek spuščamo v sesalni vod.
Na Alfi sem imel tudi loputo črno, pa to ne more bit zaradi vbrizga.
Oljni hlapi gredo skoz, prej si imel sove za ventilom in jih je scistilo, danes imas direktni vbrizg in jih nima kaj cistit pa se nabere. Kot vidis pri bencinarju doosti manj ampak kljub temu, dizel je pa kar dizaster glede tega, ker se preko egr-ja vlece. To nardis vsake tolko pa imas mir, pri bencinarju gre z osnovnimi pripomocki brez tezav. Malo je zamudno ampak nic zahtevnega.
Ej, sam kako na 100 tisoč, potem je priporočilo skoraj enako kot za dizelski motor
Samo dizel ima takrat že lepo zožane kanale, bencinca pa komot sčistiš z zobno sčetko, strgalom, in okroglo jekleno metlico. Pri dizlu na 100000km po moje samo s peskanjem rešiš. Je pa res da je to težava vseh direktnih vbrizgov, ko sčistiš je pa razlika občutna.
Ekola, danes sem si vzel čas za mazdo, torej ima prevoženih 107000km in sem sčistil sesalne kanale in ventile (kdor jih ni pa je okoli 100000km naj to naredi ker se je kar nabralo na njih, opazam da ni vec tiste mikro cukanja ki je vcasih bil znacilen za mazde pri konstantni voznji, prosti tek je doooosti bolj mehak in miren, vglavnem priporočam vsakemu). Menjal sem hladilno tekocino, napenjalec (original je od ine, na eni strani je znak mazda na drugi pa ina, hvala bogu sem kupil od ine po priporočiku @Brane hvala), menjal oba jermena (gates), menjal svečke (prva menjava je bila na 80000, sedaj pa na 107000km), filter klime, zraka, olje je bilo menjano cca1000km nazaj, menjal čep na radajatorju ker je bil malo rjav, sedaj septembra bom na dvigalu se menjal olje v menjalniku in avtek je v nuli tuto kompleto od bremz, menjalnika, motorja, zascito proti rji, klima, guma vseee 🙂 . Aja še časovni razpon začel sem malo pred pol šesto zjutraj konačal pa malo pred 14h, lepo laganini in tak kot mora bit.
Za vikend sem snel airbox in prvič preveril olje v menjalniku, glede na to, da sem prebil 100kkm in ga imam namen menjat
Ni ravno plavo, kot je nov, ne zgleda pa tudi neki rjav? Mnenje @scania?
Pa sem rekel, da bom kar zamenjal, pa imajo starši tako ozko garažo, da je nemogoče z mazdo6 manevrirat nad kanalom. Tako da bom moral al kupit klocne, al pa pelat nekam zamenjat.
Te delavnice katere omenjaš ne bodo nikoli povsem zaživele razen v rokah parih entuziastov.
EV so mišljeni samo za kratke razdalje ter brez klancev in ostalih ovir in so mišljeni bolj za bahanje, a v resnici še bolj obremenjujejo okolje ter delajo zastoje v prometu. Samo poglej koliko Teslovcev se cjazi po cestah izven naselja ko gledajo koliko imajo še dosega, da ne govorim ko en tip polni Opel Ampero tako da mu kabel visi na cesti, ipd...
Danes je moderno da se pokažeš kako si prijazen do okolja ter med polnjenjem kofetkaš ter utrujaš ostale z zgodbicami koliko si prišparal, a v resnici nimaš za burek.
Mene zanima tehnologija. Trenutno če bi menjaval bi se spustil do PHEV. Drugače pa, kdor ima voltaiko in do službe 10-20km zakaj se nebi vozil z električnim avtom.
Kaj ne dojameš da so minili časi ko ne moreš več sam menjavati žarnic in ko se večini ne da več menjati samo delček ampak samo celoten sklop oziroma je cilj samo en naravnan na sistem kupi-zgoni-zavrzi ?
Povej mi katera zadeva oziroma koliko vozil narejenih po letu 2004 bo dočakalo status starodobnika? Niben, saj jih večina že leta 2012 zgnila in povsem razpadla. Sosed ima Golf VII pa ga bo kmalu dal na odpad ker se mu ne da z njim ukvarjati ker crkuje že vse od motorja, ta mesec se je razcvetel, turbina žvižga, itn... pazi to : igranje golfa je drag šport v kolikor nimaš sponzorjev, imaš pa Toyota Corolla letnik 1991 s statusom starodobnika kateri ima blizu 500-000km pa se peljaš povsod. Pa ni daily driver ampak se z njo vozikam vsakdan! Te električni pa bodo čez par let polnili odpade.
Komentiram lahko menjalnike, ko sem popravljal sem se zadevi posvetil in menjal del ki je bil v okvari. Glede starodobnikov, moja mazda bo ziher, če prav vzdrzuješ avto se da.
Drugače pa tako kot ev clinica je ena izmed firm, ki popravlja zdeve ne menjuje sklope, torej se da tudi pri električnih vozilih.
Zakaj pa potem ob vsaki otvoritvi oziroma postavitvi polnilc organizirajo fešte v vsaki občini?
Pred kratkim je bil na Škofljici fešta pri Hoferju.
Župan vse obljublja, na koncu pa ostaneš brez vsega.
Kaj pa boste ko bodo ukinili subvencije?
Pogovarjamo se o tehnologiji, proizvajalcih sklopov in tezavah oz trpeznosti elektricnih vozil.
Elektricnega avta nebi kupil, me pa zanima sama tehnologija, delovanje, razlike med sistemi, proizvajalci sklopov, vzdrzevanje, popravila...
Na konc koncev ni toliko sestavnih delov v elektricnem avtomobilu (grobo: polnilnica, baterija, elektromotor, inverter) kot v avtomobili z notranjim izgorevanjem.
Je pa to zelo dobra trzna nisa za serviserje, kdo se bo izobrazil za popravilo (ne menjavo sklopov) posameznih sklopov, tako kot pred leto ko je bilo vedno vec avtomatskih menjalnikov serviserjev ki bi jih popravljali pa ne. Menjat celoten sklop ve vsak, diagnosticirat in popravit samo okvarjen element v sklopu pa ne.
Čak mal, a sem jaz to dobro zastopil, da proizvajalci namenom vprogramirajo napake ali to kaj drugega pomeni
Jap, nam je dokazal na predavanjib da je mercedes najhujsi, baterija vrze napako po 150000 vklopih. Top električni avteki bi naj bili hyundai kia. Fiat 500 insmart 461 sta tudi brez tezav ker imata celoten sklop od boscha.
Povedal se je 1000 stvari za katere si niti mislil nebi. Človek res obvlada.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Mazda je na 24v v večini pa so ostale znamke že na 48v.
Jaz bi šel do full hybrida, priključnega še ne.
Kona je električna, mild hybrid in pa full hybrid.
Na premog 😉
Povezava za deljenje
Deli na druge strani