V ostalih primerih pa če pride i-stop procedura ti pa moraš startat je treba čakat, da se motor popolnoma ustavi in se šele potem spet samodejno zažene. To je hitro 2 sekundi nepotrebne nervoze. Zato večino časa tole striktno izklapljam oziroma preklapljam le v primerih, ko vem da se bo čakalo dlje.
Ford ali Hyundai, tudi v postopku ugašanja s pritiskom na sklopko takoj zlaufata nazaj.
Alfa je bila bolj opisane sorte. Si pohodil kuplungo in čakal, da se je do konca vgasnil in takoj za tem vžgal.
Ga pa vgašujem pozimi na i20n, ker se avto tako ali tako počasneje greje in ni treba, da ga še to trpinči pri gretju.
Ima kar več hladilne in večji hladilnik (poleti fanj, pozimi pa kontra), tako da pod 5°C, kar trpi oziroma se izredno težko zagreje na delovno temperaturo.
Hyundai-ja tudi imam. V širši družini je to številka 5. Nič ni bilo tako zanesljivo kot Hyundai.
Seveda če ne vzameš Mazde 😉
VAG pa pač. Sem že dostikrat zapisal tukaj. 18x garancija v prvem letu in 1-2x na leto, v 10 letih nekaj crknilo. Veriga na kulanco pri 50.000km, 20.000km menjava vbrizgalne šobe, ....
Vem da ni za Quashquai-ja, ampak sem vseeno tudi pri sebi podkrepil z dejstvi zakaj.
Jaz ne poznam nobenega , da bi imel enofazni priključek… Pa gre za stare hiše … zgrajene pred letom 1970… Edino pri tastu v hribih nad Grosupljem, kjer je zelo stara hiša … z letnico izgradnje 1850 ima pomoje enofazni priključek …
Kmalu bom kupoval nov avto in imam kar nekaj vprašanj glede CX-30. Sicer bom šel na ogled, testno vožnjo različnih modelov (znamk), ampak Mazda CX-30 mi je kar všečna.
Zanima me verzija G140 z ročnim menjalnikom. Ali ima kdo avto s tem motorjem? Kakšna je realna poraba? Predvsem me zanima poraba pri mestni vožnji.
Zakaj govorite o »dino«, »dinozaver«? Zato ker ima netipično zasnovo za današnje čase, 2,5L in samo 140 KM? Če že ima kdo ta motor, kako ste zadovoljni z navorom in ostalimi karakteristikami motorja…?
Ali se da enostavno izklopiti vse asistenčne sisteme (ena tipka)? Vsekakor ne bom kupil avta, kjer bi moral pred vsako vožnjo 10 min izklapljati vse te zadeve.
Sedaj ima Mazda popust 3K EUR. Odlično opremljena verzija »Exclusive line« v rdeči barvi pride 30.310 EUR (BOSE, elek. prtljažnik, napredni žarometi, 360 kamera…).
Ali pa npr. Center line + DASO = 28.990 EUR. Rad bi imel boljši zvočni sistem, ter obvezno ogrevanje volana.
Ali morda veste, če saloni ponujajo še kakšne dodatne popuste oz. ugodnosti (npr. dodatna platišča in gume, vinjeto itd…), oz so cene pri Mazdi zacementirane?
Morda veste kakšni so pogoji Mazda financiranja, na spletni strani ne najdem podrobnosti.
In še zadnje vprašanje 😁, kakšna je čakalna doba, če avto ni na voljo v kombinaciji, ki si jo želim?
Se opravičujem za veliko vprašanj. Morda še kakšno sledi…
Hvala
LP
Maribor Ferk 0€ popusta.
Drugje okoli so bolj prijazni. Je že pisalo na foromu, da bolj ko greš proti obali, večji so bili popusti.
Dinozaver, je za to, ker ni turbo mašina. Za moč/navor zahteva vrtljaje. Kar ni nič slabega, če se zavedaš tega.
Čakalna doba je po navadi višja, kot pri drugih evropejcih, ker se čaka na ladje iz vzhoda.
pred 9 minutami je dvorjan napisal:
Samo nasvet: Naredi si uslugo in si v letu 2025 kupi vozilo z avtomatskim menjalnikom.
