Skoči na vsebino
Mazda CX-30
Napisano
pred 6 urami je Boss napisal:

V ostalih primerih pa če pride i-stop procedura ti pa moraš startat je treba čakat, da se motor popolnoma ustavi in se šele potem spet samodejno zažene. To je hitro 2 sekundi nepotrebne nervoze. Zato večino časa tole striktno izklapljam oziroma preklapljam le v primerih, ko vem da se bo čakalo dlje.

Ford ali Hyundai, tudi v postopku ugašanja s pritiskom na sklopko takoj zlaufata nazaj.

 

Alfa je bila bolj opisane sorte. Si pohodil kuplungo in čakal, da se je do konca vgasnil in takoj za tem vžgal.

 

Ga pa vgašujem pozimi na i20n, ker se avto tako ali tako počasneje greje in ni treba, da ga še to trpinči pri gretju.

Ima kar več hladilne in večji hladilnik (poleti fanj, pozimi pa kontra), tako da pod 5°C, kar trpi oziroma se izredno težko zagreje na delovno temperaturo.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano
pred 3 urami je godlike napisal:

Puma je draga ima pa dobro podvozje.

Iz zgornjega seznama Tuscona.

 

Samo ne VAG 🙃

 

pred 1 uro je Stinica napisal:

Dejstva,da ostali ne dobimo živčnega zloma

Pumo sem vozil in imam pri hiši Focusa.

 

Hyundai-ja tudi imam. V širši družini je to številka 5. Nič ni bilo tako zanesljivo kot Hyundai.

Seveda če ne vzameš Mazde 😉

 

VAG pa pač. Sem že dostikrat zapisal tukaj. 18x garancija v prvem letu in 1-2x na leto, v 10 letih nekaj crknilo. Veriga na kulanco pri 50.000km, 20.000km menjava vbrizgalne šobe, ....

 

Vem da ni za Quashquai-ja, ampak sem vseeno tudi pri sebi podkrepil z dejstvi zakaj.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano

Meni je 2019, 2012 bilo rečeno niti centa.

Tudi poznam nekoga, ki je bil prepričan, da bo dobil, ker zna, pa je kupil M6 2018 polni opremo tamočni bencin brez centa skonto.

 

Mogoče so pa se spremenili.

pred 7 urami je GregorV napisal:

Glede avta še tudi nisem odločen. Pogledati bom šel še Nissan Qashqai, Škoda Karoq, Hyundai Tuscon..., 

Morda še malo manjše avte, Renault Captur, Ford Puma, VW T-Roc itd... Seveda ti niso primerljivi z CX-30.

Puma je draga ima pa dobro podvozje.

Iz zgornjega seznama Tuscona.

 

Samo ne VAG 🙃

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano
pred 2 urama je etcho napisal:

Mene moti npr. tudi opozarjanje z vibriranjem volana na sredinsko črto. Na primer, se pomakneš proti sredini, da lažje vidiš, če se da prehitet.

Na Fordu me ne moti. Na podeželjski cesti ala Dravski dolini vgasnem.

Tudi popravek je nežen.

 

Na i20n imam samo piskanje, vibriranja nima, cukne pa grdo.

pred 51 minutami je Jest napisal:

 

 

Pri tvoji ja... pri tistih, ki so letnik 2024 od nekje junija dalje, pa se ne da vec tako enostavno za stalno izklopit... zaradi EU uredbe ... 

Hvala bogu, da sem tak norel avto kupit pred 2024.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano
pred 19 minutami je NevLado napisal:

- Mazde so v vrhu zanesljivosti

Tu se ne strinjam.

Z ostalim pa se.

 

Niso porazne, kot VAG. Ampak pri 50.000 km, da se pri tovarniškem olju sliši veriga in da pri teh kilometrih gre ABS/ESP enota.

 

Ja ja vem, moja je bila 2010, pa ni bil dizel. Ampak ja.

 

Če ne bi verige reševal sam, z redkejšim in kvalitetnejšim oljem, bi strošek presegel dodatne stroške na Alfi.

 

So pa lepe, imajo inovativne motorje, unikatne, tudi po legi so v zgornji polovici. Glede na ponudbo trga so super.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano (urejeno)
pred 3 minutami je dvorjan napisal:

Nope. Obratno je. EV je boljši za 90 % populacije, 10 % pa žal mora shajati z ICE še naprej, ker so tako ali drugače "posebni". Čestitke.

Se kar strinjam. Lepega dne bom tudi jaz na štromu. Verjetno bo takrat brezstično polnjenje v garaži na tleh....

 

Ne vem pa kje bo teh 90% dobilo elektriko. Ker nimamo še NEK2.

V Sloveniji je bilo lani 1% električarjev, v EU pa 1.7%.

https://europeannewsroom.com/sl/v-sloveniji-lani-priblizno-odstotek-elektricnih-avtomobilov/

Popravljeno od godlike
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano

Meni pa to po OCD-ju (OKM slovensko) ni všeč, da ne polnilm do polnega.

