Skoči na vsebino
Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi
Napisano

Midva z Gelipterjem imava zmenek z gumistim v ponedeljek ob 8 uri. Pa da vidimo, kako bodo izpadle črne 18" feltne... ravno danes sem malo gledal na parkirišču avte in me je zelo presenetilo, da je imel že vsak tretji avto montirane zimske gume. In to na obali. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume
Napisano
pred 2 urama je dvorjan napisal:

Oznaka A na gumah Bridgestone (in večini ostalih) pomeni "asymetric", torej asimetrični profil tekalne površine.

Kar sicer pomaga pri zagotavljanju oprijema, je pa seveda oprijem odvisen tudi od same zmesi, ta pa je pri "touring" gumah, oznaka T, precej trda in namenjena predvsem nabiranju kilometrov in manj športni vožnji.

 

Sicer pa tisti, ki morate vsak dan in v vsakem vremenu na cesto, ne komplicirajte in preprosto namestite zimske gume.

Ne bo držalo. To smo že razčistili, da navadna T005 in T005A  nista isti gumi. "A" ne pomeni asimetrik.😉

Tu jecrazlaga:

Both of the tyres in this comparison are made by Bridgestone, which is a brand from Japan. The first tyre test of Bridgestone Turanza T005 was done in 2018, compared to when was the Bridgestone Turanza T005A first tested. When it comes to comparison, eu labels can be also interesting - 82% of Bridgestone Turanza T005 has A wet grip rating, whereas 75% of Bridgestone Turanza T005A has B rating. We also know where Turanza T005 is made - Hungary/Poland/France/Italy.

In še 

 

Večina bi mislila, D jei model, iz katerega domnevno izhaja, to je T005, podoben v vzorcu tekalne plasti in značilnostih delovanja T005A. Vendar ni in človek bi bil presenečen, ko bi videl, kako različni so v vzorcu tekalne plasti.

Turanza T005A, ki je bila  predstavljena 2018 na malezijskem trgu, je bila zasnovana in razvita tako, da ustreza splošnim željam lastnikov premium in luksuznih avtomobilov v regiji Asean. Zato je "A" del njegovega imena, vendar se prodaja tudi v Koreji, Indiji in Hong Kongu.

T005 je na splošno namenjen evropskim in drugim trgom, kjer so zahteve glede zmogljivosti pnevmatik drugačne. To pojasnjuje, zakaj je T005 izbran kot OE (Originalna oprema) oprema za Lexus LS in Audi A7 Sportback... 

Se pravi, da je ta naša nesrečna guma turanza T005A narejena za drugačne zahteve, kot za evropski trg, kjer so zahteve večje. 

Narejena je za tiho, udobno vožnjo. Posledično so nekje po poti izgubili oprijem v mokrem, kar tudi sami priznavajo. 

 

 

 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume
Napisano (urejeno)
pred 31 minutami je Bini napisal:

Na koncu T005 je še A! ( T005A ).....🥴 Mogoče tisti " A " vse pokvari.....😁

Ja, najbrž res. Verjetno pomeni "aquaplaning" for free. 😊

Popravljeno od Alex

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zanimivi oglasi!
Napisano
pred 3 minutami je Janez007 napisal:

No ja, se ne bi strinjal.  Meni je bila zanimiva debata in nič žaljiva. Ne more pa taka debata koristiti pri prodaji konkretnega vozila, kar je verjetno lastnik tudi ugotovil in ukrepal.

Zame je šlo vseeno  vse skupaj predaleč. Konec koncev, če nekdo postavi ceno in verjame, da bo avto za to ceno prodal, bi ga morali podpreti, ne pa, da se nekateri zgražajo in razglabljajo. 😉

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zanimivi oglasi!
Napisano
pred 11 urami je Brane napisal:

Kaj se je zgodilo z tisto trojko za 30000 eur.Ste se  sfajtali ?

So jo odstranili z foruma... kar je po moje edino prav. Toliko mlatenja prazne slame. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume
Napisano
pred 6 urami je Bini napisal:

Ja, nekak boljši občutek je bil na ful ovinkasti cesti kot, da bi bil na tirnicah ali nalepljen na cesto, težko se opiše ta občutek.... :whatever:

Te dni sem se vsako jutro vozil čez te iste ovinke z letnimi pri +2 do +5 in mi je nos rahlo drsel iz ovinka, danes pa je bilo kot sem opisal že zgoraj.... :bravo:

Drselo ti je, ker imamo gor montirane famozne Bridgestonke. Tako, kot greš z zimskimi, bi moral it tudi z letnimi. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi
Napisano
Pravkar je Slivka napisal:

Danes sem pa toliko naredil na BTjki, da se bojim, da ji bo škodilo...

 

Zdaj sem še tesnila vrat namazal s parafinovim oljem. Nekaj so govorili, da bo letos huda zima, pa da ne ostanem zunaj pred zmrznjenimi vrati...

Pa ti si začel enostavno pretiravati s tdm lišpanjem avta. Najprej mu dvigneš brisalce, pa ga letos že drugič opereš in glej ga zlomka, celo gumo namažeš. 

Kam gre ta svet. 😊

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Sprememba cene goriv
Napisano
pred 18 minutami je FuManchu napisal:

Kateri ples pa si vžgal sedaj?:D

Jaz pa bom jutri mal poplesaval.

Tokrat je bila na sporedu "na juriš, juhej". A v speed metal verziji. 🤘

Jutri pa bo baje "je šivala zvezdo rdečo"...je pa jutri raggae day, tako, da bo kar Kordiš osebno & kompany tankal gorivo. 😊

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Sprememba cene goriv
Napisano
Pred eno uro je Slivka napisal:

Ko grem na črpalko in polnem rezervoar, vmes plešem, ker plešejo vsi. Pa udarimo eno kolo, se izljubimo, plačamo gorivo in gremo vsak svojo pot. 😊

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi
Napisano

Evo, priprevoženih  9300 km. 

IMG_20221107_103312.jpg

 

Jaz ne bom pumpal toliko več, ker če ima guma mehke bočnice(naravnano na bolj udobno vožnjo in manjši hrup izpod koles) ne bomo veliko rešili s tem. 

Pač, dejstvo je, da ko je guma preveč napumpana začne gumo pobirati po sredini. In tako bi le "pretentali" gumo, da ne bi več pobirali toliko robov. 

Guma bo trša, vožnja neudobna, a na ovinkih bo še vedno robove pobiralo.

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi
Napisano
pred 6 urami je Boss napisal:

Alex a si probal tole bolj nafilat, ker če ne voziš kot Rally pol ndejasnko gumo preveč "zvrača" kar je navadno kriv prenizek tlak.

 

Jaz te gume spredaj filam 2.7 zadaj pa nekje 2,6 pa še bočnica je nekoliko nižja.

Sedaj jih imam na 2,7. In res še vedno izgledajo kot balon. Obvezno bi morali dati gor XL nosilnost, pa bi bili boki bolj trdi. Izgleda, da ne glede na slog 

vožnje, jih pobira po robovih. In potem je vožnja v mokrem v ovinke še bolj nevarna. 😬

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Poraba: bencin vs. dizel
Napisano
pred 38 minutami je zvonko napisal:

moja poraba pri cx 5 bencinarju 194 km je solidnih 9 l, kar je za tak avto čist normalno

Realna poraba z normalno vožnjo za ta motor. 😉

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi
Napisano
pred 22 minutami je Boss napisal:

To je res nenavadno, ker imam sam isti model gum in isto prvo vgradnjo pa še tri letne sezone so vožene in majo za sabo tam nekje 30kkm pa nimam tega občutka. Sem četrtek ali petek prav namenoma v dežju odpeljal nekaj ostrih ovinkov tudi na ne najbolj grobem asfaltu pa primejo še vedno res dobro. :nevem:

Očitno si že pozabil, kaj so dobre gume. 😉

Proti GY F1 assimetric 5ali 6 ali Michelin pilot 4(ali 4S) pa conti  so prav katastrofalne. 

