Skoči na vsebino
Gume
Napisano

Imel sem v rokah Audi A5 3.0 biturbo quatro.

 

Šel ko žival, ampak malo ga je vleklo v levo. Sem povedal lastniku. Tudi on je opažal potem, da ga vleče. Naslednji dan je šel na servis in je v RFT gumi bil vijak in je pustla.

pred 5 urami je Bini napisal:

Na tejle povezavi zgoraj lepo piše, da niso samo gume krive.... 

Jaz bi dodal, da je pomembno tudi vzmetenje! Niso za vsak avto najboljše športne gume, isto kot pri smučeh.... :nevem:

Seveda.

 

Saj sem že prej napisal, da so moje gume noter nagnjene.

Torej je podvozje nastavljeno za športnost. S tem pa pač se pojavijo drugi kompromisi.

 

Avto je športen, tako sa težko rečeš, da niso za ta avto najbolj primerne športne gume. Sploh ker so prva vgradnja.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume
Napisano (urejeno)
pred 59 minutami je Alex napisal:

Meni so Conti skakale po avtocesti, ker kot sem že napisal, napumpane na 2,6 segrele so se na 2,8 .Potem so itak pretrde in rade skačejo na naši neravno avtocesti. Tudi vsako luknjico čutiš. 

Ni to isto.

 

Jaz se pogovarjam o dokonca zamotanem volanu. Takrat, ker je naklon gume navznoter (normalni avti imajo 0, Alfa je tudi imela -) in hladno. Preskoči guma.

 

Beri:

https://n-cars.net/forums/threads/is-there-any-kind-of-tyre-that-will-stop-the-slipping-on-full-lock.12269/

Popravljeno od godlike
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume
Napisano (urejeno)
pred 41 minutami je Alex napisal:

Skačejo, ko so preveč napumpane. 

2.3 stock.

Trenutno, ko je mrzlo, je skupaj potegnilo in so 2.2.

 

Tovarniško ima Chamber -0.5°

Popravljeno od godlike
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume
Napisano
pred 11 minutami je Boss napisal:

Sem razumel, da te moti višina bočnice, jaz pa bolj razlgam, da v kolikor je homologirana ta dimenzija, da mu je edina opcija, da vzame 19 colske in s tem zniža bočnico za dober centimeter in še vedno ohrani enak obseg gume.

Ne ne.

Razmišljal sem kako se bo uuhp guma obnašala, na tej višini bočnice. Če ne bi bilo boljše uhp vzet. Ker to zna rolat.

Pa če tyre-roll naredi niti več pumpat ne pomaga, ker bočnico zvije noter. Je pa res, da za to moreš bit agresiven, kar bi on z vožnjo po dirkališču celo naj bil.

 

Bo napisal. Te gume bo tak jedlo in  ne bojo za dosti let. 🙂

 

@50keda mene zanima če ti bojo kaj skakale. Meni PZ4 skačejo, ko so hladne in do konca zmotam volan. Tam nad 25°C mora bit zunaj, da hladne ne skačejo. Bog ne daj, da je mrzlo in deževno.

Je pa res, da nimam 0° naklona.....

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume
Napisano

Odlično. Ker večina res ne ve. In potem gledajo kako so moje 215/40 tak nizke.

 

pred 12 minutami je Boss napisal:

To je res kar praviš, ampak vseeno tukaj igra tud premer feltne. 245/45R18, če bi imel pa 19 colarke pa bi bil 245/40 R19.

Zakaj?

 

Menimo se o višini gume in ne o premeru kolesa (guma + felna).

 

235/45R18 na Focusu in 235/45R17 na Mondeotu ima guma usto višino. Samo premer felne in gume se je spremenil.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume
Napisano (urejeno)

Za to, ker tak slabo grejo, nimajo naslednika v tej dimenziji.

Mi je pa ful zanimivo da so Pilot Alpin Španija, Nemčija, Primacy 4 Nemčija, UUHP pa Srbija.

 

 

Mogoče to tu na forumu pišem vsaka 2 meseca.

45, je višina v procentu širine. Posledično bolj kot imaš široke gume, višja je  kljub temu, da na vseh piše 45.

 

245 x 0.45 = 110.25mm

 

Moja Mazda2 je imela 195/45.

195 x 0.45 = 87.75mm

 

Je nekaj razlike? Pa je oboje 45 😉

Popravljeno od godlike
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume
Napisano
pred 50 minutami je 50keda napisal:

Kako veš da so široke gume? Ko moraš v Mazdi6 karavan podret zice da 4 komade not spraviš xD Te so pa že uležane, so 1 leto stare :P

Popravljeno pred 49 minutami od 50k

Ne grejo stoje noter?

V Focusa grejo 235 komot noter.

 

Kje pa so narejene?

Upam, da ne tyre roll-a, ker 245/45 je kar visoka guma za UUHP 🙂

 

Mene to tudi mika drugo leto za črno raketo.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume
Napisano
pred 8 minutami je Alex napisal:

se zrak v  gumah zelo segreje in posledično tlak naraste.

Naraste do 0.3 bara.

 

Za to piše v vsaki knjigi, kolko naj bi bile polnjene hladne. V Alfini je celo pisalo, tople 0.3 več.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano
Pred eno uro je Alex napisal:

Hm, ti divjak, ti. 😊 Bo potrebno najti še rezerve pri vožnji, da bo poraba pod 5 litrov. 😉

Potem pa bo mašina crkovala, ker se jo nikoli ne "prezrači".

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano

Imel sem dolg odgovor pripravljen. Pa sem iz izbrisal, saj boš ponovno vse obrnil, se zapiknil v dejstva ki ti pašejo in ostala spregledal ali zanikal.