 

Bencin vedno butnem do roba. Čeprav ni ok, telefon filam do 100%, pa kljub temu drži 3-4 leta.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano
pred 45 minutami je Jest napisal:

Jaz ne poznam nobenega , da bi imel enofazni priključek… Pa gre za stare hiše … zgrajene pred letom 1970… Edino pri tastu v hribih nad Grosupljem, kjer je zelo stara hiša … z letnico izgradnje 1850 ima pomoje enofazni priključek …

Grema na pir, pa boš poznal vsaj enegega 😉

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano

Nisem v hribih im imam še kar 1x 25A.

 

Je ceneje, jebat ga.

Priklopim gor avto, pralni, sušilni, štedilnik pa bo ven vrglo max priklopno moč na števcu. Jeeej, 15 minut teme.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano
pred 49 minutami je dvorjan napisal:

Pa prav starejši doživijo ob avtomatiku celo razodetje. Kako so lahko celo življenje bili brez ... Vem, ker je taka situacija doma.

 

Torej še dodaten razlog za avtomatika - da starejša oseba ne uničuje menjalniške drobovine po nepotrebnem.

Odvisno.

 

Če menjava, ga medeš, če ga daš 100% na avtomatik je penzioner vesel.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

MAZDA 6 - lita platišča
Napisano (urejeno)

Značka obvezno ven.

 

CB tudi pobarvajo. S tem da original sedejo točno, neoriginal pa imajo palstične obročke.

 

Edit:

Hotel sem povedat, da če iz neoriginalnih vzameš obročke, ne boli, ker tak vijaki dajo felno na mesto.

 

Lahko da so samo Alfa felne šle tako na tesno.

Popravljeno od godlike
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano
pred 10 minutami je GregorV napisal:

Pozdravljeni

 

Moja prva objava na tem forumu. 😃

 

Kmalu bom kupoval nov avto in imam kar nekaj vprašanj glede CX-30. Sicer bom šel na ogled, testno vožnjo različnih modelov (znamk), ampak Mazda CX-30 mi je kar všečna.

 

 

Zanima me verzija G140 z ročnim menjalnikom. Ali ima kdo avto s tem motorjem? Kakšna je realna poraba? Predvsem me zanima poraba pri mestni vožnji.

 

Zakaj govorite o »dino«, »dinozaver«? Zato ker ima netipično zasnovo za današnje čase, 2,5L in samo 140 KM? Če že ima kdo ta motor, kako ste zadovoljni z navorom in ostalimi karakteristikami motorja…?

 

 

Ali se da enostavno izklopiti vse asistenčne  sisteme (ena tipka)? Vsekakor ne bom kupil avta, kjer bi moral pred vsako vožnjo 10 min izklapljati vse te zadeve.

 

 

 

Sedaj ima Mazda popust 3K EUR. Odlično opremljena verzija »Exclusive line« v rdeči barvi pride 30.310 EUR (BOSE, elek. prtljažnik, napredni žarometi, 360 kamera…).

 

Ali pa npr. Center line + DASO = 28.990 EUR. Rad bi imel boljši zvočni sistem, ter obvezno ogrevanje volana.

 

 

 

Ali morda veste, če saloni ponujajo še kakšne dodatne popuste oz. ugodnosti (npr. dodatna platišča in gume, vinjeto itd…), oz so cene pri Mazdi zacementirane?

 

Morda veste kakšni so pogoji Mazda financiranja, na spletni strani ne najdem podrobnosti.

 

 

 

In še zadnje vprašanje 😁, kakšna je čakalna doba, če avto ni na voljo v kombinaciji, ki si jo želim?

 

 

 

Se opravičujem za veliko vprašanj. Morda še kakšno sledi…

 

Hvala

 

 

 

 

LP

 

Maribor Ferk 0€ popusta.

Drugje okoli so bolj prijazni. Je že pisalo na foromu, da bolj ko greš proti obali, večji so bili popusti.

 

Dinozaver, je za to, ker ni turbo mašina. Za moč/navor zahteva vrtljaje. Kar ni nič slabega, če se zavedaš tega.

 

Čakalna doba je po navadi višja, kot pri drugih evropejcih, ker se čaka na ladje iz vzhoda.

 

pred 9 minutami je dvorjan napisal:

Samo nasvet: Naredi si uslugo in si v letu 2025 kupi vozilo z avtomatskim menjalnikom.

Vzami kaj ti ustreza, bom raje jaz rekel 😉

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi
Napisano (urejeno)
pred 8 urami je NevLado napisal:

Mal gledam avto, da ga bo treba oprat, pa vidim tole na zadnjem disku

 

Tole je verjetno znak za menjavo v kratkem a?

 

 

Posnetek zaslona 2025–02–07 ob 13.23.50.png

Posnetek zaslona 2025–02–07 ob 13.23.42.png

Odtis ploščice najverjetneje.

Tako se pozna po kakem pranju, ali pa če nese dež postrani.