Po drugi strani pa sodelavec s Teslo 3 brez prikolice za na Jadran raje vzame sinov avto na dizl. Je rekel da na Jadran z električarjem ne gre nikoli več.
Kolega šel z id3 na Brač. Brez problema.
S Teslo 3 pa na nogometne tekme na prvenstvu v Evropi.
avtocesta je daljinska državna cesta, ki je posebej zasnovana in zgrajena za promet motornih vozil, kjer so smerna vozišča ločena z ločilnim pasom, ki ni namenjen prometu, in praviloma opremljena z odstavnim pasom, nivojsko ne prečka ceste ali železniške proge, kolesarske poti ali pešpoti ter je označena s predpisano prometno signalizacijo, njen sestavni del so tudi servisne prometne površine in cestni priključki nanjo;
Torej ti iščeš izgovore, da nas demantiraš in ne mi. Ti jasno dokazuje zakon.
Na svoji poti, do Apulije in nazaj sem točil gorivo na avtocesti na hrvaškem, v Lecce-ju (ob) ogledu mesta, v okolici Pescare, kjer sem zapustil avtocesto in v Šempetru, kjer sem tudi zapustil avtocesto, ker je čisto zraven Mol.
V glavnem ja, toliko odvečnih kilometrov (0.1 km) sem naredil, da me kar glava boli.
Če bi moral dalje zapeljati iz avtoceste, bi pač tankal na avtocesti neki sorazmerno količino, da pridem do cilja in potem tam točim ceneje.
Sorry, ni 100 metrov, sploh pa ne od izvoza na avtocesti - za te smo si verjetno enotni, kje se začnejo, ali pač?
Ti gledaš začetek izvoza, jaz pa konec.
Jaz pač pod avtocesto štejem celi izvoz. In če ga je 90% za cestninsko, zakaj tudi ne bi bil del avtoceste.
Izmero imaš, kak potem ni 100m? 😆
Govoril sem na pamet, potem pa sem zmeril, da je res. Če ti Italija ne odgovarja, pa Shell 100%.
Ni poanta v tem, da se pač dol zavije, da se malo prišpara. Ampak trdiš, da je to nemogoče. Še podčrtal si. Jaz pa sem dokazal, da lahko podčrtaš, kar želiš, pa ne drži.
Ja, seveda. Ampak tudi zavijanje dol z avtoceste in iskanje bencinske črpalke je potratno z vidika časa. Ker nikjer ni samo 100 metrov, razen če imamo različne metre ...
Črpalka je bila najdena usput. Prosil sem naj nekdo od oseb pogleda naslednja dva izvoza, če je kaka črpalka blizu. Pa če bi se peljal 5 min. Se raje peljem, kot muhe štejem ko avto štrom vleče.
Ne vem kolko je tvoj meter, moj je standarden.
Imaš rdečo zastavico na cestninski.
ENI je na desni.
Prosim meri!
Jasno se vidi, kje se vključiš na normalno cesto. Torej od tam do ENI parcele, je verjetno še manj.
Pa še nekaj pozabljate - tudi vi bi morali kje tankati, in cene bencina/dizla ob AC so zelo zasoljene. Še v mestih po Nemčiji je gorivo po 1,8-1,85€/liter, na avtocestah pa že krepko čez 2€/liter.
So tudi v Italiji.
Pa pač zaviješ dol, kjer je črpalka blizu.
Torej ruta Galipoli - Ancona, sem šel dol v Pescari, 100m in na pumpo.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Ford ali Hyundai, tudi v postopku ugašanja s pritiskom na sklopko takoj zlaufata nazaj.
Alfa je bila bolj opisane sorte. Si pohodil kuplungo in čakal, da se je do konca vgasnil in takoj za tem vžgal.
Ga pa vgašujem pozimi na i20n, ker se avto tako ali tako počasneje greje in ni treba, da ga še to trpinči pri gretju.
Ima kar več hladilne in večji hladilnik (poleti fanj, pozimi pa kontra), tako da pod 5°C, kar trpi oziroma se izredno težko zagreje na delovno temperaturo.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani