Skoči na vsebino
Mazda CX 5 - mnenja, izkušnje…
Napisano
pred 1 minuto je Tilen5 napisal:

Če mazda naredi turbo bencinca, lahko skensla dizle :D

 

Verjetno da res, sam ne v EU, kjer z varčnimi dizli (tale nov i6 3.3 dizel je noro dober in se na testih vozijo že pod 5 litri - kdo prav da je dizel mrtev) znižujejo skupno porabo flote. Rešitev je edino v hibridu in pa EV, da zadostijo EU noriji al pa se poslovijo od EU.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX 5 - mnenja, izkušnje…
Napisano

Ne 194KM nisem nikakor dobil na test, ampak sem ga nekako izločil iz enačbe zaradi cene. Pa roko na srce, AT mi tud ni bil glih po godu, ker tudi nekako deloma ubija performanse napram ročnim menjalnikom. Pač ni dvosklopčni.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX 5 - mnenja, izkušnje…
Napisano

Ampak, dejasnko bi bencinski turbak v Mazdi bil še zadnji žebljiček, ki bi verjetno zapečatil dizlu obstoj. Takrat bi bila samo še poraba v igri vse ostalo pa na strani bencinarja. Ampak ker ga ni oziroma je le tam, kjer ni dizlom konkurenca je pač tako, da vdno pridejo na plano take debate.

 

Kot sem rekel, ko sem tri leta nazaj kupoval sem bil pred hudo dilemo, vzel bi bencinarja, ampak 165KM je bilo anemičnih, dizel je bil poskočen tudi pri samo 150KM, 194KM pa žal za 8k€ predrag. Sej sem jih imel, ampak se mi je neumno zdelo, da si lahko užitke v vožnji uredim tudi z bistveno cenejšim a skoraj enakim avtom.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zakaj pa ne, jurčka se ne pobere kar tako na cesti. Pa enga tm, pa druzga nekje drugje pa tri, ko se malo sprobaš v trženjski logiki in pogajalskigh spretnostih, pa da ne menjaš avta na tri leta :hudicek: . Pa se hitro nabere kar dobršenj del.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

mazda bt 50
Napisano

Tole z maso je slišat kr mal zabavno pri BT-50. Mislim, da ma kr dobro maso. 🤪

 

Drugač pa ja, stiki so vedno problem, lahko tudi pri priključku za prikolico. Sploh, če je kakšna svinjarija zašla tja.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

pred 5 urami je robertk6 napisal:

Resno jaz poznam zelo malo ljudi , ki kupijo avto z dvema setoma feln. V glavnem računice ni , nikakor se ti ne more splačat ker se že v štartu investiral 800 evriča v drugi komplet , da ne govorimo še potem o prostoru ki ga rabiš za hrambo. Jaz moje puščam pri lokalnem vulkanizerju in nimam problemov 2x letno mu postavim avto tja zrihta in to je to.

 

pred 5 urami je robertk6 napisal:

Res je , popravilo je recimo 100 € in si na 400€ to pomeni da imaš za 4 leta menjav brez dela in truda . Zdaj če nimaš avta 10 let neke računice ni.

Pa za 300€ jih ravno ni 🤔

WWW.AVTO.NET

 

 

pred 3 urami je robertk6 napisal:

To vse paše na novi avto ko menjaš .....tako da to se na dolgi rok sigurno splača. Če pa maenjaš avto pa ponavadi felne ne pašejo na vsakega  razen če kupuješ vedno avto iste znamke pa še tam se lahko zgodi da ne paše.

Drugače pa itak vsak zase ve kaj se mu splača in kaj ne ampak tako čisto ekonomsko ko greš delat računico se ne splača imet 2 kompleta.

 

Glej, tole vse si napisal predno sem se oglasil in razložil, kako je pri meni (in verjetno še pri marsikomu) računica in zakaj se mi splača dat 800€ za komplet feltn. Se ne kregam in ne prerekam s tabo, samo napisal sem, da pridem v štirih letih na nulo. :nevem:

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

pred 28 minutami je robertk6 napisal:

Zdaj če se ti vidiš kot butca ker imaš dva kompleta......ne vem zakaj tu zraven mešaš zdaj gume . Moj point je bil v tem ,da za ceno 2 seta feln , ki te pridejo 800€ kot si sam zapisal 5 let pri vulkanizerju menjuješ gume. Če si dobro prebral vso debato si lahko ugotovil da sem tudi pripisal v kolikor nimaš avta 10 let potem se strošek nakupa 2 seta ob nakupu avta ne splača. Absolutno se vse to spremeni če kupiš rabljen avto in vse to dobiš zraven ali pa imaš avto dalj časa potem vse vse to vsekakor splača.  Samo to je bila moja teza , ti si pa vse spet obrnil tako da bo itak tebi odgovarjalo. 