 

Žal. Elektro debato se lahko gremo ampak ima prednosti in slabosti. Ti pa jo predstavljaš kot odrešenika.

 

Ne bom več sodeloval v tej temi. Menda sem že rekel 1x, zdaj pa dokončno.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano (urejeno)
pred 6 urami je dvorjan napisal:

Dajte no malo kritično razmišljat, dokažite mi, da ste tega sposobni.

 

Pomislimo: koliko CO2 ustvari nafta, da pride do vas?

Da jo potegnejo globoko iz tal, gre ogromno energije. Tam, kjer se črpa nafta, nič ne raste, je onesnaženo.

Potem prenesejo na drugo lokacijo, rafinirajo, spet peljejo čez pol sveta, da pristane na črpalki ... Koliko CO2 se tu ustvari?!

Od koder jo vi pretočite v vozilo in nato v delčku sekunde sežgete ... Ter tako dodatno onesnažite okolje. Še s čim hujšim kot CO2, npr. NOx, kar prikladno pozabljate ...

 

Še enkrat, počasi. Vsak liter nafte je moral priti iz globin zemlje, prepotovati pol sveta, da ste ga v nekaj minutah v svojem ICE-stroju sežgali in z njim hudo onesnažili okolje.

 

Še kdo misli, da EV-ji niso čistejša tehnologija? Tudi če jih poganja elektrika iz nuklearke, so neštetokrat čistejši, da ne omenjam dejstva, da vedno večjemu številu ljudi elektrika "raste na strehi".

Ha ha ha.

 

Tvoj litij se kopa z nafto. 😉

Zamisli se, kolko elektrike bi rabli za vse bagerje, tovornjake in vso ostalo gradbeno mehanizacijo na rudnikih, predelovalnih obratih .....

 

Nikoli ne bi bilo dovolj litija za enga ZOEta, ker bi naslednjih 15 let še delali baterije za delovne stroje in ladje, ki tvoj litij vozijo iz južne amerike in za ladje, ki vozijo baterije iz kitajske.

Pa me zanima nosilnost ladje, ki bi z baterijami prišla lahko iz kitajske? 2 kontejnera max? 🤔

Popravljeno od godlike
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano
pred 9 minutami je Mraušk Mčk napisal:

 

Eh, moja domišljija pa njen domet.

Golden shower mogoče?

Seveda. Ampak samo če je jadrilica za 2 😉

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume
Napisano

Pol si napačne kupil.

SC7 bi moral in ne PC7. Saj vem, da je tvoja CX-30 premium in si samo za to kupil Premium Contact. 😉

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume
Napisano

PZ5 je letos ven prišla, testov še ni.

 

Po moje je PS4S vrhunska izbira. Bo pa jo vidno žrlo, kot moje PZ4.

Ampak to se seveda zavedaš, ko kupiš.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume
Napisano
pred 2 urama je 50keda napisal:

Nissan najbrž dobi PilotSport 4S, Mazda pa F1 Asymmetric 5

Kak pa da si se odločil za pretekle modele?

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

pred 8 minutami je skritikrt napisal:

Napačna tema...med vice bi moral napisati😂

 

Evo,še dva poizkusa imate😃

Kitajc?

 

Tudi MSW od OZ-ja so kitajci. Videl na lastne oči.

 

Ronal na Fordu so nemške ali španske. Tovarniške i20n turške. Borbet zimske pa bi naj ble nemške. Ampak, ker nisem kupil iz škatle, nimam dokazila. Znotraj ne piše.

 

Mazda pa ima zadnja leta kitajce.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

pred 46 minutami je Alex napisal:

michelinke imajo rob, kot se spodobi. 

Zimske Bridgestonke.

 

Mišelinke Pilot Alpin 5 ali pa Primacy 4 mi nimajo nekaj extra roba.

So pa Pilot Alpin v 215/40R18 dimenziji grdo preozke, ker jih tak razpotegne, da od roba ni haska. V 235/40R18 pa je rob ok.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Sprememba cene goriv
Napisano
pred 46 minutami je Boss napisal:

 

Gorivo je že kupil ceneje, ker višina regulirane cene je vezana na preteklo 14 dnevno obdobje povprečne cene nafte na borzah. Ampak, če pa gre gor jo je pa kupil dražje in jo bo prodajal z manj dobička, do popravka regulirane cene. Ampak, ker gre gor in dol vse skupaj se obe te zadevi nekje v letnem merilu poglihata.

Logično. To je bilo samo mišljeno, če grem tankat jutri ali v torek.

 

Poznam model izračuna cene itd...

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Sprememba cene goriv
Napisano (urejeno)
pred 19 minutami je Boss napisal:

Drugač pa malo te moram popravit, dokler bo regulirana cena, Petrol kaj dosti ne more vplivat na ceno, ampak vpliva zgolj gibanja cene nafte na borzah in menjalni tečaj €/$.

Vplivat ne more.

 

Ampak če tankam jutri, je kupil gorivo ceneje na borzi in proda po maksimalni možni ceni naprej.

Če bom točil v torek in država ne bi višala trošarin bo znižala, po formuli, naksimalno možno ceno.

Ker bo Petrol kupil prav tako gorivo za torek na borzi, bo marža Petrolu nižja.

Torej če tankam jutri, bo imel Peteol več od tega, kot če država ceno spusti in tankam v torek na Petrolu.

pred 12 minutami je Jest napisal:


 

MOL = INA 

To To pa nisem vedel, da slovenska INA ni več pod Hrvaško....

 

Pa sedež v Kopru. Prej je imel Mol v Lendavi.

Popravljeno od godlike
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.