Razpoka bi šla skozi do roba, tu se mi zdi, da je zmanjka pri robu.

 

Tak rjasti rob imam tudi na Focusu.

2x pregrel ploščice, so verjetno zatrdele in rob je bil par mm preko barvan in je barvo prežgalo. Verjetno tudi zapacalo ploščice.

 

Na tehničnem je prijelo normalno.

 

Ko bojo ploščice se le zlizale, se bom odločal o novih diskih ali samo ploščicah. Potem pač nove zližejo te krajne milimetre.

Popravljeno od godlike
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano
pred 4 urami je Mraušk Mčk napisal:

Po drugi strani pa sodelavec s Teslo 3 brez prikolice za na Jadran raje vzame sinov avto na dizl. Je rekel da na Jadran z električarjem ne gre nikoli več.

Kolega šel z id3 na Brač. Brez problema.

S Teslo 3 pa na nogometne tekme na prvenstvu v Evropi.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano

Razumem.

 

Po ribiško sem rekel 100m in si se vpiknil v to.

In ker te je tako ribiško pretiravanje motilo, sem si vzel čas za teorijo.

 

Vsak se sam odloči ali bo kak kilometer peljal za ceješi tank ali tankal dražje. Časovno pa 1km ne boli nič. Ali pa pač tankam kot električarji, prej.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano

Prosim preberi si zakon! To kar ti misliš, je tvoje mnenje, šteje kar pravi zakonodaja.

 

Zakon o cestah (ZCes-2)

2. člen, 1 točka:

avtocesta je daljinska državna cesta, ki je posebej zasnovana in zgrajena za promet motornih vozil, kjer so smerna vozišča ločena z ločilnim pasom, ki ni namenjen prometu, in praviloma opremljena z odstavnim pasom, nivojsko ne prečka ceste ali železniške proge, kolesarske poti ali pešpoti ter je označena s predpisano prometno signalizacijo, njen sestavni del so tudi servisne prometne površine in cestni priključki nanjo;

 

Torej ti iščeš izgovore, da nas demantiraš in ne mi. Ti jasno dokazuje zakon.

 

Na svoji poti, do Apulije in nazaj sem točil gorivo na avtocesti na hrvaškem, v Lecce-ju (ob) ogledu mesta, v okolici Pescare, kjer sem zapustil avtocesto in v Šempetru, kjer sem tudi zapustil avtocesto, ker je čisto zraven Mol.

 

V glavnem ja, toliko odvečnih kilometrov (0.1 km) sem naredil, da me kar glava boli.

 

Če bi moral dalje zapeljati iz avtoceste, bi pač tankal na avtocesti neki sorazmerno količino, da pridem do cilja in potem tam točim ceneje.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano (urejeno)
pred 3 urami je dvorjan napisal:

Sorry, ni 100 metrov, sploh pa ne od izvoza na avtocesti - za te smo si verjetno enotni, kje se začnejo, ali pač?

Ti gledaš začetek izvoza, jaz pa konec.

Jaz pač pod avtocesto štejem celi izvoz. In če ga je 90% za cestninsko, zakaj tudi ne bi bil del avtoceste.

 

Izmero imaš, kak potem ni 100m? 😆

Govoril sem na pamet, potem pa sem zmeril, da je res. Če ti Italija ne odgovarja, pa Shell 100%.

 

Ni poanta v tem, da se pač dol zavije, da se malo prišpara. Ampak trdiš, da je to nemogoče. Še podčrtal si. Jaz pa sem dokazal, da lahko podčrtaš, kar želiš, pa ne drži.

Popravljeno od godlike
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano (urejeno)
pred 4 urami je dvorjan napisal:

Ja, seveda. Ampak tudi zavijanje dol z avtoceste in iskanje bencinske črpalke je potratno z vidika časa. Ker nikjer ni samo 100 metrov, razen če imamo različne metre ...

Črpalka je bila najdena usput. Prosil sem naj nekdo od oseb pogleda naslednja dva izvoza, če je kaka črpalka blizu. Pa če bi se peljal 5 min. Se raje peljem, kot muhe štejem ko avto štrom vleče.

 

Ne vem kolko je tvoj meter, moj je standarden.

 

Imaš rdečo zastavico na cestninski.

 ENI je na desni.

 

Prosim meri!

Jasno se vidi, kje se vključiš na normalno cesto. Torej od tam do ENI parcele, je verjetno še manj.

 

Screenshot_20250203_213820_Maps.jpg

Popravljeno od godlike
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano
pred 1 uro je dvorjan napisal:

Pa še nekaj pozabljate - tudi vi bi morali kje tankati, in cene bencina/dizla ob AC so zelo zasoljene. Še v mestih po Nemčiji je gorivo po 1,8-1,85€/liter, na avtocestah pa že krepko čez 2€/liter.

So tudi v Italiji.

Pa pač zaviješ dol, kjer je črpalka blizu.

 

Torej ruta Galipoli - Ancona, sem šel dol v Pescari, 100m in na pumpo.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.