 

Štos je da govoriš, da ni računice, jaz sem ti pa napisal za moj primer, da je in s cenami razložil, da v 4-ih letih sem na ničli in potem grem v plus napram menjavam gum na istih feltnah. Ne vem kje je tu problem oziroma zakaj ga želiš naredit? Strošek niso samo feltne strošek so tudi gume in če zmanjšaš dimenzijo feltn, se vsaj pri zimakih, cena gum občutno zmanjša za manjše dimenzije. Pri letnih ni tako velike razlike v ceni.

 

Ne glej samo stroška feltn ampak stroška celega kolesa, ker to boš plačal in ne samo feltno.

 

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

pred 10 minutami je godlike napisal:

Huh, to pa ne leti na mene?

 

Realno sta 2 kompleta bedno boljša. Magari pleh, magari manjša dimenzija.

Vedno ko se guma vlači trpi.

Guma, ki se 6 let vlači je že krepko pretegnjena.

 

Ne, ti si se samo s komentarjem vrinil vmes ;)

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

pred 2 minutama je godlike napisal:

Felne so ble 550€, vse štiri original Ford 18", iz Mondeota.

 

Gume pa so takrat ble 10€ razlike po komadu. Torej 40€ skupaj.

 

No ti jih pa po petih letih in pol povrneš. Vse ostalo je samo plus. Sej ne da se bi človek zaradi tega obogatel, ampak je še vedno računica. Če pa računaš še neko vrednost samih feltn tudi, ko so že rabljene pa sploh.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

A gume ti pa šenkajo?

 

A lahko narediš izračun za prvih 5 let kolk te pridejo stroški, če imaš dva kompleta feltn (19 za letne in 17 za zimske), ker trdiš, da ni računice. Namreč ti si začel razlagat, kot da smo vsi butci, ker imamo dva kompleta in raje samo previjačimo druge, kot pa da jih 2x letno vulkanizer dol ruka iz feltn.

 

 

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Seveda se da, vzameš cenejše gume in kakšne neMazda feltne.

 

pred 14 minutami je godlike napisal:

Lega 🙃

 

Drugače pa vidiš kaj gor dobim. Kar ni neke razlike.

 

Lego iščeš na zimakih? Resno? Na zimskih ni vredno se s tem ukvarjat, na letnih je pa druga zgodba in tam se vidi kdo ni Desus voznik.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

@robertk6  A češ še enkrat prebrat kar sem napisal?

 

Zimska guma Dunlop WS5 225/45R19 komplet je 4x240€ = 960€

Zimska guma Dunlop WS5 225/55R17 komplet je 4x140€ = 560€ + feltne in ventilčke pa se da dobit za 800€ = skupaj 1360€

 

To je ta razlika 400€

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

pred 1 minuto je godlike napisal:

Zakaj?

Če je blo za avto je tudi za zimske alu felne in gume v poletnih dimenzijah. 😁

 

Zato, ker nima pametnega smisla, razen če mi ga kdo najde. Sam please ne ostat pri tem, da lepš zgledajo. Večinoma tema, slabo oblačno vreme, mraz, umazanija vsepovsod tako, da od lepote glih ni efekta. 

 

Zimaki so kot pancerji, fajn je k jih daš gor, še bolj fajn je pa k jih snameš.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

pred 4 minutami je robertk6 napisal:

@Bosskdo je kaj govoril o gumah , gume itak moraš vedno kupovat govora je samo o nakupu 2 seta fel ob nakupu novega avta. Za tak set daš sigurno 500€ pa je to zelo nizka cena sploh če imaš TPMS . 

 

Se prav trudiš ne razumet - tud prav. Se ne bom mučil, ker ne vem če znam bolje razložit računice.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

pred 5 minutami je Jest napisal:

In polovico leta jamras, kako avto grdo izgleda in spomladi napises, kako je fajn spet na "tapravih" gumah vozit :) ... 

To si me pa mal zamešal (razen če si mislil bolj na splošno in ne direktno mene), jaz namreč ne jamram glede lepote, je pa vožnja z zimaki pač dosti slabša kot z letnimi in nič bolje ni, če bi mel 19 colske zimske. Pač zimska guma je zimska in namenjena prebijanju po snegu in varnosti v težkih zimskih razmerah, ne pa uživanju v vožnji. Tko to je.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

pred 3 urami je robertk6 napisal:

Drugače pa itak vsak zase ve kaj se mu splača in kaj ne ampak tako čisto ekonomsko ko greš delat računico se ne splača imet 2 kompleta.

 

Seveda se splača, zakaj se ne bi? Zimski komplet vzameš manjši namesto 19 torej 17 in je pri boljših gumah takoj 400€ razlike. 17 col feltne pa če vzameš pri Mazdi skupaj s TPMS ventilčki je mal čez 800. Se pravi, če odšteješ 400 te nakup pride 400€ razlike.