Res dobre gume držijo enako dobro na suhem in v mokrem. Te bridgestonke so  že tako in tako vedno slabo ocenjene s strani voznikov(ne plačanih testov). To so zelo povprečne, če ne že zelo slabe gume v dežju. 

pred 12 minutami je Bini napisal:

Mene še tudi ni odneslo na mokrem,mislil sem bolj na robove gum ki jih pobira in na nekatera mnenja ki pavijo,da zelo drsijo ......👍

Bini, ko boš enkrat prišel na obalo in bo (mogoče) dež, te bom peljal z obema avtoma v enake ovinke, enako hitro. 

Takrat boš videl, kaj je res dobra guma. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume
Napisano

Midva z Gelipterjem pa bova ta teden to storila...Isti dan...V isti delavnici... Isti mehanik... Enake zimske feltne... Enake zimske gume...

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi
Napisano
pred 3 minutami je Jest napisal:

A ti res verjames, da je cisto vse, kar je na tvojem avtu, narejeno v Mazdini tovarni na Japonskem? 🤔😜

Za mazdo 6 in cx5 vemo, da imajo najmanj kitajske feltne. Za CX30 pa nisem še ugotovil nobene stvari zaenkrat. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi
Napisano
Pred eno uro je Slivka napisal:

 

Nekaj se je nekje nekoč šušljalo, da je CX-30 sestavljen iz Kitajskih komponent, pa me skrbi, da bi se kaj polomilo, če bi sem gor zastavil z njim...

Naj bi se, govorilo naj bi se, iz nepreverjenih informacij...ti si kot naši novinarji. Dosti govorijo, povedo pa bolj malo konkretnih stvari. 😉

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume
Napisano
Pravkar je Deeyan napisal:

Pa da vidimo kok se kej obnesejo Continental 🙂

IMG_20221105_153328.jpg

Samo tej ruzni diski oa nič kaj lepo ne izgledajo. 😊 Sedaj, ko si menjaval feltne bi jih lahko malo prebarval.😊

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi
Napisano (urejeno)
pred 20 minutami je Janez007 napisal:

 

Kakšen misterij? 😄 Saj si že vse povedal - v delavnici izginejo, pristanejo v Ankaranu, se prebarvajo in jih nekdo kupi ... in se mu luščijo ... in potem je kriva Mazda, ne pa lumpi v tej verigi. 🤔 🙂

 

 

 

"misterij" je bil mišljen zgolj sarkastično.

V Ankaranu? 🤔 Kaj je tam? 

Kriva je pa res mazda, oziroma Kitajci, ki so te feltne (izdelane na Kitajskem) zredno slabo pripravili in prebarvali. Osnova (črna prašna barva) in temeljni akrilni lak enostavno nista kompaktibilna. Najprej se na par mestih lak napihne in nastanejo zračni mehurčki, nato se pričnejo po robovih lupiti. In to se nadaljuje po celih feltnah. 

Ko takšne slabo prebarvane feltne speskaš, naneseš temeljno akrilno barvo, jih prebarvaš z dvokomponentnim akrilni lakom in na koncu prelakiraš z na praske in udarce bolj  odpornim prozornim lakom so takšne feltne večne. In predvsem se lak ne bo več luščil. 

So pa te originalne feltne drugače zelo slabe kvalitete. Izmeril sem jih z urico na stružnici in  vse opletajo. Zato jih je pa potrebno vse precej  obtežiti z utežmi pri centriranju. Če bi hotel imeti stvar v redu, bi moral robove postružiti. 

 

Popravljeno od Alex

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.