Mogoče te pa za to VAG jezi, ker delaš z njim kot z Mazdo 🤔
Brez heca. Mazda 2010 so bili sprednji zviti po 35k km. Torej ob nakupu. Vozla jo je deklica, ki je bila doma na strmi cesti ene 300-500m od odcepa glavne ceste.
Tak da so se zavore uporabljale.
Verjetno je težava v nihanju kvalitete jekla. In je čisto možno, da si na M5 imel pač srečo.
Podobno zgodbo lahko zaslediš pri Alfi, ker je z njo postala kraljica odstavnih pasov. Se pa verjetno tu gori noben ni vprašal zakaj.
Imeli so 2 dobavitelja ojničnih ležajev. En je kvaliteto tak spustil, da mašine trgale okoli 170-190k km. Na forumu je veljalo, ali kupiš nad 200k, ali pa menjaš ležaje.
Alfa je izdala servisno nalogo, kjer se je nekje nad 100k menjalo te ležaje. Samo žal večina ni več servisirala na uradnem servisu.
Torej da povzamem, če bi Mazda montirala kaj drugega, škatljive kvalitete, kot pa diske, bi tudi ona bila kraljica odstavnih pasov. Pa nikoli niso izdali servisne naloge za diske.
Še tako daleč lahko grem, da sem imel ABS/ESP enoto, za katero je Mazda vedela, da je zanič. Menjali so jo, če si opazil. Ker je avto pod garancijo vozila deklica, seveda ni opazila.
In ker sem opazil pol leta čez garancijo, je preprosto rekel Ferk: žal....
Hvala bogu za Autodoc, 280€ namesto na uradnem servisu 2300€.
neka pol samodejna vožnja je čist brez veze, ker skos zahteva obe roki na volanu. Piska kot zmešan, da ti gre na špure in po vožnji mal več kot 50km sem ga mel poln kurac od tega piskanja in sem se počutil utrujeno, kot bi naredil 200km.
LFA vklopin na volanu, po navadi na avtocesti ali res daljši vožnji. Prevozitev črte ima Ford boljše rešeno. Popravi, če je nezavedno, če je tavedno vibrira volan (oboje ima 3 stopnje). Hyundai cukne u božjo mater, da se vstrašiš, če ne držiš dovolj volana. Imam nastavljeno samo na piskanje, vgasnil popravljanje. Piskanje vgasnem samo pri kaki objestni vožnji po kakšnih podeželskih cestah (Dravska dolina,...).
LFA se da petrigat, da imaš narahlo en prst gor na volanu. Obstajajo triki, ki jih nisem probal, da zatakneš na pol polno 0.5 plastenko na volan, pa bo vozil sam.
To piskanje nad 50 omejitvijo nimam. Samo znakec za prebrano hitrost se obarva rdeče.
Mislim pa, da lahko to vgasneš, če držiš mute gumb po zagonu vozila. Menda bi ti moral Google/maček GPT(chat == fr. maček) hitro javit kako.
Nazadnje sem jo kuril ma Alfi, s katero je bilo pri polno naloženi nemoče speljat. Sploh, če te je kdo zasral in si na trajektni rampi iz kleti obstlal.
Ob nespremenjenih trošarinah bodo najvišje dovoljene drobnoprodajne cene bencina, dizla in kurilnega olja od torka do vključno 9. maja znašale 1,41 evra za liter bencina, 1,44 evra za liter dizelskega goriva...
Kaki članek te imaš to.
Cene bodo v 14 dnevnem obdobju od torka do 9. 5. znašale.....
Takemu direkt v faco rečeš, " ok hvala, bom pa drugje kupil,
Tako se vozim z i20n in ne s Pumo.
Ker mi je isti, ki je dal popust za Focusa, zabrusil da sem lahko srečen, da mi ceno drži. Hvala. Pač štofirim po trgu naprej, če je boljša ponudba, se obrnem.
Dele za kitajski EV pa verjetno čakaš podobno dolgo/kratko kot za Mazdo oziroma katerikoli EU-voz, saj je vedno več komponent za vsa vozila narejenih na Kitajskem. Zastarevanja pa bodo deležni vsi - ne razumem, česa bi se moral tu bati? Baterija zlepa ne crkne, el. motor tudi ne, če ti pa crkne zaslon v kabini po 10 letih, ga boš pa tudi na Aliexpress dobil
2 mesca je čakal kolega na MG dele, ko ga je včehnil.... 😉
Prej pride šipa iz japonske za M2 2010. 3-4 tedne je rabla nazadnje.
Meni tudi manjka turbina v njem, če bi imel recimo 320 Nm navora, bi bil bomba.
Turbobencinc s 320 Nm je pa že žvad.
Moja raketa ima na overboost 304Nm. Torej ti primerjaš atmosferca s 2.0 turbo bencincom? Seveda je svet drugačn. To bi potem ene 3.6 atmosferc za primerjavo.
Zato ker sem imel moznost izkusnje ziveti dlje v Italiji, Spaniji, Franciji, Nemciji dobim kr pikce ko mi nekdo rece, blagor se tebi....mi se ne zavedamo kaj imamo tu. slovenija je zeleni otok, imamo vse in smo med bolje placanimi drzavami!! Drzava vsaj zaenkrat zaposluje svoje, imamo svojo proizvodnjo hrane itd itd, pustimo davke, to je povsod.
Lokalno imam enega, ko je oče bil gastarbajter, firma v Nemčiji.
Z ženo, nemko, se je preselil v Slovenijo, da je boljše tukaj....
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Mogoče te pa za to VAG jezi, ker delaš z njim kot z Mazdo 🤔
Brez heca. Mazda 2010 so bili sprednji zviti po 35k km. Torej ob nakupu. Vozla jo je deklica, ki je bila doma na strmi cesti ene 300-500m od odcepa glavne ceste.
Tak da so se zavore uporabljale.
Verjetno je težava v nihanju kvalitete jekla. In je čisto možno, da si na M5 imel pač srečo.
Podobno zgodbo lahko zaslediš pri Alfi, ker je z njo postala kraljica odstavnih pasov. Se pa verjetno tu gori noben ni vprašal zakaj.
Imeli so 2 dobavitelja ojničnih ležajev. En je kvaliteto tak spustil, da mašine trgale okoli 170-190k km. Na forumu je veljalo, ali kupiš nad 200k, ali pa menjaš ležaje.
Alfa je izdala servisno nalogo, kjer se je nekje nad 100k menjalo te ležaje. Samo žal večina ni več servisirala na uradnem servisu.
Torej da povzamem, če bi Mazda montirala kaj drugega, škatljive kvalitete, kot pa diske, bi tudi ona bila kraljica odstavnih pasov. Pa nikoli niso izdali servisne naloge za diske.
Še tako daleč lahko grem, da sem imel ABS/ESP enoto, za katero je Mazda vedela, da je zanič. Menjali so jo, če si opazil. Ker je avto pod garancijo vozila deklica, seveda ni opazila.
In ker sem opazil pol leta čez garancijo, je preprosto rekel Ferk: žal....
Hvala bogu za Autodoc, 280€ namesto na uradnem servisu 2300€.
-------
Spet sem se preveč razpisal 🫣
Povezava za deljenje
Deli na druge strani