 

Če res najdeš nekoga, da ti na 19 colskih s TPMS-jem menja za 50€ skupaj s centriranjem, povrneš ta strošek v štirih letih. Po petih si že 100€ v plusu. Pol pa pride nakup novih zimakov in si takoj 400€ v plusu samo v tem letu in še 500€ v naslednjih 5 letih. Ja v desetih torej 1000€.

 

Seveda to gledam iz moje situacije, kjer bom po vsej verjetnosti ta avto vozil vsaj 10 let, če pa menjaš avto kot recim Jest na vsakih 5 let potem se pa strinjam, da ni velikega plusa, ampak vseeno  še vedno lahko zimski komplet felten prodaš za nekaj stotakov oziroma se zdilaš s kupcem tvojega avta.

 

 

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume
Napisano

Je OK, od kar je ratala Asymetric. Recimo Eagle F1 al pa Eagle Ventura pa sta bili smrekica profil in o teh govorim, da so bile nemirne pri ohranjanju smeri.

 

Je bla pa to ena najbolj šminkerskih gum sploh.

 

Eagle F1

 

image.png

 

Eagle Ventura

 

image.png

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume
Napisano

Ja jaz imam GY in je to res k dan in noč, ko se menja. Drži pri Dunlopu je to manj zaznavno, ampak je tudi, ker je guma takšna, da je vzdolžnega profila silno malo. Primerjaj recimo z letno GY al pa Dunlop, kjer so oreng vzdolžni kanali in to vsaj trije al štirje na širših celo 5 vzdolžnih kanalov.

 

To je recimo eden od vzrokov zakaj se je na letnih GY odpovedal smrekca profilu, kot ga je imela GY Eagle F1, predno je ratala asymetric. Sem imel take gume in so bile super, ampak, ko je cesta imela neravnine al pa samo majhne kolesnice, je avto zavijalo levo desno in si moral oreng držat volan. Kokr je bla guma nora za po ovinkih, je bila za normalno vožnjo sila naporna in neprijetna, ker je bila ves čas "borba" z volanom.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume
Napisano
pred 13 urami je Hixxy napisal:

Zelo mi je tudi všeč ker je res tiha, pa tudi ne vem ali je to samo moje opažanje, na zimskih ko grem 130 "čutim hitrost", na letnih pa se mi zdi pri 130 kot da grem samo 110 😅

 

Da, zimske nimajo kej dosti vzdolžnega profila, ker rabijo več poudarka na prečno profil (za odstranjevanje snega, brozge in vode iz profila), kar pomeni, da slabše držijo smer in je treba več z volanom popravljat, zato občutek z zimaki ni glih nekaj, kar bi se človek hvalil.

 

Letne po drugi strani pa imajo izrazite vzdolžne kanale in skoraj nič prečnih, kar pomeni, da cesto lepo držaijo in je občutek mirnosti avta bistveno boljši. Zato ta razlika in ja popolnoma se strinjam s tabo, dejansko je filing z letnimi bolj suveren v normalnih letnih razmerah.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi
Napisano
pred 31 minutami je Scr3am napisal:

Ja ce si imel zjebano optiko logicno da ti jih je pobralo v dveh letih. To imas lahko bilokatere gume in bo rezultat isti...

Stekanje spredaj so popravili, kar je verjetno vzrok za neenakomerno obrabo na notranji strani pnevmatik in ker se menjajo spredaj zadaj je pobralo ob menjavi še drug par. Po moje bi zdaj moralo bit OK, vsaj kar se tiče slike in podatkov.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume
Napisano
pred 3 urami je FuManchu napisal:

Ko sem šel nazadnje v vodo cca 10cm globoko se menjal vse štiri ležaje:rolleyes:

Sma šla pa z kolegom tud v vodo visoko nekje 10cm z lancio themo... Smo pa motor menjali kmalu. Visoka voda (pa ne rabi bit fino visoka) je smrt za avto lahko.

 

 

A pa veš zakaj? Zato, ker je voznik nespameten in je hotel bit frajer (poglej si take modele na YT Rufford ford) zgodi pa se to, da potegne vodo skozi oziroma ob zračnem filtru v motor in ker voda ni stisljiva kot so plini lahko popokajo ojnice, bati, ventili ipd. S počasno vožnjo in poznavanjem kaj je pod motornim pokrovom in kje se nahaja cev za vsesavanje zraka se da rešit marsikateri zaplet. Norci pa pač plačujejo generalke pa menjave motorjev.

 

Glede ležajev pa toliko, da pri 10cm, voda do ležajev ne pride, teoretično bi morala bit voda visoka vsaj 25-30cm, da bi zalilo ležaje pa še to, če pride mimo tesnila. Ampak pri takih slabih tesnilih bo notri prišla tudi umazanija, sol s ceste itd.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.